roby31
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
am un Opel Vectra C 1.9 CDTI 88Kw, fabricatie dec.2005. Masina am aduso personal din Germania. Nu a avut pilot automat si nici BC activat. Am luat maneta si m-am dus la un baiat cu OP-COM. S-a activat tot e ok. El mi-a spus ca injectoru 4 baga mai multa motorina din ce arata pe tester: primu inj. -0,3; al 2-lea -1,8; al 3-lea -0,3; al 4-lea +1,8. Am facut testu retur si injectoru 1 cu 4 bagau pe retur la fel, iar inj. 2 si 3 cu ceva mai putin dar aproape de celelalte 2. Tot el mi-a spus ca la 170.000 de km o sa-l caut cu DPF ca mi se va infunda, masina avand acum 150.000. Si a zis ca imi anuleaza DPF. Este bine sa dai jos DPF-ul si sa il anulezi din soft? Nu creste valoarea la noxe sa am probleme la identificare? Am urmarit si imi regenereaza cam la 1000 de km. Adevarul e ca fac naveta zilnic 100 km si seara mai merg prin oras (DEVA). E normal sa faca regenerarea la 1000 de km?
Consumul e undeva la 6.3-6.6 pe BC si 6.5-6.8 la pompa.
am un Opel Vectra C 1.9 CDTI 88Kw, fabricatie dec.2005. Masina am aduso personal din Germania. Nu a avut pilot automat si nici BC activat. Am luat maneta si m-am dus la un baiat cu OP-COM. S-a activat tot e ok. El mi-a spus ca injectoru 4 baga mai multa motorina din ce arata pe tester: primu inj. -0,3; al 2-lea -1,8; al 3-lea -0,3; al 4-lea +1,8. Am facut testu retur si injectoru 1 cu 4 bagau pe retur la fel, iar inj. 2 si 3 cu ceva mai putin dar aproape de celelalte 2. Tot el mi-a spus ca la 170.000 de km o sa-l caut cu DPF ca mi se va infunda, masina avand acum 150.000. Si a zis ca imi anuleaza DPF. Este bine sa dai jos DPF-ul si sa il anulezi din soft? Nu creste valoarea la noxe sa am probleme la identificare? Am urmarit si imi regenereaza cam la 1000 de km. Adevarul e ca fac naveta zilnic 100 km si seara mai merg prin oras (DEVA). E normal sa faca regenerarea la 1000 de km?
Consumul e undeva la 6.3-6.6 pe BC si 6.5-6.8 la pompa.
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
roby31
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
- catala2003
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Vectra 2002 Z16XE
- Bucuresti
catala2003
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Vectra c se face fara ptobleme anularea dpf. Iese si la noxe ok, ideea este ca si componentele de pe masina ta sa lucreze in parametrii. Moniorizeaza foarte atent nivelul dee ulei pe joja. Daca creste nivelul deja e o problema, si acolo nu mai e ulei ci ulei cu motorina. Am explicat mai sus procesul de regenerare dpf.
Bafta
Bafta
- danstoica1
- *
- 9 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Bucuresti
danstoica1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Sebbul
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu un Astra H Caravan 205.000 km Z19DT 120cp cumparat din Germania. Am facut cam 2000 km de cand e in tara inmatriculat , schimbat distributie, filtre ulei. Merg tot timpul intre 2000 - 2500 si schimb pe la 2800 - 3000 depinde de drum. Prima regenerare de cand o am a fost dupa vreo 1000km chiar dupa ce am schimbat uleiul (Castrol 5w30). Un prieten mi-a zis sa alimentez de la Rompetrol ceea ce am si facut de atunci pana acum. S-a intamplat asa: fum alb mult la relanti dupa 4-5 km + consum ridicat. Dupa cateva incercari nereusite s-a aprins martorul arc bujii. O iau pe autostrada , dau blana vreo 50 km , se rezolva, se stinge martor, scade consum, dispare fum. Dupa inca 700 km facuti inafara orasului se aprinde din martorul dar de data asta cel cu cheita, fara fum la relanti cu turometru oscilant. Merg la reprezentatnta o pun pe tester : eroare martor de la imbacsire DPF 107%. Mi se spune ca s-a curatat filtrul , platesc 150 lei , martor stins. Mai merg 300 km extraurban si se aprinde din nou martor cheita, din nou fum alb la relanti. Merg la alta reprezentanta: DPF 106% si mi se recomanda sa merg pe autostrada ca nu se face autoregenerare fortata decat la valori mai mari de imbacsire.
De cand a inceput cu regenerarile a crescut si nivelul de ulei pe joja cu jumate de centimetru. Consumul nu e la fel de mare ca la prima regenerare dar tot e mare deci inca nu e gata procesul.
Ce parere aveti? Mai incerc o regenerare cu autostrada ? Sa trec pe alta motorina? Sa schimb iar uleiul ? Masina trage bine , se tureaza bine , ii place si la 3000, nu stiu ce sa zic.
Am si eu un Astra H Caravan 205.000 km Z19DT 120cp cumparat din Germania. Am facut cam 2000 km de cand e in tara inmatriculat , schimbat distributie, filtre ulei. Merg tot timpul intre 2000 - 2500 si schimb pe la 2800 - 3000 depinde de drum. Prima regenerare de cand o am a fost dupa vreo 1000km chiar dupa ce am schimbat uleiul (Castrol 5w30). Un prieten mi-a zis sa alimentez de la Rompetrol ceea ce am si facut de atunci pana acum. S-a intamplat asa: fum alb mult la relanti dupa 4-5 km + consum ridicat. Dupa cateva incercari nereusite s-a aprins martorul arc bujii. O iau pe autostrada , dau blana vreo 50 km , se rezolva, se stinge martor, scade consum, dispare fum. Dupa inca 700 km facuti inafara orasului se aprinde din martorul dar de data asta cel cu cheita, fara fum la relanti cu turometru oscilant. Merg la reprezentatnta o pun pe tester : eroare martor de la imbacsire DPF 107%. Mi se spune ca s-a curatat filtrul , platesc 150 lei , martor stins. Mai merg 300 km extraurban si se aprinde din nou martor cheita, din nou fum alb la relanti. Merg la alta reprezentanta: DPF 106% si mi se recomanda sa merg pe autostrada ca nu se face autoregenerare fortata decat la valori mai mari de imbacsire.
De cand a inceput cu regenerarile a crescut si nivelul de ulei pe joja cu jumate de centimetru. Consumul nu e la fel de mare ca la prima regenerare dar tot e mare deci inca nu e gata procesul.
Ce parere aveti? Mai incerc o regenerare cu autostrada ? Sa trec pe alta motorina? Sa schimb iar uleiul ? Masina trage bine , se tureaza bine , ii place si la 3000, nu stiu ce sa zic.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Sebbul
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Sebbul
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2015
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
roby31
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
roby31
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
Sebbul
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2015
- Mesaj Privat
As vrea deocamdata sa incerc cu o curatare manuala, schimb ulei si apoi sa vad cum se comporta. Daca nu e ok dupa aia voi verifica si injectoare, egr. Regenerarea in mers nu a mai reusit sa o faca desi am tinut-o in 3000. Acum face si mai rau la relanti: mult fum alb si turometrul oscileaza si mai rau odata cu motorul care tremura si mai tare in ritmul oscilatiilor.
roby31 daca stii pe cineva care curata filtre in judet sau pe aproape sau ma gandesc sa il trimit la firma din odorheiu-secuiesc (filtreparticule.ro)
roby31 daca stii pe cineva care curata filtre in judet sau pe aproape sau ma gandesc sa il trimit la firma din odorheiu-secuiesc (filtreparticule.ro)
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut .
Recomandarea mea este anulare filtru de particule si scapi de probleme,decat sa dai bani pe curatire si schimburi de ulei si ajungi la aprox, aceeasi suma.
Vad ca ai masina fabricata in 2006,nu prea cred ca are km. reali,deci filtrul este cam dus, neamtul face cel putin 40k pe an, ori aprox 9ani =?.
Recomandarea mea este anulare filtru de particule si scapi de probleme,decat sa dai bani pe curatire si schimburi de ulei si ajungi la aprox, aceeasi suma.
Vad ca ai masina fabricata in 2006,nu prea cred ca are km. reali,deci filtrul este cam dus, neamtul face cel putin 40k pe an, ori aprox 9ani =?.
Sebbul
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2015
- Mesaj Privat
roby31
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
mariusdd
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua domnilor,
am o insignia 2.0 cdti si mi-a aparut aseara mesajul cu "particule filter full see owner manual now"
Vreau sa incerc intai sa fac un drum de 30 min sa vad daca se poate curata singur.
cum imi sugerati sa merg? Mentionez ca masina este automata dar are si optiune de secventiala..
Multumesc
am o insignia 2.0 cdti si mi-a aparut aseara mesajul cu "particule filter full see owner manual now"
Vreau sa incerc intai sa fac un drum de 30 min sa vad daca se poate curata singur.
cum imi sugerati sa merg? Mentionez ca masina este automata dar are si optiune de secventiala..
Multumesc