- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Am sa verific acel senzor. Referitor la acea normalitate ok, mi-au mai spus si altii ca asa trebuie sa mearga, nedumerirea si mai ales ingrijorarea mea este ca in acest interval de 1-2 minute motorul face urat se tureaza in suturi parca geme, la clapeta de aer se aude cum clampane si trepideaza tot ansmblul ei. Dupa revenire la turatie normala, motorul toarce.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
OK, o sa-l curat, am vazut niste tutoriale pe aici, cred ca ma descurc. Bineinteles garnituri noi, asa cum am bagat si la distributie. Apropo, si distributia pusa a fost tot originala inclusiv suruburi noi. Repet am grija de masina nu nu bag orice piesa pe ea, poate doar o oglinda de la dezmembrari ca aia nu conteaza!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
Nu am curatat inca EGR-ul. Am schimbat tampoanele fata si spate (turnulet) si am fost in concediu prin tara unde am facut cam 2300 km. Constatari: masina trage bine, la turatii mici vibreaza ceva, parca motorul, la pornirea de dimineata motorul geme mai tare si inegal la relanti dar la turatii mari se simte mai putin. In plus cand pornesc AC-ul vibratiile motorului se accentueaza. La iesirea gazelor din toba parca se simte putin miros de benzina si cand pun palma la 5-10 cm de toba se simte mersul inegal al motorului dar se si aude uneori un sunet metalic (slabut insa). In cai 2300 km, benzina a consumat normal iar uleiul pe joja este la acelasi nivel.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jonyyy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am un Astra g z14xep din 2006 63000km cumparat sh la 62000km (se zice ca sunt reali conf testerului si cartii de service). Dupa ce pornesc motorul face un zgomot ciudat 2-3 secunde si pe urma merge normal.Daca il opresc si il pornesc imediat nu se mai aude acel zgomot.Uleiul si filtrul schimbate acum doua luni Mobile 1 5w40, filtru ulei original GM. Mentionez ca facea acest zgomot la pornire si inainte sa schimb uleiul.
jonyyy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am un Astra g z14xep din 2006 63000km cumparat sh la 62000km,se zice ca sunt reali conf testerului si cartii de service.
Dupa ce pornesc motorul face un zgomot ciudat 2-3 secunde si pe urma merge normal.Daca il opresc si il pornesc imediat nu se mai aude acel zgomot.Uleiul si filtrul schimbate acum doua luni Mobile 1 5w40, filtru ulei original GM. Mentionez ca facea acest zgomot la pornire si inainte sa schimb uleiul.
Dupa ce pornesc motorul face un zgomot ciudat 2-3 secunde si pe urma merge normal.Daca il opresc si il pornesc imediat nu se mai aude acel zgomot.Uleiul si filtrul schimbate acum doua luni Mobile 1 5w40, filtru ulei original GM. Mentionez ca facea acest zgomot la pornire si inainte sa schimb uleiul.
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
vlad_blk
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua, am schimbat distributia la masina, Opel Agila 2001 1.2 16V 75 cai.
Am schimbat tot inclusiv pinioane si cititor ax cu came ( mi s-a spus ca la pinioanele asta noi trebuie schimbat si cititorul ca pinioanele au alte dimensiuni ) toate pe original GM. Pentru reglat am folosit trusa KM
Problema e ca dupa ce am schimbat distributia imi apare eroarea P0340 si imi spune ca cititorul este prea aproape de senzor. Cand am pus cititorul vechi inapoi imi spunea ca nu poate fi citit ca e prea departe. Am montat inapoi cititorul nou, am sters eroarea din calculator, dar urmatoarea data cand pornesc motorul ea reapare. Motorul merge rotund, urca in turatii destul de bine ( 4000-4500) ture nu are intreruperi. problema e eroarea din bord.
Ce as putea sa fac sa remediez problema?
Am schimbat tot inclusiv pinioane si cititor ax cu came ( mi s-a spus ca la pinioanele asta noi trebuie schimbat si cititorul ca pinioanele au alte dimensiuni ) toate pe original GM. Pentru reglat am folosit trusa KM
Problema e ca dupa ce am schimbat distributia imi apare eroarea P0340 si imi spune ca cititorul este prea aproape de senzor. Cand am pus cititorul vechi inapoi imi spunea ca nu poate fi citit ca e prea departe. Am montat inapoi cititorul nou, am sters eroarea din calculator, dar urmatoarea data cand pornesc motorul ea reapare. Motorul merge rotund, urca in turatii destul de bine ( 4000-4500) ture nu are intreruperi. problema e eroarea din bord.
Ce as putea sa fac sa remediez problema?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Eu știam ca diferența dintre ele este ca la cele noi lipsește un adaos (șaibã ) acolo unde vine montat discul cu fante. Pinioanele vechi au din construcție.
Eu am pus pinioane noi și nu am schimbat discul cu fante. Am avut imediat P0340 apoi am pus șaibã între pinion și discul cu fante și totul e OK. Sunt aproape 2 ani și 50.000km fãrã probleme.
Eu am pus pinioane noi și nu am schimbat discul cu fante. Am avut imediat P0340 apoi am pus șaibã între pinion și discul cu fante și totul e OK. Sunt aproape 2 ani și 50.000km fãrã probleme.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
vlad_blk
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2015
- Mesaj Privat