liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- allyynnutza
- *
- 6 mesaje
- din 02 Sep 2013
- Corsa 2005
- Constanta
allyynnutza
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2013
- Mesaj Privat
Nu m-au trimis mecanicii în cãutare de informații, eu sunt cea care le cauta pentru ca am mașina în service de pe data de 13 februarie și începe sa ma apuce disperarea și toate cele când vad ca nimeni nu știe ce are, de parca ar fi o mașinã din alta galaxie. Îmi cer scuze dacã am supãrat pe cineva..
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
paulshyne
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Franta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Imi permit sa va deranjez cu o mica chestiune. Am si eu un opel Astra H easytronic din 2007, benzina 1.6 Cosmo Twinport, motor Z16XEP. Masina are 116mii de km, eu sunt al doilea proprietar, am luat-o la 80mii. Masina mergea ok, in 3 ani de condus pe ea nu am avut pana sau reparatii. De vreo 6 luni nu prea am mai condus-o ca intre timp am achizitionat o alta masina si Astra aveam de gand sa o vand. In ultimele 2 saptamani masina a fost la un prieten care avea ceva necazuri cu a lui si avea nevoie de ajutor.
Doar ca surpriza, intr-o dimineata, masina nu mai porneste. nu misca nimic. Curent era, faruri, radio, claxon totul ok. Am pus si clestii pe baterie si tot nimic. La cheie, si pe micul ecran unde afiseaza A1.. M sau R, aparea A4, palpaia putin si apoi doua linii --.
Sun la asigurare, ma duc la service-ul opel care imi zic ca modului de ambreiaj e dus si trebuie schimbat totul. Imi fac un deviz de 3800 de euro, piese si manopera. Bine, de mentionat ca stau in Franta, insa oricum, pretul depaseste valoarea de piata a masinii. Ei ziceau ca trebuie schimbat modulul de ambreiaj, disc, receptor, inca un disc (habar nu am care), ceva furtun si alte rahaturi. 2-3 zile am tot disperat, ma si resemnasem cu ideea ca o dau la casat si cu asta basta. Ideea e ca oricum voiam sa vad masina, dar acum, din cauza asta ma gandeam ca pierd toata valoarea, si chiar imi era ciuda pe astia de la Opel, imi mirosea oarecum a teapa toata treaba. Doar testul diagnostic l-au facturat la 100 de euro cu TVA, in conditiile in care cu 6 luni facusem un test pt un martor aprins la alta reprezentata Opel si au luat doar 35. Poate astia or fi mai specialisti. Deh, am vrut occident, asta e, ne conformam. Intre timp am dat peste forumul dvs si deja am citit toate cele 55 de pagini pe topicul easytronic.
Am prins ceva speranta cum ca s-ar putea repara ceva, fara sa fiu nevoie sa schimb piesa. Modulul e facturat la 1700euro plus TVA aici.
La testul cu pedala, codurile sunt ECN111306 si ECN170000. Am zis sa il duc la un alt doilea garaj, asa, de cartier unde stiu si un compatriot care lucreaza si macar sa mai am o a doua parere cu niste preturi mai aproape de adevar, zic eu. Dupa tot cautat pe net tare mi se pare ca e ceva problema de la actuatorul de ambreiaj. Stiu ca sunt 2 module, actuatorul de ambreiaj si selectorul de viteze, asta ultimul cu 2 componenete (motorasele alea). Iar eroarea P1700 e cam generala. Oare pe opcpm sau tech 2 sa fie mai detaliata diagnoza?
Am gasit o firma in Anglia (ECU testing) care face reprogramare si resoftare pe actuator si selector. O sa asptept ce imi zic mecanicii de aici, si daca asta e baiul am zis ca le trimit acolo pt test si reconditionare, in functie de care din ele are bai. In felul asta as iesi mult mai ieftin decat cu varianta celor de la Opel. N-as 3800 de euro pe reparatii noi la Opel, dar parca nici nu as vrea sa pierd masina asa din ghinion.
Vai, imi cer scuze ca am facut cam lung postul. Ideea era sa am un sfat si de la dvs, daca bine fac sau pur si simplu sa ma resemnez cu ideea ca nu e economic viabil sa repar masina. Voi ce ziceti?
Cu stima,
Paul M
P.S. Toate admiratiile mele pt munca care o faceti. Ca un personaj care nu am nici in clin nici in maneca cu motoare, mecanica, etc, chiar cred ca munca voastra ne ajuta mai mult decat lasam noi de inteles. Merci si o zi cat mai buna.
Imi permit sa va deranjez cu o mica chestiune. Am si eu un opel Astra H easytronic din 2007, benzina 1.6 Cosmo Twinport, motor Z16XEP. Masina are 116mii de km, eu sunt al doilea proprietar, am luat-o la 80mii. Masina mergea ok, in 3 ani de condus pe ea nu am avut pana sau reparatii. De vreo 6 luni nu prea am mai condus-o ca intre timp am achizitionat o alta masina si Astra aveam de gand sa o vand. In ultimele 2 saptamani masina a fost la un prieten care avea ceva necazuri cu a lui si avea nevoie de ajutor.
Doar ca surpriza, intr-o dimineata, masina nu mai porneste. nu misca nimic. Curent era, faruri, radio, claxon totul ok. Am pus si clestii pe baterie si tot nimic. La cheie, si pe micul ecran unde afiseaza A1.. M sau R, aparea A4, palpaia putin si apoi doua linii --.
Sun la asigurare, ma duc la service-ul opel care imi zic ca modului de ambreiaj e dus si trebuie schimbat totul. Imi fac un deviz de 3800 de euro, piese si manopera. Bine, de mentionat ca stau in Franta, insa oricum, pretul depaseste valoarea de piata a masinii. Ei ziceau ca trebuie schimbat modulul de ambreiaj, disc, receptor, inca un disc (habar nu am care), ceva furtun si alte rahaturi. 2-3 zile am tot disperat, ma si resemnasem cu ideea ca o dau la casat si cu asta basta. Ideea e ca oricum voiam sa vad masina, dar acum, din cauza asta ma gandeam ca pierd toata valoarea, si chiar imi era ciuda pe astia de la Opel, imi mirosea oarecum a teapa toata treaba. Doar testul diagnostic l-au facturat la 100 de euro cu TVA, in conditiile in care cu 6 luni facusem un test pt un martor aprins la alta reprezentata Opel si au luat doar 35. Poate astia or fi mai specialisti. Deh, am vrut occident, asta e, ne conformam. Intre timp am dat peste forumul dvs si deja am citit toate cele 55 de pagini pe topicul easytronic.
Am prins ceva speranta cum ca s-ar putea repara ceva, fara sa fiu nevoie sa schimb piesa. Modulul e facturat la 1700euro plus TVA aici.
La testul cu pedala, codurile sunt ECN111306 si ECN170000. Am zis sa il duc la un alt doilea garaj, asa, de cartier unde stiu si un compatriot care lucreaza si macar sa mai am o a doua parere cu niste preturi mai aproape de adevar, zic eu. Dupa tot cautat pe net tare mi se pare ca e ceva problema de la actuatorul de ambreiaj. Stiu ca sunt 2 module, actuatorul de ambreiaj si selectorul de viteze, asta ultimul cu 2 componenete (motorasele alea). Iar eroarea P1700 e cam generala. Oare pe opcpm sau tech 2 sa fie mai detaliata diagnoza?
Am gasit o firma in Anglia (ECU testing) care face reprogramare si resoftare pe actuator si selector. O sa asptept ce imi zic mecanicii de aici, si daca asta e baiul am zis ca le trimit acolo pt test si reconditionare, in functie de care din ele are bai. In felul asta as iesi mult mai ieftin decat cu varianta celor de la Opel. N-as 3800 de euro pe reparatii noi la Opel, dar parca nici nu as vrea sa pierd masina asa din ghinion.
Vai, imi cer scuze ca am facut cam lung postul. Ideea era sa am un sfat si de la dvs, daca bine fac sau pur si simplu sa ma resemnez cu ideea ca nu e economic viabil sa repar masina. Voi ce ziceti?
Cu stima,
Paul M
P.S. Toate admiratiile mele pt munca care o faceti. Ca un personaj care nu am nici in clin nici in maneca cu motoare, mecanica, etc, chiar cred ca munca voastra ne ajuta mai mult decat lasam noi de inteles. Merci si o zi cat mai buna.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
paulshyne
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Franta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Din descrierea facuta de tine, ar parea ca este vorba de motorasul de la actuator. Daca dai motorasele jos de pe masina si le trimiti in Romania sa le repare cineva, e posibil ca la montare sa ai nevoie de OP-Com pentru calibrare.
Ceea ce ai descris am intalnit la acelasi tip de masina. Daca are probleme la actuator face tot felul de probleme...fura curent, nu poti sa ii faci programarea...etc.
Asa arata un actuator dupa reparare....
Ceea ce ai descris am intalnit la acelasi tip de masina. Daca are probleme la actuator face tot felul de probleme...fura curent, nu poti sa ii faci programarea...etc.
Asa arata un actuator dupa reparare....
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
paulshyne a scris: ..... si pe micul ecran unde afiseaza A1.. M sau R, aparea A4, palpaia putin si apoi doua linii --.
Cele 2 liniute de pe display indica o problema software....probabil corupt.
In ce stare ai bateria si incarcarea?
Astra H deasemenea sta prost la capitolul CIM. De verificat neaparat !
Ce as face eu in locul tau?
Mers la Opel si cerut resoftare cutie cu Tech2. Nu poate fi mai mult de 100 euro.( Daca si dupa resoftare ECU Easytronic apar cele 2 liniute pe display este posibil ca ECU sa fie defect... se gaseste la dezmembrari cu putina vointa )
Apoi verificarea si eventual schimbarea carbunilor la actuatorul ambreiaj si modulul de shift-select.
Cu orice clona de Op-Com se face invatarea parametrilor si a punctelor de contact....
P1113 e o eroare a sistemului twinport
P1700 Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Aproximativ aceleasi erori le-am intalnit la un Opel Astra H Z16XEP easytronic 2005
- P1700 - Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
- P1735 - Gearbox Parameters Not Learned
- P0560 - <Unknown DTC>
Datorita faptului ca motorasul de la actuator era uzat si fura curent, au urmat si alte coduri ....
Numãrul codurilor: 10 pe parte de motor
P0230 - Circuit primar pompã combustibil - semnal prea mic
P0650 - Intervalul / perfromanþa mesajelor de la IPC (aparate de bord)
P1550 - Clapeta electronicã - performanþã scãzutã
P1600 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
P1700 - Solicitare indicator pentru servisare de la modulul de transmisie
U2103 - CAN-bus nu este comunicar
U2104 - Numãrãtor pentru resetare CAN-bus - peste limitã
U2106 - <cod necunoscut>
U2108 - Date incorecte de la ABS
U2139 - CAN-bus- nu este comunicare cu modul coloanã de volan
Numãrul codurilor: 10 pe parte de cutie de viteze
P0725 - <cod necunoscut>
P1895 - <cod necunoscut>
P1896 - <cod necunoscut>
P1120 - <cod necunoscut>
P0110 - <cod necunoscut>
P0505 - <cod necunoscut>
U2105 - <cod necunoscut>
P0115 - <cod necunoscut>
P1723 - Defecþiune semnal de la buton volan ActivSelect (CAN)
P1703 - Semnal contact frânã - defect pe CAN-bus
Asa cum spuneam mai sus, masina era suspecta de o descarcare de curent. Parca era posedata. Am incercat sa schimb bateria...nimic. Am pus-o pe redresor sau robot...ba mergea, ba nu se incarca. La bord aparea cand N licarind, cand F licarind, cand 2 liniute --, cand nu mai aparea nimic. Cand luam si puneam borna la baterie se facea un scurt destul de mare cu scanteie. Dupa verificarea actuatorului si schimbare carbuni nu au mai fost probleme si masina a putut fi adusa in parametrii, invatata viteze si functioneaza normal.
- P1700 - Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
- P1735 - Gearbox Parameters Not Learned
- P0560 - <Unknown DTC>
Datorita faptului ca motorasul de la actuator era uzat si fura curent, au urmat si alte coduri ....
Numãrul codurilor: 10 pe parte de motor
P0230 - Circuit primar pompã combustibil - semnal prea mic
P0650 - Intervalul / perfromanþa mesajelor de la IPC (aparate de bord)
P1550 - Clapeta electronicã - performanþã scãzutã
P1600 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
P1700 - Solicitare indicator pentru servisare de la modulul de transmisie
U2103 - CAN-bus nu este comunicar
U2104 - Numãrãtor pentru resetare CAN-bus - peste limitã
U2106 - <cod necunoscut>
U2108 - Date incorecte de la ABS
U2139 - CAN-bus- nu este comunicare cu modul coloanã de volan
Numãrul codurilor: 10 pe parte de cutie de viteze
P0725 - <cod necunoscut>
P1895 - <cod necunoscut>
P1896 - <cod necunoscut>
P1120 - <cod necunoscut>
P0110 - <cod necunoscut>
P0505 - <cod necunoscut>
U2105 - <cod necunoscut>
P0115 - <cod necunoscut>
P1723 - Defecþiune semnal de la buton volan ActivSelect (CAN)
P1703 - Semnal contact frânã - defect pe CAN-bus
Asa cum spuneam mai sus, masina era suspecta de o descarcare de curent. Parca era posedata. Am incercat sa schimb bateria...nimic. Am pus-o pe redresor sau robot...ba mergea, ba nu se incarca. La bord aparea cand N licarind, cand F licarind, cand 2 liniute --, cand nu mai aparea nimic. Cand luam si puneam borna la baterie se facea un scurt destul de mare cu scanteie. Dupa verificarea actuatorului si schimbare carbuni nu au mai fost probleme si masina a putut fi adusa in parametrii, invatata viteze si functioneaza normal.
paulshyne
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Franta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
Buna seara,
Revin cu cateva mici noutati. Am dus masina la un alt atelier unde cunosteam pe cineva printr-un prieten. Se pare ca masina porneste si merge cand e mai cald afara. In schimb, dimineata sau seara tarziu, aceeasi problema. Au pus si eu testerul pe masina si aceleasi erori P1700 cea mai prinicipala, apoi una P1603 si inca alte cateva care nu le-am retinut la telefon. o sa cer o lista detaliata a acestor coduri. Diagnosticul lor, problema de la motorasul de la ambreiaj. Trebuie schimbat. Ce nu inteleg eu aici, cand vorbesc de acel motoras, e actuatorul in sine? ECU-ul de la cutie e cuprins si el in acel actuator? De fapt, unde nu inteleg eu, cand vorbiti de schimbat ECU - se schimba actuatorul cu totul?
Am sa vad daca ii pot convinge sa dea demonteze cutia si sa examineze actuatorul mai in detaliu. Ce mi-e e ca nu vor sa se bage ca poate nu stiu. In acest caz, pot sa il trimit undeva in Romania la reparat? vreo recomandare?
@catastefan Merci de reply. Bateria aceeasi ca si and am cumparat masina la 80mii. Acum are 116mii km. Am suntan la Opel pt resoftare tech 2, insa mi-au zis ca ei fac intai un test si apoi imi recomanda o solutie (de obicei costisitoare) si daca acept bine, daca nu asta e. Ei nu fac ceea ce le ceri tu daca nu cred ca e necesar. Oricum, mai mult m-am enervat.
O sa vad ce pot rezolva cu demontarea si reconditionarea... daca e si asta o solutie.
Merci.
