Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • alexalb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salutare . Am un Chevrolet aveo cu motor 1.4 benzina 101 CP model A14Xer deci tot Opel . De cateva saptamani ma tot uit pe forumuri si nu stiu ce sa aleg intre un BRC montat la Vernesti care costa aproximativ 2850 lei cu toroidal si un Tomasseto cu injectoare Hanna , Stag4 Q-Box toroidal de 42 L montat la AGR care costa aproximativ 3250 lei. Nu vreau sa ma zgarcesc la bani ca pe viitor sa imi para rau ca nu am dat la timpul respectiva cateva milioane in plus dar vreau ceva calitativ .Nu pot financiar Pris . Astept niste pareri de la voi,Multumesc
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
BRC pentru fiabilitate si consum sau cea mai ieftina care o gasesti.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
personal credca daca e sa alegi Tomasseto mai bine stag300 decat stag qbox.
Dar dupa cum spune DB77AAA tot BRC zic si eu.
PS diferenta intre 42L si 53L ca pret este mica, mai bine 53.
  • alexalb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Rezervor o sa fie sigur toroidal cel mai mare posibil.
Skip ads

  • max2005

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Orice ai monta eu zic sa alegi profesionalismul, si bineinteles un brc deci du-te la Vernesti
  • donatelo

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
De cca. doua luni mi- am pus pe vectra b x16 xel inst gpl tomaseto stag 200 plus. Merge foarte bine cu consum de 11,5 in oras,motorul trage la fel ca pe benzina.Am dat pe ea 2200 lei noua.Ce uleiuri de motor folositi?
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
BRC fara discutii, si CLAR doar la Vernesti,
nu o sa iti para rau, eu tocmai am fost pentru revizie la ei , e diferenta enorma, .............
o sa te convingi singur, (daca citesti mai mult o sa vezi ca cei care au facut montajul acolo au fost pe deplin multumiti, puls experienta pe care o au de peste 10ani).
ulei recomandat pentru fiecare motor, nu are nicio treba caci cuzinetului nu ii zice nimeni cu ce merge.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
De vreo 3 saptamani, am constatat ca astia au cam schimbat gazul si baga mai mult aer. Pana acum, cu un plin faceam 510 km, acum cu un plin de la aceeasi benzinarie nu mai fac decat 460 km. Deci de fiecare data ma fura vreo 10 lei. Cel mai multumit am fost de gazul de la AGIP, dar acum AGIP=ul a fost cumparat de MOL. Si de MOL am fost multumit pana in prezent, dar de vreo cateva saptamani, pe factura tot 43 de litri de gaz imi arata ca intra...dar merg mai putin pana incepe sa piuie.
Skip ads

  • tdf

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@Cainele_rosu

Am facut cercetari sumare pe subiect si am gasit recomandarea ca pe vreme calda sa alimentam dimineata, cand gazul are cea mai mica temperatura si cea mai mare densitate, implicit.
Pe un site de afara am gasit ca:
- la 0 grade Celsius 1kg are 1.88 l deci densitatea este 0.532 kg/l
- la 15 grade Celsius 1 kg are 1.96l deci densitatea este 0.510 kg/l
Daca facem asemnanarea fata de 0 grade Kelvin (-273 grade Celsius) 1 kg de GPL are la 40 grade Celsius 2.15 l, adica densitatea este 0.465 kg/l
Din punct de vedere caloric conteaza masa de gaz si nu volumul lui. Din pacate noi alimentam volum si consumam masa.
Deci 40 l alimentati la 0 grade Celsius inseamna 21.3 l kg iar la 40 grade Celsius 18.6 l, diferenta este de 2.7 l, deci 12.7%.
Autonomia ta initiala era de 510 km, daca scad 12.7% adica 65 km raman 445 km. Seamana foarte mult cu autonomia ta actuala.

Cum toate rezervoarele de GPL sunt la soare, explicatia sta in picioare, cel putin partial.
De ce aceste rezervoare nu sunt protejate cu copertine? Ghici ciuperca ce-i?

Din cate stiu si benzina si motorina au aceiasi problema dar rezervoarele sunt ingropate si temperatura mult mai putin fluctuanta. Desi nu m-as mira sa auzi ca astia ne vand combustibili fierbinti.

Corect ar fi sa ni se vanda putere calorica, adica masa de combustibil si nu volum.

Numai bine!
  • alexalb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Azi am facut programare in data de 10 iunie la Vernesti pentru o intalatie BRC
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
tdf a scris:@Cainele_rosu

Am facut cercetari sumare pe subiect si am gasit recomandarea ca pe vreme calda sa alimentam dimineata, cand gazul are cea mai mica temperatura si cea mai mare densitate, implicit.
Pe un site de afara am gasit ca:
- la 0 grade Celsius 1kg are 1.88 l deci densitatea este 0.532 kg/l
- la 15 grade Celsius 1 kg are 1.96l deci densitatea este 0.510 kg/l
Daca facem asemnanarea fata de 0 grade Kelvin (-273 grade Celsius) 1 kg de GPL are la 40 grade Celsius 2.15 l, adica densitatea este 0.465 kg/l
Din punct de vedere caloric conteaza masa de gaz si nu volumul lui. Din pacate noi alimentam volum si consumam masa.
Deci 40 l alimentati la 0 grade Celsius inseamna 21.3 l kg iar la 40 grade Celsius 18.6 l, diferenta este de 2.7 l, deci 12.7%.
Autonomia ta initiala era de 510 km, daca scad 12.7% adica 65 km raman 445 km. Seamana foarte mult cu autonomia ta actuala.

Cum toate rezervoarele de GPL sunt la soare, explicatia sta in picioare, cel putin partial.
De ce aceste rezervoare nu sunt protejate cu copertine? Ghici ciuperca ce-i?

Din cate stiu si benzina si motorina au aceiasi problema dar rezervoarele sunt ingropate si temperatura mult mai putin fluctuanta. Desi nu m-as mira sa auzi ca astia ne vand combustibili fierbinti.

Corect ar fi sa ni se vanda putere calorica, adica masa de combustibil si nu volum.

Numai bine!


Multumesc frumos pentru explicatie. Pare foarte logic ceea ce spui tu. O sa incerc sa alimentez numai dimineata.
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
mihailionut a scris:Salut GPL-istilor.
Vreau sa va impartasesc recenta experienta cu instalatia GPL ;
- mi-am instalat un Tomasetto Stag 200 Plus rezervor toroidal 53l pe masina, la Andrei in Bucuresti, am alimentat sa fac proba la instalatie de la o statie no name cu 20 lei (7.5l), ulterior am ajuns acasa la un Lukoil si nu mi-au mai intrat decat 28 de litri (in loc de aprox 35), din 4 leduri erau doar 3 aprinse, cel de acolo mi-a spus ca am alimentat cu presiunea prea mare anterior si mergea foarte lent alimentarea, mi-a recomandat sa golesc rezervorul pana intra pe benzina, cu cei 35.5l = 270km exclusiv Bucuresti, deci un consum de 13% (roata de rezerva in spate) ceea ce spun eu ca este ok, desi am inteles ca primii 300 km consuma un pic mai mult pana se "aseaza gazul" . Astazi am alimentat tot la acel Lukoil, au intrat fix 44l, toate cele 4 leduri aprinse, ramane sa vad daca se mai reduce consumul.
Concluzii :
- motorul se tureaza mai frumos pe GPL ( recent am curatat EGR si clapeta de acceleratie);
- diferenta de putere este insesizabila;
- primele 2 leduri din cele 3 s-au stins dupa aprox 100-130 km din totalul de 270 (poate asa se comporta acest model ? );
- am avut vreo 2-3 "rateuri" la schimbul vitezelor dar poate este din cauza presiunii prea mari din rezervor = gol de aer.
- nu stiu ce bujii am pe masina dar nu le-am schimbat de cand am luat masina ( aprox 9000km) dar nu am probleme la pornire.

Per total sunt multumit de alegerea facuta. Va doresc drumuri fara evenimente!

