- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Daca citesti in topicul dedicat acestei probleme, destul de des intalnita, ai sa vezi ce metoda de rezolvare au gasit,"neortodoxa" dar functionala,cel putin asa afirma cativa colegi.
Ca sa nu mai pierzi timp si bani si daca piesa respectiva nu mai este in garantie(chiar daca a fost inlocuita in vreo campanie de rechemare),atunci este indicat sa o inlocuiesti si scapi de "probleme"...
Ca sa nu mai pierzi timp si bani si daca piesa respectiva nu mai este in garantie(chiar daca a fost inlocuita in vreo campanie de rechemare),atunci este indicat sa o inlocuiesti si scapi de "probleme"...
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Am intampinat o problema in dimineata asta cu masinuta. S-a blocat pe cald. Orice i-as face baga maxim cald.
Ce am facut:
Pus auto - variat temperaturile HI LO - nimic
cu compresor - variat temperaturile HI LO - nimic
fara compresor- variat temperaturile HI LO - nimic
Pornit motor, oprit motor - nimic
Aceste etape au fost facute si la temperaturi diferite, nu doar maxime si minime, plus viteze diferite ale ventilatorului. Am incercat si cu variatii, Adica pe stanga cald si dreapta rece si invers - tot nimic
Poate fi clapeta de cald-rece blocata?
Am intampinat o problema in dimineata asta cu masinuta. S-a blocat pe cald. Orice i-as face baga maxim cald.
Ce am facut:
Pus auto - variat temperaturile HI LO - nimic
cu compresor - variat temperaturile HI LO - nimic
fara compresor- variat temperaturile HI LO - nimic
Pornit motor, oprit motor - nimic
Aceste etape au fost facute si la temperaturi diferite, nu doar maxime si minime, plus viteze diferite ale ventilatorului. Am incercat si cu variatii, Adica pe stanga cald si dreapta rece si invers - tot nimic
Poate fi clapeta de cald-rece blocata?
jjardel88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salutare baietii,am o problema cu masina (insignia ,131cp,motor de 2000,din 2010,a20dtj)se aude un zgomot puternic la motor cand e pe liber , in momentul cand ajunge apa intre 60-90 de grade si incepe sa se incalzeasca motorul,un fel de batai fier pe fier apoi se opreste merge motorul lin si iar incepe sa se auda.dar nu tot timpul.Am fost cu ea la service si mia zis ca e volanta dusa si trebuie sa o schimb am 188600 km,cum sa se duca asa de repede fiindca are 4 ani masina .Cei de la service mi-au zis sa nu mai merg cu ea ca e posibil sa mai rup si altceva la ea si trebuie sa schimb volanta.acu ce trebuie sa fac sa schimb numai volanta sau sa schimb si kitul de ambreiaj cat ma costa aceasta problema si care e cea mai buna volanta?sa fie volanta sau altceva? Vreau sa mai intreb ceva cat ma costa sa schimb distributia la aceasta masina ca nu am schimbat-o de cand am cumparat masina adica la 185000 km.o zi buna
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Masina este achizitionata de noua din Romania?
Daca da,scrie in manual la cati km se efectueaza schimbul distributiei.
Oricum ar fi trebuit inlocuita de mult,asta daca km sunt reali,daca nu...
De regula se schimba tot setul,daca tot umblii,ce faci daca peste 20.000km incepe sa-ti zornaie rulmentul,umblii iara,asa ca...
Daca da,scrie in manual la cati km se efectueaza schimbul distributiei.
Oricum ar fi trebuit inlocuita de mult,asta daca km sunt reali,daca nu...
De regula se schimba tot setul,daca tot umblii,ce faci daca peste 20.000km incepe sa-ti zornaie rulmentul,umblii iara,asa ca...
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
jjardel88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Daca esti sigur de nr de km(adica daca sunt reali),nu trebuie sa inlocuiesti distributia decat dupa 60.000km sau 4 ani de la ultima inlocuire(mai ales daca circuli prin Romania conform recomandarilor Opel Romania),in carte spune ca inlocuirea se face la 150.000km sau la fiecare 10 ani,insa eu nu as indrazni sa risc asa de mult...,acum cei din reprezentanta au scazut foarte mult acest interval.
- marian0589
- *
- 6 mesaje
- din 21 Mar 2014
- Insignia 2009
- Italia
marian0589
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2014
- Mesaj Privat
salut...am un opel insignia 2000 131 cp din 2009..masina o am d 9 luni,,am doua probleme 1.d ceva timp masina merge inecata cand accelerezi cat motorul este inca sub 2000 d ture,da 2 3 rateuri ..d ceva timp am inceput sa bag motorina d cea mai buna dar incontinoare merge inecata 2.cand motorul e rege se aude ceva gen cum ar fi un plastic care bate akolo inauntrul motorului...doar cat e rece si e la relantiu cum accelerez cum nu s mai aude....mai am o problema d cateva ori s a aprins becul d ESP si ABS cand iau volan p loc..opresc motoru si dispare,,s a intamplat d 5 ori pan akum....MS astept parerile voasrte
- bpinsignia
- **
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
jjardel88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2012
- Mesaj Privat
- marian0589
- *
- 6 mesaje
- din 21 Mar 2014
- Insignia 2009
- Italia
marian0589
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2014
- Mesaj Privat
masina merge inecata cand o accelerezi ,se ineaca de 2,3 ori iar apoi incepe sa traga,,o alta problema,cand motorul este rece se aude un zgomot ciudat,cum ar fi un plastic care bate inauntrul motorului numai cand este la relantiu,,dupa cateva minute nu se mai aude....si ar mai fi ceva: cand am luat volan pe loc s a aprins becul de ESP si cel de ABS,,am oprit motorul si au dispaut,,asta s a intamplat de cateva ori..masina e oprl insignia motor de 2000 ai 130 cp din 2009 cu cutie manuala..are 155000 km...astept pareri...Multumescccccccccccccccc
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
marian0589 a scris:salut...am un opel insignia 2000 131 cp din 2009..masina o am d 9 luni,,am doua probleme 1.d ceva timp masina merge inecata cand accelerezi cat motorul este inca sub 2000 d ture,da 2 3 rateuri ..d ceva timp am inceput sa bag motorina d cea mai buna dar incontinoare merge inecata 2.cand motorul e rege se aude ceva gen cum ar fi un plastic care bate akolo inauntrul motorului...doar cat e rece si e la relantiu cum accelerez cum nu s mai aude....mai am o problema d cateva ori s a aprins becul d ESP si ABS cand iau volan p loc..opresc motoru si dispare,,s a intamplat d 5 ori pan akum....MS astept parerile voasrte
Verifica integritatea furtunului intercooler,verifica functionarea electrovalvei pentru actionarea tijei geometriei variabile a turbinei.
In ceea ce priveste zgomotul motorului,este greu de stabilit doar din mesaje...
Despre becul de la ESP si ABS,verifica cablajul senzorului,mufa de legatura(roata dreapta, fata),daca nu se rezolva atunci trebuie inlocuit senzorul,in cel mai rau caz trebuie inlocuit si rulmentul...Cel mai sigur trebuie sa efectuezi o diagnoza pentru a vedea codul de eroare stocat...,atunci vei stii sigur de la provine eroarea.Exista topic dedicat acestei probleme.
- marian0589
- *
- 6 mesaje
- din 21 Mar 2014
- Insignia 2009
- Italia
marian0589
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2014
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Cred ca nu o sa ma plictisesc niciodata cu Insignia! Cum a venit caldura au reinceput manifestarile ciudate... motorul da se se inece la turatii mici (1000-1500rpm) la accelerare usoara. In acelasi timp, se modifica sunetul injectoarelor devenind mai distinct , mai tzacanit. La turatii peste 2000rpm merge avion! Poate cineva sa ma lamureasca cum as putea verifica electrovalva cu ce am pe linga casa? Nu as vrea sa dau 3-400 ron pe una si sa nu fie ea de vina...
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Exact așa face si a mea. Am mai pus problema asta pe forum dar nu a rãspuns nimeni ceva concret. Probabil sunt putini cei care au problema asta sau încã nu o observa. Ce mi se pare foarte ciudat este ca simptomele apar doar cind temperatura exterioara este fix peste 19 C. La 18 de exemplu nu se manifesta, ceea ce înseamnã ca probabil ceva electronica este implicatã. E am schimbat electrovalva minunata in Noiembrie si tot așa este. Am si rezervorul vacuumatic instalat si toate update-urile la zi, iar cei din service se uita la mine ca la un pacient cind le descriu problema. Personal nu cred ca are de-a face cu electrovalva pentru ca atunci ar trebui sa se reproducã simptomele si sub 19C. Mai nou se gâtuie si câcâie la ușoarã accelerație între 1200-1500 rpm, dar numai cit motorul este sub temperatura de 90 de grade. Peste 2000 rpm si peste 90 gr merge ok. A, si treaba se întîmplã doar in treptele 1 si 2.
Apropo Gyzmo, de unde știu eu dacã tija turbinei funcționeazã ok? Așa cu ochiul liber vad ca se mișca, dar nu pot evalua dacã face cursa completa si cum trebuie.
@the puiu, poate ne auzim in privat sa vedem dacã exista puncte comune de care ne-am putea lega?
Apropo Gyzmo, de unde știu eu dacã tija turbinei funcționeazã ok? Așa cu ochiul liber vad ca se mișca, dar nu pot evalua dacã face cursa completa si cum trebuie.
@the puiu, poate ne auzim in privat sa vedem dacã exista puncte comune de care ne-am putea lega?