tony2
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ifrimg
- **
- 136 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nba25
- **
- 181 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2007 1.7 CDTI
- Vulcan
nba25
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Vulcan
- Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Poate fi de la garnitura capac culbutori, a turnat ulei pe langa, a curs cand a schimbat filtrul, mai curge pe la simering cautator. Sa te rogi sa nu fie de la simering palier, o fi piesa pana in 100lei dar manopera te rupe si cine stie ce mai gasesti, un rulment de presiune, un disc, simeringuri planetare, de ulei cutie nu scapi oricum.
ag12fyd
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Cum spune si titlul pierd ulei in zona pompei de ulei la imbinarea cu blocul motor (cred ca m-am exprimat corect)
Este vorba de o Corsa 1.2 Z12XE din 2002
Am inteles ca de vina ar fi un simering care,pentru a fi schimbat,ar trebui sa se demonteze o gramada de prostii.
As dori sa schimb toate garniturile si simeringurile la care se va umbla in urma acestei operatiuni si intrebarea mea este:care sunt acestea?(deoarece vreau sa le comand si sa imi fac un calcul cam cat m-ar costa)
Cum spune si titlul pierd ulei in zona pompei de ulei la imbinarea cu blocul motor (cred ca m-am exprimat corect)
Este vorba de o Corsa 1.2 Z12XE din 2002
Am inteles ca de vina ar fi un simering care,pentru a fi schimbat,ar trebui sa se demonteze o gramada de prostii.
As dori sa schimb toate garniturile si simeringurile la care se va umbla in urma acestei operatiuni si intrebarea mea este:care sunt acestea?(deoarece vreau sa le comand si sa imi fac un calcul cam cat m-ar costa)
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra H benzina z14 xep 2005
Peste doua luni (in Mai) trebuie sa schimb uleiul de motor, dar odata cu aceasta operatiune as vrea sa schimb si garnitura baii de ulei deoarece cand am schimbat distributia (pe lant) mecanicul a spus ca nu este necesar sa dau si baia de ulei jos, fapt pentru care de atunci baia de ulei sta roataimprejur cat tine garnitura baii, umezita de ulei, nu picura pe jos.
Am vazut ca pentru aceasta operatiune trebuie dasfacuta si evacuarea cele 3 suruburi, care sunt dupa atata vreme aproape sudate.
Am sunat la un service si mi-a spus ca in cazul in care se rupe vreun surub trebuie desfacuta si galeria, folosit autogenul sudura etc. (deja costuri mai mari)
1. As vrea sa stiu daca exista si alta modalitate de a desface cele 3 piulite fara a ajunge in situatia mai sus mentionata?
2. Am vazut ca trebuie si o garnitura la evacuare, dar nu stiu de care? Am intrat pe un site si acolo au 2 garnituri asemanatoare. Unul este Garnitura racord evacuare Hans-Pries 13 ron, iar celalalt Garnitura saxofon GM 20 ron, Bosal 15 ron, care dintre cele doua garnituri imi trebuie mie?
3. Pe acelasi site am vazut Piulite Saxofon GM (3buc) M8. 16 ron. Aceste sunt pentru evacuare?
4. Pe garnitura de la baia de ulei, trebuie sau nu pus si silicon, si care garnitura este buna Elring 59 ron sau Victor Reinz 47 ron?
5. Baia de ulei am vazut ca mai vine prinsa in vreo 3 suruburi de cutia de viteze, pe acele 3 suruburi mai vine vreo garnitura ceva? ca am vazut prin unele postari ca ar avea si acolo garnitura.
6. Care este cuplul de strangere al suruburilor baii de ulei?
7. La sorbul din baie se desfac doar suruburile care vin prinse de baie sau si sorbul in sine trebuie desfacut pentru curatare?
8. Am vazut aici pe site ca sorbul are o garnitura mica de cauciuc,trebuie schimbata si acea garnitura?
9. Daca as face aceasta operatiune in service care ar fi costurile?
Cu stima. Va multumesc!
Peste doua luni (in Mai) trebuie sa schimb uleiul de motor, dar odata cu aceasta operatiune as vrea sa schimb si garnitura baii de ulei deoarece cand am schimbat distributia (pe lant) mecanicul a spus ca nu este necesar sa dau si baia de ulei jos, fapt pentru care de atunci baia de ulei sta roataimprejur cat tine garnitura baii, umezita de ulei, nu picura pe jos.
Am vazut ca pentru aceasta operatiune trebuie dasfacuta si evacuarea cele 3 suruburi, care sunt dupa atata vreme aproape sudate.
