Florin Insignia a scris:Cum se comporta noul insignia? Am vãzut ca multe probleme le-au rezolvat fata de modelul anterior, în scurt timp voi avea unul în familie(si-a comandat tatãl meu una) și sunt curios dacã au apãrut deja și la facelift anumite probleme mai des întâlnite.
Eu am ajuns la 11k de km cu Faceliftul... Masina se comporta impecabil , la mine inca miroase a noua ca e febletea mea
![Laughing](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
...O singura pb am avut , rezolvata pe garantie desigur...a trebuit inlocuit modulul din bord de la senzorii de presiune al aerului din roti...o luase razna , imi aparea in bord ca am o problema cu presiunea in roti , dar daca selectam pagina de info respectiva , totul era in regula...
Ca si impresie generala fata de celalalt model Insignia , gasesc un mare plus la consum (cutie manuala in cazul meu)...vad ca nici iarna consumul mixt nu sare de 9,4 mixt (in vara am avut cam 8,8-8,9 mixt, clima si tot tacamul incluse)) , asta in conditiile in care nu am mai iesit din oras , iar aici foarte rar pupa o viteza a 4-a (de la peste 65 km/h in sus)...
Motoarele Diesel sunt la fel de zgomotoase,din pacate....am avut senzatia la inceput ca sunetul este mai bine izolat dar m-am pacalit pt ca ma bucuram in acelasi timp de performanta sunetului prin pachetul Bose care atenueaza simtitor , chiar si la volum redus, zgomotul motorului...
Cred ca pe parte mecanica/electronica nu voi avea probleme deosebite nici pana la final de contract (undeva la 60k km)...deci fiabilitatea are cam acelasi plus , nu am ajuns inca cu niciuna la mai mult de 50k km
Am folosit un Ford Mondeo Diesel 2.0 cand am fost in vara prin tara si intr-adevar are un plus urias prin faptul ca abia auzeam motorul chiar si fara radio pornit ...cred ca era un pic mai spatioasa , insa la confortul in timpul conducerii tot Insignia mi se pare mai placut de condus....
Am mai mentionat si pe alte subiecte , pt motoarele puternice de 2.0 Diesel 195 CP, eventual Turbo sau Biturbo , eu unul sunt dezamagit de uleiul GM....cei care au masini noi , in spetza , vor observa cat de execrabil incepe sa se comporte masina dupa ce uleiul incepe sa-si piarda cca 30%-40% din viata ...de simtit se va simti o diferenta notabila chiar dupa primii 10% fata de prima mie de km dupa schimbarea uleiului...In plus nici nu sunt sigur cat de bine protejeaza angrenajul din motor la temperaturi scazute ...Am patit-o iarna asta in decembrie , cand a stat vreo 3 zile la maxim -4,-5°C (si asta doar noaptea) si cu zapada multa pe ea...Am curatat-o fara sa ii pornesc motorul (am citit si pe aici ca inclazirea la Diesel este recomandat s-o faci din mers) apas butonul , ea asteapta vreo 15 secunde de data asta si porneste ....nimik anormal , doar ca nu am putut s-o pun si in miscare...timp de cca 30sec pana la maxim 1 min , cuplata intr-a-ntaia dar si la liber , acceleratia nu misca turatia...totul a stat blocat electronic pana ce s-a "dezmortit", cred eu, acelasi ulei GM
Acum va primi RedLine si sper sa ii fie mai bine ...in rest nimik de reprosat , atata timp cat iti place designul si te bucuri de confortul interior si al pachetului pt care ai optat , condu-o fara griji si cu atentie , intretine-o si cred ca pana inspre 150k km poti merge fara mari probleme ...dar atentie la condus pt cutiile manuale...e o masina care trebuie turata chiar daca poate sa te "fure" peisajul unui consum si mai bun , nu recomand acest stil de condus...cu cat mai des iti intra pe bord mesajul regenerarii pt DPF la Diesel, cu atat mai mult inseamna ca o conduci intr-un stil nepotrivit...la mine de 8k de km incoace isi face regenerarea singura , fara mesaje in bord , automat cel mai probabil...dar repet , in oras pupa foarte rar treapta a 4-a...