Dum 04 Oct, 2015 12:46 am
Buna tuturor,
Multumesc pentru sfaturi!
Am incercat testul pentru cautare aer fals dar pare ca nu-i asta. Am scos mufa MAF si am facut o tura, am constatat ca trage mai bine si au aparut urmatoarele erori: P0100, P0110, P0130(mentionez ca a disparut P0170), am zis ca ceva nu-i in regula cu debitmetrul asa ca l-am demontat ca sa-l curat. Am gasit greu spray de curatat, pana la urama am ajuns cu treburi de la job intr-un service auto si am stricat o intrebare acolo, mi-au vandut un spray Liqui Moly pentru curatare senzor de aer cu 30 lei. Asa cum am citit in tutorialul dlui Dan am tinut MAF in alcool izopropilic si apoi lam dat cu spray si cu o pensula... Azi l-am montat dar surpriza cu el montat pe masina i-mi da aceleasi erori doar cu o singura diferenta(Inainte cu mufa MAF deconecta ramanea aprins martorul masina cu cheie dupa pornire motor), acum ramane aprins martorul motor(engine electronics).
Am zis gata ceva nu-i in regula cu MAF si am facut masuratorile din tutorialul dlui Dan si iata rezultatele:
- pin 2 si sasiu(pin3) = 12,15V
- pin 4 si sasiu(pin3) = 4,98V
- pin 5 si pin 3 este 1V indiferent de turatia motorului
- deasemenea rezistenta masurata intre pin 5 si pin 3 este de 35 kohm
Luand in considerare cele de mai sus si mai ales masurarea pe pin 5 credeti ca MAF este defect?
Multumesc tare mult!