razvy66
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
alre a scris:
Nu stiu daca la insignia e ca la alte masini. Primul lucru de verificat switch-ul de la frana. Apoi la masinile mai vechi era un cablu intre levierul de la cutie si contact. cred ca la insignia e totul electronic nu mecanic.
hog33 a scris:HELP !Nu mai pot scoate cheia din contact, este o cutie automata AF 40 de 2.0 cdti 160 cp
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.
Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese
Multumiri pentru ajutor
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.
Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese
Multumiri pentru ajutor
Nu stiu daca la insignia e ca la alte masini. Primul lucru de verificat switch-ul de la frana. Apoi la masinile mai vechi era un cablu intre levierul de la cutie si contact. cred ca la insignia e totul electronic nu mecanic.
Merci de sfat, m-ai ambitionat si am gasit problema.
Tocmai ce am imbracat in piele levierul de viteza (un profesionist in piele a facut-o) si cum piesele de acolo sunt de precizie foarte mare cursa butonului de pe levier nu se facea complet, lipseau 2 - 3mm din cauza grosimii pielii.
Exista un click electric care citeste acest buton ca sa poata da drumul cheii din contact in pozitia P
Astfel ma bucur ca am reusit si de faptul ca m-ai ambitionat un pic fara sa merg la service maine. Facusem deja programarea.
Salutari si luati aminte ! Schimbatorul este superb imbracat in piele ! S-au imbracat cele doua bucati separat astfel rama de nichel dintre aceste doua bucati sa se vada frumos. Partea cu butonul si capacul de deasupra.
Raman dator cu o poza !
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Intrebare pentru cei care au tapiterie sport(textila): la sofer, sustinerea laterala de la sezut s.a mancat? La mine am constatat ca aproape ma intap insarma de la scaun. Ramane de vazut daca se schimba pe garantie sau o las a sau suport eu cheltuielile(garantia extinsa exclude tapiteria de la garantie, dar opinia mea e ca buretele ala nu e tapiterie-aici dealerul are o nota proasta, nu tine cu clientul, cautand clar excluderile din clauzele asigurarii).
Precizez ca masina are 4 ani si 430000 km. Dealerul a confirmat ca sunt probleme de genul asta la scaunele sport.
Dupa ce am plecat de la dealer, in 2 km m.am oprit si la pornire eroare pe bord "Service stability treck" ; hai inapoi si concluzia : senzor abs dreapta e pa. Se schimba in garantie; dealerul confirma ca durata de viata a senzorilor e cam 5 ani.
Sa mai zic ca la interval de 3 luni am pierdut ambele becuri de cornering(adica s.au ars). Mi s.a parut programatic totul :-p
Precizez ca masina are 4 ani si 430000 km. Dealerul a confirmat ca sunt probleme de genul asta la scaunele sport.
Dupa ce am plecat de la dealer, in 2 km m.am oprit si la pornire eroare pe bord "Service stability treck" ; hai inapoi si concluzia : senzor abs dreapta e pa. Se schimba in garantie; dealerul confirma ca durata de viata a senzorilor e cam 5 ani.
Sa mai zic ca la interval de 3 luni am pierdut ambele becuri de cornering(adica s.au ars). Mi s.a parut programatic totul :-p
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
crybabyro a scris:Intrebare pentru cei care au tapiterie sport(textila): la sofer, sustinerea laterala de la sezut s.a mancat? La mine am constatat ca aproape ma intap insarma de la scaun. Ramane de vazut daca se schimba pe garantie sau o las a sau suport eu cheltuielile(garantia extinsa exclude tapiteria de la garantie, dar opinia mea e ca buretele ala nu e tapiterie-aici dealerul are o nota proasta, nu tine cu clientul, cautand clar excluderile din clauzele asigurarii).
Precizez ca masina are 4 ani si 430000 km. Dealerul a confirmat ca sunt probleme de genul asta la scaunele sport.
Dupa ce am plecat de la dealer, in 2 km m.am oprit si la pornire eroare pe bord "Service stability treck" ; hai inapoi si concluzia : senzor abs dreapta e pa. Se schimba in garantie; dealerul confirma ca durata de viata a senzorilor e cam 5 ani.
Sa mai zic ca la interval de 3 luni am pierdut ambele becuri de cornering(adica s.au ars). Mi s.a parut programatic totul :-p
Precizez ca masina are 4 ani si 430000 km. Dealerul a confirmat ca sunt probleme de genul asta la scaunele sport.
Dupa ce am plecat de la dealer, in 2 km m.am oprit si la pornire eroare pe bord "Service stability treck" ; hai inapoi si concluzia : senzor abs dreapta e pa. Se schimba in garantie; dealerul confirma ca durata de viata a senzorilor e cam 5 ani.
Sa mai zic ca la interval de 3 luni am pierdut ambele becuri de cornering(adica s.au ars). Mi s.a parut programatic totul :-p
eu am scaunele standart de la cosmo(tapiterie mixta) si recent am umblat la scaunul soferului ca nu merge incalzirea. buretele de la sustinerea laterala din partea stanga era foarte faramitat la suprafata. eu tin scaunul la maxim in jos, când cobor din masina ma las pe o parte in acea zona a scaunului. la fel ma tin de volan mereu când cobor si aveam un joc la el , au strans o piulita acum vreo luna la reprezentanta.
referitor la senzorul de abs, eu am reparat la masina mea de 2 ori pana acum iar azi trebuie sa sun pe cineva tot cu insignia sa vina sa-i repar(tot a doua oara) unul din senzori. se intrerupe cablul chiar in zona flexibila a lui(doar la rotile fata) , dau roata jos, scot senzorul si ii repar cablul.
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Da, alea sunt scaunele, pe la mijlocul sustinerii daca apas cu degetul simt o sarma.
Poate depinde si de gabarit, eu am 90+
Si la mine s.a umblat macar o data la incalzire( la unul dintre scaune de doa ori, dar nu mai tin minte care).
Referitor la senzorul abs, pe stanga s.a dus prin 2011-2012. Aparea eroarea cand luam maxim viraj.
Poate depinde si de gabarit, eu am 90+
Si la mine s.a umblat macar o data la incalzire( la unul dintre scaune de doa ori, dar nu mai tin minte care).
Referitor la senzorul abs, pe stanga s.a dus prin 2011-2012. Aparea eroarea cand luam maxim viraj.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
am si eu ceva probleme la masina (face 5 ani in iunie) si 82 mii km in bord:
- un amortizor pe spate a pierdut ulei si face zgomot accentuat cu frigul( la +9 grade nu se mai aude nimic).
-nu merge incalzirea in scaun sofer. rezistenta e buna , daca resetez eroarea cu OPcom-ul merge fix 3 minute.
-am pierdut a doua oara capacelul de la spalator far. cost 140 lei + vopsit
-s-a desprins partea cromata de la usa pasager , cost 170 lei ca vine cu tot cu maner. am injurat ieri vreo ora pana am reusit sa o pun la loc, are un surub de 1 mm care in partea dreapta a masinii intra de jos(in stanga intra de sus).
am mai reparat la ea pana acum butonul de portbagaj si de 2 ori senzorul abs roata stanga fata(reparat cablul ). la motor am schimbat electrovalva turbo ca se auzea un fluera dupa ce opream motorul.
- un amortizor pe spate a pierdut ulei si face zgomot accentuat cu frigul( la +9 grade nu se mai aude nimic).
-nu merge incalzirea in scaun sofer. rezistenta e buna , daca resetez eroarea cu OPcom-ul merge fix 3 minute.
-am pierdut a doua oara capacelul de la spalator far. cost 140 lei + vopsit
-s-a desprins partea cromata de la usa pasager , cost 170 lei ca vine cu tot cu maner. am injurat ieri vreo ora pana am reusit sa o pun la loc, are un surub de 1 mm care in partea dreapta a masinii intra de jos(in stanga intra de sus).
am mai reparat la ea pana acum butonul de portbagaj si de 2 ori senzorul abs roata stanga fata(reparat cablul ). la motor am schimbat electrovalva turbo ca se auzea un fluera dupa ce opream motorul.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
hog33 a scris:
Merci de sfat, m-ai ambitionat si am gasit problema.
Tocmai ce am imbracat in piele levierul de viteza (un profesionist in piele a facut-o) si cum piesele de acolo sunt de precizie foarte mare cursa butonului de pe levier nu se facea complet, lipseau 2 - 3mm din cauza grosimii pielii.
Exista un click electric care citeste acest buton ca sa poata da drumul cheii din contact in pozitia P
Astfel ma bucur ca am reusit si de faptul ca m-ai ambitionat un pic fara sa merg la service maine. Facusem deja programarea.
Salutari si luati aminte ! Schimbatorul este superb imbracat in piele ! S-au imbracat cele doua bucati separat astfel rama de nichel dintre aceste doua bucati sa se vada frumos. Partea cu butonul si capacul de deasupra.
Raman dator cu o poza !
alre a scris:
Nu stiu daca la insignia e ca la alte masini. Primul lucru de verificat switch-ul de la frana. Apoi la masinile mai vechi era un cablu intre levierul de la cutie si contact. cred ca la insignia e totul electronic nu mecanic.
hog33 a scris:HELP !Nu mai pot scoate cheia din contact, este o cutie automata AF 40 de 2.0 cdti 160 cp
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.
Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese
Multumiri pentru ajutor
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.
Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese
Multumiri pentru ajutor
Nu stiu daca la insignia e ca la alte masini. Primul lucru de verificat switch-ul de la frana. Apoi la masinile mai vechi era un cablu intre levierul de la cutie si contact. cred ca la insignia e totul electronic nu mecanic.
Merci de sfat, m-ai ambitionat si am gasit problema.
Tocmai ce am imbracat in piele levierul de viteza (un profesionist in piele a facut-o) si cum piesele de acolo sunt de precizie foarte mare cursa butonului de pe levier nu se facea complet, lipseau 2 - 3mm din cauza grosimii pielii.
Exista un click electric care citeste acest buton ca sa poata da drumul cheii din contact in pozitia P
Astfel ma bucur ca am reusit si de faptul ca m-ai ambitionat un pic fara sa merg la service maine. Facusem deja programarea.
Salutari si luati aminte ! Schimbatorul este superb imbracat in piele ! S-au imbracat cele doua bucati separat astfel rama de nichel dintre aceste doua bucati sa se vada frumos. Partea cu butonul si capacul de deasupra.
Raman dator cu o poza !
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Buna seara am si eu o intrebare,s-a mai intamplat la cineva sa dispara aproape toate limbile din setari?am umiltà intr-o zi pe la setari si din greseala am dat la engleza,ca mai apoi sa incerc sa revin Dar mai aveam doar germana so slovena sau ceva de genul. Are cineva vreo idee?
Si inca una de ceva timp se tot aprire martorul de la Afl,dupa ce opresc motorul se stinge,apoi se mai apri de dupa cateva zile.STiu ca asa face ea(asa a facut de cand o am,dar pana acum facea o data la cateva luni,acum se cam indesesc aprinderile),e cumva pe duca ceva acolo?mersi mult
Si inca una de ceva timp se tot aprire martorul de la Afl,dupa ce opresc motorul se stinge,apoi se mai apri de dupa cateva zile.STiu ca asa face ea(asa a facut de cand o am,dar pana acum facea o data la cateva luni,acum se cam indesesc aprinderile),e cumva pe duca ceva acolo?mersi mult
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Incearca aceeasi operatiune dupa o zi,in cazul in care nu reusesti,poate te va ajuta scoterea bornei de la baterie pentru 15 minute,Este o solutie de moment,posibil sa sa existe ceva bug-uri de soft.
Pentru a rezolva problema 100% va trebui sa efectuezi un update de soft pentru sistemul pe care il ai pe masina(CD500,DVD800,CD300 sau CD400).
In ceea ce priveste AFL-ul va trebui sa efectuezi o diagnoza,pentru a vedea exact care este problema care genereaza acel mesaj...
Pentru a rezolva problema 100% va trebui sa efectuezi un update de soft pentru sistemul pe care il ai pe masina(CD500,DVD800,CD300 sau CD400).
In ceea ce priveste AFL-ul va trebui sa efectuezi o diagnoza,pentru a vedea exact care este problema care genereaza acel mesaj...
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat