catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
totusi incearca sa le verifici in felul urmator:fa-ti un strap si prima data scoate mufa din supapa de mica presiune dupa care in mufa respectiva baga strapu in mufa(are doar doua iesiri nu ai cum sa nu-l pui bine)si vezi daca pleaca ventilatorul de ac cel deapa si compresorul....dupa care verifici si supapa de inalta presiune astfel:scoti mufa si vezi care trei fire mama si incecri strapu intai pe 1 si 2 si daca pleaca ambele ventilatoare respectiv cel de apa la viteza minima si cel de ac(la mine ventilatorul de ac are numai o treapta)...sper ca am fost destul de explicit
OKHYLA
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2010
- Mesaj Privat
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
OKHYLA
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2010
- Mesaj Privat
- angh3l_nr1
- *
- 18 mesaje
- din 07 Sep 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Gorj
angh3l_nr1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu o astra g 2001 1.6 16 v .Ieri am incarcat instalatia de AC si cand am deschis capota am observat ca electroventilatorul de la ac pirneste odata cu cel din fata de la motor ,imvart cateva secunde apoi se sting si tot asa ce poate sa fie ?Am mai observat ca electroventiltoarele pornesc tot amindoua cand deschide termostatul la 92 de grade raceste pana la 90 si daca opresc motorul electroventilatoarele se opresc si ele ,ce am inteles ca ar fi normal sa porneasca individual nu amindoua in acelas timp care sa fie porblema cu ele ma poate lamuri cineva va multumesc!
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- angh3l_nr1
- *
- 18 mesaje
- din 07 Sep 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Gorj
angh3l_nr1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2013
- Mesaj Privat
functioneaza doar 10 secunde iar apoi se opresc ca si atunci cand deschide termostatul pentru racirea motorului face acelas lucru apoi dupa un timp iarasi porneste ,iar pt racirea motorului nu cred ca e normal sa raceasca doar cateva secunde iar apoi sa se opreasca sau daca opresc motorul iarasi se stin si elicele nu stiu ce sa fac pt ca saptamana asta am un drum de 3000 de km de parcurs cu masina mie sa nu am probleme la racire
- alinutzu18
- **
- 63 mesaje
- din 26 Mai 2007
- Astra 2004 z1.6xep
- Prahova
alinutzu18
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z1.6xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut, ajutati-ma cu un sfat.
Am o astra H 1.6 twinport 2004 cu climatronic. Codul de pe compresor este WD. Problema este: cu clima oprita(inclusiv in modul eco) compresorul are un huruit in ritmul motorului. Daca pornesc clima, zgomotul dispare si clima funct normal, baga rece/ cald normal.
De unde vine acel zgomot? Din compresor, din fulie? Se poate schimba ceva piese fara sa inlocuiesc tot compresorul?
Merci.
Am o astra H 1.6 twinport 2004 cu climatronic. Codul de pe compresor este WD. Problema este: cu clima oprita(inclusiv in modul eco) compresorul are un huruit in ritmul motorului. Daca pornesc clima, zgomotul dispare si clima funct normal, baga rece/ cald normal.
De unde vine acel zgomot? Din compresor, din fulie? Se poate schimba ceva piese fara sa inlocuiesc tot compresorul?
Merci.
neludorcu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut baieti, in legatura cu radiatorul de pe astra y20dth mi s-a spart radiatorul si l-am schimbat cu unul de pe un astra 1.8 16v benzina tot asamblul de radiatoare cu tot cu termocuple aer conditionat etc. si vreau sa va spun ca s-a potrivit perfect, circul de o luna cu el si vreau sa va spun ca nu am nuici un fel de probleme! dar mi-a ramas acest dubiu si confuzie ca mi-au spus multi ca e imposibil pentru-ca radiatoarele de pe benzinare nu se potrivesc pe dizele! acum intreb pe cine stie cum de la mine merge totul perfect chiar si aerul conditionat?
- Alyn93
- ***
- 564 mesaje
- din 14 Aug 2011
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
Alyn93
- Mesaje scrise: 564
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut tuturor vin si eu cu o intrebare pentru cine cunoaste! Compresorul din stanga imaginii l-am avut pe masina astra G Z16XE si e stricat din cate am inteles ambreiajul....Am mai facut rost de inca un compresor luat dupa un motor 1.7 isuzu! Am cerut mai multe pareri unii mi-au spus ca se potriveste altii ca nu! Stie cineva exact daca se potriveste ? Multumesc anticipat numai bine tuturor
anticipat
anticipat
- Alyn93
- ***
- 564 mesaje
- din 14 Aug 2011
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
Alyn93
- Mesaje scrise: 564
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cornel.m
- **
- 348 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Astra 2001 y20dth
- Sibiu
cornel.m
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Banuiesc ca s-a mai intrebat dar nu gasesc: se poate lipi un radiator de clima (dar sa si tina)?
Stiu ca 90% dintre pareri sunt ca nu.
Eu caut pe cei 10% care au reusit.
Daca a reusit cineva si a tinut lipitura cel putin un an, va rog sa-mi spuneti si mie metoda/sculele/costul, eventual contactul celui care se ocupa.
Multumesc!
Banuiesc ca s-a mai intrebat dar nu gasesc: se poate lipi un radiator de clima (dar sa si tina)?
Stiu ca 90% dintre pareri sunt ca nu.
Eu caut pe cei 10% care au reusit.
Daca a reusit cineva si a tinut lipitura cel putin un an, va rog sa-mi spuneti si mie metoda/sculele/costul, eventual contactul celui care se ocupa.
Multumesc!
iani 09
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
iani 09
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
64xgeo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y17DIT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Stimati colegi, am urmatoarea nelamurire: la vidarea instalatiei de a.c., statia de incarcare scoate tot uleiul din instalatie, inclusiv cel din compresor care se pune initial pe la buson?...sau mai exact cat ulei se seteaza pe statie pentru incarcare?
Intreb deoarece la mine au gasit 310 g freon 4 g ulei si au incarcat cu 700 g freon si 120 g ulei, conform datelor de catalog. Personal mi se pare mult ulei, tinand cont de faptul ca, in urma cu 2 ani cand am avut probleme cu radiatorul, meseriasul a incarcat 100 g ulei pe la buson si freon "cu butelia", la ochi, pe manometre iar acel ulei nu vad unde s-ar fi putut pierde, in conditiile in care a.c. functiona cu cele 310 g de freon gasite azi la verificarea pe statie.
Cu scuze daca s-a mai discutat insa rasfoind topicul nu m-am lamurit pe deplin despre cele de mai sus si ca sa citesc 213 pagini...
Intreb deoarece la mine au gasit 310 g freon 4 g ulei si au incarcat cu 700 g freon si 120 g ulei, conform datelor de catalog. Personal mi se pare mult ulei, tinand cont de faptul ca, in urma cu 2 ani cand am avut probleme cu radiatorul, meseriasul a incarcat 100 g ulei pe la buson si freon "cu butelia", la ochi, pe manometre iar acel ulei nu vad unde s-ar fi putut pierde, in conditiile in care a.c. functiona cu cele 310 g de freon gasite azi la verificarea pe statie.
Cu scuze daca s-a mai discutat insa rasfoind topicul nu m-am lamurit pe deplin despre cele de mai sus si ca sa citesc 213 pagini...
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Compresorul are uleiul intern care se verifica la orice interventie asupra lui,se goleste pe la acel buson.....uleiul care se adauga 10gr la freon este separat si nu are de-a face cu cel din interiorul compresorului....indivizii au amestecat cantitatile si acum ai feron+ulei in instalatie ,mai putin loc de destindere presiune marita aiurea ...si eficienta scazuta...sfatul meu ....refa operatiunea la cineva care stie bine unde si cat ulei se pune.Nu merge cu zicala decat prea putin mai bine peste.....
64xgeo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y17DIT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Multumesc de info!...la aceeasi concluzie ajunsesem si eu dupa ce am citit toata ziua documentatii de ac si compresoare de pe net. Apropos de cele 10 g ... in manualul de service Sanden se specifica faptul ca pentru functionarea corecta a compresorului, OCR (Oil Circulation Ratio) trebuie sa fie intre 3,3-8% din cantitatea de freon iar la inlocuirea unei componente se completeaza conform tabelului de mai jos.
Sper ca aceste info sa fie de folos.
Sper ca aceste info sa fie de folos.
AVP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu pornirea compresorului la o Astra G Z16XE, climatronic. In timpul unui drum, cu aerul conditionat pornit, compresorul s-a oprit in mers. Am fost masina la un service auto AC unde au fost stabilite urmatoarele:
- Presiunea in compresor este buna, exista freon
- Au fost verificate sigurantele, sunt bune
- Comrpesorul a fost pornit pe direct, deci nu este stricat
- Sonda de la compresor este buna
- A fost pusa pe tester si era eroare pe doua relee.
- Releul care transmite comanda la compresor nu primeste curent, nu intra curent in el. De aici s-a tras concluzia ca ECU nu transmite comanda catre compresor si ca este defect.
Exista alta varianta ? Daca nu, puteti recomanda pe cineva care poate testa si repara ECU? Din nefericire, in ultimii 4 ani am mai reparat de 2 ori ECU la Mihai ecu.ro
Multumesc
Am urmatoarea problema cu pornirea compresorului la o Astra G Z16XE, climatronic. In timpul unui drum, cu aerul conditionat pornit, compresorul s-a oprit in mers. Am fost masina la un service auto AC unde au fost stabilite urmatoarele:
- Presiunea in compresor este buna, exista freon
- Au fost verificate sigurantele, sunt bune
- Comrpesorul a fost pornit pe direct, deci nu este stricat
- Sonda de la compresor este buna
- A fost pusa pe tester si era eroare pe doua relee.
- Releul care transmite comanda la compresor nu primeste curent, nu intra curent in el. De aici s-a tras concluzia ca ECU nu transmite comanda catre compresor si ca este defect.
Exista alta varianta ? Daca nu, puteti recomanda pe cineva care poate testa si repara ECU? Din nefericire, in ultimii 4 ani am mai reparat de 2 ori ECU la Mihai ecu.ro
Multumesc