Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Degeaba e noua daca gazele au prea multe turbulente sau daca nu ai suficient debit de gaze pentru turbo.
Daca ai compresia buna si distributia este in regula nu lasa pe nimeni sa se atinga de motor. MPPS-ul ala nu scrie doar partial softul pe EDC16C9/39? Mie unul mi-a fost frica sa scriu si cu FGTech v54 fara sa fac un backup BDM inainte la procesor flash si eeprom.


EDC16 de la Opel il scrii cu ce vrei tu - fara stress; este unul dintre cele mai fiabile din generatia sa.
Iar daca ai parte de Doamene Fereste - il aduci repede la viata cu Tech2 fara complicatii inutile, BDM etc.

Iar daca vrei full "flash" adica nu ceea ce face MPPS - treci din prima pe Tech2 - SPS - TIS2000 si gata!

spor
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Prefer sa am backup BDM/Boot mode pe ecu de generatie mai noua (EDC16/17, MED17) decat sa caut dumpuri originale dupa Smile
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Tu ai citit ce am spus eu?

La Opel EDC16 - folosesti Tech2 - nu trebuie sa cauti nimic altceva!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am citit ce ai scris.
Pentru hobby nu merita sa dau atatia bani pe un Tech 2 Smile
Skip ads

  • RazvanFnk

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Am o vectra b 1.8 16v din 98,ea trage binisor dar as vrea ceva mai mult plus sa o fac unpic mai zgomotoasa,ceva pareri?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea? Las-o asa. Este un motor bun, cu consum relativ mic si fiabil. De ce vrei sa-l ucizi si sa ucizi cetatenilor urechile?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am 1.7 dti remapat clasic ( 98 CP / 215 Nm ) de vreo 2-3 ani si parca ori s-a lenevit ori m-am obisnuit eu cu masina. As vrea mai mult . La cati CP se poate duce un y17dt doar din soft ? ( nu vreau nici un fel de modificari de intercooler, turbina , etc - doar soft )
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
105 cu ceva fum, 110 cu mult fum.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Chiar daca jonglam cu EGR-ul ? Eventual OFF ? Sau de unde fumul ?
Si daca acceptam ideea unor ,,mici,, modificari la intercooler , ajuta la ceva ? Sau neaparat si la turbina ?

PS - de fapt mi-am facut din sprancene cu unu' la semafor zilele trecute . Masini identice , 1.7 scris pe haion , 4 prezoane , diesel , singuri in masina , in fata iesirea din oras. Io bazat pe remap , verde , talpa - schimb 2 , ridic privirea , ala departe frate ! Nefiresc de departe ! M-am ofticat , clar ! Cand aceeasi faza am ,,furat-o,, de la Passat 2006 , n-am comentat nimic in barba . Dar la asta frateeeee !
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Puterea nu o scoti din EGR Off Smile
Pentru putere ai nevoie de combustibil. Pentru combustibil ai nevoie de aer. Pentru aer ai nevoie de TURBO Smile
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pai tocmai din acest rationament m-am gandit la EGR OFF. Tocmai ca am nevoie de aer proaspat pentru imbunatatirea arderilor si a randamentului si nu de gaze arse intoarse in cilindrii prin manaria aia de EGR prin care dieselul a ,,sarit,, de la 2 la euro 3.
Dar in principiu am inteles . Din soft mai mult de 98CP nu prea merge fara fum si daca chiar insist , asta presupune niste ,,upgrade,,.
Ok , m-am linistit. O las asa.

Multumesc.
  • pyedonne

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
am o Vectra c de 150 de cai 1.9 diesel,ce pot pune pe ea sa cresc puterea? vreau sa o fac sa arate impecabil si sa rupa asfaltul in doua!astept sfaturi aici sau mai bine pe mail radu_florin_catalin@yahoo.com.
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa rupa asfaltul - pune-i plug. Spor.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Ma intereseaza strict un traseu mai scurt al admisiei de aer (traseul de la filtrul aer pana la motor).
Nu ma intereseaza filtru de aer sport si nici alte briz briz-uri colorate.
Daca ma intrebati pe mine personal, filtrul sport face mai mult rau decat bine masinii. Argument: nu trage aer rece deoarece se afla de obicei in zona unde motorul degaja caldura multa, deci racirea este mult mai proasta decat cu un filtru standard.
Unde gasesc un astfel de traseu scurtat? Se potriveste pe iesirea din filtrul standard al masinii?
Scuze daca informatia exista pe server, nu am posibilitatea sa o caut in acest moment.

Multumesc!
  • Madalin1796

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Si un filtru standard poate fi la fel de inutil ca unul sport daca nu e pus unde trebuie. Oare de ce masinile sport sau cele modificate profesionist, nu in parcare, au filtre sport?
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
O masina modificata "profi" sau de drag are filtru sport pentru ca oricum nu ii intereseaza durata de viata a motorului pentru ca nu fac 20k-30k km pe an. Daca storci dintr-un 2.0l turbo 700cp sigur se duce repede motorul.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Poti pune filtru sport linistit DACA
- nu pui panarama din vitan.
-ii faci tubulatura, aer sa traga de afara nu de langa motor.

Restul este cancan...
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut pustiu...aia vreau, doar asa as pune filtru sport. E musai sa traga aer curat si mai rece de afara.
Cine se ocupa de astfel de trasee customizate? Am gasit cateva de vanzare pe internet prin RO, dar sunt toate cu filtrul orientat catre interior, exact in partea stanga sus langa motor, unde este degajata cea mai mare caldura, deci in opinia mea prost gandite si ineficiente.
Exista cumva tubulatura si furtune care se pot cumpara la metru sa zicem ca sa incerc un traseu admisie custom home-made? Smile
  • bogdan100137

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Sunt un nou membru desi citesc acest forum de mult timp. Detin un astra h z17dtl cu soft, dar din pacate doresc mai multa putere. Stiu ca motorul nu este o baza buna pt modificat: intrebarea mea este urmatoarea: ce pot obtine cu o admisie custom,evacuare, ic si o alta turbina?alta optiune ar fi swap cu 1.9dth( ce am nevoie sa iau de pe masina donatoare pt a nu avea probleme la conversie).va multumesc
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie adaptari la prinderea turbinii, ungerea cu ulei, un soft facut de cineva custom dar cel mai sigur nu o sa iti mearga bine. De cat sa bagi banii in turbina, evacuare, soft, admisie si alte nebunii, mai bine vinzi masina si iei un 1.9dht sau ce vrei tu.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR