Mie mi-au cerut acum doi ani, la Radacini pe bulevardul Timisoara din Bucuresti, 8500 de lei pe un ambreiaj complet plus manopera la un Astra H. Bineinteles ca l-am montat in alta parte si a costat 3400 de lei cu montaj cu tot.
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Radu25 a scris:Salutare ,ma scuzati de deranj , cat ar costa manopera la Reprezentanta Opel pentru schimb volanta + intreg kit de ambreaj ? Volanta masa dubla , disc de ambreaj + placa si rulment le-am achizitionat din alta parte pentru ca la ei este exagerat de scump.
Mie mi-au cerut acum doi ani, la Radacini pe bulevardul Timisoara din Bucuresti, 8500 de lei pe un ambreiaj complet plus manopera la un Astra H. Bineinteles ca l-am montat in alta parte si a costat 3400 de lei cu montaj cu tot.
Radu25
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
- podaru claudiu
- *
- 2 mesaje
- din 07 Aug 2015
- Insignia 2009
- Bucuresti
podaru claudiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- podaru claudiu
- *
- 2 mesaje
- din 07 Aug 2015
- Insignia 2009
- Bucuresti
podaru claudiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
podaru claudiu a scris:sal baieti...am probleme cu display opel insignia,nu se vede dar se aude?
Încearcã sã deconectezi borna de la baterie pentru 15 minute,dacã nu " merge", atunci va trebui sã încerci o resoftare a unitatii, dacã nici dupã nu merge, atunci sigur va trebui sa il inlocuiesti...
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Buna , vin si eu cu un subiect nou.
Se pare Insignia mea ST din 2011 face subiectul unei rechemari in service, pentru mine este o necunoascuta de aceea intreb colegii daca au si ei rechemare in service in perioada asta (eu am aflat de pe my opel). Care ar fi subiectul ? Mor de curiozitate pana maine cand am sa-i sun sa aflu. Cred ca-mi spun despre ce este vorba , decizia imi apartine.
Iar resoftare cu crestere de consum ?
Inlocuire piese ?
Verificare periodica ?
Se pare Insignia mea ST din 2011 face subiectul unei rechemari in service, pentru mine este o necunoascuta de aceea intreb colegii daca au si ei rechemare in service in perioada asta (eu am aflat de pe my opel). Care ar fi subiectul ? Mor de curiozitate pana maine cand am sa-i sun sa aflu. Cred ca-mi spun despre ce este vorba , decizia imi apartine.
Iar resoftare cu crestere de consum ?
Inlocuire piese ?
Verificare periodica ?
- Eddie
- ***
- 509 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Se pare ca este vorba de inlocuire amortizoare pneumatice hayon. Piesele nu sunt pe stoc asa ca va sunam noi candva....cu alte cuvinte .....mai asteptati ca poate uitati si trece campania.
Ce ma sfatuiti sa fac ? Nu este de ratat aceasta ocazie avand in vedere pretul unui astfel de amortizor 2000 ron cred. Mai bine am unul de rezerva decat sa platesc unul nou peste 3 luni.
Ce ma sfatuiti sa fac ? Nu este de ratat aceasta ocazie avand in vedere pretul unui astfel de amortizor 2000 ron cred. Mai bine am unul de rezerva decat sa platesc unul nou peste 3 luni.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
insanoo
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2014
- Mesaj Privat
Azi am fost la reprezentanta pt ca imi aparea mesajul svs cand porneam motorul.
Credeam ca e o bujie, nu avea avea scadere de putere si mi se mai intamplase.
Dar cand au pus-o pe tester, au gasit vreo 6 coduri de eroare care mai de care mai naspa.
P0108, P0520, P0403 si altele.
Au sters erorile si mi-au zis sa ii sun daca mai apare vreun mesaj. Mai spuneau ca nu are cum sa fie o problema reala pt ca codurile de eroare sunt atat de diferite si fara legatura intre ele incat nu se pot intampla in acelasi timp.
Ce ziceti de asta? Masina merge perfect, motorul porneste la prima cheie, suna si trage f bine. Si imi pare ca si consuma mai putin dupa ce au sters erorile
Credeam ca e o bujie, nu avea avea scadere de putere si mi se mai intamplase.
Dar cand au pus-o pe tester, au gasit vreo 6 coduri de eroare care mai de care mai naspa.
P0108, P0520, P0403 si altele.
Au sters erorile si mi-au zis sa ii sun daca mai apare vreun mesaj. Mai spuneau ca nu are cum sa fie o problema reala pt ca codurile de eroare sunt atat de diferite si fara legatura intre ele incat nu se pot intampla in acelasi timp.
Ce ziceti de asta? Masina merge perfect, motorul porneste la prima cheie, suna si trage f bine. Si imi pare ca si consuma mai putin dupa ce au sters erorile
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
insanoo a scris:Azi am fost la reprezentanta pt ca imi aparea mesajul svs cand porneam motorul.
Credeam ca e o bujie, nu avea avea scadere de putere si mi se mai intamplase.
Dar cand au pus-o pe tester, au gasit vreo 6 coduri de eroare care mai de care mai naspa.
P0108, P0520, P0403 si altele.
Au sters erorile si mi-au zis sa ii sun daca mai apare vreun mesaj. Mai spuneau ca nu are cum sa fie o problema reala pt ca codurile de eroare sunt atat de diferite si fara legatura intre ele incat nu se pot intampla in acelasi timp.
Ce ziceti de asta? Masina merge perfect, motorul porneste la prima cheie, suna si trage f bine. Si imi pare ca si consuma mai putin dupa ce au sters erorile
Credeam ca e o bujie, nu avea avea scadere de putere si mi se mai intamplase.
Dar cand au pus-o pe tester, au gasit vreo 6 coduri de eroare care mai de care mai naspa.
P0108, P0520, P0403 si altele.
Au sters erorile si mi-au zis sa ii sun daca mai apare vreun mesaj. Mai spuneau ca nu are cum sa fie o problema reala pt ca codurile de eroare sunt atat de diferite si fara legatura intre ele incat nu se pot intampla in acelasi timp.
Ce ziceti de asta? Masina merge perfect, motorul porneste la prima cheie, suna si trage f bine. Si imi pare ca si consuma mai putin dupa ce au sters erorile
Pai poate unele erori au fost mai vechi si au ramas memorate.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Bãieți nustiu sigur 100% dar cred ca am o problema mare. Dupã un drum de 650km am lãsat mașina în garaj 6 zile. Astãzi când am pornit-o se auzea o pocnitura, o bãtaie. Dupã apãsarea ambreiajului zgomotul dispãrea complet, am plecat 15km cu ea și când am oprit sa vad dacã se mai aude totul era la normal. O alta problema desii cred ca doar mi se pare mie, dupã pornirea motorului (cald) sta un pic mai turat și imediat coboarã. Maine dimineațã am sa o pornesc din nou și am sa încerc cu ambreiajul la jumate eventual am sa și înregistrez.