Dum 07 Sep, 2014 9:51 am
Aceeasi problema si la z13dth-ul meu. La inceputul verii am inceput sa sesizez ca masina da in nas la turatii de peste 2000, apoi cand am inceput sa mai reduc si sonorul la radio, am observat ca venea ingenunchierea impreuna cu un scrasnit metalic. Cand am iesit la drum lung si am mers mai sportiv, pe la 3500 la deal, sau 4000 intra martorul cu cheita si imi taia alimentarea, intrand in regim de avarie. La un moment dat, nimeni nestiind ce sa imi spuna, am scos mufa de la egr sa vad daca mai face asa, si surpriza a fost ca au incetat problemele, cu exceptia faptului ca la o alta iesire in afara localitatii mi-a mai taiat o data alimentarea, insa nicidecum la fel de des ca atunci cand aveam egr-ul conectat.
Astfel, zilele trecute am schimbat egr-ul si din pacate, singura problema care mi-a fost rezolvata reprezinta acel dat in nas, insa nu si scrasneala metalica in a2-a la 2800-3000 ture si nici intrarea in limp mode, regim de avarie. Am pus testerul pt eroarea de limp mode si mi-a dat P0243.
Am mai mers in alta service unde m-au pus sa accelerez si au spus ca turbina baga aer neregulat, furtunul de la turbo umflandu-se si dezumflandu-se usor la turatie constanta.
Alt mecanic mi-a spus ca ar putea fi electrovalva.
Acum chiar nu stiu ce e de facut, sa ma apuc sa desfac la turbina sa vada astia ce e pe acolo sau sa schimb electrovalva.
Oricum, m-ar ajuta daca vreun coleg a patit la fel si impartaseste solutia. Multumesc!