Cu stima,
Paul M
Revin cu cateva mici noutati. Am dus masina la un alt atelier unde cunosteam pe cineva printr-un prieten. Se pare ca masina porneste si merge cand e mai cald afara. In schimb, dimineata sau seara tarziu, aceeasi problema. Au pus si eu testerul pe masina si aceleasi erori P1700 cea mai prinicipala, apoi una P1603 si inca alte cateva care nu le-am retinut la telefon. o sa cer o lista detaliata a acestor coduri. Diagnosticul lor, problema de la motorasul de la ambreiaj. Trebuie schimbat. Ce nu inteleg eu aici, cand vorbesc de acel motoras, e actuatorul in sine? ECU-ul de la cutie e cuprins si el in acel actuator? De fapt, unde nu inteleg eu, cand vorbiti de schimbat ECU - se schimba actuatorul cu totul?
Am sa vad daca ii pot convinge sa dea demonteze cutia si sa examineze actuatorul mai in detaliu. Ce mi-e e ca nu vor sa se bage ca poate nu stiu. In acest caz, pot sa il trimit undeva in Romania la reparat? vreo recomandare?
@catastefan Merci de reply. Bateria aceeasi ca si and am cumparat masina la 80mii. Acum are 116mii km. Am suntan la Opel pt resoftare tech 2, insa mi-au zis ca ei fac intai un test si apoi imi recomanda o solutie (de obicei costisitoare) si daca acept bine, daca nu asta e. Ei nu fac ceea ce le ceri tu daca nu cred ca e necesar. Oricum, mai mult m-am enervat.
O sa vad ce pot rezolva cu demontarea si reconditionarea... daca e si asta o solutie.
Merci.
Cu stima,
Paul M
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Paul ai aici cateva poze cu actuatorul. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1742863 E un intreg tutorial de inlocuit periile.
ECU e in acceasi cutie ai sa observi in poze. Motorasul nu se schimba....doar periile.
Schimba periile la motorasul actuatorului.
Scrie aici toate erorile....
Becurile de pe stopurile frana sunt verificate?
P1603 indica o problema la ECU...dar deocamdata schimba periile reprogrameaza cutia si sterge erorile
ECU e in acceasi cutie ai sa observi in poze. Motorasul nu se schimba....doar periile.
Schimba periile la motorasul actuatorului.
Scrie aici toate erorile....
Becurile de pe stopurile frana sunt verificate?
P1603 indica o problema la ECU...dar deocamdata schimba periile reprogrameaza cutia si sterge erorile
Alinuta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2015
- Mesaj Privat
Intrebare ..intrebatoare
Mi-am luat recent un opel corsa easytronic . Stiu ca sunt problematice cutiile de genul asta si astfel am intrebat mecanicul daca crede ca ar trebui sa schimb lichidul de la cutie , pentru ca nu stiu daca a fost sau nu schimbat inainte .(Masina are 90 000 km ) . Mi-a spus ca la 80000 ar trebui schimbat . Am mai intrebat si in alta parte si ca nici vorba nu trebuie schimbat niciodata lichidul , doar e o cutie manuala .
Deci ce sa mai cred ?
Mi-am luat recent un opel corsa easytronic . Stiu ca sunt problematice cutiile de genul asta si astfel am intrebat mecanicul daca crede ca ar trebui sa schimb lichidul de la cutie , pentru ca nu stiu daca a fost sau nu schimbat inainte .(Masina are 90 000 km ) . Mi-a spus ca la 80000 ar trebui schimbat . Am mai intrebat si in alta parte si ca nici vorba nu trebuie schimbat niciodata lichidul , doar e o cutie manuala .
Deci ce sa mai cred ?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Alinuta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu strica de verificat un nivel si ce culoare are uleiul actual.
Despre partea cu schimbul de ulei la cutie unii schimba unii nu.
Eu fac parte din categoria celor care nu cred in nemurire....deci l-am schimbat desi arata OK, dar lipseau vreo 300 gr.
Cum ne convingi de km ca sunt reali? ( nu e neaparat...)
Despre partea cu schimbul de ulei la cutie unii schimba unii nu.
Eu fac parte din categoria celor care nu cred in nemurire....deci l-am schimbat desi arata OK, dar lipseau vreo 300 gr.
Cum ne convingi de km ca sunt reali? ( nu e neaparat...)
Alinuta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2015
- Mesaj Privat