borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Atunci poate proprietatile expuse aici sunt adevarate:
http://www.alibaba.com/prod...TY_110502928.html
http://www.alibaba.com/prod...TY_110502928.html
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
HymuraX
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
Are ceva daca schimb uleiul des, adica de 3 ori pe an, fara sa ating limita de kilometrii? (nu sariti cu pietre, ca nu sunt cunoscator, de aia si caut o parere pe forum) motorul este un Z17DTH cu 177.000 km verificati, fara semne de uzura accentuata. Intreb pentru ca niste ilustrii domni dintr-un service de reprezentanta, mi-au spus ca uleiul trebuie sa isi faca nu stiu ce magii prin motor, si daca il schimb prea des se uzeaza motorul. Momentan am in motor GM Dexos 2 5W30 Longlife, de vreo 5000 km, schimb facut prin noiembrie, mers 50-50% extraurban/urban. Avand in vedere ca iarna aproape a trecut, vreau sa ii schimb, prin martie, uleiul, sau sa mai astept pana se incalzeste afara si sa il fac schimbul cat mai aproape de vara? Multam' anticipat.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Daca pe uleiul LM TopTec 4600 (care e un ulei mineral cu amestec de HC) scrie ca poti sa faci 40.000 km/2 ani, ce zici, recomanzi cuiva intervalul asta de schimb? De fapt, eu zic sa te uiti la un LM TopTec 4200 (mineral amestecat cu HC) care merge 50.000/2 ani (asa zice comerciantul, realitatea fiinda alta) si schimbi uleiul de 2 ori in 4 ani.
Hai sa fim seriosi, sunt si alte lucruri ce intervin intr-un interval de schimb, nu doar nr. de km facuti.
Hai sa fim seriosi, sunt si alte lucruri ce intervin intr-un interval de schimb, nu doar nr. de km facuti.
pepy alex
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la un Opel zafira motor 2000 an 2001 , pornesc masina merg cu ea vreo 20 de min dupa care cand o las la relanntiu mise aprinde becu la ulei si daca o turez dispare . Sau daca pun un aditiv in ulei ca sa il mai ingroasa este vorba de cel cu un fagure de miere pe sticla nu se mai aprinde , am ulei 10w40 acum , si as vrea sa bag 15w 40 ca am inteles ca este mai gros este ok si problema asta o am cam de un an
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu mai ai presiune la ulei, mai mult ca sigur pompa de ulei necesita o inlocuire. Incearca un 5w50 in locul unui 15w40 care are o vascozitate similara ca un 10w sau un 5w la temperatura de lucru. Se gaseste Valvoline VR1 Racing 5w50, 5l la vreo 150lei, cauta pe net (asta e un exemplu, mai sunt si altele ca Eni Agip Eurosport 5w50, sper sa tin bine minte ca scriu de pe telefon). Cel mai indicat ar fi sa inlocuiesti piesa defecta, dar pana atunci......Bafta.
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
pepy alex
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
borsy a scris:Nu mai ai presiune la ulei, mai mult ca sigur pompa de ulei necesita o inlocuire. Incearca un 5w50 in locul unui 15w40 care are o vascozitate similara ca un 10w sau un 5w la temperatura de lucru. Se gaseste Valvoline VR1 Racing 5w50, 5l la vreo 150lei, cauta pe net (asta e un exemplu, mai sunt si altele ca Eni Agip Eurosport 5w50, sper sa tin bine minte ca scriu de pe telefon). Cel mai indicat ar fi sa inlocuiesti piesa defecta, dar pana atunci......Bafta.
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
pepy alex a scris:Salut am si eu o problema la un Opel zafira motor 2000 an 2001 , pornesc masina merg cu ea vreo 20 de min dupa care cand o las la relanntiu mise aprinde becu la ulei si daca o turez dispare . Sau daca pun un aditiv in ulei ca sa il mai ingroasa este vorba de cel cu un fagure de miere pe sticla nu se mai aprinde , am ulei 10w40 acum , si as vrea sa bag 15w 40 ca am inteles ca este mai gros este ok si problema asta o am cam de un an
lasa masina in pace ,nu e de la ulei sau alte piese mai grave defecte
e de la sonda de ulei de pe baie .schimb-o si ai sa vezi ca nu mai ai probleme. 5w-40 e pentru motorul tau.nu altceva
sau pune-i 15w-40 si pregateste bani de motor.
pepy alex
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
pepy alex a scris:Salut am si eu o problema la un Opel zafira motor 2000 an 2001 , pornesc masina merg cu ea vreo 20 de min dupa care cand o las la relanntiu mise aprinde becu la ulei si daca o turez dispare . Sau daca pun un aditiv in ulei ca sa il mai ingroasa este vorba de cel cu un fagure de miere pe sticla nu se mai aprinde , am ulei 10w40 acum , si as vrea sa bag 15w 40 ca am inteles ca este mai gros este ok si problema asta o am cam de un an
Problema ta este sonda de presiune ulei care e pe blocul motor, sub alternator. Uita-te pe sub masina si o sa vezi uleiul curgand din sonda.
Dupa ce schimbi sonda, baga si tu un 5W30 sau 5W40 si lasa aditivii ca aia-s pt. samsari. Parerea mea, faci cum crezi.
pepy alex
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
pepy alex
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
pepy alex
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pentru cei ce vor un ulei low ash, pot sa arunce o privire la ;
Divinol Syntholight DPF 5W30
Viscosity/40°C: 65 mm²/s
Viscosity/100°C: 11.5 mm²/s
Viscosity index : 172
Density/15°C: 0,853 g/cm³
Pour point : -39 °C
Flash point : 220 °C
TBN: 6.6 mgKOH/g
Ash Sulfate: 0.5 %
sau
Fuchs Titan GT1 Pro C3 5w30
Density/15°C: 0,853 g/cm³
Viscosity/40°C: 70.2 mm²/s
Viscosity/100°C: 11.7 mm²/s
Viscosity index : 162
Pour point : -42 °C
Flash point : 230 °C
Ash Sulfatate: 0.62
TBN 5.69 (nu merge mai mult de 7k km mixt, chiar daca are si ceva Bor in compozitie)
Bineinteles, pe langa, deja consacratul, Valvoline SynPower Xtreme XL III-C3 5W-30 . Toate sunt VW 504.00/507.00 si Porsche C30.
Divinol Syntholight DPF 5W30
Viscosity/40°C: 65 mm²/s
Viscosity/100°C: 11.5 mm²/s
Viscosity index : 172
Density/15°C: 0,853 g/cm³
Pour point : -39 °C
Flash point : 220 °C
TBN: 6.6 mgKOH/g
Ash Sulfate: 0.5 %
sau
Fuchs Titan GT1 Pro C3 5w30
Density/15°C: 0,853 g/cm³
Viscosity/40°C: 70.2 mm²/s
Viscosity/100°C: 11.7 mm²/s
Viscosity index : 162
Pour point : -42 °C
Flash point : 230 °C
Ash Sulfatate: 0.62
TBN 5.69 (nu merge mai mult de 7k km mixt, chiar daca are si ceva Bor in compozitie)
Bineinteles, pe langa, deja consacratul, Valvoline SynPower Xtreme XL III-C3 5W-30 . Toate sunt VW 504.00/507.00 si Porsche C30.