Salut tuturor,
Revin cu cateva intamplari recente : dupa ce am alimentat la Lukoil, 44l (presiune de 14) am facut 60% in Bucuresti si 40% in afara, mi-a iesit un consum mixt CRED de 10.8% Bucuresti-Focsani.
- De ce zic "cred" (aici poate ma ajuta cineva cu Tomasetto Stag 200 plus) pentru ca ledul verde din dreapta care iti arata cand comuta pe gaz a inceput sa fie intermitent la 375km (11.7 consum) dar fara cele 3 avertizari sonore (eram in mers) , avertizarile s-au realizat la 406km mai exact, cand am ajuns la destinatie, am oprit masina si am repornit-o.
Intrebare : 1) s-a comutat pe gaz cand era ledul intermitent sau cand a facut 3 beep-uri dupa cum scrie in carte ?
2) Daca eram in mers ar fi trebuit sa ma avertizeze cu cele 3 beep-uri oricum nu?
Dupa am alimentat la Mol in Focsani, au intrat ca si la Lukoil 44l ( presiune 9% dupa-amiaza), am completat cand am ajuns in Bucuresti in seara asta 27,82l = 281km, tot la Mol ( presiune 16%) deci consum de 9.9% strict extraurban cu 2 persoane si putine bagaje, aer conditionat 90% din drum.
Intrebare : 1) este ok consumul sau este un pic cam maricel, masina extraurban imi lua 6.2 pe benzina fara aer conditionat?
2) la aerul conditionat pe benzina se adauga 1l/100 km la masina noua in plus consum, este valabil si la gpl 1l+1 sau 1.5 in plus fata de benzina daca este reglata bine?

Imi cer scuze daca am relatat o intreaga poveste aici Very Happy dar trebuie sa ma duc la revizia de 1000 km si sa stiu cum pun problema. Va multumesc si poate ma ajuta cineva cu cateva raspunsuri. O seara buna!
Skip ads

  • tdf

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Astra H 90 CP/ din 2010
GPL Tomasetto Stag 4 de la Chiriac din Ploiesti, inclusiv reglajul de la revizia de 1000km
Consum GPL dupa 3932 km : 7.8 l/100 km
Consum benzina sub 15 l, probabil ca doar vreo 10 l la aproape 400 km.
GPL in totalitate de la Lukoil, cu 2,8 lei/litru, deci cam 22 lei/100 km
Consumuri mixte.
Instalatia am amortizat-o, practic, in cinci luni.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Cati km ai in total pe gpl?
  • tdf

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
am trecut de 20000 km
instalatia a costat 3200 lei
benzina ar fi fost 6.8x200x6=8160 lei
gpl 7.8x200x2.8 = 4368 lei
se adauga benzina 0.25x200x6=30 lei
diferenta 8160-4368-300 = 3492 lei
esta adevarat ca acum am o roata de rezerva in portbagaj dar nu ma supara prea tare, am bare transversale si cutie la nevoie
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Atat am si eu tot 20k. Cost instalatie 2500 stag4 qbox
Gpl 2.69 ca si pret dar am mai alimentat si unde era cu aprox 3lei/l asadar am zis sa fac o medie de 2.75 gpl.
Bare am si eu. Consum pot sa zic ca am 8.2 cu ac cand vin acasa si fac defileul am consum 9.2 fara ac. Defileul in starea actuala cu semafoarele toate se face in 1'30".
  • tdf

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma am pus GPL pentru a proteja portofelul.
Daca faceam numai 10000 km anual era o alta discutie.

Spor!
  • alexalb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ieri am instalat pe masina Aveo motor A14XER o intalatie BRC Sequent 24.11 la Vernesti.Pret total 2950 cu butelie toroidala de 52 L . pana acum am facut aproximativ 200 Km pe gaz si nu ma simtit nici un moment cand trece din benzina in gaz sau cand merg pe gaz ca e luat din putere .
  • tdf

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

De vreo doua saptamani la plecare nu trage deloc cam 30 de secunde. Este dereglata instalatia, trece prea repede pe GPL, nu are benzina la placere? Ma duc la Chiriac la control?
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
in mod normal trebuie sa porneascã pe benzina pana ajunge apa la o temperatura de 50 grade se schimba pe GPL are un senzor dacã trece direct pe GPL nu știu ce sa spun o fi ceva din instalație trebuie verificata..
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR