bontzi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut ! nu stiu daca sa mai scris cineva dar am o problema si tin sa cred ca este pe partea electrica ...nu imi mai baga benzina ...am schimbat pompa cu alta .. pun contactu baga porneste fara nici-un fel de problema ...iau contactu il pun iar nu se aude pompa ... aveti idee daca ar mai fi vre-o mufa pe sub masina care duce la pompa ? m-am uitat la siguranta si este buna acum releul stiu ca este unul mov ...este bun si ala ...mai are pe undeva vre-o siguranta vre-un releu in afara de ce este in tabloul de sigurante ? Opel Corsa C 2001 motor de 1L ! Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
bontzi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Verifica si releul de la ECU | este in stanga - langa releul de benzina in tablou.
Cu releul de benzina scos si cu contactul pus, verifici:
- pin 86 cati volti ai | faci mai multe incercari una nu este suficenta.
- pin 85 masa (care vine de la ecu.)
Si la releul de la ECU la fel.
Verifica punctul de masa (poza 2), si cele de la ecu si de pe motor, si bornele la baterie.
Problema este ca idee - baterie, borne prindere baterie, sigurante, relee, fire, masa, contact, ECU, sau altceva...
Probeaza si nu mai cumpara piese aiurea pana nu esti sigur.
Sper sa iti fie de folos.
Cu releul de benzina scos si cu contactul pus, verifici:
- pin 86 cati volti ai | faci mai multe incercari una nu este suficenta.
- pin 85 masa (care vine de la ecu.)
Si la releul de la ECU la fel.
Verifica punctul de masa (poza 2), si cele de la ecu si de pe motor, si bornele la baterie.
Problema este ca idee - baterie, borne prindere baterie, sigurante, relee, fire, masa, contact, ECU, sau altceva...
Probeaza si nu mai cumpara piese aiurea pana nu esti sigur.
Sper sa iti fie de folos.
- Lucian1978
- *
- 11 mesaje
- din 19 Jul 2015
- Corsa 2001 Z14XE
- Bacau
Lucian1978
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Lucian1978
- *
- 11 mesaje
- din 19 Jul 2015
- Corsa 2001 Z14XE
- Bacau
Lucian1978
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Lucian1978
- *
- 11 mesaje
- din 19 Jul 2015
- Corsa 2001 Z14XE
- Bacau
Lucian1978
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
bontzi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
T.ion a scris:Verifica si releul de la ECU | este in stanga - langa releul de benzina in tablou.
Cu releul de benzina scos si cu contactul pus, verifici:
- pin 86 cati volti ai | faci mai multe incercari una nu este suficenta.
- pin 85 masa (care vine de la ecu.)
Si la releul de la ECU la fel.
Verifica punctul de masa (poza 2), si cele de la ecu si de pe motor, si bornele la baterie.
Problema este ca idee - baterie, borne prindere baterie, sigurante, relee, fire, masa, contact, ECU, sau altceva...
Probeaza si nu mai cumpara piese aiurea pana nu esti sigur.
Sper sa iti fie de folos.
Cu releul de benzina scos si cu contactul pus, verifici:
- pin 86 cati volti ai | faci mai multe incercari una nu este suficenta.
- pin 85 masa (care vine de la ecu.)
Si la releul de la ECU la fel.
Verifica punctul de masa (poza 2), si cele de la ecu si de pe motor, si bornele la baterie.
Problema este ca idee - baterie, borne prindere baterie, sigurante, relee, fire, masa, contact, ECU, sau altceva...
Probeaza si nu mai cumpara piese aiurea pana nu esti sigur.
Sper sa iti fie de folos.
Ms mult ...marti o sa ma duc iar sa incerc ce mi-ai zis tu sa vedem daca ii dau de cap sper sa o fac
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o chestie ciudata la Corsica sotiei si anume in frana de motor scade treptat cu aceeasi putere insa cand ajunge la ~1500rpm parca se apasa ambreiajul si nu mai face frana de motor, apoi cand scade sub aceasta turatie continua cu frana de motor. Motorul este Z12XE si masina din 2002.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce as putea verifica?
Vineri e programata la curatare de EGR si clapeta de acceleratie insa nu stiu daca ceea ce intampin eu este legata .
Am si eu o chestie ciudata la Corsica sotiei si anume in frana de motor scade treptat cu aceeasi putere insa cand ajunge la ~1500rpm parca se apasa ambreiajul si nu mai face frana de motor, apoi cand scade sub aceasta turatie continua cu frana de motor. Motorul este Z12XE si masina din 2002.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce as putea verifica?
Vineri e programata la curatare de EGR si clapeta de acceleratie insa nu stiu daca ceea ce intampin eu este legata .
geocu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2015
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
boditza a scris:Salut,
Am si eu o chestie ciudata la Corsica sotiei si anume in frana de motor scade treptat cu aceeasi putere insa cand ajunge la ~1500rpm parca se apasa ambreiajul si nu mai face frana de motor, apoi cand scade sub aceasta turatie continua cu frana de motor. Motorul este Z12XE si masina din 2002.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce as putea verifica?
Vineri e programata la curatare de EGR si clapeta de acceleratie insa nu stiu daca ceea ce intampin eu este legata .
Am si eu o chestie ciudata la Corsica sotiei si anume in frana de motor scade treptat cu aceeasi putere insa cand ajunge la ~1500rpm parca se apasa ambreiajul si nu mai face frana de motor, apoi cand scade sub aceasta turatie continua cu frana de motor. Motorul este Z12XE si masina din 2002.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce as putea verifica?
Vineri e programata la curatare de EGR si clapeta de acceleratie insa nu stiu daca ceea ce intampin eu este legata .
Fenomenul e normal.Asa a fost proiectata.In frana de motor,calculatorul taie complet benzina,pana cand turatia scade la 1200rpm.Atunci deschide alimentarea,ca sa nu moara motorul,iar soferul simte ca nu mai are frana de motor,iar masina incepe brusc "sa traga"...Nu se face frana de motor la turatie asa mica!..Daca o fortezi sa mearga asa si sub 1000rpm,nu mai are putere sa traga si...omori motorul.Trebuie scoasa din viteza si lasata la ralanti.
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut ! zilele trecute am montat pe masina incalzire stationara si anume un eberspacher D5WS cu telecomanda easy start R+,totul merge perfect doar ca aeroterma pleaca pe treapta a 4 a.(cu motorul oprit,in rest aeroterma merge normal toate treptele) si doresc sa mearga pe treapta 2,dar nu stiu sa fac legatura din mufa de la soba in reostat. Ma poate ajuta cineva priceput cu un sfat/schema ? Multumesc ! Uitam, corsa C. motor Z13DT din 2005.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Cezar Ionut
- *
- 2 mesaje
- din 10 Feb 2016
- Corsa 2002 zx10
- Olt
Cezar Ionut
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2002 zx10
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2016
- Mesaj Privat
lelu68vio
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
Am si eu doua intrebari si anume:
1-Cum se decupleaza mufa electrica dintre stalp si usa?Nu as vrea sa stric ceva sigurante pe acolo si sa nu-mi mai steie bine mufata dupa remontare.
2-Pe unde merg firele de curent de la bord,in spatele masinii,respectiv pana la intrarea in haion...banuiesc ca pe la pragul din partea stanga.
Vreau sa pun inchidere centralizata iclusiv la haion si alarma si nu as demonta plasticuri aiuria.Am tot cautat pe net si nu am gasit special pt corsa C.Masina este din 2001 cu doua usi si nu are central deloc din fabrica...sau poate a avut.Inca nu am demontat nimic!
Multumesc anticipat.
Am si eu doua intrebari si anume:
1-Cum se decupleaza mufa electrica dintre stalp si usa?Nu as vrea sa stric ceva sigurante pe acolo si sa nu-mi mai steie bine mufata dupa remontare.
2-Pe unde merg firele de curent de la bord,in spatele masinii,respectiv pana la intrarea in haion...banuiesc ca pe la pragul din partea stanga.
Vreau sa pun inchidere centralizata iclusiv la haion si alarma si nu as demonta plasticuri aiuria.Am tot cautat pe net si nu am gasit special pt corsa C.Masina este din 2001 cu doua usi si nu are central deloc din fabrica...sau poate a avut.Inca nu am demontat nimic!
Multumesc anticipat.
uncletom
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Salaj
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2016
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
lelu68vio:
1) daca vorbesti de mufa dintre usa si caroserie, aia care e la capatul unui burduf, trage de ea ca iese pana la urma dar se pune al loc cam greu, nu merita. Oricum nu mai poti baga nimic prin burduf, mufa e un conector turnat plin cu n-spe pini din care sunt folositi 3 - masa si difuzorul din usa. Sau, poti spage ambele mufe mama (pe usa) si tata (pe burduf), legi firele initiale manual si mai bagi pe langa ele ce mai vrei - eu asa am de gand cand o sa am ceva timp. As fi folosit pinii existenti dar nu stiu sigur daca se poate.
2) da, pragul / pragurile din stanga. Desfaci tot incepand de la protectia de plastic dintre piciorul stang si caroserie si vii in spate; protectia are un surub intr-o gaura pe la mijloc, aparatorile de la praguri sunt prinse in braduti de plastic, vezi sa nu-i rupi ca nu mai gasesti. Adica eu n-am mai gasit exact la fel.
La partea dreapta ajungi pe sub bord si pe sub bancheta spate.
La semnalizare te legi ori la cutia cu relee de la motor, sau mai bine la cele doua (ambele) semnalizatoare laterale mici (Lucas). Nu merge sa scoti butonul de la avarii ca sa legi acolo, aia e comanda de la releul care porneste avariile si vor ramane cuplate chiar daca nu mai ai impuls de comanda de la modulul tau.
Nici eu n-am avut din fabrica, a instalat-o altcineva si am refacut-o eu: fire varza, conexiuni slabe, etc. Ia-ti fire de calitate, nu cele cumparate odata cu inchiderea.
Eu am folosit si un releu, numai modulul de telecomanda e prea slab si desi duce toate usile, in timp se va arde. Adica eu am ars unul...
Daca vrei sa-ti pui si la portbagaj, recomand sa cumperi o inchizatoare second care a avut inchidere pe ea, adica ca si pe original; cand masina e inchisa apesi in gol, cand e deschisa se activeaza deschiderea la apasarea butonului - asta ca sa nu te complici cu modificari complicate, altele decat cele originale. Daca am uitat ceva, trimite PM si iti explic ce stiu.
Spor !
1) daca vorbesti de mufa dintre usa si caroserie, aia care e la capatul unui burduf, trage de ea ca iese pana la urma dar se pune al loc cam greu, nu merita. Oricum nu mai poti baga nimic prin burduf, mufa e un conector turnat plin cu n-spe pini din care sunt folositi 3 - masa si difuzorul din usa. Sau, poti spage ambele mufe mama (pe usa) si tata (pe burduf), legi firele initiale manual si mai bagi pe langa ele ce mai vrei - eu asa am de gand cand o sa am ceva timp. As fi folosit pinii existenti dar nu stiu sigur daca se poate.
2) da, pragul / pragurile din stanga. Desfaci tot incepand de la protectia de plastic dintre piciorul stang si caroserie si vii in spate; protectia are un surub intr-o gaura pe la mijloc, aparatorile de la praguri sunt prinse in braduti de plastic, vezi sa nu-i rupi ca nu mai gasesti. Adica eu n-am mai gasit exact la fel.
La partea dreapta ajungi pe sub bord si pe sub bancheta spate.
La semnalizare te legi ori la cutia cu relee de la motor, sau mai bine la cele doua (ambele) semnalizatoare laterale mici (Lucas). Nu merge sa scoti butonul de la avarii ca sa legi acolo, aia e comanda de la releul care porneste avariile si vor ramane cuplate chiar daca nu mai ai impuls de comanda de la modulul tau.
Nici eu n-am avut din fabrica, a instalat-o altcineva si am refacut-o eu: fire varza, conexiuni slabe, etc. Ia-ti fire de calitate, nu cele cumparate odata cu inchiderea.
Eu am folosit si un releu, numai modulul de telecomanda e prea slab si desi duce toate usile, in timp se va arde. Adica eu am ars unul...
Daca vrei sa-ti pui si la portbagaj, recomand sa cumperi o inchizatoare second care a avut inchidere pe ea, adica ca si pe original; cand masina e inchisa apesi in gol, cand e deschisa se activeaza deschiderea la apasarea butonului - asta ca sa nu te complici cu modificari complicate, altele decat cele originale. Daca am uitat ceva, trimite PM si iti explic ce stiu.
Spor !