3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut! Poate sa imi spuna cineva daca la Vectra C cablul de forta de la baterie care intra in magistrala si duce la alternator (dar la alternator ajunge unul mai subtire) mai alimenteaza si altceva? De ce pleaca de la baterie cu grosimea de 8 mm si ajunge la alternator de 6mm. As vrea sa il inlocuiesc si nu stiu daca trebuie sa mai fac vreo derivatie. Multumesc!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Cu scuzele de rigoare daca am gresit cu ceva, dar eu stiam ca sectiunea conductoarelor care inseamna aria cercului de sectiune se noteaza cu O barat/ caruia i se zice "fi" si se masoara in mm2. Cand am spus de "vreo 8 mm grosime" ma refeream la diametrul cablului, care calculat dupa formula piR2 ar ajunge la "fi 35", adica 35 mm2. Trebuie aratat ca sectiunea cablului care este un manunchi de fire rotunde, este suma sectiunilor firelor subtiri componente, astfel ca un "fi35" nu inseamna numai R =3,34, adica un diametru al cablului de 6,68mm cat ar iesi din calculul elementar ci ceva mai mult pentru ca exista si spatiul liber dintre fire, ajungand astfel la un diametru mai mare. Asa am dedus eu! Multumesc de intelegere!
Si va mai multumesc pentru datele de catalog pe care le-am retinut cu mare interes!
Si va mai multumesc pentru datele de catalog pe care le-am retinut cu mare interes!
- gigi haios
- **
- 241 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut. Dupa 8 ani de functionare buna a alternatorului a sosit timpul sa-l repar.
opel astra g z7dtl
Ii s-au inlocuit puntea de diode, releul de incarcare si semering.
la relanti fara consumatori incarca 14.2
la relanti cu ac cu aeroterma 1/2, faza scurta si faza lunga scade sub 13.8 dar cand turez motorul 2500 rpm incarcarea este peste 13.8
atasez testul cu mentiunea ca acumulatorul este nou varta 74ah
primul test este al bateriei
cel de-al doilea al alternatorului
ce înseamnã?
opel astra g z7dtl
Ii s-au inlocuit puntea de diode, releul de incarcare si semering.
la relanti fara consumatori incarca 14.2
la relanti cu ac cu aeroterma 1/2, faza scurta si faza lunga scade sub 13.8 dar cand turez motorul 2500 rpm incarcarea este peste 13.8
atasez testul cu mentiunea ca acumulatorul este nou varta 74ah
primul test este al bateriei
cel de-al doilea al alternatorului
ce înseamnã?
- gigi haios
- **
- 241 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- gigi haios
- **
- 241 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut! In seara asta in trafic, la vreo 5-10 min de la pornire mi s.a aprins martorul rosu de baterie. Am oprit, am repornit si...la fel, dupa o perioada de mers s-a oprins din nou. Am facut proba si la relanti si deasemenea, martorul se stinge la pornirea motorului dar se aprinde dupa ceva timp, cateva minute.
Stie cineva care ar fi problema si daca se mai poate circula asa?
Mentionez ca acum vreo 2 saptamani am schimbat fulia de la alternator, moment in care s.a facut si un test si incarca in limite normale.
Multumesc!
Stie cineva care ar fi problema si daca se mai poate circula asa?
Mentionez ca acum vreo 2 saptamani am schimbat fulia de la alternator, moment in care s.a facut si un test si incarca in limite normale.
Multumesc!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
Uite un mic upgrade, ieftin 5-10 lei, pe care nu e rau sa-l ai in masina.
Daca incarcarea e intre 13.8 si 14.4 atunci nu ai griji
Daca e des sub 13.5 .... atunci ar trebui sa incepi sa faci calculele pentru reparatie alternator...
Uite un mic upgrade, ieftin 5-10 lei, pe care nu e rau sa-l ai in masina.
Daca incarcarea e intre 13.8 si 14.4 atunci nu ai griji
Daca e des sub 13.5 .... atunci ar trebui sa incepi sa faci calculele pentru reparatie alternator...
vikh
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut, am o astra h Z 17 DTH si de vreo 2 ani ma chimui cu incarcarea, adica in astia 2 ani am tot schimbat releul si puntea de diode de cateva ori si nu am rezolvat nimic, acum am cumparat un alternator sh, l-am montat si acelasi lucru se intampla, simptomele sunt identice cu cele de cand aveam alternatorul masinii acestea fiind urmatoarele: cand pornesc masina imi apare masinuta cu cheita pentru cateva minute, timp in care alternatorul nu incarca deloc, dupa ce acesta dispare incepe si alternatorul sa incarce cate putin, asta dupa cateva manevre ( a 1-a si a 2-a un pic sprint, daca nu vrea asa, calc ambreiajul fara sa scot din viteza si tot asa pana incepe sa incarce), dupa ce incepe sa incarce cat de cat bn ( 13,5 pana la 13,9, asta nu constant ci osciland) nu trebuie sa o fotez, adica daca vreau sa fac vreo depasire si e nevoie sa o calc un pac incepe din nou sa scada incarcarea. Mentionam la inceput ca la pornire ramane masinuta cu cheita aprinsa pt cateva minute, acest lucru se intampla de aproape 3 ani cand un "mecanic" in momentul cand am facut revizia a considerat ca am 2 buji arse cu toate ca masina se comporta normal si nu aveam nici o eroare, sa le schimbe. in momentul de fata am urmatoarele erori: 062102, 050056, 056003, 050074, 038008. Va rog, daca v-ati confruntat cu asemenea probleme sa-mi spuneti si mie rezolvarea
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
vikh
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat