- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Buna
Am si eu o problema.
In momentul can pun contactul, si toate ebcurile martor se aprind in bord, becul martor cu cheita (masina cu cheie - check engine) ramane aprins. Se stinge in momentul cand pornesc motorul, dar pana azi eu stiu ca in momentul cand puneam contactul, dupa cateva secunde se stingea singur, fara sa pornesc motorul.
Ieri cand eram prin Targu Jiu, am oprit motorul si cand am vrut sa-l repornesc, martorul cheita a inceput sa palpaie. Am scos cheia din contact, am mai pus odata contactul, nu a mai palpait, dar nu se mai stinge decat daca pornesc motorul.
Ma ajuta cineva cu pareri, daca a trait situatia asta?
Multumesc.
Luni vreau sa plec cu masina la mare (voi parcurge vreo 400 de Km) si nu vreau sa am probleme.
Am si eu o problema.
In momentul can pun contactul, si toate ebcurile martor se aprind in bord, becul martor cu cheita (masina cu cheie - check engine) ramane aprins. Se stinge in momentul cand pornesc motorul, dar pana azi eu stiu ca in momentul cand puneam contactul, dupa cateva secunde se stingea singur, fara sa pornesc motorul.
Ieri cand eram prin Targu Jiu, am oprit motorul si cand am vrut sa-l repornesc, martorul cheita a inceput sa palpaie. Am scos cheia din contact, am mai pus odata contactul, nu a mai palpait, dar nu se mai stinge decat daca pornesc motorul.
Ma ajuta cineva cu pareri, daca a trait situatia asta?
Multumesc.
Luni vreau sa plec cu masina la mare (voi parcurge vreo 400 de Km) si nu vreau sa am probleme.
- dragos_costy87
- **
- 73 mesaje
- din 15 Nov 2006
- Astra 2001 Y 17 DT
- Constanta
dragos_costy87
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum:)
Problema asta s-a mai discutat de multe ori pe acest forum, daca foloseai butonul Cauta ai fi gasit cu siguranta(eu unu am gasit). Martoru ala nu se stinge inainte de a porni pt k e posibil sa ai o eroare in calculatorul masinii. Iti recomand sa mergi la un service si sa-ti puna Tech2(aparatu de diagnoza) pe masina
Multa bafta in rezolvarea problemei...
Problema asta s-a mai discutat de multe ori pe acest forum, daca foloseai butonul Cauta ai fi gasit cu siguranta(eu unu am gasit). Martoru ala nu se stinge inainte de a porni pt k e posibil sa ai o eroare in calculatorul masinii. Iti recomand sa mergi la un service si sa-ti puna Tech2(aparatu de diagnoza) pe masina
Multa bafta in rezolvarea problemei...
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am fost la tester cu masina. Mi s-a spus ca calculatorul a primit date cum ca ar fi mai putin de 12 V in baterie. Alte probleme nu au fost. A resetat calculatorul de bord si totul e OK. E ciudat, avand in vedere ca alternatorul functioneaza corect, si masina s-a comportat foarte bine la drum lung.
Cred ca a fost doar un contact prost undeva...
Cred ca a fost doar un contact prost undeva...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cred ca a fost doar un contact prost undeva...
Pai daca a fost atunci inca mai este !
P0560 apare si daca bateria e slaba, incarcarea la fel si tu tragi de volan. Atunci EPS lucreaza din greu, consuma lejer 45A. Tu ai avut problema asta, nu crezi ? :
Buna,
Sunt nou pe forum, de curand am achizitionat un Opel Corsa second.
Azi dimineatza cand am scos-o din garaj am avut impresia ca masina nu mai avea deloc servodirectie, in sensul ca volanul se invartea extrem de greu, ca si cum ar fi dat peste cap. Am scos masina din garaj cum am putut, iar dupa 10 minute am mai pus o data cheia contact si am dat drumul la motor. Servodirectia si-a revenit foarte bine. E posibil sa am ceva probleme cu servodirectia? Masina a fost verificata la sange cu 3 zile inainte, la RAR, si am inspectia tehnica valabila 2 ani.
Cand am avut impresia ca servodirectia nu functioneaza, trageam de volan foarte greu, chiar depuneam efort pentru asta.
Dupa ce servodirectia si-a dat drumul, invarteam volanul pe loc cu un singur deget.
De mentionat ca cu o seara inainte am blocat volanul, invartindu-l fara cheia in contact.
Va rog sa ma ajutati. Sunt novice, nu am avut niciodata masina, Opel Corsa e prima mea masina.
Sunt nou pe forum, de curand am achizitionat un Opel Corsa second.
Azi dimineatza cand am scos-o din garaj am avut impresia ca masina nu mai avea deloc servodirectie, in sensul ca volanul se invartea extrem de greu, ca si cum ar fi dat peste cap. Am scos masina din garaj cum am putut, iar dupa 10 minute am mai pus o data cheia contact si am dat drumul la motor. Servodirectia si-a revenit foarte bine. E posibil sa am ceva probleme cu servodirectia? Masina a fost verificata la sange cu 3 zile inainte, la RAR, si am inspectia tehnica valabila 2 ani.
Cand am avut impresia ca servodirectia nu functioneaza, trageam de volan foarte greu, chiar depuneam efort pentru asta.
Dupa ce servodirectia si-a dat drumul, invarteam volanul pe loc cu un singur deget.
De mentionat ca cu o seara inainte am blocat volanul, invartindu-l fara cheia in contact.
Va rog sa ma ajutati. Sunt novice, nu am avut niciodata masina, Opel Corsa e prima mea masina.
Proba se face usor, interfata conectata, motor ralanti si tragi de volan, vezi consum EPS si la cit scade tensiunea la baterie - daca ajunge sub 13V problem, daca se mentine peste 13,5 e bine. Daca nu vrei asa incearca cu un aparat de masura pe baterie.
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult de sfaturi.
Inginerul de la reprezentanta (un tip foarte amabil care mi-a dat detalii fara sa i le cer) m-a intrebat daca cumva am deconectat masina de la baterie mai mult timp, asa si-ar fi explicat el scaderea de tensiune in baterie.
Cand mi-a pus masina pe tester a actionat si de volan (dar usor), si a si accelerat masina de cateva ori, nu mi-a zis ca ar fi ceva suspect.
Acum eu ma gandesc ca s-ar putea sa se lege ce spui tu; problema cu "trag greu de volan" nu mi-a mai aparut de atunci, si am parcurs cu masina deja aprox. 6300 de Km.
Cand mi-a aparut problema asta cu "masinuta" aprinsa in bord, intr-adevar am oprit pe valea Jiului destul de brusc, dorind sa fac o poza acolo, si imediat cum am tras dreapta de volan am si oprit motorul destul de rapid, iar dupa 10 minute am pus contactul si mi-a palpait "masinuta cu cheia" (atunci s-a inregistrat eroarea in calculator). Se poate ca, oprind motorul rapid dupa ce am tras brusc de volan, bateria sa fi ramas usor descarcata?
O sa masor tensiunea asa cum ai zis, o sa incerc sa fac rost de un voltmetru sa-l pun pe baterie si sa misc brusc de volan, sa vad.
Presupunand ca am o problema cu ESP-ul, risc foarte mult sa plec cu masina miercuri la mare (deci voi face dus-intors in jur de 800-1000 KM) ?
Multumesc mult de sfaturi.
Inginerul de la reprezentanta (un tip foarte amabil care mi-a dat detalii fara sa i le cer) m-a intrebat daca cumva am deconectat masina de la baterie mai mult timp, asa si-ar fi explicat el scaderea de tensiune in baterie.
Cand mi-a pus masina pe tester a actionat si de volan (dar usor), si a si accelerat masina de cateva ori, nu mi-a zis ca ar fi ceva suspect.
Acum eu ma gandesc ca s-ar putea sa se lege ce spui tu; problema cu "trag greu de volan" nu mi-a mai aparut de atunci, si am parcurs cu masina deja aprox. 6300 de Km.
Cand mi-a aparut problema asta cu "masinuta" aprinsa in bord, intr-adevar am oprit pe valea Jiului destul de brusc, dorind sa fac o poza acolo, si imediat cum am tras dreapta de volan am si oprit motorul destul de rapid, iar dupa 10 minute am pus contactul si mi-a palpait "masinuta cu cheia" (atunci s-a inregistrat eroarea in calculator). Se poate ca, oprind motorul rapid dupa ce am tras brusc de volan, bateria sa fi ramas usor descarcata?
O sa masor tensiunea asa cum ai zis, o sa incerc sa fac rost de un voltmetru sa-l pun pe baterie si sa misc brusc de volan, sa vad.
Presupunand ca am o problema cu ESP-ul, risc foarte mult sa plec cu masina miercuri la mare (deci voi face dus-intors in jur de 800-1000 KM) ?
Multumesc mult de sfaturi.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat