Am presupus acest lucru deoarece:
1. Masinile cu CNG de fabrica sunt destinate aproape EXCLUSIV mersului pe gaze,rezervorul de benzina are capacitatea de aprox. 10 litri.
2.Instalatia de CNG nu se poate modifica sa mearga pe GPL. (sau se poate dar in niciun caz nu renteaza)
@cangri la 250 bari orice fisura mica nu ramane mica pentru mult timp
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si inca ceva din extragerea petrolului se obtin (inevitabil) gaze naturale si GPL. Deci practic GPL-ul este un "reziduu" care nu ar trebui sa coste mai mult de 1.5 RON dar bineinteles in RO s-a observat cererea de GPL si l-au facut cam 3 RON litru.
Oricum GPL-ul sau CNG-ul este rentabil ... cam cu 30-40 % decat un DIESEL de benzina nu mai vorbesc(ma refer la pret pe 100 de km).