13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Daca n-ai motorina in ECU printre pinii aia multi , atunci e alta problema la tine. Faptul ca ai motorina PE cablaj , trebuie urmarit de unde ,,se trage,,
Eu cand am desfacut prima oara mufele de la ECU , aveam niste motorina dar intr-un strat foarte subtire ....mai mult era unsa mufa ...... Vreo 2-3 luni am tot desfacut periodic mufele si le lasam peste noapte asezate pe un servetzel absorbant. Le-am mai verificat de curand dar mufele erau perfect uscate de unde deduc ca fenomenul la mine e doar in stare incipienta.
Eu cand am desfacut prima oara mufele de la ECU , aveam niste motorina dar intr-un strat foarte subtire ....mai mult era unsa mufa ...... Vreo 2-3 luni am tot desfacut periodic mufele si le lasam peste noapte asezate pe un servetzel absorbant. Le-am mai verificat de curand dar mufele erau perfect uscate de unde deduc ca fenomenul la mine e doar in stare incipienta.
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Incipienta sau nu sfatul meu e sa te apuci de traba si sa nu lasi sa ajunga motorina iar in mufa. Nu se stie, poate a fost un avertisment de data asta. Data viitoare sa nu te trezesti cu o mica balta de motorina in mufa ecu-lui. La fel am facut si eu, dupa ce am aflat de aceasta slabiciune la y17dt, am urmarit o perioada mufa, pana intr-o zi cand am gasit-o putin umezita si mirosea a motorina. A doua zi am fost si am achizitionat cele de trebuinta(bison metal si un inbus de 5 mai calitativ) si am rezolvat problema. Dupa o perioada, mufa s-a uscat si la fel e si azi.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
....hmmmmm , zici tu ceva Nelu-RSO numai ca sincer mi cam groaza. Data trecuta am apucat doar sa trag de buretzii aia de langa EDU si deja incepeau mainile sa-mi sufere de claustrofobie.
Nici nu stiu daca Bisonul mai e valabil ....l-am pastrat sigilat dar ma gandesc ca tot are un termen de valabilitate.
Plus ca in spatele blocului e aiurea rau sa faci astfel de activitati.
Nici nu stiu daca Bisonul mai e valabil ....l-am pastrat sigilat dar ma gandesc ca tot are un termen de valabilitate.
Plus ca in spatele blocului e aiurea rau sa faci astfel de activitati.
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
....si inca ce groaza e, mai ales la montaj pana prinzi surubul de sus, atunci o sa vezi cat e de groaza si cum iti tremura mainile si mai injuri de toate cele.....ca altfel nu merge treaba Iti trebuie rampa sau sa ridici masina pe capre, eu am folosit 2 bca-uri. Bisonul nu are trecuta valabilitatea pe el, acum am verificat ambalajul la ce mi-a ramas, asa ca poti sa-l folosesti.
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
E o pozitie incomoda sa o reparam in spatele blocului dar nu avem ce face, problema trebuie rezolvata daca inginerii de la Opel nu au rezolvat acest defect il rezolvam noi.
Nelu-RSO de cand ai mufa reconditionata?Se merita sa o reconditionam sau o luam noua?La fire cu ce ai facut legatura cu papuci sau cu rigleta?
Nelu-RSO de cand ai mufa reconditionata?Se merita sa o reconditionam sau o luam noua?La fire cu ce ai facut legatura cu papuci sau cu rigleta?
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
petrache_adrian2005 a scris:E o pozitie incomoda sa o reparam in spatele blocului dar nu avem ce face, problema trebuie rezolvata daca inginerii de la Opel nu au rezolvat acest defect il rezolvam noi.
Nelu-RSO de cand ai mufa reconditionata?Se merita sa o reconditionam sau o luam noua?La fire cu ce ai facut legatura cu papuci sau cu rigleta?
Nelu-RSO de cand ai mufa reconditionata?Se merita sa o reconditionam sau o luam noua?La fire cu ce ai facut legatura cu papuci sau cu rigleta?
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=540
Data la care am postat aici e 31 iulie 2010, deci e ceva timp de cand am blindat sonda
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi.Saptamana viitoare ma apuc si eu sa rezolv aceasta probleme,am facut rost de niste busteni ca sa suspend masina.Sper sa nu am probleme cu desfacerea celui de-al doilea surub de la valva,am 2 imbusuri unul mai lung si altul mai scurt,am vazut ca unii colegi spuneau ca au taiat din imbus dar nu au dat detalii din ce parte a imbusului si cat au taiat.Sper sa nu ma chinuie prea tare si va voi tine la curent.Multa bafta.
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Azi am desfacut si eu vestita electrovalva care avea mufa era plina de motorina si pe cabluri pe acolo era multa motorina, in mufele de la calculatoare nu a ajuns.Treaba a mers foarte bine nu am intampinat probleme, am desfacut si al doilea surub al electrovalvei fara probleme.Urmeaza sa o montez la loc luni, optez pentru o electrovalva noua pe care am gasito intr-un magazin din Pitesti la 490 Ron.Ajutati-ma cu niste sfaturi:
1. Am observat ca atunci cand am scos electrovalva se auzea cum intra aer in pompa, oare sa se fi dezamorsat si sa nu mai pot porni?Cum se face amorsarea?
2. Pe suportul calculatorului in partea stanga am vazut ca este un senzor, care are o mufa cu 3 pini, si in capatul lui este un stut.In acel stut vine un furtun ceva?Eu nu am scos niciun furtun deacolo nimic.Ce este acel senzor si ce rol are?
3. Furtunul care vine in electrovalva care comanda turbo, cea de pe suportul calculatorului, este copt si crapat.Eu am mai taiat acum cativa ani din acel furtun pentru ca pierdea presiune si nu i-mi mai intra turbo si se aprindea masina cu cheita in bord, acum nu mai pot sa tai din el pentru ca ramane prea scurt.Se gaseste acest furtun la magazin sa il cumpar?Mentionez ca este vorba despre furtunul cel subtire care face legatura intre electrovalva de jos de pe suportul calculatorului si electrovalva de sus de langa EGR.
Va multumesc mult pentru ajutor.
Azi am desfacut si eu vestita electrovalva care avea mufa era plina de motorina si pe cabluri pe acolo era multa motorina, in mufele de la calculatoare nu a ajuns.Treaba a mers foarte bine nu am intampinat probleme, am desfacut si al doilea surub al electrovalvei fara probleme.Urmeaza sa o montez la loc luni, optez pentru o electrovalva noua pe care am gasito intr-un magazin din Pitesti la 490 Ron.Ajutati-ma cu niste sfaturi:
1. Am observat ca atunci cand am scos electrovalva se auzea cum intra aer in pompa, oare sa se fi dezamorsat si sa nu mai pot porni?Cum se face amorsarea?
2. Pe suportul calculatorului in partea stanga am vazut ca este un senzor, care are o mufa cu 3 pini, si in capatul lui este un stut.In acel stut vine un furtun ceva?Eu nu am scos niciun furtun deacolo nimic.Ce este acel senzor si ce rol are?
3. Furtunul care vine in electrovalva care comanda turbo, cea de pe suportul calculatorului, este copt si crapat.Eu am mai taiat acum cativa ani din acel furtun pentru ca pierdea presiune si nu i-mi mai intra turbo si se aprindea masina cu cheita in bord, acum nu mai pot sa tai din el pentru ca ramane prea scurt.Se gaseste acest furtun la magazin sa il cumpar?Mentionez ca este vorba despre furtunul cel subtire care face legatura intre electrovalva de jos de pe suportul calculatorului si electrovalva de sus de langa EGR.
Va multumesc mult pentru ajutor.
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
La intrebarea nr. 1 raspunsul este, da, pompa s-a dezamorsat. Dupa ce montezi sonda si pui totul la loc, slabesti piulita de la injectorul nr. 1 si incerci sa pornesti motorul. Cand a ajuns motorina la injector, strangi piulita. Este metoda cea mai simpla si rapida de a scoate aerul din instalatia de alimentare. Eu nu am facut asta si am dat la automat de am crezut ca o sa raman fara baterie sau electromotor. De preferat sa ai pe cineva sa dea la automat.
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare baieti.Ma scuzati dar nu am mai intrat pe forum.Am rezolvat problema, am cumparat electrovalva cu 450 de lei, noua de la magazin.Ma chinuit aproape 2 ore cel de-al doilea surub dar pana la urma am montato,masina nu mai pierde motorina si merge foarte bine.Am schimbat si furtunul care pleaca din electrovalva care comanda turbo in electrovalva de langa EGR, acest furtun l-am luat din targ si cred ca nu este bun pentru ca weekendul acesta am iesit pe autostrada si pe la 120 km/h mi sa aprins in bord masina cu cheita,am facut testul cu pedalele si eroarea este P1125,aceasta eroare nu i-mi aparea inainte de inlocuirea acestui furtun.Dupa ce opresc motorul la urmatoarea pornire nu se mai aprinde masina cu cheita dar cand ajung la 120 se aprinde iarasi.Zilele acestea merg la un magazin de piese auto sa caut acest furtun.Nu stiu unde duce cel de-al doilea furtun (cel putin mai gros) care pleaca din electrovalva care comanda turbo si trece prin spatele electromotorului si nu stiu unde duce ca sa il verific sa nu fi iesit din locasul lui.Va salut.
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
padre19
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2010
- Mesaj Privat
- theOS_the_one
- *
- 7 mesaje
- din 06 Jan 2012
- Astra 2001 y17dti
- Iasi
theOS_the_one
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2012
- Mesaj Privat
Opel astra G 1.7 dti
Am si eu o problema cu pompa de injectie , are scurgeri si presupun ca au ajuns si la calculator (la mufa).
Cei de la service Opel mi-au zis ca are scurgeri la pompa de motorina si ca ma costa 4000 € reparatia (service autorizat din zona Madridului) .
Evident nu are rost sa platesc atat , asa ca o sa ma bag eu la desfacut .
1. Credeti ca as putea repara/inlocui doar furtumasele/garniturile uzate , sau trebuie inlocuita toata pompa ?
2.Pentru a efectua operatiunea de curatare/reparare este mult de munca , se poate face in cazul in care nu dispun de elevator/rampa?
Daca as sti ca ma tine pana in tara as veni cu ea , la noi sunt mecanici cu obrazul mai subtire.
Multumesc !
Am si eu o problema cu pompa de injectie , are scurgeri si presupun ca au ajuns si la calculator (la mufa).
Cei de la service Opel mi-au zis ca are scurgeri la pompa de motorina si ca ma costa 4000 € reparatia (service autorizat din zona Madridului) .
Evident nu are rost sa platesc atat , asa ca o sa ma bag eu la desfacut .
1. Credeti ca as putea repara/inlocui doar furtumasele/garniturile uzate , sau trebuie inlocuita toata pompa ?
2.Pentru a efectua operatiunea de curatare/reparare este mult de munca , se poate face in cazul in care nu dispun de elevator/rampa?
Daca as sti ca ma tine pana in tara as veni cu ea , la noi sunt mecanici cu obrazul mai subtire.
Multumesc !
- adrian82
- **
- 361 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 361
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat