- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
KEDDY a scris:la mine, incepe dintr-o data.. se aprinde check engine..si nu se mai tureaza peste 2.500 de ture..daca opresc si scot cateva secunde mufa la debitmetru si o pun iara merge bine, iar check engine se stinge singur dupa ceva timp (2- 3 ore)..pana cand o apuca iar..nu are o regula, face cand vrea ea, am vazut la mufa care intra in debitmetru ca un fir nu mai are izolatie pe el la intrarea in mufa cam 1 cm...poate fi din cauza asta?multumesc.
Masina e Vectra C y22dtr din 2004.
Masina e Vectra C y22dtr din 2004.
Rezolvat, era furtunul de vacum crapat exact unde intra in piesa care actioneaza clapeta de acceleratie, sub acel plastic, nu il vezi decat daca scoti furtunul..
Misu72
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am tot citit pe forumul asta si nu reusesc sa gasesc o solutie inca. Daca cineva stie ceva de problema mea, sant recunoscator pentru orice opinie. Am aprins martorul de bord cu motorul (galben) si pe opcom imi arata P0170 Fuel Trim Malfunction. Motorul porneste destul de urat la rece (relantiu f. neregulat) dupa care cand se incalzeste merge ok, dar parca nu trage asa bine.
Senzorul debitmetru imi arata cam 6kg/h la relanti, si temperature aerului aspirat cam 20 C. Afara sant 0 grade, si asta nu inteleg, oare sa fie MAF-ul? Bank 1 Sensor 1, senzorul Lambda 1, arata valori oscilante la relanti intre 98mV si 750mV, iar nu stiu daca asta e ok. Senzorul Lambda 2 este oarecum stabil, pe la 450mV si dupa ce de incalzeste motorul incepe sa oscileze intre 450 - 600mV. Am curatat clapeta la service, 100 Lei, si degeaba, tot asa face. Mi-au schimbat si 2 furtune de pe clapeta si degeaba.
Masina este un Astra G din 2001, cu motor Z12XE 16V cu 75 de cai.
Orice opinie aveti este binevenita. Nu mai stiu ce sa-i fac, dar sper sa rezolv pana la urma.
Va multumesc anticipat!
Am tot citit pe forumul asta si nu reusesc sa gasesc o solutie inca. Daca cineva stie ceva de problema mea, sant recunoscator pentru orice opinie. Am aprins martorul de bord cu motorul (galben) si pe opcom imi arata P0170 Fuel Trim Malfunction. Motorul porneste destul de urat la rece (relantiu f. neregulat) dupa care cand se incalzeste merge ok, dar parca nu trage asa bine.
Senzorul debitmetru imi arata cam 6kg/h la relanti, si temperature aerului aspirat cam 20 C. Afara sant 0 grade, si asta nu inteleg, oare sa fie MAF-ul? Bank 1 Sensor 1, senzorul Lambda 1, arata valori oscilante la relanti intre 98mV si 750mV, iar nu stiu daca asta e ok. Senzorul Lambda 2 este oarecum stabil, pe la 450mV si dupa ce de incalzeste motorul incepe sa oscileze intre 450 - 600mV. Am curatat clapeta la service, 100 Lei, si degeaba, tot asa face. Mi-au schimbat si 2 furtune de pe clapeta si degeaba.
Masina este un Astra G din 2001, cu motor Z12XE 16V cu 75 de cai.
Orice opinie aveti este binevenita. Nu mai stiu ce sa-i fac, dar sper sa rezolv pana la urma.
Va multumesc anticipat!
- floryn_c90
- *
- 12 mesaje
- din 11 Oct 2012
- Meriva 2008 Z14XEP
- Dolj
floryn_c90
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
Misu72
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Astea sunt datele in timp real:
Battery Voltage 14.3 V
Main Relay Active
Fuel Pump Relay Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.49 V
Calculated Pedal Position 0 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
TP Sensor 1 (Throttle Position) 0.61 V
TP Sensor 2 (Throttle Position) 4.39 V
Calculated Throttle Position 0.10 %
Throttle Position Idle
Engine Speed 894 RPM
Mass Air Flow Sensor 1.33 V
Mass Air Flow Sensor 5 kg/h
Coolant Temperature 0.94 V
Coolant Temperature 92 °C
Intake Air Temperature 3.63 V
Intake Air Temperature 18 °C
Tank Sensor 2.53 V
Tank Sensor 23 L
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning) 5.00 V
A/C Pressure (Air Conditioning) 180 kPa
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Not Programmed
Vehicle Speed 0 km/h
Cruise Control Tip Switch Not Programmed
Cruise Control Not Programmed
Vehicle Speed in Cruise Control Range Not Programmed
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation) Inactive
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 1.16 V
Fuel Tank Ventilation Valve 21 %
Knock Control Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1) Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1) 78 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1) Lean
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2) Active
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2) 157 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2) Lean
O2 Sensor Loop Closed
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1) 24 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1) 1 %
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) Underpressure
Fan Relay 1 Inactive
Malfunction Indicator (MI) On
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator Off
Engine Speed 894 RPM
Desired Idle Speed 1.125 RPM
Idle Speed Offset Inactive
Vehicle Acceleration 0.0 m/s2
Ignition Dwell Angle 1.8 ms
Injector Time 3.5 ms
Ignition Spark Angle 10 °CA
B1 Knock Sensor Signal (Bank 1) 0.00 mV
Relative Engine Load 4 %
Normal Engine Operating Temperature Active
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control) Inactive
Electronic Throttle Control Learn Counter 0
Fuel Tank Ventilation Valve Active
Vede cineva ceva suspect care sa genereze codul P0170? Multumesc anticipat!
Battery Voltage 14.3 V
Main Relay Active
Fuel Pump Relay Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.49 V
Calculated Pedal Position 0 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
TP Sensor 1 (Throttle Position) 0.61 V
TP Sensor 2 (Throttle Position) 4.39 V
Calculated Throttle Position 0.10 %
Throttle Position Idle
Engine Speed 894 RPM
Mass Air Flow Sensor 1.33 V
Mass Air Flow Sensor 5 kg/h
Coolant Temperature 0.94 V
Coolant Temperature 92 °C
Intake Air Temperature 3.63 V
Intake Air Temperature 18 °C
Tank Sensor 2.53 V
Tank Sensor 23 L
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning) 5.00 V
A/C Pressure (Air Conditioning) 180 kPa
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Not Programmed
Vehicle Speed 0 km/h
Cruise Control Tip Switch Not Programmed
Cruise Control Not Programmed
Vehicle Speed in Cruise Control Range Not Programmed
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation) Inactive
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 1.16 V
Fuel Tank Ventilation Valve 21 %
Knock Control Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1) Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1) 78 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1) Lean
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2) Active
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2) 157 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2) Lean
O2 Sensor Loop Closed
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1) 24 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1) 1 %
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) Underpressure
Fan Relay 1 Inactive
Malfunction Indicator (MI) On
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator Off
Engine Speed 894 RPM
Desired Idle Speed 1.125 RPM
Idle Speed Offset Inactive
Vehicle Acceleration 0.0 m/s2
Ignition Dwell Angle 1.8 ms
Injector Time 3.5 ms
Ignition Spark Angle 10 °CA
B1 Knock Sensor Signal (Bank 1) 0.00 mV
Relative Engine Load 4 %
Normal Engine Operating Temperature Active
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control) Inactive
Electronic Throttle Control Learn Counter 0
Fuel Tank Ventilation Valve Active
Vede cineva ceva suspect care sa genereze codul P0170? Multumesc anticipat!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 260 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut !
Hai sa ma bag si eu in discutie , am un y20dth si valorile pe care le indica debitmetrul pentru masa de aer vehiculata e buna doar ca nu inteleg cum daca afara sunt -3 sau -4 grade si temperatura lichidului de racire este undeva la 40-50 grade celsius mie sa imi scrie Intake Air Temperature 50-60 de grade celsius . Ceva idei ?
O zi buna !
Hai sa ma bag si eu in discutie , am un y20dth si valorile pe care le indica debitmetrul pentru masa de aer vehiculata e buna doar ca nu inteleg cum daca afara sunt -3 sau -4 grade si temperatura lichidului de racire este undeva la 40-50 grade celsius mie sa imi scrie Intake Air Temperature 50-60 de grade celsius . Ceva idei ?
O zi buna !
leeheel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Covasna
- Masina: Agila 2003 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2012
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
- marian-bss
- **
- 51 mesaje
- din 08 Apr 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
marian-bss
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2009
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
marian bss - niciun efect secundar, intrucat ambele motoare sunt echipate cu acelasi tip de MAF.
Uite aici http://www.serviceopel.ro/c...tru-opel-vectra-c
Uite aici http://www.serviceopel.ro/c...tru-opel-vectra-c
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
... dar, rog si eu un raspuns de la cei care se pricep.
La masina mea vectra z19 dth , pot schimba debitmetrul Bosch cod 0281002618 original, care e defect , cu un debitmetru aer Bosch cod 0281002654? Mufa si prinderile sunt la fel, dar codul nu corespunde cerintelor masinii mele . Pus pe masina, e perfect functional, dar in timp vor aparea sau nu efecte secundare?
La masina mea vectra z19 dth , pot schimba debitmetrul Bosch cod 0281002618 original, care e defect , cu un debitmetru aer Bosch cod 0281002654? Mufa si prinderile sunt la fel, dar codul nu corespunde cerintelor masinii mele . Pus pe masina, e perfect functional, dar in timp vor aparea sau nu efecte secundare?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
zambi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- marian-bss
- **
- 51 mesaje
- din 08 Apr 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
marian-bss
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2009
- Mesaj Privat
arachnid a scris:marian bss - niciun efect secundar, intrucat ambele motoare sunt echipate cu acelasi tip de MAF.
Uite aici http://www.serviceopel.ro/c...tru-opel-vectra-c
Uite aici http://www.serviceopel.ro/c...tru-opel-vectra-c
Multumesc colegu'
Am luat de la colegul nostru dandobre un debitmetru cu acelas cod care il aveam prima data si acum timi al meu traga frumos ca la inceout.
Multumesc dandobre de ajutor
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
zambi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat