- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
rusu84
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
rusu84
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
rusu84
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
rusu84
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
rusu84
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2013
- Mesaj Privat
sergiu03
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
Gata, am rezolvat problema, nu o sa va vina sa credeti de la ce anume era ) ... de la alarma! ) Am dat-o jos si brusc au disparut toate problemele. Explicatia era ca la cutiuta aceea de alarma se oxidasera multe contacte care imi furau curent la pornire. Si in plus, din cate am inteles, la CIMul de pe modelul meu de astra cica exista o singura intrare pentru toate contactele, senzori, etc. pe care CIMul le decodifica in functie de voltajul pe care il primeste pe acea singura intrare. Si cum mie imi fura curent nenorocirea aia de alarma de pe celelalte contacte, CIMul era pierdut si nu mai stia cine, ce, cum face. Am dat de tot alarma jos de pe masina (care era aftermarket apropo - Viper) si acum totul s-a intors la normal. Doamne ajuta, ca daca nu sigur bagam o gramada de bani in masina pana cand isi dadea careva seama de unde venea problema
Si o data cu demontarea alarmei, si-a revenit si alternatorul, incarca la relanti 13.9 - 14.1 si in mers urca si pana la 14.4V
Si o data cu demontarea alarmei, si-a revenit si alternatorul, incarca la relanti 13.9 - 14.1 si in mers urca si pana la 14.4V
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
@sergiu03,comunicarea CAN din alarma,avea momente cind se scurtcircuita(comunicare zero),afectind si CIM-ul,inclusiv comunicarea dintre CIM si calculatorul motorului.Incaodata s-a dovedit ca nu-i suficient sa cureti o componenta de 10 ori,necesar fiind sa gasesti cauza reala.Din ce imi amintesc,a existat o avertizare(eroare) de lipsa comunicare intre CIM si calculatorul motorului,ce ar fi trebuit verificata.Totul e bine, cind se termina cu bine...!
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
Imi cer scuze daca nu citesc toate postarile. Azi am plecat la servici, masina a pornit fara probleme in schimb am observat ca motorul statea turat pe la 1100-1200 rpm. Am oprit masina la un magazin, cand sa plec a pornit mai greu si s-au stans becurile prin bord. Am intrat in meniul ascuns si incarca cu 11.3v oricat as fi accelerat. Am ajuns la servici si nu a mai pornit. Prima data am zis ca e bateria, am schimbat-o, am masurat incarcarea 11.4v. Am dat alternatorul jos si acum trebuie sa il verific. La punerea contactului se aprindea martorul baterie, dupa pornirea motorului se stingea. Din cate am citit pot fi arse diodele.
Va rog dati-mi cateva sfaturi cu ce e mai bine si mai bun de inlocuit, Am gasit punte diode Mobiletron sau Huco.
Va multumesc.
Am un signum 1.9cdti 110kw z19dth.
Va rog dati-mi cateva sfaturi cu ce e mai bine si mai bun de inlocuit, Am gasit punte diode Mobiletron sau Huco.
Va multumesc.
Am un signum 1.9cdti 110kw z19dth.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 277 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
O intrebare la subiect.
Am masurat intre plusul alternatorului si borna bateriei cam 1.2V cand dau drumul tuturor consumatorilor (faruri, aeroterma, dezaburire luneta).
Fara sarcina am 14.2V constant indiferent de turatie, in sarcina scade la 13V.
Conectand un alt cablu difrenta este mult mai mica, tensiunea pastrandu-se peste 13.8V in regim de consum si 14.4 in gol.
Intrebarea mea ar fi: e ok procedeul asta sau risc sa ard ceva. A mai facut cineva asta?
E drept ca acei 1.2-1.5V nu reprezinta o crestere spectaculoasa pt alternator, dar totusi... poate limitarea aceea era facuta cu un scop.
Motor c16nz vectra 92. Bateria e noua dar la fel facea si cu cea veche care a tinut 5.5 ani. Alternator cu rulmentii si releul schimbati de subsemnatul, puntea verificata ok, cureaua nu patineaza.
Am masurat intre plusul alternatorului si borna bateriei cam 1.2V cand dau drumul tuturor consumatorilor (faruri, aeroterma, dezaburire luneta).
Fara sarcina am 14.2V constant indiferent de turatie, in sarcina scade la 13V.
Conectand un alt cablu difrenta este mult mai mica, tensiunea pastrandu-se peste 13.8V in regim de consum si 14.4 in gol.
Intrebarea mea ar fi: e ok procedeul asta sau risc sa ard ceva. A mai facut cineva asta?
E drept ca acei 1.2-1.5V nu reprezinta o crestere spectaculoasa pt alternator, dar totusi... poate limitarea aceea era facuta cu un scop.
Motor c16nz vectra 92. Bateria e noua dar la fel facea si cu cea veche care a tinut 5.5 ani. Alternator cu rulmentii si releul schimbati de subsemnatul, puntea verificata ok, cureaua nu patineaza.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Se curata foarte bine papucii si bornele de la alternator si cele de la baterie.
Se verifica FOARTE ATENT si eventual se schimba papucii le la cablurile alternatorului. Se slabesc in timp si oxideaza inauntru introducand in circuit o rezistenta....de unde si caderea de tensiune.
Acolo apare problema deobicei.
Nu e normal sa ai cadere de tensiune deloc.
Se verifica FOARTE ATENT si eventual se schimba papucii le la cablurile alternatorului. Se slabesc in timp si oxideaza inauntru introducand in circuit o rezistenta....de unde si caderea de tensiune.
Acolo apare problema deobicei.
Nu e normal sa ai cadere de tensiune deloc.