- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
alvinbb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
Mi se parte foarte ciudat pentru ca am desfacut corpul clapeta si atat partea mecanica cat si cea electrica sunt foarte ok ,sper ca in weekend sa am timp si le mai dau 1 data jos si le voi face poze. Am aflat ca mai exista un senzor ce se numeste senzor turatie,management motor , nu stiu daca asta ar avea vreo legatura pentru ca la mine nu se mai tureaza mai mult de 2000rpm... Oare are si asta vreo legatura sau este strict din clapeta?
alvinbb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
alvinbb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
Mai este cineva pe aici? Referitor la corpul clapeta, in weekend l-am schimbat si degeaba nici o diferenta persista aceeasi problema. Aveti vreo idee dupa ce am schimbat corpul clapeta trebuie pus testerul pe masina si stearsa eroarea sau nu are nici o legatura. Precizez ca la primul drum facut dupa schimbarea clapetei am avut martorul aprins in bord si mergea max 2000rpm dupa cateva ore cand am vrut sa plec cu masina am avut bordul curata fara nici o eroare ,a mers perfect si azi crezand ca totul este ok am vrut sa plec cu masina si surpriza eroarea din nou in bord... Deci sa fie sau nu de la clapeta? ....
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Claudiu W
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
- banu ionut
- *
- 31 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Vivaro 2008
- Alta tara
banu ionut
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut. Aceiași problema am și eu la Vectra mea. Am scos clapeta am curãțat-o,inclusiv partea electronica și dupã ce am montat-o am pus op-comul și am șters toate erorile. Acum urmeazã sa scot mașina pe autostradã sa vedem cum se comportã. Totuși am vãzut o schimbare ca în momentul când opresc motorul se oprește imediat, înainte mai tremura puțin. Am urmãrit topicul dat de bac și a ieșit treabã bunã,cred. Vã mulțumesc.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- banu ionut
- *
- 31 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Vivaro 2008
- Alta tara
banu ionut
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
AM FACUT 50 DE KM SI NU MI-A APARUT NIMIC.MASINA TRAGE CA IN PRIMA ZI CAND AM LUAT-O.MENTIONEZ CA AM FACUT KM SI PE AUTOSTRADA DAR SI-N AGLOMERATIA DIN ORAS.NORMAL IMI APAREA EROAREA IN CEL MULT 10 MINUTE DE AGLOMERATIE.SPER SA NU MAI APARA CA MA ENERVEAZA TARE CAND NU MERGE. MULTUMESC MULT BAC PENTRU EXPLICATII, E PENTRU PRIMA OARA CAND DESFAC CEVA LA MASINA ASTA,NICI MACAR FILTRELE NU LE-AM SCHIMBAT EU,MERGEAM TOT TIMPUL LA MECANIC. DAR MECANICII NU SE CHINUIE PREA MULT SA DESFACA SI PARTEA ELECTRONICA,ACOLO-I PROBLEMA. SI INCA CEVA.DUPA CE CURATATI TOT SI MONTATI CLAPETA LA LOCUL EI, EU INTAI AM STERS ERORILE CU OP-COMUL SI APOI AM PORNIT MASINA.DACA SE SCHIMBA CEVA VA ANUNT.SA SPERAM CA NU.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- banu ionut
- *
- 31 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Vivaro 2008
- Alta tara
banu ionut
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
salutare din nou.probleme cu clapeta din nou. am curatat-o,am sters erorile dar acum am din nou probleme cu ea. un mecanic mi-a spus ca trebuie curatata admisia,turbo,egr,toate cele. eu dupa ce am curatat clapeta, masina a mers vreo 3 zile apoi au reinceput problemele. daca cumpar o clapeta noua credeti ca o sa mearga?sau trebuie sa curat toata masina inainte?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Daca cumperi o clapeta noua si nu cureti restul componentelor nu cred ca rezolvi nimic.
Curata macar egr-ul...
Daca egr nu inchide cum trebuie o sa afumi si clapeta cea noua in scurt timp.
De asemenea trebuie sa verifici si daca turbina o ia pe ulei, si ea poate trimite ulei in admisie ai murdareste clapeta.
Curata macar egr-ul...
Daca egr nu inchide cum trebuie o sa afumi si clapeta cea noua in scurt timp.
De asemenea trebuie sa verifici si daca turbina o ia pe ulei, si ea poate trimite ulei in admisie ai murdareste clapeta.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
daca aveti probleme cu P1125 la Z19DT , si se manifesta intermitent, gen, cand pornesti masina dimineata prima data sau cand o pornesti dupa mai mult timp, masina cu cheita apare, o lasi putin, si daca ii mai dai o cheie se stinge. In unele cazuri se stinge si dupa cateva secunde apare iar, in alte cazuri se stinge si ramane stins pana data viitoare cand opresti masina, pe langa curatare , trebuie sa verificati lipiturile mufei de pe placa electronica a clapetei. Era si un tutorial pe undeva, dar nu cred ca pe forumul asta. La cei cu clapeta plina de ulei, se poate monta un semering aftermarket care sa intre pe axul ala, si sa aiba grosimea de 2mm (CristianTM a facut asta, poate va da un link cu tutorialul). In cele mai multe situatii, de la caldura , timp mult de utilizare si varsta, lipiturile de la pinii mufei exterioare care intra in PCB-ul clapetei crapa, adica mai pe romaneste "lipitura rece". tot ce trebuie sa faceti cu un letcon, refacute lipiturile si sunteti gata. cam la 80% din cazurile care se manifesta ca mai sus, problema e din lipituri. mai sunt si exceptii, cand cei 2 condensatori de acolo sunt uscati si obositi, dar un electronist bun vi-i poate schimba.
- andu105
- **
- 132 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
danired88
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema legata de clapeta de acceleratie constatata in urma unuei diagnoze. Alte erori nu au fost gasite. O voi schimba saptamana aceasta. intrebarea mea este: Clapeta aceasta poate cauza oprirea motorul la relanti sau in mers pentru o fractiune de secunda? motorul se opreste si isi revine fara sa-mi afiseze nici o eroare...revizia e facuta in urma cu 1000km(ulei si filtre). motorul este 1.9cdti 88kw z19dt.
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
esti sigur ca trebuie sa o schimbi ?
se poate curata si crede-ma este f simplu ...chestia cu opritul s-au cum zici tu eu am patit-o
...altii ii zic trasul in suturi.....problema a fost f mult discutata dar eu am rezolvat-o cu un colier nou la debilmetrul de aer si de atunci nu mai am probleme....bafta
se poate curata si crede-ma este f simplu ...chestia cu opritul s-au cum zici tu eu am patit-o
...altii ii zic trasul in suturi.....problema a fost f mult discutata dar eu am rezolvat-o cu un colier nou la debilmetrul de aer si de atunci nu mai am probleme....bafta
danired88
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
gata am rezolvat...am schimbat clapeta cu una noua si totul este ok acum...am curatat clapeta veche am facut si lipiturile din placuta electronica care veneau de la mufa conectoare insa se inrautatite functionarea incepuse sa se opreasca din 10 in 10 secunde abia puteam sa plec de pe loc trebuia sa o tin turata sa nu moara detot...mai mult ca sigur partea electronica era dusa pentru ca persistau erorile pe tester nu se puteau sterge...oricum e destul de riscant sa se circule cu clapeta defecta...
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna seara,am si eu o problema la clapeta de acceleratie,de fapt nu la clapeta propriuzis ci la mufa care intra in partea electronica.Mai pe larg problema sta asa,cablajul care alimenteaza clapeta are o mufa de legatura iar un ,,mecanic,, acum citiva ani a distrus-o si nu mai are sistemul de fixare ...stie cineva cum se poate schimba acea mufa si mai ales daca se poate ?Multumesc anticipat.