cristi_b_v- Suspendat
- 63 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Astra Z17DTH
- Brasov
cristi_b_v- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
ca sa nu ramai cu ochii in soare zgomotele la rece sunt provocate de vvt la pornire, pentru ca nu exista filtru de ulei cartus cu supapa de retinere si pina urca uleiul in rampa dureaza ceva.
de asta acuzam un ulei vascos ca nu e bun pentru astfel de motoare, pina urca LM -ul in rampa timpul de incarcare era mai mare.
la corsa m-am obisnuit stau 20 sec. pina se linistete motorul apoi plec.
cu castrol pornirile sunt un pic mai bune.
de asta acuzam un ulei vascos ca nu e bun pentru astfel de motoare, pina urca LM -ul in rampa timpul de incarcare era mai mare.
la corsa m-am obisnuit stau 20 sec. pina se linistete motorul apoi plec.
cu castrol pornirile sunt un pic mai bune.
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pai si cu Mobil 1 0w40 aveai batai la rece la fel ca si cu Liqui Moly, inseamna ca si el era cam vascos.
Vezi, ti-am spus eu ca Mobil 0w40 e plin de aditivi care isi dau duhul destul de repede si ramane in pielea goala. Mai nou am aflat ca Mobil 1 0w40 protejeaza motorul de Logan foarte bine si fara aditivi.
Referitor la Corsa 1.2 mi-amintesc ca asteptai sa vina timpul sa-i faci revizia si citez : ,, o sa-i trantesc un ulei bun '' - asta ca sa scapi de zgomot. Niste prosti ti-au spus la momentul respectiv ca zgomotele nu sunt din cauza uleiului si din cauza unor deficiente de proiectare a motorului, concluzie la care ai ajuns si tu dupa ce ai sustinut sus si tare ca uleiul GM cu care a venit e prost.
Vezi, ti-am spus eu ca Mobil 0w40 e plin de aditivi care isi dau duhul destul de repede si ramane in pielea goala. Mai nou am aflat ca Mobil 1 0w40 protejeaza motorul de Logan foarte bine si fara aditivi.
Referitor la Corsa 1.2 mi-amintesc ca asteptai sa vina timpul sa-i faci revizia si citez : ,, o sa-i trantesc un ulei bun '' - asta ca sa scapi de zgomot. Niste prosti ti-au spus la momentul respectiv ca zgomotele nu sunt din cauza uleiului si din cauza unor deficiente de proiectare a motorului, concluzie la care ai ajuns si tu dupa ce ai sustinut sus si tare ca uleiul GM cu care a venit e prost.
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
unde scrie ca sunt deficiente de proiectare, singurul sfat a fost sa-mi iau un filtru de ulei cu supapa de retinere.
nu am gasit nu a auzit nimeni, o sa mai caut o perioada.
motorul functioneaza foarte bine consumul bun de oras, singura problema ramane cea dupa momentul pornire pina uleiul ajunge in rampa.
neuro nu te mai straduii sa scoti in evidenta ca nu e bun uleiul mobi1, ai primit raspunsuri multe "dincolo"sper ca te ai lamurit cum stau lucrurile acum .
nu-ti mai raspund la intrebari pentru ca nu esti de competenta sa dai un sfat, in principiu trebuie sa incepi de la cum functioneaza un anumit motor benzina sau diesel.
nu am gasit nu a auzit nimeni, o sa mai caut o perioada.
motorul functioneaza foarte bine consumul bun de oras, singura problema ramane cea dupa momentul pornire pina uleiul ajunge in rampa.
neuro nu te mai straduii sa scoti in evidenta ca nu e bun uleiul mobi1, ai primit raspunsuri multe "dincolo"sper ca te ai lamurit cum stau lucrurile acum .
nu-ti mai raspund la intrebari pentru ca nu esti de competenta sa dai un sfat, in principiu trebuie sa incepi de la cum functioneaza un anumit motor benzina sau diesel.
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pai mintosule, raspunde-mi la intrebari pentru ca eu vreau sa invat de la tine.
Inteleg ca nici problema de la Corsa nu ai rezolvat-o.
Corsa avea in motor uleiul de fabrica, implicit si restul echiparii era de fabrica, inclusiv filtrul de ulei asa ca excludem calitatea proasta. Pana la urma ,,i-ai trantit un ulei bun'' care sa te scape de zgomot ?
