Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • leeheel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Agila 2003 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Esapamentul a fost demontat complet de pe masina la schimbarea tubului , si sonda 2 desfacut de la mufa .
Skip ads

  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@leeheel:
Sã presupunem cã nu ai fortat prea mult la demontarea sondei lambda 2 si nu ai deteriorat-o cu toate cã mã îndoiesc pt.cã la mine a mers foarte greu(ca sã o scot a trebuit sã încãlzesc gulerul locasului filetat la rosu cu flacãrã oxiacetilenicã,se întelege cã am pus altã sondã nouã).
Îti sugerez sã încerci si varianta pe care am învãtat-o si eu de la ceilalti colegi de club:
-decupleazã una din conexiunile de la bornele acumulatorului pentru 1h30min;
-dupã intervalul de timp specificat monteazã conexiunea la bornã;
-porneste motorul pe loc,nu-l accelera sub nicio formã si lasã-l sã meargã asa timp de 1orã;
-opreste motorul pt.10 minute dupã care porneste-l si deplaseazã-te pe un traseu usor pt. verificare fãrã sã fortezi masina.
Dacã mai apar si dupã aceastã procedurã martori aprinsi în bord si implicit coduri eroare este cazul sã te adresezi unui service specializat pt. a determina corect defectiunea.
  • leeheel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Agila 2003 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt. sfat o sa incerc , intre timp am masurat sonda 1 cu multimetru are 23 ohm si primeste 11.45v
pe firul negru ( + semnal ) are 0.44v . Nu cred ca sonda 1 nu ar fi bun . Trebuie sa masor si sonda 2 .
  • calela

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2014

  • Mesaj Privat
calela a scris:Domnul Dan,
acum merge normal, dar totusi, acum cã functioneazã, care au fost posibilele cauze?
erori la test pedale frânã +acceleratie au fost: doar P0201, P0201, P0203
Vã mulțumesc



Ca și completare, dupã verificare tot circuitul electric, am depistat și buba. În cablajul aferent injectoare-pompã care este comun, am gãsit o clemã metalicã corodatã, iar contactul între fire nu era stabil. Am tensionat puțin firele și am încercat sã pornesc motorul, dar fãrã succes. Am refãcut circuitul de alimentare comun injectoare-pompã, iar motorul pornește și funcționeazã fãrã probleme. Probabil, apa și acidul din baterie, în timp, au corodat circuitul și m-am ales cu aceste rezultate.
Vã mulțumesc.
Skip ads

  • me_stelian

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
me_stelian a scris:Va salut!

Noaptea de duminica spre luni am facut o calatorie mai lunga. La un moment dat, in timp ce ma deplasam cu viteza constanta am sesizat cu coada ochiului o usoare variati a acelor instrumentelor de bord. Dupa ceva vreme, toate acele instrumentelor au picat la zero (luminile ramas aprinse, atat cele exterioare - faruri, pozitii, cat si iluminarea plansei de bord). Am rezolvat empiric problema aplicand o palma panoului de instrumente. La ceva timp, s-a intamplat din nou, solutia aplicata fiind aceeasi. La primul popas am facut o testare cu metoda agrafei si am obtinut cod de eroare P0650. La plecare, dupa ce am pus contactul, martorul luminos masinuta cu cheita a ramas aprins pana la pornirea motorului, stingandu-se dupa. Alte simptome observate au fost: raspunsul mai greu la accelaratii, fuctuatia intensitatii luminoase a farurilor la actionarea oricarui consumator de energie electrica (butoanele geamurilor electrice sau chiar la apasarea pedalei de frana).
Masina este un opel Agila, Z12XE.

M-ar putea ajuta cineva cu o cale de urmat?

Cu multumiri anticipate,

Sa auzim de bine,
Marius


Va salut!

Am din nou aceeasi problema. Intre timp am reparat alternatorul confor recomandarilor domnului Ciucureanu. Mai am o problema si cu motorasul ce actioneaza geamul pe partea dreapta (pe dreapta e clocat pe un singur sens-coborare dar daca-l cuplez la mufele de pe usa stanga functioneaza perfect si pe ridicare si pe coborare). In mod clar e ceva in neregula cu instalatia electrica a masinii. Ce-mi recomandati sa incerc?

Ma poate indruma cineva catre un electrician auto bun in Bucuresti?

Va multumesc!

Sa auzim de bine,
Marius
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
EDS - poti incerca la ei: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462.

Mai incearca si aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=122692 , https://www.clubopel.com/vie...935&start=460

Si vezi ce mai zic si alti colegi.
  • me_stelian

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, o sa iau legatura cu cei de la EDS

Sa auzim de bine,
Marius
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare.Sunt membru opel nou si am o intrebare.De curand am achizitionat un opel corsa c care a mers perfect pana cand a inceput sa porneasca greu(pornea se scutura si murea motorul).Am dusa la mecanic care a curatat clapeta de acceleratie dupa care buburuza a pornit la sfert(ca sa zicem asa) dar am constatat o crestere enorma a consumului(pana sa fie curatata clapeta cam 8% in oras dupa 12-14% fara sa exagerez plus doua coduri de eroare(pana la curatare am fost cu ea la doua testere si nu au indicat nimic).Codurile sunt P0100 si P0120.Pot aceste doua coduri sa genereze consum exagerat de combustibil?Masina este Opel Corsa C 1.2 an 2003 si 138000 km(cel putin atat arata afisajul).Va multumesc pntru rabdare sa cititi mesajul meu si astept sfaturi.O zi buna tuturor.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai 'mecanicul' e bun de plata, se pare ca a distrus debitmetrul si clapeta a curatat cu ranga.
P0100 este cod de debitmetru belit, motorul merge dupa harta de avarie, nu stie cat aer intra si aproximeaza si el, rezultatul e consum marit.
P0120 este cod de clapeta (throttle body), incearca o invatare pozitie poate scapi, poate...
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Ieri am curatat personal clapeta cu spray de frane(mult...foarte mult) si cu o periuta.Clapeta avea depuneri pe margini care au fost indepartate si arata chiar bine acum si am mai curatat cu spray de contacte mufa care intra in clapeta(nu stiu ce este) si debitmetru dupa care un prieten mi-a sters erorile cu un op-com.Dupa ce am oprit motorul si am pus iar contactul erorile nu au mai aparut.Sa se fi rezolvat problema oare?Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si ce a curatat mecanicul tau ?
Pai daca tu cureti dupa el atunci te duci cu bardita si ceri banii ca el nu a facut nimic.
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Pai ...... ce sa zic.Bardita o sa inprumut de la cineva dar pe mine ma intereseaza daca a fost remediata problema dupa ce am facut eu.Din ce am spus ca am facut mai sus ce credeti?Sa rezolvat?Stiu ca pot afla doar daca fac vreo 100km dar.......La acel mecanic nu mai mai duc asta este cert.Va multumesc pentru timpul acordat
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar timp si km pot spune daca e rezolvata sau nu.
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Se pare ca sa rezolvat problema(sper sa nu mai apara).Clapeta curatata temeinic plus mufele curatate bine si ele si cam atat.De data asta se pare ca am scapat ieftin.O zi buna tuturor
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o Agila 1.2 an 2000, si de aseara s-a aprins becul de eroare din bord care seamana ca desen cu un debitmetru, iar de atunci parca merge mai bine, e mai sprintena (apropo, de la un timp mi s-a parut ceva mai puturoasa decat de obicei, asta cu mult timp inainte sa dea cod de eroare). Am incercat azi si am codul de eroare 0141, care potrivit tabelului de la inceputul topicului inseamna:
P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)
Tradus in romana de rand, ce inseamna, ce trebuie schimbat?
Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Verificati sonda lambda de dupa catalizator (mufa, contacte,
integritate fire), intre pinul 1 si 2 sa fie 5-20 ohmi (sonda) si sa ajunga
11-14V, intre 3 si 4 sa aveti 0.6V.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc, o sa verific maine.
P.S. Unde e pozitionata, daca nu e cu suparare?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pe traseul de esapament, marcata in foto:

  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, ma uit maine la ea.
  • vasile72

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna.Cine ma ajuta cu un raspuns la cod de eroare P1600? Am o agila cu motor de 1.Daca se poate un raspuns mai explicit.Va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR