- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
Bai frate,m-am luat odata cu un Volvo,nou nout,avea tiplele pe scaune. 750 CP. Nu am avut ce de el,va jur. Ii dadea saracu dupa ea de scotea un fum.....nu vreau sa imi imaginez ce forja lua motorul ala,era undeva in rampa(drumul). L-am lasat in urma,ma intreba pe statie ce i-am bagat in rezervor,i-am zis kerosen ). Bai frate da un Volvo nou nout, FH16 model 2013.
Lasand gluma si ironia la o parte, si eu ii respect masina lui @Kspic pentru ceea ce poate,fata de ce putea cand a iesit pe poarta fabricii. Ideea este ca fiecare dintre noi ar trebui sa ne vedem lungul nasului si al masinii/motorului. Nu sa le ridicam in slavi de parca am avea W12.
Masinile noastre sunt niste masini de clasa medie, care sunt proiectate pentru a te deplasa cu ele din punctul A in punctul B avand parte de un anumit confort, o anumita siguranta, in functie de bugetul fiecaruia. Nu sunt pentru curse/liniute. Opel nici nu face asa ceva.
Pentru curse/liniute exista masini de 300+ cp pana la 1200cp,dupa fiecare buzunar(nu al nostru).
Lasand gluma si ironia la o parte, si eu ii respect masina lui @Kspic pentru ceea ce poate,fata de ce putea cand a iesit pe poarta fabricii. Ideea este ca fiecare dintre noi ar trebui sa ne vedem lungul nasului si al masinii/motorului. Nu sa le ridicam in slavi de parca am avea W12.
Masinile noastre sunt niste masini de clasa medie, care sunt proiectate pentru a te deplasa cu ele din punctul A in punctul B avand parte de un anumit confort, o anumita siguranta, in functie de bugetul fiecaruia. Nu sunt pentru curse/liniute. Opel nici nu face asa ceva.
Pentru curse/liniute exista masini de 300+ cp pana la 1200cp,dupa fiecare buzunar(nu al nostru).
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
bgd92 a scris:
Uite frate, astazi, m-am pus la mintea ta; e primul 0-100 in care omor o masina ca sa iti demonstrez tie ceva
Uite frate, astazi, m-am pus la mintea ta; e primul 0-100 in care omor o masina ca sa iti demonstrez tie ceva
Autodata zice ca Astra G Hatchback (5dr) 1.6 16v are 1230 kg si declara timp 0-100 km/h = 11.5 sec pana la 100. Ceea ce nu e departe de ce ai scos tu.
Revenind la versusul Dacia vs Opel, sa trag concluzia ca Logan 1.6 16V, care in echiparea Prestige zice ca are 1115 kg (in echipari mai slabe, poate si mai putin) face si mai bine?
Silviu1393 a scris: masini de 400+ cp,m-am luat odata cu unu de 750 CP
Cu chiptunning de la EDS ?
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Punctalbastru, 1.6 16v pe logan in echipare laureate sa zicem face 0-100 in 10 secunde, pt ca este usoara ; astra g se tine bine dupa ea..conteaza f mult soferul..( de masini numai vorbesc, comparam 2 intretinute exemplar ) ; oricum chiar daca castiga la mustata 0-100, dupa 100 il iau clar si pe viteza se duce G-ul mult mai bine...la logan1 e problema mare cu antifonarea, cum ai trecut de 2500 rpm...incepe sa te zgarie pe ureche ; 6000 rpm..nu am avut curajul sa incerc..m-am oprit la 5000 cand am condus unul ( 1.6 90 cp ) ca deja..am zis ca sare in aer )))
punct, 11 secunde pe 0-100 cu masina mea ma multumeste ; pt ca tocmai, producatorul spune 11.5 ; deci f aproape de adevar ; dar m-am gandit totusi ca aveam 100+ kg in masina si benzina de 95..( se stie ca la noi benzina de 98/99+ este echivalenta cu cea mai slaba benzina de afara )
Silviule, masina aia cu 750cp, daca avea ulei 2timpi in rezerevor sigur te facea =))))
p.s : punct, in autodata nu gasesti motorizarea mea ; ce ai vazut acolo sunt datele tehnice pt opel astra G 1.6 16v 101 cp ( daca te uiti atent o sa vezi ca scrie motorizari Z16XE si XEL ) nu 1.6 16v 103 cp twinport ( Z16XEP ); si eu am cautat-o mult dar nu am gasit-o acolo ; din cate stiu eu , ( si asa scrie si in talon parca ), a mea are 1205 kg masa proprie ; singurul site unde am gasit motorizarea mea a fost acesta : http://www.informatiiauto.r...hnice-mid252.html
datele sunt perfect reale ; viteza maxima e putin mai mare ( 200km/h ), consumurile sunt exact cele de pe site ; pe cand un astra G 1.7 DTI 75cp stock ( atentie, nu CDTI de 80 cp ) are 0-100 in 15secunde ;
video cu 1.6 16v logan :
http://www.youtube.com/watch?v=FFjesYnICeI
http://www.youtube.com/watch?v=fOuJmkvozX0
deci clar, face 0-100 in 10 sec
Date tehnice logan 1 1.6 16v 105 cp
onsum (litri / 100 km)
6.8
Benzina
Mixt6.8 Emisii CO2 g / km158
Urban9.5 Nivel poluareE5
Extraurban5.5
Date tehniceRaporteaza date incorecte
CombustibilBenzina Nr. usi4
Motor tip / cilindriL4 Nr. locuri5
Cilindree cmc1598 Lungime mm4288
Putere maxima CP (rpm)105 (5750) Latime mm1740
Cuplu maxim Nm (rpm)148 (3750) Inaltime mm1534
Viteza maxima km/h181 Greutate kg1135
Acceleratie 0-100 km/h s11.3 Ampatament mm2630
Tractiunefata Volum rezervor litri50
Cutie vitezeManualã (5 trepte) Volum portbagaj litri510
Ciudat ca producatorul spune 0-100 in 11.3...
Ca idee, loganul nou ( 2013 ) 0.9 TCE are 998 kg.....si oricum are un cuplu nasol..chiar daca are turbina ( 135nm/ 2500 rpm...) ; nu trage deloc mai spectaculos ca G-ul de 103 cp, plus ca G-ul e mai silentios..m-a uimit treaba asta..chiar credeam ca au inceput sa faca treaba buna..portbagajul nu are nici capitonaj, scaunele sunt dintr-un burete foarte moale...plasticele de f. proasta calitate ( vasuem un buton cojit in 10.000 km, masina unei cunostinte care o intretine exemplar )
punct, 11 secunde pe 0-100 cu masina mea ma multumeste ; pt ca tocmai, producatorul spune 11.5 ; deci f aproape de adevar ; dar m-am gandit totusi ca aveam 100+ kg in masina si benzina de 95..( se stie ca la noi benzina de 98/99+ este echivalenta cu cea mai slaba benzina de afara )
Silviule, masina aia cu 750cp, daca avea ulei 2timpi in rezerevor sigur te facea =))))
p.s : punct, in autodata nu gasesti motorizarea mea ; ce ai vazut acolo sunt datele tehnice pt opel astra G 1.6 16v 101 cp ( daca te uiti atent o sa vezi ca scrie motorizari Z16XE si XEL ) nu 1.6 16v 103 cp twinport ( Z16XEP ); si eu am cautat-o mult dar nu am gasit-o acolo ; din cate stiu eu , ( si asa scrie si in talon parca ), a mea are 1205 kg masa proprie ; singurul site unde am gasit motorizarea mea a fost acesta : http://www.informatiiauto.r...hnice-mid252.html
datele sunt perfect reale ; viteza maxima e putin mai mare ( 200km/h ), consumurile sunt exact cele de pe site ; pe cand un astra G 1.7 DTI 75cp stock ( atentie, nu CDTI de 80 cp ) are 0-100 in 15secunde ;
video cu 1.6 16v logan :
http://www.youtube.com/watch?v=FFjesYnICeI
http://www.youtube.com/watch?v=fOuJmkvozX0
deci clar, face 0-100 in 10 sec
Date tehnice logan 1 1.6 16v 105 cp
onsum (litri / 100 km)
6.8
Benzina
Mixt6.8 Emisii CO2 g / km158
Urban9.5 Nivel poluareE5
Extraurban5.5
Date tehniceRaporteaza date incorecte
CombustibilBenzina Nr. usi4
Motor tip / cilindriL4 Nr. locuri5
Cilindree cmc1598 Lungime mm4288
Putere maxima CP (rpm)105 (5750) Latime mm1740
Cuplu maxim Nm (rpm)148 (3750) Inaltime mm1534
Viteza maxima km/h181 Greutate kg1135
Acceleratie 0-100 km/h s11.3 Ampatament mm2630
Tractiunefata Volum rezervor litri50
Cutie vitezeManualã (5 trepte) Volum portbagaj litri510
Ciudat ca producatorul spune 0-100 in 11.3...
Ca idee, loganul nou ( 2013 ) 0.9 TCE are 998 kg.....si oricum are un cuplu nasol..chiar daca are turbina ( 135nm/ 2500 rpm...) ; nu trage deloc mai spectaculos ca G-ul de 103 cp, plus ca G-ul e mai silentios..m-a uimit treaba asta..chiar credeam ca au inceput sa faca treaba buna..portbagajul nu are nici capitonaj, scaunele sunt dintr-un burete foarte moale...plasticele de f. proasta calitate ( vasuem un buton cojit in 10.000 km, masina unei cunostinte care o intretine exemplar )
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
bogdan, la viteze peste 100-130 Loganul pierde pe baza aerodinamicii de frigider FRAM. Antifonarea... mai mult in lipsa.
Weekendul asta, unu cu capu rosu si 460 CP, a fost intimidat de Oliver al meu, astfel ca mi-a pus semnal dreapta si s-a dat la o parte sa evite umilinta ). Avea 95 km/h, iar Oliver a venit furios din spate cu... 96, 97, 98...
0.9 TCe 90 Cp nu il compari cu 1.6 16v. Il compari cu 1.4 16v. Si pierde 1.4 si la consum si la cuplu. Cu 1.6 16v compari 1.2 Tce daca vrei. Si si-o ia 1.6-le de-i merg fulgii. Ca idee, 1.2-ul de pe Duster are 125 Cp si 205 sau 215 Nm. Nu mai retin exact dar oricum ii da destul de jos si pe aia. Pus pe Megane (sa nu zic Logan), posibil sa si-o ia si astra de 1.8. (depinde )
Ultima modificare facuta de PunctAlbastru la Dum 13 Apr, 2014 11:19 am
Weekendul asta, unu cu capu rosu si 460 CP, a fost intimidat de Oliver al meu, astfel ca mi-a pus semnal dreapta si s-a dat la o parte sa evite umilinta ). Avea 95 km/h, iar Oliver a venit furios din spate cu... 96, 97, 98...
0.9 TCe 90 Cp nu il compari cu 1.6 16v. Il compari cu 1.4 16v. Si pierde 1.4 si la consum si la cuplu. Cu 1.6 16v compari 1.2 Tce daca vrei. Si si-o ia 1.6-le de-i merg fulgii. Ca idee, 1.2-ul de pe Duster are 125 Cp si 205 sau 215 Nm. Nu mai retin exact dar oricum ii da destul de jos si pe aia. Pus pe Megane (sa nu zic Logan), posibil sa si-o ia si astra de 1.8. (depinde )
Ultima modificare facuta de PunctAlbastru la Dum 13 Apr, 2014 11:19 am
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Da, intradevar ; acum ma uitam si la loganul 2 0.9 TCE ; face 0-100 in 11.5 -12 secunde ; dar pe viteza se duce greu si asta...plus ca trebuie sa ii dai maxim cu a 4a ( 170km./h) ; a 5a e de consum si e moarta...pacat...ma uitam si la skoda octavia 1.2 TSI 105 cp...pai ce cutie fenomenala are masina aia, ce cuplu si ce tinuta de drum....0-100 in 10 secunde, consum de invidat si ~3300 rpm in treapta 6 la 200 km/h...
)))) aici daca ar fi sa facem un versus, renault castiga detasat intrucat au capuri de tractoare potente...nu lipsa ca opel )))))
)))) aici daca ar fi sa facem un versus, renault castiga detasat intrucat au capuri de tractoare potente...nu lipsa ca opel )))))
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@bgd92
Uite aici motorizarea ta : http://autokatalog.autoscou...-103-ps/10419098/
Nu râde de uleiul 2T... ca daca mergi cu Dacia 1.5dci fara 2T se termina sistemul de injectie (pilitura in circuitul motorinei). Du-te intr-o statie peco MOL si intreaba cine cumpara uleiul lor 2T MOL DYNAMIC, sa vezi ca astia cu Logan 1.5dci baga motorina si adesea isi cumpara si bidonul de 2T sa aiba la ei. Nu pentru ca ar fi un ulei 2T de calitate, ci pentru ca e ieftin si la îndemâna iar cu 2T in motorina se mentine in stare de functionare sistemul de injectie de pe dci-ul de pe Logan. Iar astia cu Logan diesel baga 2T ochimetric si in doze mari, nu in doze mici cum bagam noi astia care vrem doar sa prelungim viata sistemului de injectie de pe Opel (sistem de injectie care merge si fara 2T cu motorina asta EURO FIVE de România, nu o sa cada capul hidraulic prea curând dar poate va curge pompa la un moment dat).
Uite aici motorizarea ta : http://autokatalog.autoscou...-103-ps/10419098/
Nu râde de uleiul 2T... ca daca mergi cu Dacia 1.5dci fara 2T se termina sistemul de injectie (pilitura in circuitul motorinei). Du-te intr-o statie peco MOL si intreaba cine cumpara uleiul lor 2T MOL DYNAMIC, sa vezi ca astia cu Logan 1.5dci baga motorina si adesea isi cumpara si bidonul de 2T sa aiba la ei. Nu pentru ca ar fi un ulei 2T de calitate, ci pentru ca e ieftin si la îndemâna iar cu 2T in motorina se mentine in stare de functionare sistemul de injectie de pe dci-ul de pe Logan. Iar astia cu Logan diesel baga 2T ochimetric si in doze mari, nu in doze mici cum bagam noi astia care vrem doar sa prelungim viata sistemului de injectie de pe Opel (sistem de injectie care merge si fara 2T cu motorina asta EURO FIVE de România, nu o sa cada capul hidraulic prea curând dar poate va curge pompa la un moment dat).
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
ahappyuser, spui partial neadevaruri. Au avut probleme alea de la inceput care au venit cu Siemens. Inclusiv Renault-uri. Clio si altele. La Delphi si Bosch cum sunt acum, mai apar doar izolat, la aia care pun motorina de la tiristi/vapor/agricultura si din an in pasti la un ghinionist. Nu mai pica in masa, nu mai exagerati. Sunt mii de masini trecute de 100 de mii, care nu au probleme si ale caror soferi nu stau calare pe forumuri si nu stiu ce e ala ulei 2T. Oricum, compari degeaba cu 1.7-le tau, pentru ca ala nu stie euro4/5. Vrei, nu vrei, asta conteaza. Nici la consum nu se compara.
Asa pot sa spun si eu ca injectia de la Mercedes Cobra 200D din '77 tine cu MULT peste 1.7 Isuzu. Si nu as minti. Iar ala merge si cu motorina din sant, trecuta prin filtru de cafea. Sau ulei de fast food indoit cu motorina. Dar iarasi nu se compara la noxe si consum.
Stim ca ai Opel, cu totii avem, ca de aia suntem aici. Crezi ca mie imi convine ca Dacia nu consuma ulei si majoritatea opelurilor fac asta dupa ce trec de un rulaj nu prea mare, ori daca nu le dai ulei din cel mai scump? Sau ca Loganul ph2 de 1.2 consuma mai putina benzina decat Corsa mea si nu e mai lenes? Nu ii crapa caseta/servodirectia, nu i se rup axele cu came etc. Evident, nu-mi convine! Ca nu-mi da Dacia bani. E Loganul mai coaja? DA! Asta poti sa zici, ca e adevarat. Dar mai zi si ca nu costa la fel.
Dupa ce arunci cu noroi in Dacia te impaci mai usor cu gandul ca Opelul tau nu e de fapt nemtoaica aia legendara pe care ti-o doreai, dar pe care ai dat banii deja, nu?
Ultima modificare facuta de PunctAlbastru la Dum 13 Apr, 2014 1:15 pm
Asa pot sa spun si eu ca injectia de la Mercedes Cobra 200D din '77 tine cu MULT peste 1.7 Isuzu. Si nu as minti. Iar ala merge si cu motorina din sant, trecuta prin filtru de cafea. Sau ulei de fast food indoit cu motorina. Dar iarasi nu se compara la noxe si consum.
Stim ca ai Opel, cu totii avem, ca de aia suntem aici. Crezi ca mie imi convine ca Dacia nu consuma ulei si majoritatea opelurilor fac asta dupa ce trec de un rulaj nu prea mare, ori daca nu le dai ulei din cel mai scump? Sau ca Loganul ph2 de 1.2 consuma mai putina benzina decat Corsa mea si nu e mai lenes? Nu ii crapa caseta/servodirectia, nu i se rup axele cu came etc. Evident, nu-mi convine! Ca nu-mi da Dacia bani. E Loganul mai coaja? DA! Asta poti sa zici, ca e adevarat. Dar mai zi si ca nu costa la fel.
Dupa ce arunci cu noroi in Dacia te impaci mai usor cu gandul ca Opelul tau nu e de fapt nemtoaica aia legendara pe care ti-o doreai, dar pe care ai dat banii deja, nu?
Ultima modificare facuta de PunctAlbastru la Dum 13 Apr, 2014 1:15 pm
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Stiu ca uleiul 2T se baga in 1.5 DCI fiindca sunt sensibile injecoatele si pt ungere mai buna ; insa eu vorbeam strict de uleiul 2T in 1.7-le DTI, care injectoarele sunt "pe viata "...stiu o multime care baga motorina din surse necunoscute si nu au probleme cu DTI-ul ; pe cand daca faci asta la DCI risti sa le strici ; dar un ulei 2T in motorina nu are ce putere sa iti dea...cum zice kspic ; asta evidentiam !
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salutare
Eu detin din intamplare un y17dt de vreo 7-8 ani si un z19dt(var 120cp) de vreo 6 luni.
Cam asa merge dupa remapare http://www.youtube.com/watch?v=COv2Rmz3DJo, remapare care am facut-o cam acum 2 ani jumate.
Daca ar fi sa fac o comparatie cu H-ul as spune ca pana in 100km/h sunt egale daca nu chiar un plus pentru G, dupa 100km/h insa situatia se schimba radical si diferenta e ceva de genu:G-ul pana ajunge pe la 130km/h, H-ul e pe la 150 km/h si de acolo se tot mareste diferenta.
Ca idee ca zicea cineva ca 1.5 dci sterge pe jos cu y17dt am mers cu 1.5dci de 85 si n-are nici o sansa pe reprize cu y17dt remapat, de altfel era un clip postat pe youtube tot pe 90-130 km/h in 10-10.5s(de un user pe pe loganforum) , fata de un timp <9s cum am scos eu nu cred ca incape discutie.
Eu detin din intamplare un y17dt de vreo 7-8 ani si un z19dt(var 120cp) de vreo 6 luni.
Cam asa merge dupa remapare http://www.youtube.com/watch?v=COv2Rmz3DJo, remapare care am facut-o cam acum 2 ani jumate.
Daca ar fi sa fac o comparatie cu H-ul as spune ca pana in 100km/h sunt egale daca nu chiar un plus pentru G, dupa 100km/h insa situatia se schimba radical si diferenta e ceva de genu:G-ul pana ajunge pe la 130km/h, H-ul e pe la 150 km/h si de acolo se tot mareste diferenta.
Ca idee ca zicea cineva ca 1.5 dci sterge pe jos cu y17dt am mers cu 1.5dci de 85 si n-are nici o sansa pe reprize cu y17dt remapat, de altfel era un clip postat pe youtube tot pe 90-130 km/h in 10-10.5s(de un user pe pe loganforum) , fata de un timp <9s cum am scos eu nu cred ca incape discutie.
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
Eu nu imi mai frec masina ca sa ii demonstrez lui bgd ceea ce nu stie. Atata timp cat in viata lui nu a pus mana/ condus un astra g 1.7 dti remapt poate sa o lalaie cat vrea el cu 1.6le lui. Au am condus 1.6 100cp si fata de al meu mosulica e mai lent.
Nu mai stau sa dovedesc nimanui nimic, cei care au condus 1.7 dti remapat au habar de ceea ce poate masina, restul raman cu zicea soferica silviu " noob"i.
Din cate vad singurii care se simt atacati sunt cei cu motoare de 1.6i. Dar se simt rau atacati nu gluma.
Ne vedem in trafic si vedem in filtrul cui ajunge fumul meu.
bgd, uleiul 2T nu este pentru curatat injectoare. Uleiul 2t face ca arderea sa fie completa, cantitatea de fun scoasa sa fie mult mai mic. Uleiul 2T, in cazul meu unge pompa de injectie. Motorul meu e euro3 iar motorina noastra e euro5. Motorina euro 5 e saraca in sulf si uscata. Nu mai spun de acea cantitate mica de biodiesel adaugata in ea.
Ulei 2t se baga si la benzinare, benzinar cum ai si tu, dinala care vine cu player JVC la cumparare si dupa ca sa o facem OEM punem circ de delco sau ce alta mizerie OEM opel ai gasit.
Filtrul SPORT, K&N la motoarele turbo diesel, remapate are un spor mic de cp (1-4 cp ) in functie de cum a fost gandita admisia. Un filtru sport K&N fara o modificare a cutiei filtrului de aer e egala aproape cu 0. La noi in tara, unde praful e in floare acel filtru nu e recomandat dar in tari cum e Grecia unde lasi masina parcata 3 zile in locul x si dupa alea 3 zile vezi ca abia s-a pus un strat fin de praf, comparativ cu Ro unde daca ai spalat masina si o lasi 2-3 ore la umbra o gasesti cu galeata de praf pe ea ....
Acum il astept pe Daniel si pe prietenul lui Gabi ca sa ne jucam asa cum a spus. Ca e duminica asta ca e urmatoarea tot aia e pentru mine.
Bgd, te provoc la urmatoarea incercare, fa un test 0-120 in care se schimbi numai la 3000 rpm.
Nu mai stau sa dovedesc nimanui nimic, cei care au condus 1.7 dti remapat au habar de ceea ce poate masina, restul raman cu zicea soferica silviu " noob"i.
Din cate vad singurii care se simt atacati sunt cei cu motoare de 1.6i. Dar se simt rau atacati nu gluma.
Ne vedem in trafic si vedem in filtrul cui ajunge fumul meu.
bgd, uleiul 2T nu este pentru curatat injectoare. Uleiul 2t face ca arderea sa fie completa, cantitatea de fun scoasa sa fie mult mai mic. Uleiul 2T, in cazul meu unge pompa de injectie. Motorul meu e euro3 iar motorina noastra e euro5. Motorina euro 5 e saraca in sulf si uscata. Nu mai spun de acea cantitate mica de biodiesel adaugata in ea.
Ulei 2t se baga si la benzinare, benzinar cum ai si tu, dinala care vine cu player JVC la cumparare si dupa ca sa o facem OEM punem circ de delco sau ce alta mizerie OEM opel ai gasit.
Filtrul SPORT, K&N la motoarele turbo diesel, remapate are un spor mic de cp (1-4 cp ) in functie de cum a fost gandita admisia. Un filtru sport K&N fara o modificare a cutiei filtrului de aer e egala aproape cu 0. La noi in tara, unde praful e in floare acel filtru nu e recomandat dar in tari cum e Grecia unde lasi masina parcata 3 zile in locul x si dupa alea 3 zile vezi ca abia s-a pus un strat fin de praf, comparativ cu Ro unde daca ai spalat masina si o lasi 2-3 ore la umbra o gasesti cu galeata de praf pe ea ....
Acum il astept pe Daniel si pe prietenul lui Gabi ca sa ne jucam asa cum a spus. Ca e duminica asta ca e urmatoarea tot aia e pentru mine.
Bgd, te provoc la urmatoarea incercare, fa un test 0-120 in care se schimbi numai la 3000 rpm.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
Din pacate si Delphi da rateuri la pompe, problema mare e ca pliciul asta e al dracu de costisitor.
Kspic: Parerea mea este ca masina ta cu motorizarea pe care o ai + remaparea nu poate sta in fata unui astra g cu z16xep sau z16xe, z18xe iese clar din discutie. Daca e sa vorbim de un circuit sansele tale cresc tinand cont de cuplu mai mare. Nu aduc in discutie echiparile cu diferite suspensii care in multe cazuri fac mult mai mult decat caii putere. Multi soferi nu stiu sa scoata tot dintr-un motor de 1.6 mai ales daca au venit dupa un diesel si ii auzi ca nu le trage masina la 2000 ture. Eu am mers cu o Vectra 2.0 dti remapata - 126cp si crede-ma ca doar in zonele cu serpentine am reusit sa ma apropii de un astra z18xe.
Kspic: Parerea mea este ca masina ta cu motorizarea pe care o ai + remaparea nu poate sta in fata unui astra g cu z16xep sau z16xe, z18xe iese clar din discutie. Daca e sa vorbim de un circuit sansele tale cresc tinand cont de cuplu mai mare. Nu aduc in discutie echiparile cu diferite suspensii care in multe cazuri fac mult mai mult decat caii putere. Multi soferi nu stiu sa scoata tot dintr-un motor de 1.6 mai ales daca au venit dupa un diesel si ii auzi ca nu le trage masina la 2000 ture. Eu am mers cu o Vectra 2.0 dti remapata - 126cp si crede-ma ca doar in zonele cu serpentine am reusit sa ma apropii de un astra z18xe.
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
Tu nu pui in calcul greutatea masinii ! Degeaba ai 150cp si 2 tone ca te face unu cu 100 cp si 1 tona.
Eu am suspenie sport pe astra mea ( eibach pro kit ), gume de performanta, dunlop sport bluresponse. Ma repet si e pentru ultima oara. Am facut liniute cu 1.6 de la vw si 1.6 de la opel si le-am mancat. Cine vrea ma crede cine nu poate o sa ma vada in trafic cu fuioru dupa mine. Se vedem ce 1.6 il prinde ( pe fuior )
In conditii de trafic dieseul e mult mai avantajos. La 2000 rpm ii dai talpa si se duce in timp ce la 1.6-le ala abia de la 4000 rpm simti ca se trezeste.
Taicamiu a vorbit ieri cu mecanicul nostru din Buzau, si... mecanicul i-a spus ca n-are sanse z16xep-ul cu astra mea. Omul imi cunoaste foarte bine masina, si cunoaste foarte bine si motoarele de 1.6. Daca daca esti sofer bun si ii dai rosu la diesel te bate si un 1.4.
De la turatia pentru CP la diesel turatia te influenteaza negativ.
Eu am suspenie sport pe astra mea ( eibach pro kit ), gume de performanta, dunlop sport bluresponse. Ma repet si e pentru ultima oara. Am facut liniute cu 1.6 de la vw si 1.6 de la opel si le-am mancat. Cine vrea ma crede cine nu poate o sa ma vada in trafic cu fuioru dupa mine. Se vedem ce 1.6 il prinde ( pe fuior )
In conditii de trafic dieseul e mult mai avantajos. La 2000 rpm ii dai talpa si se duce in timp ce la 1.6-le ala abia de la 4000 rpm simti ca se trezeste.
Taicamiu a vorbit ieri cu mecanicul nostru din Buzau, si... mecanicul i-a spus ca n-are sanse z16xep-ul cu astra mea. Omul imi cunoaste foarte bine masina, si cunoaste foarte bine si motoarele de 1.6. Daca daca esti sofer bun si ii dai rosu la diesel te bate si un 1.4.
De la turatia pentru CP la diesel turatia te influenteaza negativ.
- Blebeanu Lorin
- OP
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
PunctAlbastru a scris:ahappyuser, spui partial neadevaruri. Au avut probleme alea de la inceput care au venit cu Siemens. Inclusiv Renault-uri. Clio si altele. La Delphi si Bosch cum sunt acum, mai apar doar izolat, la aia care pun motorina de la tiristi/vapor/agricultura si din an in pasti la un ghinionist. Nu mai pica in masa, nu mai exagerati. Sunt mii de masini trecute de 100 de mii, care nu au probleme si ale caror soferi nu stau calare pe forumuri si nu stiu ce e ala ulei 2T. Oricum, compari degeaba cu 1.7-le tau, pentru ca ala nu stie euro4/5. Vrei, nu vrei, asta conteaza. Nici la consum nu se compara.
Asa pot sa spun si eu ca injectia de la Mercedes Cobra 200D din '77 tine cu MULT peste 1.7 Isuzu. Si nu as minti. Iar ala merge si cu motorina din sant, trecuta prin filtru de cafea. Sau ulei de fast food indoit cu motorina. Dar iarasi nu se compara la noxe si consum.
Stim ca ai Opel, cu totii avem, ca de aia suntem aici. Crezi ca mie imi convine ca Dacia nu consuma ulei si majoritatea opelurilor fac asta dupa ce trec de un rulaj nu prea mare, ori daca nu le dai ulei din cel mai scump? Sau ca Loganul ph2 de 1.2 consuma mai putina benzina decat Corsa mea si nu e mai lenes? Nu ii crapa caseta/servodirectia, nu i se rup axele cu came etc. Evident, nu-mi convine! Ca nu-mi da Dacia bani. E Loganul mai coaja? DA! Asta poti sa zici, ca e adevarat. Dar mai zi si ca nu costa la fel.
Dupa ce arunci cu noroi in Dacia te impaci mai usor cu gandul ca Opelul tau nu e de fapt nemtoaica aia legendara pe care ti-o doreai, dar pe care ai dat banii deja, nu?
Asa pot sa spun si eu ca injectia de la Mercedes Cobra 200D din '77 tine cu MULT peste 1.7 Isuzu. Si nu as minti. Iar ala merge si cu motorina din sant, trecuta prin filtru de cafea. Sau ulei de fast food indoit cu motorina. Dar iarasi nu se compara la noxe si consum.
Stim ca ai Opel, cu totii avem, ca de aia suntem aici. Crezi ca mie imi convine ca Dacia nu consuma ulei si majoritatea opelurilor fac asta dupa ce trec de un rulaj nu prea mare, ori daca nu le dai ulei din cel mai scump? Sau ca Loganul ph2 de 1.2 consuma mai putina benzina decat Corsa mea si nu e mai lenes? Nu ii crapa caseta/servodirectia, nu i se rup axele cu came etc. Evident, nu-mi convine! Ca nu-mi da Dacia bani. E Loganul mai coaja? DA! Asta poti sa zici, ca e adevarat. Dar mai zi si ca nu costa la fel.
Dupa ce arunci cu noroi in Dacia te impaci mai usor cu gandul ca Opelul tau nu e de fapt nemtoaica aia legendara pe care ti-o doreai, dar pe care ai dat banii deja, nu?
Culmea e ca masina asta e exact ce am cautat eu (am plecat dupa un Peugeot 460 1.9TD/BMW 318 1.7TD sau Opel Vectra B 1.7TD) si la consum Opel a stat cel mai bine la extern/urban/mixt asa ca mi-am luat Opel si chiar am nimerit o masina buna, dar m-am documentat mult pana m-am oprit la modelul asta de motorizare si pe urma am mers personal dupa ea la austriac. Despre Logan... hmm. nu mi-a trecut vreodata prin cap ca ar fi o alternativa (nou sau SH). Si motive am o gramada, pune la asta ca si un Logan as putea sa repar la fel cum fac cu a mea si ar fi si mai ieftin de reparat, deci partea cu service-ul pentru Logan iese din discutie eu n-am nevoie sa merg cu masina in service fie ea si Logan diesel.
Mie mi-a iesit masina la 2.400EUR adusa in tara, cu tot cu inmatriculare. O am de 4ani si pun pariu ca peste 10ani vorbim tot aici si va fi in stare buna, mergand cu ea peste tot unde am eu treaba zi de zi. Sunt foarte multumit de masina mea, uitati-va numai cate topicuri cu probleme specifice pentru motorizarea X17DT gasiti aici pe forum raportat la restul de motorizari GM/Fiat sau chiar si Isuzu.
L.E:
In urmatoarele 1-2luni imi comand de pe eBay.de un pistol de sablat Rodcraft 8112 si ma bag la sablat pe dedesupt la masina, o sa deschid un topic dedicat pe tema asta ca vad ca nu a mai facut nimeni operatia asta... toti sunt abonati la tinichigii mai mult sau mai putin interesati sa revii cu masina la ei pentru inca o antifionare pe bani (ce sa vezi 'unde a intrat rugina nu o mai scoti de tot, FRATE !').
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Kspic a scris:
Taicamiu a vorbit ieri cu mecanicul nostru din Buzau, si... mecanicul i-a spus ca n-are sanse z16xep-ul cu astra mea. Omul imi cunoaste foarte bine masina, si cunoaste foarte bine si motoarele de 1.6. Daca daca esti sofer bun si ii dai rosu la diesel te bate si un 1.4.
Taicamiu a vorbit ieri cu mecanicul nostru din Buzau, si... mecanicul i-a spus ca n-are sanse z16xep-ul cu astra mea. Omul imi cunoaste foarte bine masina, si cunoaste foarte bine si motoarele de 1.6. Daca daca esti sofer bun si ii dai rosu la diesel te bate si un 1.4.
Daca Gigi mecanicosul zice ca e asa...
Kspic, filmuletul tau:
http://www.youtube.com/watch?v=E2eBiBI4n48
In primul cadru se vede ca ai in secunda 3 deja in jur de 50 km/h. Deci ai plecat sub 2 secunde.
In ultimul cadru ai deja 15 secunde.
15-2 secunde= 13 secunde pana in suta. Nu stiu de unde ai scos tu 10,7.
Vectra mea, probabil 500.000 km+(luata de mine la 97.000 de km cica, data la 0 cand am luat-o, eu mai facand cu ea 180.000 km+),
1 persoana, fara anvelope premium, fara suspensie sport, fara ulei de drujba in benzina, run pe GPL(am uitat ca nu am trecut-o pe benzina), aproximativ 150 de kg de bagaje(haine de spital, un motor de motosapa, un tester Launch profesional, laptop, un sac de faina, 2 miei, un sac de cartofi, verdeturi, 3 gaini, 100 si ceva de oua), nefortata la plecarea de pe loc(de frica sa nu sparg ouale din portbagaj.
Plecare la 5 secunde.
100 km/h la 17 secunde.
17 - 5 secunde= 12 secunde pana in suta.
Vrei sa iti fac si un run pe benzina, gol, cu plecare in forta de pe loc sa plangi? Esti constient ce diferenta de masa este intre un Vectra B 1.6 16V si un Astra G 1.6 16V si ca e mult mai scurta cutia de pe Astra?
Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Dum 13 Apr, 2014 4:35 pm
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
Deja aici s-au format 2 tabere:
1:Kspic cu ai lui cu tractorase proiectate in `90
2. Restul cu diferite motorizari care contrazic ceea ce spune tabara adversa.
Exista totusi diferente intre cele 2 tabere:
-Tabara lui Kspic nu vine cu niste dovezi clare cum ca al lor tractoras remapat,cu tobe sport din teava de gard si filtru de aer sport luat din targ cu 30 de lei si ceva ulei de masline in motorina si enspe sute de martoage moarte sub capota pot face un 1.6 fie el Opel/Renault/VW sau un1.5 dCi dar atentie,nu cel care a fost pus pe Logan 1,ci cel care a fost pus pe Megane/Laguna dupa anul 2007(e o mare diferenta intre ele) sau un1,9 TDI de la VW pe care se lauda ca il fac ei praf.
-Cealalta tabara le cere lor cele mai sus mentionate,si pe langa asta le mai cere si o repriza 0-100 cronometrata corect nu cu telefonu dupa simtul degetului,ci cu o aplicatie simpla si gratuita care se aseste pe internet.
-Tabara lui Kspic nu vrea sa demonstreze ceea ce sustine,dar nu vrea nici sa creada ce li se demonstreaza.
-Tabara "Restul cu diferite motorizari" le-au cerut adversarilor un filmulet cu al lor tractoras plecand bara la bara cu o masina identica,dar 1.6,un sprint de 500-1000m si sa vada cine castiga.
-Tabara lui Kspic se face ca nu vede ce li se cere ca sa fie crezuti,insa nu vor sa creada cand li se demonstreaza ca un 1,6 cu ceva greutate "in carca" scoate un timp mai bun decat cu ce se lauda ei 0-100 km/h.
Trageti voi concluziile!
P.S. Unde scrie 1,6, a se intelege ca e vorba de 1,6 16V.
P.S.2: Tare faza cu aerodinamicitatea loganului e egala cu a uni frigider Fram ))
P.S.3: Renault se pricepe destul de bine la Cap-tractoare,in 2009 Magnum a fost premiat cu "Cabina Anului" si sa nu uitam ca au fost niste serii de Magnum echipate cu motor Mack care au fost foarte reusite.
P.S.4: Am mers cu Logan1 1,6 16V Full,ce-i drept ca pasager,dar mi-a placut la nebunie cum se infigea masina aia si cum statea pe drum,foarte mare diferenta intre ea si alte Loganuri mai ieftine si mai slab dotate (masina avea 32k km si fusese cumparata de noua,intretinere exemplara).
Ultima modificare facuta de Silviu1393 la Dum 13 Apr, 2014 4:49 pm
1:Kspic cu ai lui cu tractorase proiectate in `90
2. Restul cu diferite motorizari care contrazic ceea ce spune tabara adversa.
Exista totusi diferente intre cele 2 tabere:
-Tabara lui Kspic nu vine cu niste dovezi clare cum ca al lor tractoras remapat,cu tobe sport din teava de gard si filtru de aer sport luat din targ cu 30 de lei si ceva ulei de masline in motorina si enspe sute de martoage moarte sub capota pot face un 1.6 fie el Opel/Renault/VW sau un1.5 dCi dar atentie,nu cel care a fost pus pe Logan 1,ci cel care a fost pus pe Megane/Laguna dupa anul 2007(e o mare diferenta intre ele) sau un1,9 TDI de la VW pe care se lauda ca il fac ei praf.
-Cealalta tabara le cere lor cele mai sus mentionate,si pe langa asta le mai cere si o repriza 0-100 cronometrata corect nu cu telefonu dupa simtul degetului,ci cu o aplicatie simpla si gratuita care se aseste pe internet.
-Tabara lui Kspic nu vrea sa demonstreze ceea ce sustine,dar nu vrea nici sa creada ce li se demonstreaza.
-Tabara "Restul cu diferite motorizari" le-au cerut adversarilor un filmulet cu al lor tractoras plecand bara la bara cu o masina identica,dar 1.6,un sprint de 500-1000m si sa vada cine castiga.
-Tabara lui Kspic se face ca nu vede ce li se cere ca sa fie crezuti,insa nu vor sa creada cand li se demonstreaza ca un 1,6 cu ceva greutate "in carca" scoate un timp mai bun decat cu ce se lauda ei 0-100 km/h.
Trageti voi concluziile!
P.S. Unde scrie 1,6, a se intelege ca e vorba de 1,6 16V.
P.S.2: Tare faza cu aerodinamicitatea loganului e egala cu a uni frigider Fram ))
P.S.3: Renault se pricepe destul de bine la Cap-tractoare,in 2009 Magnum a fost premiat cu "Cabina Anului" si sa nu uitam ca au fost niste serii de Magnum echipate cu motor Mack care au fost foarte reusite.
P.S.4: Am mers cu Logan1 1,6 16V Full,ce-i drept ca pasager,dar mi-a placut la nebunie cum se infigea masina aia si cum statea pe drum,foarte mare diferenta intre ea si alte Loganuri mai ieftine si mai slab dotate (masina avea 32k km si fusese cumparata de noua,intretinere exemplara).
Ultima modificare facuta de Silviu1393 la Dum 13 Apr, 2014 4:49 pm