- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut,
incerc sa ma lamuresc cu o problema de care m-am lovit de curand, mai exact este a doua oara in mai putin de un an in care sunt avertizat ca trebuie sa completez cu antigel.odata am fost avertizat prin august si a doua oara acum in aprilie.cat am putut am verificat (daca lasa pata,sau daca are vreo pierdere pe undeva) insa imi este foarte greu sa cred ca din vara pana acum, sa se fi evaporat pur si simplu.nivelul antigelului intr-adevar este sub limita
Ma puteti ajuta cu vreo sugestie mai exact pe unde sa mai verific sau cum sa verific?
Multumesc
incerc sa ma lamuresc cu o problema de care m-am lovit de curand, mai exact este a doua oara in mai putin de un an in care sunt avertizat ca trebuie sa completez cu antigel.odata am fost avertizat prin august si a doua oara acum in aprilie.cat am putut am verificat (daca lasa pata,sau daca are vreo pierdere pe undeva) insa imi este foarte greu sa cred ca din vara pana acum, sa se fi evaporat pur si simplu.nivelul antigelului intr-adevar este sub limita
Ma puteti ajuta cu vreo sugestie mai exact pe unde sa mai verific sau cum sa verific?
Multumesc
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
E doar apa, scapi ieftin, maxim pompa de apa sã piardã sau pe la vreun furtun fisurat, e mai aiurea sa intri intr un tunel de 2,6 km circulat intens la viteze de 120 160 km/h, si la mijlocul lui sa ti se aprindã mesajul "level oil low add oil" atunci sa te treacã transpirațiile ))...nu te îngrijora sunt sigur ca mâine o sa ai masina "ceas"
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Ai si tu dreptate insa cel mai rau acum ma sperie galeria aia de adimise ca tot ai adus-o in discutie ))).Spun asta pt acum ceva timp niste baieti care lucreaza la Opel si in particular mi-au pomenit de galerie auzind ei nu stiu ce zgomot la motor ,fara sa mi se para personal ceva suspect.Constatarea a venit in urma controlului cu testerul rezultand (engine boost si nu mai tin minte continuarea).voi tine cont de toate sugestiile voastre si o sa-i pun pe aia sa controleze tot ce ar putea fii de controlat din cele enumerate.
Multumesc
Multumesc
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Tubuletz a scris:Da asta e cam nasol ceea ce spui tu si presupun ca ai "patit-o" tu.asta DA extrem de nasol este.sa te auda Dumnezeu abia astept sa vad ce-mi spune maine nenea ala.
da pãțanie proaspãta, weekendul trecut si acum aștept turbina ce mi vine din tara, toate astea dupa ce in Martie dupa 3luni de așteptare am schimbat motorul , mi se calase , asta ținând cont ca am cumpãrat o in August am testat o si ultraverificato la reprezentanta sa fiu sigur de ea dar imprevizibil a picat motorul, dar dupa cum spune si borsy(si are mare dreptate) , sunt doar fiare se repara, tu sa fii sãnãtos, dar tind sa cred ca e ceva slãbuț la tine, fii optimist, si in caz de alte minuni aici afli multe informații utile, tin le mulțumesc colegilor dar nu in ultimul rând lui @borsy pentru sustinere si informațiilor utile oferite de catre ei, jos pãlãria
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Va salut,
Acum vin din service cu masina in legatura cu problema mea cu pierderea de antigel.
Intr-adevar am o pierdere cica pe la furtunul de tur care duce in calorifer si celalalt capat in admisie,insa mecanicul nu si-a putut da seama daca furtunele sunt "turnate " pe galerie si vin cu tot cu galerie(asta nu ari fi deloc bine ) .
Va rog frumos imi puteti spune cam cum sta treaba?
Acum vin din service cu masina in legatura cu problema mea cu pierderea de antigel.
Intr-adevar am o pierdere cica pe la furtunul de tur care duce in calorifer si celalalt capat in admisie,insa mecanicul nu si-a putut da seama daca furtunele sunt "turnate " pe galerie si vin cu tot cu galerie(asta nu ari fi deloc bine ) .
Va rog frumos imi puteti spune cam cum sta treaba?
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Acum nu o sa schimbi galleria pentru furtun, nu stiu sa-ti spun sigur dar nu cred ca e cazul....o sa-ti raspunda colegii cu experianta mai mare.
Altceva vreau sa te intreb, in ce service ai fost? Presupun ca in unul de cartier pentru ca orice reprezentanta sau service dedicate Opel ar fi avut acces sa-ti spuna pe loc cum vine piesa de schimb, cat costa etc
Sfat: mergi intr-un service dedicat
Altceva vreau sa te intreb, in ce service ai fost? Presupun ca in unul de cartier pentru ca orice reprezentanta sau service dedicate Opel ar fi avut acces sa-ti spuna pe loc cum vine piesa de schimb, cat costa etc
Sfat: mergi intr-un service dedicat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Azi mi-am schimbat uleiul la masina, dupa cum am zis prin discutii am trecut pe Valvoline. Dupa ce m-am chinuit acasa sa desfac surubul la baia de ulei, pana ce l-am stricat un pic. M-am dus la un service de genul "Nea Dorel care schimba dupa ureche". Dupa ce ca au incercat si ei sa-l desfaca si injurau pe acolo ca parca l-a sudat cineva au renuntat si mi l-au scos prin joja, "nea dorel" cat eu n-am fost atent mi-a scos filtru de ulei inainte sa-i zic ca o sa curga pe jos pentru ca este o pozitie incomoda si mi-au murdarit scutul cu ulei de a trebuit sa-l bag cu capu prin motor sa stearga pe acolo.
Bun acuma dupa ce l-am schimbat sunt curios de acel senzor care o sa indice cand nivelul uleiul este scazut. Puteti sa-mi spuneti cam cand isi face aparitia in bord acel senzor? Eu de ex am bagat 4L si mi-au zis cand o sa fie motorul rece sa verific pe joja si sa-i mai pun, pentru ca incape 4.5 sau 4.7 cu tot cu filtru schimbat. Deocmdata in bord nu mi-a aparut nimic. Inafara de resetare "oil life" mai trebuie facut vreo ceva?
P.S. Multumiri colegilor pentru ca mi-au recomandat uleiul Valvoline. Din prima secunda de cand am pornit motorul am observat reducerea zgmotului ceea ce ma cam deranja inainte. Si apropo de ulei "nea dorel" nu avea pe stoc asa ceva si se uita ciudat la el cica ei pun doar ulei original GM pentru Opel.
P.P.S Pentru cei care au probleme la masina sau vor sa schimbe anumite piese,consumabile orientati-va la un serivice bun daca nu vreti sa va duceti la reprezentanta pentru ca astazi m-am invatat minte. Initial am zis ca n-are rost sa ma duc la un serivce mai mare pentru a da drumul la un amarat de surub pe care eu nu l-am putut desface acasa si nici cei de la service.
Ultima modificare făcută de deleted-100538 la Sam 18 Apr, 2015 6:36 pm, modificat de 4 ori în total
Bun acuma dupa ce l-am schimbat sunt curios de acel senzor care o sa indice cand nivelul uleiul este scazut. Puteti sa-mi spuneti cam cand isi face aparitia in bord acel senzor? Eu de ex am bagat 4L si mi-au zis cand o sa fie motorul rece sa verific pe joja si sa-i mai pun, pentru ca incape 4.5 sau 4.7 cu tot cu filtru schimbat. Deocmdata in bord nu mi-a aparut nimic. Inafara de resetare "oil life" mai trebuie facut vreo ceva?
P.S. Multumiri colegilor pentru ca mi-au recomandat uleiul Valvoline. Din prima secunda de cand am pornit motorul am observat reducerea zgmotului ceea ce ma cam deranja inainte. Si apropo de ulei "nea dorel" nu avea pe stoc asa ceva si se uita ciudat la el cica ei pun doar ulei original GM pentru Opel.
P.P.S Pentru cei care au probleme la masina sau vor sa schimbe anumite piese,consumabile orientati-va la un serivice bun daca nu vreti sa va duceti la reprezentanta pentru ca astazi m-am invatat minte. Initial am zis ca n-are rost sa ma duc la un serivce mai mare pentru a da drumul la un amarat de surub pe care eu nu l-am putut desface acasa si nici cei de la service.
Ultima modificare făcută de deleted-100538 la Sam 18 Apr, 2015 6:36 pm, modificat de 4 ori în total
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Intr-adevar am fost la un "Dorel" de cartier cu care am mai facut eu treaba.usor usor a depistat de unde curge antigelul insa exact cum spuneam nu stie daca vine cu totul piesa respectiva adica si cu galerie etc.
Sa stii ca pana la urma o sa aleg un service ca lumea ca trebuie rezolvata problema,pt ca nu pot sa merg asa cu masina.
Multumesc pt sfat!
Sa stii ca pana la urma o sa aleg un service ca lumea ca trebuie rezolvata problema,pt ca nu pot sa merg asa cu masina.
Multumesc pt sfat!
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat