borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alexutzuco
- **
- 53 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Vectra 2006
- Bucuresti
alexutzuco
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
Sa fiu sincer, eu am avut inainte un Passat common rail si un audi 2.7 tdi (v6) si cred ca nici un ulei din lume nu o sa ma poata convinge ca motorul de insignia e oarecum silentios.... Cumnatul meu are un Vectra c si mereu radeam de el ca merge cu tractorul. Insignia mi se pare o idee mai galagioasa.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alexutzuco
- **
- 53 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Vectra 2006
- Bucuresti
alexutzuco
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Sa fiu sincer nu, si nici nu m-a interesat dar cred ca e vorba de ambalaj si ceva promotie.
Eu nu am recomandat site-ul, eu deacolo am luat ultima oara (cel mai ok la pret si multe feedback-uri pozitive) dar tu poti lua de unde doresti, inclusiv de la un magazin piese auto ce comercializeaza Valvoline.
Eu nu am recomandat site-ul, eu deacolo am luat ultima oara (cel mai ok la pret si multe feedback-uri pozitive) dar tu poti lua de unde doresti, inclusiv de la un magazin piese auto ce comercializeaza Valvoline.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alexutzuco
- **
- 53 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Vectra 2006
- Bucuresti
alexutzuco
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am folosit Valvoline SynPower 5w40 timp de aproximativ 80 000 de km (6 schimburi)
Am fost foarte multumit de acest ulei.
Are vascozitatea la 100 de grade 13.8.
Majoritatea uleiurilor OEM 5w30 (gm, dacia etc) au vascozitatea la 100 de grade cuprinsa intre 9 si 11 (prea subtiri pentru forja pe timp de vara)
De fiecare data am tinut uleiul aproximativ 15 000 de km. Valvoline rezista mult mai bine la forja pe timp de vara decat uleiurile 5w30 amintite mai sus.
Zgomotul motorului este foarte redus cu Valvoline. Inainte am avut Logan, la care antifonarea era foarte proasta. Imediat cum am pus Valvoline motorul a devenit mult mai silentios decat cu 5w30 ul de fabrica. Pe durata celor 15 000 de km motorul suna la fel chiar daca vedea destul de des 4000 - 5000 de rpm.
Cu uleiul de fabrica (5w30), imediat dupa ce treceam de 8000 de km se schimba sunetul motorului (semn ca uleiul 'imbatranise').
Despre consum de ulei nici nu putea fi vorba (totusi se stie ca motoarele Renault nu au talent la mancat ulei)
Tot ce am spus mai sus este valabil pentru Valvoline SynPower 5w40.
Valvoline 0w40 sau 5w30 nu am folosit asa ca nu ma pronunt.
Am fost foarte multumit de acest ulei.
Are vascozitatea la 100 de grade 13.8.
Majoritatea uleiurilor OEM 5w30 (gm, dacia etc) au vascozitatea la 100 de grade cuprinsa intre 9 si 11 (prea subtiri pentru forja pe timp de vara)
De fiecare data am tinut uleiul aproximativ 15 000 de km. Valvoline rezista mult mai bine la forja pe timp de vara decat uleiurile 5w30 amintite mai sus.
Zgomotul motorului este foarte redus cu Valvoline. Inainte am avut Logan, la care antifonarea era foarte proasta. Imediat cum am pus Valvoline motorul a devenit mult mai silentios decat cu 5w30 ul de fabrica. Pe durata celor 15 000 de km motorul suna la fel chiar daca vedea destul de des 4000 - 5000 de rpm.
Cu uleiul de fabrica (5w30), imediat dupa ce treceam de 8000 de km se schimba sunetul motorului (semn ca uleiul 'imbatranise').
Despre consum de ulei nici nu putea fi vorba (totusi se stie ca motoarele Renault nu au talent la mancat ulei)
Tot ce am spus mai sus este valabil pentru Valvoline SynPower 5w40.
Valvoline 0w40 sau 5w30 nu am folosit asa ca nu ma pronunt.
cristi90
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Da, nu sta asa bine ca vechea formula dar inca e unul din cele mai bune 5w40 cu aprobare Porsche A40. In momentul de fata, cea mai performanta gama de la Valvoline e cea Xtreme..........de fapt asta se doreste sa se faca in viitor, doar uleiuri mid si low saps dar si motoarele vor fi (sunt) pregatite pentru ele, fata de cele din anii 2000 (si sub 2000) cand s-au folosit aliaje mai slabe.
cristi90
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- petrubv
- **
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare, am o vectra c, motor z19 dt, fara DPF, am sarit de 200 000 km si trebuie sa schimb uleiul. Pana acum am folosit Magnatec 5W40, nu consuma deloc, mi s-a recomandat sa schimb tipul uleiului folosit cu ceva mai bun, datorita km-lor. M-am oprit la valvoline, dar nu stiu ce sa folosesc, daca ma puteti ajuta cu un sfat.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- petrubv
- **
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat