- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
suiramcs a scris:Buna ziua am revenit cu vechea mea problema am aflat ce s.a intamplat acum caut o solutie sa vedem ce propuneri aveti. Am desfacut pana la urma motorul unde am constatat ca sm pistonul nr 4 spart si cilindrul unde se misca este zgariat foarte fin acum nu stiu ce sa fac pistonul il schimb dar cu zgarietura ce pot face astept si eu un mic ajutor va multumesc anticipat
Pistonul ala nu s-a spart asa ca a vrut el , cel mai probabil injectorul este defect, acesta picurand motorina in cilindru modificand astfel raportul de compresie=piston spart.Banuiesc ca nu incurci honuirea de fabrica a cilindrului cu zgarieturile produse de segmenti (rezultata din segment de ungere blocat sau spart)
Cat despre zgarietura (in caz ca exista) daca nu agata la unghie sau agata insesizabil (trece ughia de zgarietura) n-are nimic.
Uneori poate aparea dezechilibru (bataie) in cazul inlocuitului unui singur piston
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
Nu stiu de la ce s.a spart dar injectorul nu are nimic deoarece am fost si l.am verificat si merge in parametri. Dar cer este ca imi facea presiune in motor acum sa schimb pistonul sa vad ce se intampla. Zgarietura nu stiu ce sa zic de ea dar nu este asa rea dar nu sunt mecanit sa stiu exact dak afecteaza
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am revenit cu poze dar si cu cateva intrebari. In primul rand as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva cu pistonul dar si cu cilindrul si in al doilea rand daca schimb blocul motor unde pot sa fac o factura de montare deoarece am inteles ca trebuie sa ajung la RAR pt autentificare si trebuie sa am o dovada ca a fost montat intr.un service autorizat pareri plzz va multumeac anticipat
http://www.rarom.ro/RO/arti...culului--195.html
http://www.rarom.ro/RO/arti...culului--195.html
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
Daca il rectific pe ala dupa trebuie sa le recrific pe toate si trebuie sa scumpar pistoane pt toti cilindri si ar fi ffffff scump si nu imi permit.stie cineva cam cu cat s.ar vinde o masina in starea asta?imi pare rau sa o dau da nu imi permit sa o fac si dak o fa dupa trebuie sa umblu pe la service.uri sa fac rost de o factura sau ceva si dupa la RAR si nici nu am timp nici bani dati.mi o parere ce sa fac dak voi ati fi in situatia mea plzzzz
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
suiramcs a scris: trebuie sa umblu pe la service.uri sa fac rost de o factura sau ceva si dupa la RAR si nici nu am timp nici bani dati.mi o parere ce sa fac dak voi ati fi in situatia mea plzzzz
Nu te stresa prea tare in caz ca masina este inscrisa in RO. Motorul este considerat piesa de schimb . In cazul asta ai 2 variante:
-declaratie pe proprie raspundere la notar ca nu este furat motorul 30 Lei
-faci in asa fel sa nu se mai vada seria . ( va fi trecut in carte ca nu poate fi pansonata).\
-nu te stresa prea tare daca masina este inscrisa in RO la urmatorul ITP se rezolva.
Cu 200-250 E o repari ,asta in cazul in care iti faci singur manopera.
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu se bucseaza, se rectifica cilindrul respectiv in sensul ca se mareste diametrul pana la cota1 de reparatie, se baga un piston nou de cota 1 + trei segmenti de cota 1 si asta e. Dar era bine sa faci un test de compresie la ceilalti cilindrii, mai intai sa fii sigur ca pe ceilalti cilindrii motorul are compresia corecta. Daca pe ceilalti e aproape de minim, ex 18,5bar atunci mai bine un motor SH bun (cu compresie 22 sau 23bar).
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 17 Jun, 2014 8:55 pm
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 17 Jun, 2014 8:55 pm
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cu motorul desfacut nu mai poti sa faci testul de compresie, trebuia facut chiar inainte de a demonta chiuloasa.
Sincer nu stiu daca prin schimbarea unui cilindru cu altul de cota urmatoare se dezechilibreaza motorul (cilindrii sunt din aluminiu si nu e diferenta mare de greutate intre unul de cota zero si altul de cota 1) dar totusi aici cel mai bine ar trebui sa ne spuna cineva care a facut ceva motoare la viata lui si stie raspunsul corect.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 17 Jun, 2014 9:02 pm
Sincer nu stiu daca prin schimbarea unui cilindru cu altul de cota urmatoare se dezechilibreaza motorul (cilindrii sunt din aluminiu si nu e diferenta mare de greutate intre unul de cota zero si altul de cota 1) dar totusi aici cel mai bine ar trebui sa ne spuna cineva care a facut ceva motoare la viata lui si stie raspunsul corect.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 17 Jun, 2014 9:02 pm