Deci la Astra intelegem ca nu uleiul Liqui Moly ar fi problema pentru bataile la rece ci filtrul de ulei.
Esti sigur ca la Logan aveai filtru de ulei cu supapa de retinere ?
Cu Castrol porneste mai bine chiar si fara filtru cu supapa ? Deci Castrol care este mai vascos decat Mobil 1 asigura porniri mai putin zgomotoase. Pai iar te contrazici Mitosule.
Sau poate ca Mobil 1 - 30 lei / litru e o trompeta de ulei care isi pierde rapid proprietatile si devine megavascos in scurt timp, asa cum au patit altii ?
Nu mai e Mobil 1 ow40 cel mai tare ulei din lume care si la 16.000 km este la fel de silentios ca-n prima zi ?
Silentios ?! Pai cum poate sa fie silentios cand ai batai
Daca ma gandesc bine tu ai folosit pe Astra numai Mobil 1 ow40, probabil din cauza ca l-ai tinut prea mult in motor, a devenit vascos si a provocat uzura prematura vvt-ului.
Dar nu conteaza e Mobil 1.
Inteleg ca nici problema de la Corsa nu ai rezolvat-o.
Corsa avea in motor uleiul de fabrica, implicit si restul echiparii era de fabrica, inclusiv filtrul de ulei asa ca excludem calitatea proasta. Pana la urma ,,i-ai trantit un ulei bun'' care sa te scape de zgomot ?
Deci la Astra intelegem ca nu uleiul Liqui Moly ar fi problema pentru bataile la rece ci filtrul de ulei.
Esti sigur ca la Logan aveai filtru de ulei cu supapa de retinere ?
Cu Castrol porneste mai bine chiar si fara filtru cu supapa ? Deci Castrol care este mai vascos decat Mobil 1 asigura porniri mai putin zgomotoase. Pai iar te contrazici Mitosule.
Sau poate ca Mobil 1 - 30 lei / litru e o trompeta de ulei care isi pierde rapid proprietatile si devine megavascos in scurt timp, asa cum au patit altii ?
Nu mai e Mobil 1 ow40 cel mai tare ulei din lume care si la 16.000 km este la fel de silentios ca-n prima zi ?
Silentios ?! Pai cum poate sa fie silentios cand ai batai
Daca ma gandesc bine tu ai folosit pe Astra numai Mobil 1 ow40, probabil din cauza ca l-ai tinut prea mult in motor, a devenit vascos si a provocat uzura prematura vvt-ului.
Dar nu conteaza e Mobil 1.
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-94028
- *
- 28 mesaje
- din 09 Jun 2014
cont-sters-94028
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2014
- Mesaj Privat
borsy a scris:
P.S Cel mai curios lucru, e acela ca dupa ce e suspendat un anumit coleg (cred ca stie toata lumea de cine e vorba), apari tu! Si sa vezi ce, tot cu atacuri la personae si cu polemica inutila!? Curios, zic!
P.S Cel mai curios lucru, e acela ca dupa ce e suspendat un anumit coleg (cred ca stie toata lumea de cine e vorba), apari tu! Si sa vezi ce, tot cu atacuri la personae si cu polemica inutila!? Curios, zic!
Ca sa demonstrez ca inca sunt aici, trebuie sa acumulez posturi in care sa nu zic nimic. Risc si sanctiune in felul asta !
Promit ca asta e ultimul. Dupa cum am spus mai sus, NU MAI trebuie sa demonstrez nimic ! Capacitatea Dvs. de discernamant nu este problema mea !
- [cj]sharky
- **
- 277 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Intre timp ce voi va certati aici, motoarele merg cu tot felul de marci in ele si n-au nici pe dracu.
Eu am facut pana acum 3000km cu ulei 15w40 in troaca mea, turnasem cam 750ml peste un wolf 10w40 pus acum un an jumate. Nu remarc comportamente diferite.
Un citroen 1.4 benzina are pana acum ~90mii in aproape 5 ani cu 10w40 de diesel pus pe principiu ca face rost de el mocca. Nu manca ulei, nu tzacane mai mult ca alt motor, nu are pic de jeg, si nu i s-a mancat nici o garnitura.
Recent am vazut un ford focus 2008 diesel luat de nou cu schimburi de ulei tot la 15mii, ulei Ford, iar ultimul schimb a fost la 21mii. M-am uitat cu un endoscop improvizat si surpriza, era curat luna!
