- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
scz de greseala, mai ales ca am scris-o pe poza, e bine ca s-a inteles ideea.
nu oricine poate intra in masina o si porneste. inca mai am IMO. inca mai am contactul, care are rolul doar de a tine cheia in el ca sa stea cipul de la cheie langa IMO. eu 95% din timp tin cheia in contact, acasa o las in garaj, la munca o tin in curte deschisa ca nu intra nimeni in ea. rareori se intampla sa scot cheia. am inchidere si alarma, port doar telecomanda dupa mine. asa ca in continuare daca nu sunt sigur ca masina e intr-un loc sigur, scot cheia. iar daca cineva reuseste sa-mi porneasca masina fara cipul de la cheie eu imi tai juma' din barbatie.
eu cheia o folosesc doar pt cip si pt a deschide bushonul de la rezervor. urasc sa pornesc din cheie masina, mai ales ca un catzel din ala din contact se cam dusese si roteam in ultimul timp un pic mai greu de la contact la demaroR.
nu vreau sa zic acuma ca butoanele is cea mai buna solutie, daca era le facea asa din constructie. insa fiecare are preferintele lui.
nu oricine poate intra in masina o si porneste. inca mai am IMO. inca mai am contactul, care are rolul doar de a tine cheia in el ca sa stea cipul de la cheie langa IMO. eu 95% din timp tin cheia in contact, acasa o las in garaj, la munca o tin in curte deschisa ca nu intra nimeni in ea. rareori se intampla sa scot cheia. am inchidere si alarma, port doar telecomanda dupa mine. asa ca in continuare daca nu sunt sigur ca masina e intr-un loc sigur, scot cheia. iar daca cineva reuseste sa-mi porneasca masina fara cipul de la cheie eu imi tai juma' din barbatie.
eu cheia o folosesc doar pt cip si pt a deschide bushonul de la rezervor. urasc sa pornesc din cheie masina, mai ales ca un catzel din ala din contact se cam dusese si roteam in ultimul timp un pic mai greu de la contact la demaroR.
nu vreau sa zic acuma ca butoanele is cea mai buna solutie, daca era le facea asa din constructie. insa fiecare are preferintele lui.
antonyo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1998 1,6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
de pornit mai porneste?
si mie mi s-a intamplat o data sa se aprinda toate becurile in bord dupa care mi-a murit motorul. am schimbat atunci filtru de benzina (si nici ca am mai bagat de la lukoil), bujiile, capacul la delcou si fisele. plus ca am curatat bornele foarte bine la baterie ca aratau urat.
de atunci nu am mai avut nici o problema.
si mie mi s-a intamplat o data sa se aprinda toate becurile in bord dupa care mi-a murit motorul. am schimbat atunci filtru de benzina (si nici ca am mai bagat de la lukoil), bujiile, capacul la delcou si fisele. plus ca am curatat bornele foarte bine la baterie ca aratau urat.
de atunci nu am mai avut nici o problema.
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutari! Din mai 2013 sunt posesorul unei corsa B din 1999 cu motor x12xe. Pe perioada verii masina a pornit impecabil dar de cand s-a facut frig au aparut urmatoarele probleme:
1. Cand pornesc dimineata dupa catva ore de stationare(4,5,6,10 ore etc) masina porneste bine doar ca dupa ce pornesc motorul la aproximativ trei secunde se aprinde martorul de la motor si scade foarte mult turatia (sub 300 ture) si dupa inca o secunda doua moare motorul.
2. Aceleasi conditii ca la primul punct doar ca motorul nu moare sta mai turat cum este normal cand este frig si dupa aproximativ un minut incepe sa intrerupa.
Rezolvare cand apare simtomele de la punctul unu este sa il turez putin inainte sa moara si isi revine si se opreste si becul de check engine.
La punctul al doilea rezolvarea este sa opresc motorul si sa il pornesc dupa ce incepe sa intrerupa. Daca are cineva vreun sfat e bine venit.
La tester sincer nu stiu daca o sa imi dea ceva concludent atat timp cat simtomele nu mai sunt daca are rost sa merg din simplul mtiv ca sa plec cu masina trebuie sa o opresc sau sa o turez putin si simtomele dispar.
1. Cand pornesc dimineata dupa catva ore de stationare(4,5,6,10 ore etc) masina porneste bine doar ca dupa ce pornesc motorul la aproximativ trei secunde se aprinde martorul de la motor si scade foarte mult turatia (sub 300 ture) si dupa inca o secunda doua moare motorul.
2. Aceleasi conditii ca la primul punct doar ca motorul nu moare sta mai turat cum este normal cand este frig si dupa aproximativ un minut incepe sa intrerupa.
Rezolvare cand apare simtomele de la punctul unu este sa il turez putin inainte sa moara si isi revine si se opreste si becul de check engine.
La punctul al doilea rezolvarea este sa opresc motorul si sa il pornesc dupa ce incepe sa intrerupa. Daca are cineva vreun sfat e bine venit.
La tester sincer nu stiu daca o sa imi dea ceva concludent atat timp cat simtomele nu mai sunt daca are rost sa merg din simplul mtiv ca sa plec cu masina trebuie sa o opresc sau sa o turez putin si simtomele dispar.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
CroSsFade
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2014
- Mesaj Privat
Stuke a scris:2. Aceleasi conditii ca la primul punct doar ca motorul nu moare sta mai turat cum este normal cand este frig si dupa aproximativ un minut incepe sa intrerupa.
Din cate stiu eu, iarna, cand pornesti masina, motorul sta turat aproximativ un minut, iar apoi isi intra in turatiile normale. Eu asa am vazut la toate masinile. Presupun ca este ceva normal.
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
antonyo a scris:buna am un opel corsa 98 motor 1,6 benzina si mergand cu ea pe drum mi sa stins toate luminile dintro data sa oprit motoru si sau aprins becurile in bord dar acuma cand pun contactu merge pompa de benzina incontinu si nici nu mai merge farurile
Mai ai curent cat sa-ti invarta motorul?Daca nu,
alternatorul nu-ti mai incarca.Puntea diode.
Hmmm! Acum am vazut ca mesaju-i ..ceva mai vechi.Banuiesc colegul si-a gasit dej problema.Din pacate,nici sa-l mai sterg nu merge,doar edit. Ciudat insa! "Nu poti sterge un mesaj la care s-a raspuns deja! "Pai... pana acum nu a raspuns nimeni!...
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
Stuke a scris:Salutari! Din mai 2013 sunt posesorul unei corsa B din 1999 cu motor x12xe. Pe perioada verii masina a pornit impecabil dar de cand s-a facut frig au aparut urmatoarele probleme:
1. Cand pornesc dimineata dupa catva ore de stationare(4,5,6,10 ore etc) masina porneste bine doar ca dupa ce pornesc motorul la aproximativ trei secunde se aprinde martorul de la motor si scade foarte mult turatia (sub 300 ture) si dupa inca o secunda doua moare motorul.
2. Aceleasi conditii ca la primul punct doar ca motorul nu moare sta mai turat cum este normal cand este frig si dupa aproximativ un minut incepe sa intrerupa.
Rezolvare cand apare simtomele de la punctul unu este sa il turez putin inainte sa moara si isi revine si se opreste si becul de check engine.
La punctul al doilea rezolvarea este sa opresc motorul si sa il pornesc dupa ce incepe sa intrerupa. Daca are cineva vreun sfat e bine venit.
La tester sincer nu stiu daca o sa imi dea ceva concludent atat timp cat simtomele nu mai sunt daca are rost sa merg din simplul mtiv ca sa plec cu masina trebuie sa o opresc sau sa o turez putin si simtomele dispar.
1. Cand pornesc dimineata dupa catva ore de stationare(4,5,6,10 ore etc) masina porneste bine doar ca dupa ce pornesc motorul la aproximativ trei secunde se aprinde martorul de la motor si scade foarte mult turatia (sub 300 ture) si dupa inca o secunda doua moare motorul.
2. Aceleasi conditii ca la primul punct doar ca motorul nu moare sta mai turat cum este normal cand este frig si dupa aproximativ un minut incepe sa intrerupa.
Rezolvare cand apare simtomele de la punctul unu este sa il turez putin inainte sa moara si isi revine si se opreste si becul de check engine.
La punctul al doilea rezolvarea este sa opresc motorul si sa il pornesc dupa ce incepe sa intrerupa. Daca are cineva vreun sfat e bine venit.
La tester sincer nu stiu daca o sa imi dea ceva concludent atat timp cat simtomele nu mai sunt daca are rost sa merg din simplul mtiv ca sa plec cu masina trebuie sa o opresc sau sa o turez putin si simtomele dispar.
Astazi m-a mancat ca pe zambilica si m-am apucat sa desfac clapeta si debitmetru pt curatari.
Clapeta zici ca a fost ingropata timpt de 6 ani sub pamant. s-a curatat bine. si daca tot aveam capacul ala de la clapeta dat jos m-am apucat sa desfac debitmetru sa il curat si pe el. l-am dat jos l-am desfacut am dat cu spray de contacte pe el, l-am sters cu un servetel si motez tot la loc. Pornesc motorul si statea foarte turat pe la 2200 RPM, dar nu s-a aprins check engine. am oprit scos iar debitmetru si dar cu spray de curatat frane, si l-am montat la loc. relantiul statea in zone de 1500 rpm dar avea intreruperi. l-am scos iar, am pus un servetel imbibat cu spray de frane si am incercat sa il curat cu ajutorul unui obiect metalic lung si subtire dar am facut si mai rau. Masina sta la relantiu normal 800 rpm, dar e check engine aprin si are fluctuatii mici si intreruperi dese. motorul zici ca sta sa plece din locul lui si daca ii legi doua chingi de el o slabeste si pe oana roman la cat vibreaza. Am urmarit roate sagetile sa indice spre clapeta de acceleratie. am ajuns la concluzia ca este debitmetrul de vine. la tester nu am cum sa ajung. Cateva sfaturi ar fi bine venite sa nu ma uc sa dau cate sute de lei pe un debitmetru si sa nu fie ala de vina.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca merge mai costant (atunci este de la debitmetru)
Daca tot asa merge poate trage aer fals pe undeva.
Sau altceva pe unde ai mai curatat...
Verifica si gaura mica de la clapeta sa nu fie infundata.
Verifica daca ai legat toate furtunurile, fire, mufe etc. cum au fost.
Vezi ce erori are stocate...
Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 14 Feb, 2015 7:01 pm, modificat de 4 ori in total
Daca tot asa merge poate trage aer fals pe undeva.
Sau altceva pe unde ai mai curatat...
Verifica si gaura mica de la clapeta sa nu fie infundata.
Verifica daca ai legat toate furtunurile, fire, mufe etc. cum au fost.
Vezi ce erori are stocate...
Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 14 Feb, 2015 7:01 pm, modificat de 4 ori in total
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
Update. Dupa ce am mai umblat pe clapeta, am demontato iar si am puso la loc, masina nu mai moare cand scot mufa de la debitmetru. Tot merge ca dracu la relanti dar nu mai moare si se tureaza mai lejer. Mentionez ca toate mufele si furtunasele sunt puse cum trebuie si nici gaura aia nu e infundata. Inca mai astept sugestii.
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai terminat debitmetrul, da o cautare se vezi ce si cum
Multumesc de raspuns, vreau sa te mai intreb daca e normal sa faca aceleasi simptome si cu mufa de la debitmetru scoasa. Ideea e ca masina are intreruperi si fluctuatii de turatii si cu mufa de la debitmetru si fara ea. Te intreb in ideea sa stiu daca mai ma uit dupa alt defect. Si inca ceva, e adevarat ce zic baietii ca merge doar debitmetru bosch?
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
Update. Am rezolvat problema schimband debitmetru(asta dupa o diagnosticare). Am luat un debitmetru Meat & Doria. Am facut toate operatiile intr-ul service autorizat pentru garantia de 24 de luni, totusi a aparut o alta problema, relantiul imi sta cam peste 900 rpm pe la aproximativ 1000 rpm. Asta poate sa fie ceva ce am dereglat eu cand am curatat clapeta?
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
dupa cum bine stiti am schimbat instalatia electrica. cea noua are si acele mufe de connectare din portiere. am luat si instalatia de geamuri si oglinzi electrice din portiere si zic hai sa le probez acuma. cand am cuplat mufele nu s-a intamplat nimica. nu ridica macaraua/ nu coboara la comanda. oglinzile la fel, nu stanga/dreapta nu dezaburire. pt astea sunt alte relee sau sigurante? eu am luat de pe tabloul vechi de sigurante si relee , si le-am montat pe asta nou. vreau ca sa le fac sa mearga ... ca de asta le-am si cumparat
Stuke
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutari, dupa o curatare a clapetei(am curatat doar clapeta nu am desfacut si motorasul pas cu pas) si a debitmetrului(pe ca l-am stricat dar l-am si inlocuit cu unul nou care pe tester nu imi mai da eroare) la masina mea corsa x12xe au aparut urmatoarele probleme: cand o pornesc si motorul e rece relantiul sta pe la 1100 rpm si se aprinde check engine dar sta normal, parca are o mica fluctuatie dar pe turometru nu se vede nimic doar ca se aude. Pana aici nici o problama, am incercat sa o turez putin cat era rece motorul si daca apasam doar putin acceleratia urca turatia pe al 1300 rpm si avea o intrerupere, parca nu mai avea scanteie, turatia nu scadea dar intrerupea. Am incercat sa plec asa cu ea si mergea in suturi. Am oprit si pornit motorul si a mers normal. Am observat ca la relanti cand intrerupe pot sa ma joc cu pedala de acceleratie cam jumatate de cursa ca nu se tureaza peste 1300 rpm si sta constant la aceasta turatie, daca apas putin mai tare se tureaza normal si daca o turez peste jumatate de pedala se tureza. La service nu prea am cum sa ajung cu eroare pt ca trebuie sa opresc motorul si sa ilpornesc iar sa pot merge cu masina si se sterge check engine.