- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cred ca vrei sa spui diagnoza Denso nu Delphi. De altfel resetarea pompei se poate face direct din mufa Obd. E in manualul injectiei Denso. Putini stiu, eu am dat de procedura intamplator avand injectie Denso pe Avensis. Pe scurt se face punte intre 2 pini cu o agrafa. Pare rudimentar dar fara tester asta e procefura si este trecuta in manual.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
gemini- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
Am avut si eu problema cu pornirea grea la cald din cauza supapei de pe rampa.
Am rezolvat prin obturarea supapei cu o flansa de cupru facuta la strung.
Porneste perfect acum, presiunea in rampa e cum trebuie, 242 bari la pornire/relanti,
1400 bari pe la 2500 rpm.
Problema cu valva Bosch se mai intalneste si la unele motoare Renault 3.0 dci si Honda de 2.2. ,
de fapt m-a convins un mecanic de la o reprezentanta Renault sa nu schimb valva ci sa o obturez,
el sudeaza in argon si asa inchide orificiul valvei, zice ca nu a avut probleme niciodata.
Intrebarea e pentru cei care circula cu valva obturata: au avut ceva probleme si pana la cat se poate ridica presiunea in rampa la 4000 rpm sau peste?!
Am rezolvat prin obturarea supapei cu o flansa de cupru facuta la strung.
Porneste perfect acum, presiunea in rampa e cum trebuie, 242 bari la pornire/relanti,
1400 bari pe la 2500 rpm.
Problema cu valva Bosch se mai intalneste si la unele motoare Renault 3.0 dci si Honda de 2.2. ,
de fapt m-a convins un mecanic de la o reprezentanta Renault sa nu schimb valva ci sa o obturez,
el sudeaza in argon si asa inchide orificiul valvei, zice ca nu a avut probleme niciodata.
Intrebarea e pentru cei care circula cu valva obturata: au avut ceva probleme si pana la cat se poate ridica presiunea in rampa la 4000 rpm sau peste?!
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
gemini- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
- samsung710n
- *
- 3 mesaje
- din 10 Jun 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
samsung710n
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2015
- Mesaj Privat
Sa NU incercati sa puneti moneda de 5 bani la supapa din capatul rampei la Z17DTH ca nu rezolvati nimic, eu am incercat, si praf am facut o......la 3000 rpm murea motoru, in 50m mi s-a oprit motoru de 5 ori......apoi nu mai pornea deloc, doar dupa ce dadeai la cheie 15 secunde etc.....si sa schimb pompa de motorina sa nu mai faca span care infunda aceea supapa nu se merita, mai ales ca trebuie sa schimb si volanta, si distributia....s-au adunat cam multe....asa ca o sa o marit cat de curand.
gemini- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
Cred ca vorbim de lucruri diferite:
- nu se infunda la noi supapa de la nici un span, problema e ca ramane blocata pe deschis si nu mai e presiunea de 240 bari in rampa la pornire,
- am masurat pana acum 1400 bari la aprox 2800 rpm, cu flansa nu nu moneda, maximul la motorul z17dth e limitat la 1600 bari.
- avand in vedere ca rezista supapa obturata la motoare de 3.0, nu cred ca la 1.7 o sa aiba vreo problema, la mine merge perfect.
- n-am inteles ce ai facut praf: moneda, supapa, pompa sau toata masina ?
- nu se infunda la noi supapa de la nici un span, problema e ca ramane blocata pe deschis si nu mai e presiunea de 240 bari in rampa la pornire,
- am masurat pana acum 1400 bari la aprox 2800 rpm, cu flansa nu nu moneda, maximul la motorul z17dth e limitat la 1600 bari.
- avand in vedere ca rezista supapa obturata la motoare de 3.0, nu cred ca la 1.7 o sa aiba vreo problema, la mine merge perfect.
- n-am inteles ce ai facut praf: moneda, supapa, pompa sau toata masina ?
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- samsung710n
- *
- 3 mesaje
- din 10 Jun 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
samsung710n
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2015
- Mesaj Privat
Vorba vine ca am facut`o praf, doar ca nu se mai putea merge cu ea, se oprea des, si la peste 3000 rpm. Am scos moneda, si merge ca inainte de bine. Supapa aia ramane blocata dintr un motiv, eu am desfacut`o de tot, pana am scos arcul din ea, si era plina de span.....am curatat`o, am pus`o la loc, si merge f bine acum......tine cam o vara...apoi se infunda iar.