Toyota Corolla luata in italia de noua, trecuta de 300mii. Schimburi tot la 30mii, ca deh preturi mari, si daca asa scrie in carte, asa facem. N-are nici pe dracu!
Toate acestea sunt pe testate, informatii de prima mana, nu povesti de pe forum.
Erau si alte exagerari cum un matiz nu duce mai mult de 100mii.
Ce povestiti voi e total exagerat si lipsit de practica aplicata. Pana una alta masinile merg cu orice ulei decent. Crapa alte chestii pe ele, care costa si ele cat sa te determine sa cumperi alta.
Probleme cu uleiul ai daca uiti sa il mai schimbi sau daca pui vreo posirca de motor de 2T.
Eu inteleg pasiunea pentru a alege o piesa optima si a obtine rezultate bune in laborator, doar pt ca se poate, dar in viata reala, decat sa schimbi uleiul de npse mii de ori, mai bine iesi cu prietena/nevasta in oras, ii mai iei un cadou de banii aia sau pur si simplu te concentrezi pe ceea ce e cu adevarat important.
Eu am facut pana acum 3000km cu ulei 15w40 in troaca mea, turnasem cam 750ml peste un wolf 10w40 pus acum un an jumate. Nu remarc comportamente diferite.
Un citroen 1.4 benzina are pana acum ~90mii in aproape 5 ani cu 10w40 de diesel pus pe principiu ca face rost de el mocca. Nu manca ulei, nu tzacane mai mult ca alt motor, nu are pic de jeg, si nu i s-a mancat nici o garnitura.
Recent am vazut un ford focus 2008 diesel luat de nou cu schimburi de ulei tot la 15mii, ulei Ford, iar ultimul schimb a fost la 21mii. M-am uitat cu un endoscop improvizat si surpriza, era curat luna!
Toyota Corolla luata in italia de noua, trecuta de 300mii. Schimburi tot la 30mii, ca deh preturi mari, si daca asa scrie in carte, asa facem. N-are nici pe dracu!
Toate acestea sunt pe testate, informatii de prima mana, nu povesti de pe forum.
Erau si alte exagerari cum un matiz nu duce mai mult de 100mii.
Ce povestiti voi e total exagerat si lipsit de practica aplicata. Pana una alta masinile merg cu orice ulei decent. Crapa alte chestii pe ele, care costa si ele cat sa te determine sa cumperi alta.
Probleme cu uleiul ai daca uiti sa il mai schimbi sau daca pui vreo posirca de motor de 2T.
Eu inteleg pasiunea pentru a alege o piesa optima si a obtine rezultate bune in laborator, doar pt ca se poate, dar in viata reala, decat sa schimbi uleiul de npse mii de ori, mai bine iesi cu prietena/nevasta in oras, ii mai iei un cadou de banii aia sau pur si simplu te concentrezi pe ceea ce e cu adevarat important.
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mihaitza237
- *
- 17 mesaje
- din 25 Jul 2014
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
mihaitza237
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2014
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
mobilul l-am ales eu, la reprezentanta ma duc cu ce ulei vreau eu, asta e daca nu cunosteti reglementarile privind garantia reprezentantele vor face bani frumosi pe spatele vostru.
l-am intrebat ultima data pe cel de la receptie cand mi-a spus ca pierd garantia (mai aveam 2 luni si iesea din garantie) ca unde scrie si nu a putut sa-mi raspunda, deci daca tine bine daca nu, nu.
apropo in reprezentante gasesti uleiuri ca motul dexos2 5w30, valvoline synpower 5w40, castrol magnatec dexos2 5w40 si mobil1 0w40 la suprapret, iar daca iti iei uleiul de acolo nu mai pai treaba cu garantia intelegi cum sta treaba.
in manualul de intretinere nu scrie de uleiul gm dexos2 ci doar de norma dexos2 ca trebuie sa folosesti sau in cazul meu daca nu gasesc norma asta sa folosesc un ulei cu norma gmlla25.
de abia astept sa merg cu corsa la revizie pentru a "pierde din nou garantia".
l-am intrebat ultima data pe cel de la receptie cand mi-a spus ca pierd garantia (mai aveam 2 luni si iesea din garantie) ca unde scrie si nu a putut sa-mi raspunda, deci daca tine bine daca nu, nu.
apropo in reprezentante gasesti uleiuri ca motul dexos2 5w30, valvoline synpower 5w40, castrol magnatec dexos2 5w40 si mobil1 0w40 la suprapret, iar daca iti iei uleiul de acolo nu mai pai treaba cu garantia intelegi cum sta treaba.
in manualul de intretinere nu scrie de uleiul gm dexos2 ci doar de norma dexos2 ca trebuie sa folosesti sau in cazul meu daca nu gasesc norma asta sa folosesc un ulei cu norma gmlla25.
de abia astept sa merg cu corsa la revizie pentru a "pierde din nou garantia".
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
guido a scris:Aici ar fi bine sa veniti cu niste argumente extrem de solide in sprijinul afirmatiei...............................
Chiar daca nu specifica ca sunt turcesti, uite ce zice un coleg:
ahappyuser a scris:.....L.E: Si inca una, absolut reala, chiar de azi. Deci tineti-va bine.............Una din firmele care vand piese auto in Sibiu a primit un lot de piese Lemforder, pentru directie. Nu spun pentru ce marca de masina, ca momentan nu stiu (dar pot sa ma interesez). Dar ce sa vezi : pe cutie scria exact asa : ,,NOT FOR SALE in DE or UK!,,
Deci cine zice ca nu sunt produse facute special pentru o anumita piata, nu stie despre ce vorbeste. Oricum, eu m-am ars personal, cu lucrurile firmelor cunoscute 'made in turcia', ca sa fiu usor de induplecat sa imi schimb parerea!
guido a scris:.....Pe de alta parte, cand te hotarasti sa faci off-topic, doar de dragul contrazicerii, ar fi bine ca macar argumentele sa fie solide. Da, probabil ca trebuia sa ma opresc la prima parte si am gresit, dar si Dvs. ati propagat off-topicul.
Oare de e off topic, faptul ca imi exprim parerea ca nu am incredere intr-un produs 'made in turkey', in cazul de fata un ulei? Cat despre faptul ca eu am propagat off-topicul, o iau ca pe o gluma.
Bafta.
- ahappyuser
- *******
- 6,681 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,681
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
DA, ce am scris eu si a facut quote mai sus colegul @borsy va informez ca este un caz cat se poate de real. M-a trecut un fior cand am aflat treaba asta, mai exact cand mi-am amintit ca majoritatea elementelor de directie (bucsi, semibielete, pivoti) pentru fata/spate la Vectra le-am luat pe Lemforder (gandindu-ma ca sunt cele mai bune elemente aftermarket ce le pot lua, inafara de piesele comandate pe original).
Din pacate suntem doar o piata de desfacere, mai exact una parte a ,,Europei de Est,,. Asa am fost mereu, asa vom ramâne.
L.E:
Ieri am fost la un magazin de piese auto, a venit un domn (sa fi avut 38ani) care avea nevoie de un ulei 5w30... a cerut un ulei ,,5w30 de diesel pentru un VW,, vanzatorul l-a intrebat ,,Castrol,,? apoi a aratat cu degetul in raft spre Edge, 5w30.
Iar clientul a incuvintat... ca un comunist in ale uleiurilor de motor : ,,Da... Castrol... ok.,, cât costa ?... a, în regula.,, si a lasat banul pentru bidonul de 5l. Ieftin si bun... cel mai probabil la asta se gândea clientul atunci. Erau la alegere destule alte marci, DAR românul stie din strabuni ca Castrol e bun.
Din pacate suntem doar o piata de desfacere, mai exact una parte a ,,Europei de Est,,. Asa am fost mereu, asa vom ramâne.
L.E:
Ieri am fost la un magazin de piese auto, a venit un domn (sa fi avut 38ani) care avea nevoie de un ulei 5w30... a cerut un ulei ,,5w30 de diesel pentru un VW,, vanzatorul l-a intrebat ,,Castrol,,? apoi a aratat cu degetul in raft spre Edge, 5w30.
Iar clientul a incuvintat... ca un comunist in ale uleiurilor de motor : ,,Da... Castrol... ok.,, cât costa ?... a, în regula.,, si a lasat banul pentru bidonul de 5l. Ieftin si bun... cel mai probabil la asta se gândea clientul atunci. Erau la alegere destule alte marci, DAR românul stie din strabuni ca Castrol e bun.
