- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 177 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
In final... un consum bun il putem scoate cu admisia curata, DPF curat, EGR curat.... OK! Unii ziceau mai sus ca au 0.3-0.4% la relanti?!? Cand o fi fost masina noua, presupun . Mie imi ia acum 0.6-0.9% la relanti orice i-as face, iar in mers e cam asa:
Urban 8,5% (Madrid- bara la bara, semafoare, asteptari infernale)
Extraurban: 5-6%
Revin la ideea ca unii se plang de consum, dat fiind faptul ca sunt diesel... dar sa avem in vedere si alte 2 aspecte:
1- Greutatea masinii (la mine masina goala are 1600kg)
2- Presiunea din pneuri (toti vor sa nu simta gropile si le lasa mai moi)
De aici se trag cateva procente in plus la consum... e fizica pura
Sa va mai zic ca am admisia /tija swirl originala la 226.000km?
Cu respect!
Urban 8,5% (Madrid- bara la bara, semafoare, asteptari infernale)
Extraurban: 5-6%
Revin la ideea ca unii se plang de consum, dat fiind faptul ca sunt diesel... dar sa avem in vedere si alte 2 aspecte:
1- Greutatea masinii (la mine masina goala are 1600kg)
2- Presiunea din pneuri (toti vor sa nu simta gropile si le lasa mai moi)
De aici se trag cateva procente in plus la consum... e fizica pura
Sa va mai zic ca am admisia /tija swirl originala la 226.000km?
Cu respect!
- am-draci
- **
- 151 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
am-draci
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
alextvy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vad aici tot felul de discutii despre filtru de particule,de obicei la vectra 1.9 dth cu filtru de particule el isi face regenerare odata la ceva timp si se intampla de obicei sa scoata mult fum sa ii scada din putere si sa ai un consum instat de aprox 3.5% acesta e consumul cu masina la relanti. Si eu am aceeasi problema am impresia ca masina e lenesa dar sunt inainte de schimbul de ulei filtre s.a si ma gandesc ca e si asta o problema.Eu va recomand sa bagati doar motorina cat mai puternica daca masina se invata asa scade si consumul plus ca aveti si sportivitate si o motorina care are o aprinere cat de cat buna.
alextvy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut! Am o vectra C din 2005 si in urma cu cateva luni am avut o problema cu injectoarele care a necesitat demontarea lor. Tot cu aceasta ocazie am facut si o curatare a rezervorului. Din acel moment am observat ca in BC consumul este mult mai mic, undeva la 0,3 - 0,4 in stationare. Consumul a scazut simtitor si in mers, undeva la 4,7-4,8 exterior si 6,0-6,5 in oras. Initial am crezut ca are legatura cu reconditionarea - recalibrarea injectoarelor. Surpriza, daca ii pot spune asa, a aparut când am facut si consumul la pompa, ocazie cu care am constatat ca de fapt consumul nu a scazut deloc si este acelasi ca inainte de problema cu injectoarele. Dupa consumul facut la pompa am realizat ca intre BC si ceasul din bord (care arata consumul real) exista o diferenta de aprox. 1,2 - 1,3%. As vrea sa stiu de unde a aparut neconcordanta asta intre BC si ceasul din bord. Alte reparatii in afara de cele mentionate nu am facut la masina.
Avand in vedere ca ceasul din bord arata consumul in mod corect tind sa cred ca nu de la sonda din rezervor este problema. Stie cineva daca la rezervor mai exista o alta sonda sau senzor care trimite valorile spre BC si care ar fi putut fi dereglat sau stricat cu ocazia demontarii rezervorului ? In alta ordine de idei de unde isi ia BC-ul datele referitoare la consum ? Este ceva ce nu s-a respectat la reconditionarea injectoarelor sau la montarea lor ? Masina functioneaza normal si consumul este acelasi ca cel de dinaintea problemei cu injectoarele. Singura problema este la consumul indicat de BC (aici ajung niste date eronate).
Mentionez ca am fost la o reprezentanta Opel si am facut o resetare a BC-ului cu testerul original dar problema nu a fost rezolvata (in relanti sta tot la 0,3-0,4 iar in mers parca este ceva mai ok undeva la 7 - 7,2 in oras dar tot nu indica valorile corecte - consumul la pompa fiind de 8,2 - 8,4 in oras) .
Are cineva are idee cum pot rezolva aceasta problema ?
Avand in vedere ca ceasul din bord arata consumul in mod corect tind sa cred ca nu de la sonda din rezervor este problema. Stie cineva daca la rezervor mai exista o alta sonda sau senzor care trimite valorile spre BC si care ar fi putut fi dereglat sau stricat cu ocazia demontarii rezervorului ? In alta ordine de idei de unde isi ia BC-ul datele referitoare la consum ? Este ceva ce nu s-a respectat la reconditionarea injectoarelor sau la montarea lor ? Masina functioneaza normal si consumul este acelasi ca cel de dinaintea problemei cu injectoarele. Singura problema este la consumul indicat de BC (aici ajung niste date eronate).
Mentionez ca am fost la o reprezentanta Opel si am facut o resetare a BC-ului cu testerul original dar problema nu a fost rezolvata (in relanti sta tot la 0,3-0,4 iar in mers parca este ceva mai ok undeva la 7 - 7,2 in oras dar tot nu indica valorile corecte - consumul la pompa fiind de 8,2 - 8,4 in oras) .
Are cineva are idee cum pot rezolva aceasta problema ?
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ce tip de display ai?
Tid, bid, gid, cid?
Daca ai tid, asta din cate stiu eu nu suporta bc
Daca ai bid pe bc nu iti apare decat consumul mediu cat esti in miscare ( daca stai pe loc cat incalzesti masina sau la semafor nu e contorizat ) .Cel real mediu nu e afisat.
Daca ai gid full can, trebuie sa te uiti pe bc2. Pe bc1 e afisata informatia de la bid.
Daca ai cid sau ai masina half can nu stiu ce sa zic...
Trebuie sa ne lamureasca alt coleg.
Tid, bid, gid, cid?
Daca ai tid, asta din cate stiu eu nu suporta bc
Daca ai bid pe bc nu iti apare decat consumul mediu cat esti in miscare ( daca stai pe loc cat incalzesti masina sau la semafor nu e contorizat ) .Cel real mediu nu e afisat.
Daca ai gid full can, trebuie sa te uiti pe bc2. Pe bc1 e afisata informatia de la bid.
Daca ai cid sau ai masina half can nu stiu ce sa zic...
Trebuie sa ne lamureasca alt coleg.
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Sincer nu ma pricep ce tip de dispay am. Cert este ca inainte de episodul cu injectoarele atat in BC 1 cat si in BC 2 informatiile erau corecte si in concordanta cu ceasul din bord si consumul indicat era echivalent cu cel facut la pompa. Pot spune ca atat BC 1 cat si BC2 indicau aceleasi valori. As vrea sa imi spuna cineva daca exista vre-o legatura intre demontarea injectoarelor si valorile indicate de BC. Poate trebuia sa fac ceva la remontarea injectoarelor. O sa incerc sa vad daca acum contorizeaza si consumul in stationare.
Referitor la display cum pot afla ce tip este ? Masina este din 2005 cu comenzi pe volan tip rotita si are CD30 daca sunt cumva relevante aceste mentiuni.
Referitor la display cum pot afla ce tip este ? Masina este din 2005 cu comenzi pe volan tip rotita si are CD30 daca sunt cumva relevante aceste mentiuni.
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
valy cl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut,am aceiasi problema( ca si a lui alex11vsa) diferenta fiind doar ca la mine a aparut in urma remap-ului. Stiu ca e vechi topicul dar sper sa fie cineva ce va veni in ajutorul nostru,mai exact imi ajunge range-ul la 1500km dupa umplerea rezervorului si sta ceva vreme in zona aia,in regim de autostrada imi arata consum mediu de 4,4 cand de fapt e 6,1-6,2 (testul facut cu pompa) la 150km/h pe pilot automat acum sunt in teste in oras. testele le fac pe minim 1000km (sunt in afara tarii si tranzitez des anumite tari) si clar mi-a crescut si consumul tinand cont ca inainte faceam 1100-1200km cu un plin pe cand acum fac maxim 1000km la acelesi viteze,pe acelesi drumuri,cu aceiasi incarcatura!
- xcuseme
- ****
- 1,449 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,449
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Valy nu stiu ce sa zic, probabil trebuie sa faci o recalibrare a computerului de bord, eventual ia legatura cu cei care ti-au facut remaparea.
Cat despre consum, nu stiu cum reuseai sa faci 1000km cu un plin.
Eu la caravanul meu nu am reusit sa scot consum mai jos de 6% la drum lung, iar in oras sta undeva intre 9.2-10% (multe drumuri scurte).
Cat despre consum, nu stiu cum reuseai sa faci 1000km cu un plin.
Eu la caravanul meu nu am reusit sa scot consum mai jos de 6% la drum lung, iar in oras sta undeva intre 9.2-10% (multe drumuri scurte).
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
La un rezervor de 60 de litri si un consum de 5-5,5 (cat e normal pentru un diesel in care se pune motorina buna) faci 1000-1200 km cu un plin...
Am observat si eu de foarte multe ori ca motorina din romania e cam slaba si se arde repede (conaumuri de pana la 1-1.5 litri in plus fata de motorina din republica moldova)...
Cu motorina de la rompetrol masina mea e lenesa si consuma 6,5 extraurban.
Cu motorina de la lukoil masina e cu totul alta, fuge de rupe si consum pe acelasi traseu 5,5...
Am observat si eu de foarte multe ori ca motorina din romania e cam slaba si se arde repede (conaumuri de pana la 1-1.5 litri in plus fata de motorina din republica moldova)...
Cu motorina de la rompetrol masina mea e lenesa si consuma 6,5 extraurban.
Cu motorina de la lukoil masina e cu totul alta, fuge de rupe si consum pe acelasi traseu 5,5...
- xcuseme
- ****
- 1,449 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,449
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Ma uit la niste statistici de la altii si vad foarte rar consum mai jos de 6%, asta in Germania:
http://www.spritmonitor.de/...etail/220042.html - asta nu prea scade sub 6%
http://www.spritmonitor.de/...etail/227035.html - asta are 440mii km si scoate consumuri f bune... dar merge preponderent distante mari pe autobahn, avand doar 11% mers urban
http://www.spritmonitor.de/...etail/137642.html - comsum decent pentru un mers echilibrat oras/autostrada/nationale
http://www.spritmonitor.de/...etail/220042.html - asta nu prea scade sub 6%
http://www.spritmonitor.de/...etail/227035.html - asta are 440mii km si scoate consumuri f bune... dar merge preponderent distante mari pe autobahn, avand doar 11% mers urban
http://www.spritmonitor.de/...etail/137642.html - comsum decent pentru un mers echilibrat oras/autostrada/nationale
valy cl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri,nu se pune problema de calitatea motorinei dupa aparitia problemei am alimentat din trei tari Italia,Austria,Germania. Sunt foarte familiar cu consumul masinii fiind la mine de 2 ani si 100 000km, de 6 luni si 30 000km am remap si sunt foarte incantat de performante-consum,locuiesc in Germania de curand am fost in Italia si am descoperit o problema ce a necesitat inlocuirea remap.ului iar, de atunci am inceput problemele mai sus mentionate. Astept sarbatorile sa revin in tara si sa rezolv problema. Referitor la consum masina asta stie sa scoata si sub 5% mers linistit in regim de autostrada.
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
valy cl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Stiu de gluma,imi cunosc foarte bine masina si consumul probabil are un defect favorabil buzunarului meu sau avea ca acum pare ca si.a revenit si consuma mult dupa parerea mea sau normal dupa parerea altora. Consumul a fost principalul factor pentru care am pastrat.o,reamintesc ca vorbesc despre consumul facut la pompa nu cel afisat de bc in fine......voi incerca sa o readuc la consumul initial si voi incerca sa va demonstrez cumva ca nu aberez pe aici din lipsa de ocupatie,sunt membru de 2 ani si pana acum am postat un singur mesaj deci probleme nu am avut. Iar un test pe 100 000 km e foarte relevant dupa parerea mea. Va salut!
Pentru xcuseme tu ai postat link.uri cu consumuri foarte bune tinand cont ca sunt nemti(eu locuiesc de 5 ani in Germania,ar trebui sa.i vezi cum alearga) iar motoarele sunt dth eu vorbesc depre dt! Iar cel cu consumul mai mare are jante pe 18 daca i.ai pune jante pe 17 si un sofer ce ar merge constant cu 150 km/h cred ca poti sa mai scazi 1-1,5 litri% din consum!
Pentru xcuseme tu ai postat link.uri cu consumuri foarte bune tinand cont ca sunt nemti(eu locuiesc de 5 ani in Germania,ar trebui sa.i vezi cum alearga) iar motoarele sunt dth eu vorbesc depre dt! Iar cel cu consumul mai mare are jante pe 18 daca i.ai pune jante pe 17 si un sofer ce ar merge constant cu 150 km/h cred ca poti sa mai scazi 1-1,5 litri% din consum!
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
alex11vsa a scris:Nici fabricantul nu da in specificatii sub 5. Ar trebui sa te duci la Opel sa le spui secretul tau. Cu alte cuvinte "mai taie din ele" 😁😁😁. Sper ca stii de gluma !
ce e drept eu am z19dt (120 cp) si la un drum bucuresti-galati (pe autostrada soarelui, slobozia, braila, galati) am scos consum undeva pe la 5 litri (la pompa cat si pe BC, la mine diferenta intre pompa si BC e infima, nu ma intrebati de ce, nu am facut nimic special).
insa mers absolut regulamentar, 130 pe autostrada, regulamntar in localitate, regulamentar extraurban, fara accelerari bruste, fara depasiri inutile, etc.
masina cu 3 adulti, 2 copii, portbagajul plin cu diverse...
daca ma dau la ea cred ca pot depasi lejer 7 pe acelasi traseu si cu aceeasi incarcatura...
valy cl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Despre asta vorbeam......sa mai fi avut 1000km de autostrada cu aceiasi viteza de 130km/h pe pilot automat iti mai scadea putin,eu la prima cursa externa am scos 4.7 cu jante pe 16 si gume 205 (doar 2 persoane si foarte putin bagaj) dar am trecut repede la 17 cu 215 deci mi.am asumat consumul de 5-5,4. Cei ce ies o singura data pe an pe autostrada in drum spre mare nu cred ca vor vedea asemenea consum,eu fac minim 30 000km pe an pe autostrada, daca nu faceam atat de multi km nu ma interesa 1l in plus la consum dar in cazul meu e diferenta de aprox 500l in plus si aprox 600€ pe an deci........