Am sunat la un service si mi-a spus ca in cazul in care se rupe vreun surub trebuie desfacuta si galeria, folosit autogenul sudura etc. (deja costuri mai mari)
1. As vrea sa stiu daca exista si alta modalitate de a desface cele 3 piulite fara a ajunge in situatia mai sus mentionata?
2. Am vazut ca trebuie si o garnitura la evacuare, dar nu stiu de care? Am intrat pe un site si acolo au 2 garnituri asemanatoare. Unul este Garnitura racord evacuare Hans-Pries 13 ron, iar celalalt Garnitura saxofon GM 20 ron, Bosal 15 ron, care dintre cele doua garnituri imi trebuie mie?
3. Pe acelasi site am vazut Piulite Saxofon GM (3buc) M8. 16 ron. Aceste sunt pentru evacuare?
4. Pe garnitura de la baia de ulei, trebuie sau nu pus si silicon, si care garnitura este buna Elring 59 ron sau Victor Reinz 47 ron?
5. Baia de ulei am vazut ca mai vine prinsa in vreo 3 suruburi de cutia de viteze, pe acele 3 suruburi mai vine vreo garnitura ceva? ca am vazut prin unele postari ca ar avea si acolo garnitura.
6. Care este cuplul de strangere al suruburilor baii de ulei?
7. La sorbul din baie se desfac doar suruburile care vin prinse de baie sau si sorbul in sine trebuie desfacut pentru curatare?
8. Am vazut aici pe site ca sorbul are o garnitura mica de cauciuc,trebuie schimbata si acea garnitura?
9. Daca as face aceasta operatiune in service care ar fi costurile?
Cu stima. Va multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
Va multumesc cu respect D-le Dan.
Am apelat pentru informatii la un service renumit aici in oras, si dupa ce am discutat cu mecanicul mi-am dat seama ca nu prea cunoaste meserie (cel putin la motorul meu)
Operatiunea a spus ca o face la el acasa pentru 80 lei, dar intrebandu-l ce garnitura e mai buna ptr. baia de ulei mi-a spus ca la masina mea baia de ulei nu are garnitura ci doar silicon.
Cel mai greu mi se pare desfacutul celor 3 piulite.
Daca aveti timp D-le Dan as aprecia orice infomatie posibila de la dv.
Daca nu am sa va contactez telefonic, numai sa nu deranjez...
Am apelat pentru informatii la un service renumit aici in oras, si dupa ce am discutat cu mecanicul mi-am dat seama ca nu prea cunoaste meserie (cel putin la motorul meu)
Operatiunea a spus ca o face la el acasa pentru 80 lei, dar intrebandu-l ce garnitura e mai buna ptr. baia de ulei mi-a spus ca la masina mea baia de ulei nu are garnitura ci doar silicon.
Cel mai greu mi se pare desfacutul celor 3 piulite.
Daca aveti timp D-le Dan as aprecia orice infomatie posibila de la dv.
Daca nu am sa va contactez telefonic, numai sa nu deranjez...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cornelus1970
- *
- 3 mesaje
- din 02 Apr 2009
- Astra
- Bucuresti
cornelus1970
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat si eu astazi simeringul de la vibrochen .. A fost super simplu ,, NU am blocat nimic , am dat cureaua de accesorii jos dupa fulie si cu ajutorul unui pistol pneumatic in doi timpi si trei miscari a fost desfacut surubul de la vibrochen ,, am scos fulia , am introdus cu grija simeringul fara alte scule speciale ,, cu manuta si coada de plastic a unei surubelnite batut usor pe margine .. este operatie pe care o faci in maxim 30 min , ,, bafta ! ( 30 min cu tot cu urcat pe elevator , roata si plastice jos , etc )
banzay
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua dragi colegi,
Ajungand cu lucrarile la baia de ulei, observ o fereastra de vizitare catre volanta. Care e treaba cu fereastra respectiva? Plus ca la mine acea fereastra e libera, fara dop. Ce am mai vazut la un service, vreo 2 corse, ambele erau fara dop. In catalogul de piese, nici nu exista dopul respectiv, dar pe net, vad ca totusi am gasit o ferestruie cu capac.
Deci cum e, cu sau fara capac? Aveti vreun cod dintr-un alt catalog pt. piesa respectiva?
Ajungand cu lucrarile la baia de ulei, observ o fereastra de vizitare catre volanta. Care e treaba cu fereastra respectiva? Plus ca la mine acea fereastra e libera, fara dop. Ce am mai vazut la un service, vreo 2 corse, ambele erau fara dop. In catalogul de piese, nici nu exista dopul respectiv, dar pe net, vad ca totusi am gasit o ferestruie cu capac.
Deci cum e, cu sau fara capac? Aveti vreun cod dintr-un alt catalog pt. piesa respectiva?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
banzay
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
banzay
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat