- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Sincer nu iti pot recomanda vreun service, nu m-am lovit de problema asta si nici nu as vrea...
Dar sunt colegi care ti-ar putea recomanda... unii chiar s-au lovit de problema asta. Vezi pe aici: https://www.clubopel.com/vie...54&highlight=
Dar sunt colegi care ti-ar putea recomanda... unii chiar s-au lovit de problema asta. Vezi pe aici: https://www.clubopel.com/vie...54&highlight=
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Revin cu o alta intrebare: Cum e mai bine de verificat presiune uleiulului, clasic sau direct la piston? Sa detaliez putin,de dimineata la pornire la rece, mi-a aparut mesajul cu presiunea scazuta ulei timp de 3 sec, e cam a treia oara când îmi apare in ultima luna. Am programare pt joi la eds sa ii schimb oringul de la pompa de ulei, as vrea sa ii fac o verificare a presiunii pana atunci, am sunat la revizieopel si mi-au recomandat sa-i fac verificarea direct la piston, ca cea clasicã nu ar fii la fel de precisã! Cum ma sfãtuiți sa procedez?
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pai sunt lucuri diferite. La piston masori compresia...asa vezi daca din cauza presiunii scazute de ulei sau a uzurii in timp segmentii sunt afectati si nu mai exista compresie, sau e sub valorile date de producator.
Cu un manometru pe circuitul de ulei vezi ce presiune furnizeaza pompa in instalatie.
Incepi cu aceasta din urma si daca sunt probleme de genul consum mare de ulei atunci treci la un test de compresie. In general din cauza presiunii scazute de ulei se duc altele la inceput si apoi se ajunge la segmenti.
Cu un manometru pe circuitul de ulei vezi ce presiune furnizeaza pompa in instalatie.
Incepi cu aceasta din urma si daca sunt probleme de genul consum mare de ulei atunci treci la un test de compresie. In general din cauza presiunii scazute de ulei se duc altele la inceput si apoi se ajunge la segmenti.
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Tocmai de aceea am intrebat,nu prea ma pricep,variant cu presiunea la piston mi-a fost propusa de un service,pt ca daca îmi masoara cu manometrul si dupã o perioada apar probleme,sa nu le "sar in cap", au avut mai multe insignia cu probleme la pompa si chiar motor blocat,recent, si nu vor sa isi asume nici un risc!
Multumesc pt lãmuriri!
Multumesc pt lãmuriri!
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Ionutkkk
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2014
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Am fost la service,i-am schimbat oringul,cel vechi era destul de rigid in comparatie cu cel nou,baia de ulei era curata,nu erau urme de pilitura,presiunea nu am mai verificat-o, cred ca oringul era cauza mesajului din bord.
Acum merg mult mai linistit si sper ca sa nu mai am nici o problema prea curand!
Acum merg mult mai linistit si sper ca sa nu mai am nici o problema prea curand!
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
vsc84,
Era bine sa verifici si presiunea uleiului...
Eu am inlocuit si garniturile de la racitorul de ulei...,acum zic ca este mult mai bine ca inainte, presiunea la relantiu (temperature lichidului avea peste 90 grade), a urcat putin...,2,1 fata de 2,0 , cat era inainte de inlocuirea simeringului...
Era bine sa verifici si presiunea uleiului...
Eu am inlocuit si garniturile de la racitorul de ulei...,acum zic ca este mult mai bine ca inainte, presiunea la relantiu (temperature lichidului avea peste 90 grade), a urcat putin...,2,1 fata de 2,0 , cat era inainte de inlocuirea simeringului...
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut, gyzmo!
Nu am verificat presiunea ca nu prea am avut timp, am sunat si pe la service-ul care merg constant si erau aglomerati,in 3 zile aveam programare pt schimbat oring si l-am schimbat doar pe acesta pt ca nu mi-a zis nimeni ca e bine de schimbat si celelalte garnituri. Totusi nu mi se pare ,in cazul tau, o schimbare semnificativa de la 2,0 la 2,1!
Nu am verificat presiunea ca nu prea am avut timp, am sunat si pe la service-ul care merg constant si erau aglomerati,in 3 zile aveam programare pt schimbat oring si l-am schimbat doar pe acesta pt ca nu mi-a zis nimeni ca e bine de schimbat si celelalte garnituri. Totusi nu mi se pare ,in cazul tau, o schimbare semnificativa de la 2,0 la 2,1!
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
La un drum de 55km pe exterior am observat ca apa nu mai ajunge la 90 grade.
Am dat pe afisajul digital si pe tot parcursul drumului am observat ca apa statea undeva intre 63-65....... si mai urca uneori la 73 pe la cate o panta . Nu apare nici o eroare in bord
Sa inteleg ca termostatul este bulit. Ce termostat recomandatiiii?
Masina este o Insignia 160CP Motor 2.0 DTH
Precizez ca pe oras apa ajunge la 90 gr. dar cred ca este normal ne find curent de aer in radiator
Pana acum nu a facut asa, apa statea la 90
Am uitat sa precizez ca afara erau 10 grade iar caldura in masina era pe 22 grade.
Multumesc
La un drum de 55km pe exterior am observat ca apa nu mai ajunge la 90 grade.
Am dat pe afisajul digital si pe tot parcursul drumului am observat ca apa statea undeva intre 63-65....... si mai urca uneori la 73 pe la cate o panta . Nu apare nici o eroare in bord
Sa inteleg ca termostatul este bulit. Ce termostat recomandatiiii?
Masina este o Insignia 160CP Motor 2.0 DTH
Precizez ca pe oras apa ajunge la 90 gr. dar cred ca este normal ne find curent de aer in radiator
Pana acum nu a facut asa, apa statea la 90
Am uitat sa precizez ca afara erau 10 grade iar caldura in masina era pe 22 grade.
Multumesc
danutryo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia OPC 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2017
- Mesaj Privat