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
offtopic
ahappyuser original pe masina inseamna echiparea din fabrica, restul sunt povesti cu eticheta gm tot de delphi, trw sau lemforder sunt facute in diferite tari unde mana de lucru e ieftina. de exemplu lemforder produce si in Romania.
cand am schimbat bieletele la logan am luat delphi si nu de origine renault/delphi la pret dublu si au tinut cam acelasi nr de km.
castrol ramane "tatal nostru" oricum daca stai bine sa te gandesti nu exista uleiul vesnic si nici motorul vesnic, toate se strica mai devreme sau mai tarziu, mai mult conteaza intretinerea .
raspuns pentru cel fara de liniste; motorul are acel zgomot ( nu tot timpul depinde cum se opreste) la vvt de la 0 km , am inteles ca e normal, daca se strica se repara, momentan merge bine.
nu mai explic de o mie de ori exista topic pentru motoarele z16xer/a16xer/z18xer unde sunt detaliate toate probleme acestor motoare.
ahappyuser original pe masina inseamna echiparea din fabrica, restul sunt povesti cu eticheta gm tot de delphi, trw sau lemforder sunt facute in diferite tari unde mana de lucru e ieftina. de exemplu lemforder produce si in Romania.
cand am schimbat bieletele la logan am luat delphi si nu de origine renault/delphi la pret dublu si au tinut cam acelasi nr de km.
castrol ramane "tatal nostru" oricum daca stai bine sa te gandesti nu exista uleiul vesnic si nici motorul vesnic, toate se strica mai devreme sau mai tarziu, mai mult conteaza intretinerea .
raspuns pentru cel fara de liniste; motorul are acel zgomot ( nu tot timpul depinde cum se opreste) la vvt de la 0 km , am inteles ca e normal, daca se strica se repara, momentan merge bine.
nu mai explic de o mie de ori exista topic pentru motoarele z16xer/a16xer/z18xer unde sunt detaliate toate probleme acestor motoare.
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Mitosule, ai vazut ca Mobil 1 0w40 are si inalbitori ? Inalbitorii din Mobil 1 sunt in cantitate chiar mai mare decat detergentii ) . Ai vazut cum prietenul tau sam827a lasat uleiul la albit si dintr-un ulei foarte negru, a doua zi arata ca un ulei proaspat pus in motor. Mobil ,,spala din greu ' jegul lasat in motor de Motul x-caca.Adica nu conteaza
Voi Loganistii care folositi Mobil 1 incercati sa ne convingeti ca negru e alb de data asta la propriu. Ba da aveti tupeu !
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
mitosu a scris:raspuns pentru cel fara de liniste; motorul are acel zgomot ( nu tot timpul depinde cum se opreste) la vvt de la 0 km , am inteles ca e normal...
Lipseste totusi ceva. Completez eu cu un citat din Creanga :
,,ª-am încãlecat pe-o ºa, º-am spus povestea aºa.
ª-am încãlecat pe-o roatã, º-am spus-o toatã.
ª-am încãlecat pe-o cãpºunã, ºi v-am spus, oameni buni, o mare minciunã!''
mitosu a scris:in principiu trebuie sa incepi de la cum functioneaza un anumit motor benzina sau diesel.
Tu care te pricepi la motoare sa alegi o masina cu probleme la distributie despre care stie toata lumea?!...
Tu care te pricepi sa vii si sa ne spui : ,, am inteles ca e normal'' ?!
Eu iti spun ca nu e normal, problema se rezolva prin inlocuirea pinionului.
Ultima modificare facuta de neuro la Dum 24 Aug, 2014 9:58 am, modificat de 2 ori in total
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
mitosu și neuro, nu puteți voi sã continuați disputa asta pe privat sau la telefon? Serios acum dar ați poluat atât de mult topicul ãsta încât ne este greațã sã mai intrãm aici. Dacã sunteți genii în ale uleiului, cum se face cã nu sunteți magnați în petrol?
Scuze celorlalți colegi pentru off-topic și sper ca un moderator sã facã ceva pentru a opri aberațiile astea care pur și simplu au distrus acest topic, care se numãra printre cele mai importante de pe acest forum.
Scuze celorlalți colegi pentru off-topic și sper ca un moderator sã facã ceva pentru a opri aberațiile astea care pur și simplu au distrus acest topic, care se numãra printre cele mai importante de pe acest forum.
neuro- Suspendat
- 532 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
neuro- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat