- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
bruttus a scris:Cind scriem pe forumuri,totul este telegrafiat,adica facut in graba,nu este loc si timp de mai mult,si uneori pare ca ,,tonul" cu care scriem este ridicat,
Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.
Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.
Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.
- rupem_issar
- *
- 7 mesaje
- din 11 Mar 2014
- Bucuresti
rupem_issar
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2014
- Mesaj Privat
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- rupem_issar
- *
- 7 mesaje
- din 11 Mar 2014
- Bucuresti
rupem_issar
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2014
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- rupem_issar
- *
- 7 mesaje
- din 11 Mar 2014
- Bucuresti
rupem_issar
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2014
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 202 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
rolland a scris:
Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.
bruttus a scris:Cind scriem pe forumuri,totul este telegrafiat,adica facut in graba,nu este loc si timp de mai mult,si uneori pare ca ,,tonul" cu care scriem este ridicat,
Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.
Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.
Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.
Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok cind am eliminat acel scurt,ca sa nu spun ca pompa functioneaza inclusiv daca inversezi cablurile intre ele.
Nu pot sa spun ca sint expert in tipul asta de pompe,dar le vad zilnic pe bancul de probe,si fac o comparatie cu ce exista pe internet,si chiar si pe forumul asta ca informatie,si pot spune fara a gresi,ca din toata teoria dupa internet,doar 60% este reala,restul este doar o OPINIE a unora si a altora...
Rolland,dintre toti care au scris despre pompa asta,esti cel care a experimentat cel mai mult in practica,dar 4...5 pompe care le-ai reparat nu iti da dreptul sa sustii FERM ca ai dreptate,eu am reparat citeva sute anual,si inca nu sint sigur ca stiu ceva despre ele,pur si simplu mereu apare ceva nou pe care nu il mai intilnisem inainte,iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero,eu cu bancul de probe ma simt inca in ceata,si imi dau seama ca teorii ,,este" multe,numai ca realitatea este total diferita......iti vei da seama cu timpul,si mai ales cind..si daca...amaritul de client va veni peste tine sa iti reclame banii dati degeaba.
Cind nu aveam banc de probe,sau stand cum il numiti voi,si eu ,,imbirligam" clientii la fel,ca o fi,ca o plesni,ca piston de avans,ca etc,dar na,aici lumea este dura,ori imi faci treaba,ori imi dai banii inapoi si te rogi sa nu te reclam si sa mai platesti si o poala de bani pentru ca m-ai pus pe drumuri.
In fine,renunt sa mai fac comentarii,nu merita,eu traiesc din asa ceva real,poate gresesc,sint om si eu ca si voi,dar in cazul asta al pompelor,numai cineva cu STAND poate sa-ti confirme ce zic eu.
Pregatesc un manual de la A la Z cum se repara acest calculator de injectie,cu poze,si cu toate detaliile necesare,tip tranzistor,lipici special,etc,ca sa faca orice muritor de rind aceasta reparatie.Recunosc ca nu am vrut sa fur painea nimanui,dar deja pentru mine este doar o aminitre,acum am alte chestii pe mina care nu mai au legatura cu pompa asta.
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
@Bruttus Eu nu sustin FERM ca am dreptate si nici nu vreau sa ofensez pe cineva ,dar din ce a descris colegul am patit si eu personal (la 3 pompe) .Practic capul hidraulic era gata, masina era fara erori si nu pornea.In alta ordine de ideei am un mare respect fata de tine si de cunostiintele tale in electronica si nu contest nici cea ce ai descris in posturile anterioare.
"iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero " - intodeauna dupa reparatia la partea mecanica pompele trimit la verificat pe stand ,ca sa ma conving ca lucrarea este 100 %.
"Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok " -aici perfect de acord cu tine ,acest lucru am patit si eu,adica era in scurt si masina nu se tura. Daca am avut eroare sau nu? nu mai retin.
"iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero " - intodeauna dupa reparatia la partea mecanica pompele trimit la verificat pe stand ,ca sa ma conving ca lucrarea este 100 %.
"Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok " -aici perfect de acord cu tine ,acest lucru am patit si eu,adica era in scurt si masina nu se tura. Daca am avut eroare sau nu? nu mai retin.
- bruttus
- **
- 202 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Da poate sa iti dea eroare de Timming,dar nu se intimpla nimic mai mult.Eu inca nu am gasit pompa cu capul hidraulic defect,in afara de una care din cauza la spanul lasat de pistonul de avans,care a ajuns in cilindrul distribuitor,si a facut sant in zona de alimentare cu motorina,insa nu am inteles cum a trecut spanul prin sitele din capul hidraulic.
Tonul cu care scriu pe forum...repet,este din cauza grabei,se poate interpreta in multe feluri,dar intentia mea nu este sa ofensez pe cineva,si cu atit mai putin pe tine,care ai demonstrat ca ceea ce publici este realizare proprie nu copy paste dupa internet.
Chiar sint curios cite nopti ai adormit visind la pompa asta vp44,si cautind solutii,mie mi-au trebuit citeva luni sa o uit si sa pot dormi linistit.
Toate cele bune!
Tonul cu care scriu pe forum...repet,este din cauza grabei,se poate interpreta in multe feluri,dar intentia mea nu este sa ofensez pe cineva,si cu atit mai putin pe tine,care ai demonstrat ca ceea ce publici este realizare proprie nu copy paste dupa internet.
Chiar sint curios cite nopti ai adormit visind la pompa asta vp44,si cautind solutii,mie mi-au trebuit citeva luni sa o uit si sa pot dormi linistit.
Toate cele bune!
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va rog mult nu mai poluati tutorialul . Pentru probleme tehnice exista sectiune separata. Rog un moderator sa stearga tot ce nu tine de tutorial. Va multumesc.
yoh01
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
neobdium
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
petre18c
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2014
- Mesaj Privat
Va salut si va respect pentru acest tutorial ,eu ma chinui de ceva vreme sa repar o pompa care are ars acel tranzistor,insa nu am reusit sa il lipesc.....va rog foarte mult sa ma ajutati cu un sfat practic cu ce anume sa il lipesc sa si tina?si de unde pot sa cumpar senzorul ala dintre tezvi k e ars(cel care este responsabil cu timpul injectiei)
- Andrian Nicu-Milan
- *
- 14 mesaje
- din 09 Oct 2014
- Omega 1997 25dt
- Galati
Andrian Nicu-Milan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Omega 1997 25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2014
- Mesaj Privat
- markus20ro
- *
- 2 mesaje
- din 05 Dec 2014
- Sintra 1999 x22dth
- Cluj
markus20ro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Sintra 1999 x22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
felicitari pt tutorial, e super . Am si eu o intrebare, am un opel sintra 22dth are pompa vp44, si nu mai pornea am avut eroarea p1631 , am reusit sa schimb singur tranzistorul(urmarind acest tutorial) iar dupa aia masina a functionat ok 2 zile a treia zii am pornit dimineata de acasa iar la lucru am oprito dar cand sa pornesc nimic am dat la automat pana am terminat bateria si nu a pornit, am traso putin si a pornit baiul ca dupa ce am oprito din nou masina a pornit si nu se mai acelereaza, pedala e jos iar turatia sub 1000, iar daca las masina in relanti si in antaia urc orice deal incet dar sigur, iar daca tot o tin acelerata cateodata isi da drumul si merge brici pana pica iaras si nu se mai acelereaza. Intrebarea e daca stiti cumva care e problema?ceva sugesti? (pompa nu a fost data jos de pe masina, iar firele de la cele doua electro valve le-am taiat si le-am unit cu papuci, iar dupa aia le-am izolat) multumesc