- Oryps
- **
- 424 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
Nu se mai tureaza
Salutare
Sunt nefericitul posesor al unei caute cu nume Vectra c 2006 1.9 cdti 150cp automata
Dupa achizitie am schimbat distributie filter ulei, curate EGR flexibil turbo curatat seszor MAP, schibat esapament partea cu record flexibil , valve si furtune vacuum, si multe altele..... problema mea e ca nu mai creste in turatii mai mult de cca 1500-2000 rpm, nu are putere nu ma pot folosi de ea....
Ca si erori imi arata filtru PDF si furtun filtru PDF..... sincer am ajuns la disperare si am postat deja la vanzare ca si spares or repair......
Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva .... dati-mi va rog un sfat... nu mai vreau decat sa o fac si sa o vand sa uit ca am avut vreodata asa ceva....
Multumesc anticipat,
Costin
Salutare
Sunt nefericitul posesor al unei caute cu nume Vectra c 2006 1.9 cdti 150cp automata
Dupa achizitie am schimbat distributie filter ulei, curate EGR flexibil turbo curatat seszor MAP, schibat esapament partea cu record flexibil , valve si furtune vacuum, si multe altele..... problema mea e ca nu mai creste in turatii mai mult de cca 1500-2000 rpm, nu are putere nu ma pot folosi de ea....
Ca si erori imi arata filtru PDF si furtun filtru PDF..... sincer am ajuns la disperare si am postat deja la vanzare ca si spares or repair......
Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva .... dati-mi va rog un sfat... nu mai vreau decat sa o fac si sa o vand sa uit ca am avut vreodata asa ceva....
Multumesc anticipat,
Costin
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
Noroc dragi opelasi.... rog un propietar de opel vectra c cu facelift motor z19dt , masina sa fie cumparata de noua dintr-o reprezentanta din tara sa se uite daca are acel scut de plastic care apara de praf , pietricele si alte cele cureaua de accesorii si intr-o oarecare masura alternatorul de apa din balti. Eu cand am cumparat masina din reprezentanta mentionez ca la prima revizie nu aveam acest scut. Multumesc baieti si v-as fi recunoscator daca veti avea timp cateva minute sa va uitati daca aveti acest scut.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
baieti , cam asa arata , am pus un link, am aflat si eu de la mecanici cand am schimbat cureaua de distributie , o sa va fac si poze cum mi-au montat-o pe masina. http://www.serviceopel.ro/p...lastic%29-GM_5589
c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
ok.... revin cu alte probleme.....
Am spart cu un levier toata ceramic din dpf, am scos ceramica afara si masina trage ca disperata acum(asta e partea buna)... problema ar fi ca dupa cca 5-7 km, indifferent daca o forjez sau nu , incepe sa dea cu fum albastru innecacios...... masina nu consuma ulei, nu consuma apa..... verificat zilnic in cca 500 km.... deci toate astea de cand am dat ceramic jos din DPF.
Prima sectiune de esapament cea cu racordul flexibil, a trebuit schimbata, am pus alta noua, care pur si simplu a explodat( racordul flexibil) , deabea dupa care I-am dat ceramic din dpf jos... unele personae zic ca sunt segmentii insa tind sa cred ca asta cam e turbo... ceva pareri?
Spun asta pentruca turbo a trebuit sa munceasca extra sa impinga esapamentul afara printr-un dpf infundat si deasemeni a trebuit sa ii schimb un record metallic/ flexibil care face legatura intre EGR si turbo....
PS: cam cat as scoate pe ea in tara??? model elite, automat full senzori navigatie, ecran color, dublu climatronic, scaune incalzite full piele, si multe altele...... asta sa stiu daca se merita sa o trimit acasa sau sa o dau aici daca tot nu o pun pe picioara
Am spart cu un levier toata ceramic din dpf, am scos ceramica afara si masina trage ca disperata acum(asta e partea buna)... problema ar fi ca dupa cca 5-7 km, indifferent daca o forjez sau nu , incepe sa dea cu fum albastru innecacios...... masina nu consuma ulei, nu consuma apa..... verificat zilnic in cca 500 km.... deci toate astea de cand am dat ceramic jos din DPF.
Prima sectiune de esapament cea cu racordul flexibil, a trebuit schimbata, am pus alta noua, care pur si simplu a explodat( racordul flexibil) , deabea dupa care I-am dat ceramic din dpf jos... unele personae zic ca sunt segmentii insa tind sa cred ca asta cam e turbo... ceva pareri?
Spun asta pentruca turbo a trebuit sa munceasca extra sa impinga esapamentul afara printr-un dpf infundat si deasemeni a trebuit sa ii schimb un record metallic/ flexibil care face legatura intre EGR si turbo....
PS: cam cat as scoate pe ea in tara??? model elite, automat full senzori navigatie, ecran color, dublu climatronic, scaune incalzite full piele, si multe altele...... asta sa stiu daca se merita sa o trimit acasa sau sa o dau aici daca tot nu o pun pe picioara
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:aceeasi motorizare am si eu dar pre facelift si nu am acel capac.
nici eu nu am auzit de acel capac.
este la distributie capac dar ala e alta treaba...
nici eu nu am auzit de acel capac.
este la distributie capac dar ala e alta treaba...
Noroc. Nu m-a interesat acel scut sub nici o forma pana in momentul cand prin 2011 auzeam un zgomot de bataie-frecus la motor apoi cand se incalzea se auzea foarte incet. ( prietenii imi spuneau ca e de la injectoare pana se incalzesc ( asta iarna), sa pun motorina mai buna . s.a m.d) Surpriza ! Cand am schimbat distributia am zis sa schimb si cureaua de accesorii, cureaua de accesorii era plina de pietricere si bineinteles si putin ciupita, iar acestea bateau pe rola curelei de provoca acel sunet suparator . Acum imi dau seama care este si cauza schimbului de alternator in 2010 iunie ( pe garantie) neavand acel plastic, scut protector din fabrica la o furtuna in bucuresti am intrat pe o strada care era inundata si aveam ceva viteza, din acel moment mi s-a aprins in bord iconita ca alternatorul nu mai incarca bateria, daca aveam aceasta protectie cu siguranta nu pateam acest lucru.
BAIETI , AVETI GRIJA MARE CU MASINA LA INUNDATIILE DUPA STRAZI SAU PASAJE .... DACA NU AVETI ACEST SCUT PROTECTOR! drumuri usoare .
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
c0xty a scris:ok.... revin cu alte probleme.....
Am spart cu un levier toata ceramic din dpf, am scos ceramica afara si masina trage ca disperata acum(asta e partea buna)... problema ar fi ca dupa cca 5-7 km, indifferent daca o forjez sau nu , incepe sa dea cu fum albastru innecacios...... masina nu consuma ulei, nu consuma apa..... verificat zilnic in cca 500 km.... deci toate astea de cand am dat ceramic jos din DPF.
Prima sectiune de esapament cea cu racordul flexibil, a trebuit schimbata, am pus alta noua, care pur si simplu a explodat( racordul flexibil) , deabea dupa care I-am dat ceramic din dpf jos... unele personae zic ca sunt segmentii insa tind sa cred ca asta cam e turbo... ceva pareri?
Spun asta pentruca turbo a trebuit sa munceasca extra sa impinga esapamentul afara printr-un dpf infundat si deasemeni a trebuit sa ii schimb un record metallic/ flexibil care face legatura intre EGR si turbo....
PS: cam cat as scoate pe ea in tara??? model elite, automat full senzori navigatie, ecran color, dublu climatronic, scaune incalzite full piele, si multe altele...... asta sa stiu daca se merita sa o trimit acasa sau sa o dau aici daca tot nu o pun pe picioara
Am spart cu un levier toata ceramic din dpf, am scos ceramica afara si masina trage ca disperata acum(asta e partea buna)... problema ar fi ca dupa cca 5-7 km, indifferent daca o forjez sau nu , incepe sa dea cu fum albastru innecacios...... masina nu consuma ulei, nu consuma apa..... verificat zilnic in cca 500 km.... deci toate astea de cand am dat ceramic jos din DPF.
Prima sectiune de esapament cea cu racordul flexibil, a trebuit schimbata, am pus alta noua, care pur si simplu a explodat( racordul flexibil) , deabea dupa care I-am dat ceramic din dpf jos... unele personae zic ca sunt segmentii insa tind sa cred ca asta cam e turbo... ceva pareri?
Spun asta pentruca turbo a trebuit sa munceasca extra sa impinga esapamentul afara printr-un dpf infundat si deasemeni a trebuit sa ii schimb un record metallic/ flexibil care face legatura intre EGR si turbo....
PS: cam cat as scoate pe ea in tara??? model elite, automat full senzori navigatie, ecran color, dublu climatronic, scaune incalzite full piele, si multe altele...... asta sa stiu daca se merita sa o trimit acasa sau sa o dau aici daca tot nu o pun pe picioara
salut in jur de 7500 euro discutabil unde sa lasi in jur de 500 euro sa zicem ! posibil sa o dai greu deoarece ai volanul pe dreapta....!
c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- AlexDmi
- ***
- 537 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
in poza aia din fata de-abia se sesizeaza ca ar avea proiectoare.
pe un telefon cu rezolutie mica garantat scapi detaliul asta...
chiar si eu pe laptop m-am chinuit sa-mi dau seama daca are sau nu proiectoare si nu sunt sigur ca le-ar avea...
trapa nu are nici o legatura cu climatronicul... e o dotare care e de sine statatoare.
overall, masina are dotari putin peste medie...
sunt sigur ca nu vei lua mai mult de 5000 de euro in romania pe dansa.
legat de DPF, cred ca trebuie facuta anulare completa a DPF, si din softul masinii ca sa scapi de probleme...
pe un telefon cu rezolutie mica garantat scapi detaliul asta...
chiar si eu pe laptop m-am chinuit sa-mi dau seama daca are sau nu proiectoare si nu sunt sigur ca le-ar avea...
trapa nu are nici o legatura cu climatronicul... e o dotare care e de sine statatoare.
overall, masina are dotari putin peste medie...
sunt sigur ca nu vei lua mai mult de 5000 de euro in romania pe dansa.
legat de DPF, cred ca trebuie facuta anulare completa a DPF, si din softul masinii ca sa scapi de probleme...
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat