- Tranzisztor
- *
- 31 mesaje
- din 26 Mar 2015
- Astra 2004 1.7CDTI DTH
- Timis
Tranzisztor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 1.7CDTI DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
MrG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua, m-ar interesa si pe mine o oferta pentru un J A20DTH (Buton Sport/Tour). M-ar interesa ca masina sa dezvolte cei 205CP(205?!?!) in modul sport iar in modul tour ceva mai economic sau chiar sa ramana stock.
Also, recomandati anulare EGR/DPF pentru acest motor cu acest soft ?
LE: J-ul meu este 2011 (160CP)
Also, recomandati anulare EGR/DPF pentru acest motor cu acest soft ?
LE: J-ul meu este 2011 (160CP)
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
MrG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu ai nevoie de EGR/DPF off. Maparea am facut-o pe A20DTH de pe Insignia My2011 (cutia manuala in 6 trepte). Pe normal si Tour se simte mai fasneata, pentru ca 160 CP erau pur si simplu mult prea putini si aveai permanent senzatia ca tragi masina in carca dupa tine. La 205 CP, evident si datorita cuplului de 450Nm, pot sa zic ca masina a devenit agresiva, mai ales ca are o masa de aproximativ 1.8 tone. Vorbeste cu baietii si iti dau ei mai multe detalii, dar pe ansamblu este o decizie corecta sa ai un plus de cai putere, cu atat mai mult cu cat pot fi diferentiati pe moduri sport/tour.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
MrG a scris:Buna ziua, m-ar interesa si pe mine o oferta pentru un J A20DTH (Buton Sport/Tour). M-ar interesa ca masina sa dezvolte cei 205CP(205?!?!) in modul sport iar in modul tour ceva mai economic sau chiar sa ramana stock.
Also, recomandati anulare EGR/DPF pentru acest motor cu acest soft ?
LE: J-ul meu este 2011 (160CP)
Also, recomandati anulare EGR/DPF pentru acest motor cu acest soft ?
LE: J-ul meu este 2011 (160CP)
Buna ziua, am raspuns prin mesaj privat.
O zi buna!
tomy69
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna seara....nu mi se pare corect sa raspundeti prin ....mesaj privat!De ce nu spuneti in direct pretul?/Aveti ceva de ascuns?Parerea mea stricta si personala.....daca nu aveti nimic de ascuns ....spuneti aici direct preturile!daca nu ...inseamna ca ceva este ....undercover!Si nu vreti sa stie tot poporul despre ce este vorba!
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
insanoo
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
flavicx a scris:Buna ziua,
Ma intereseaza o remapare pentru Opel Frontera B 2002 Y22DTH (85 KW, 116 cai). Cata putere se poate castiga? Care este pretul? Aveti colaboratori aproape de Alba iulia capabili sa faca operatiunea?
Multumesc.
Ma intereseaza o remapare pentru Opel Frontera B 2002 Y22DTH (85 KW, 116 cai). Cata putere se poate castiga? Care este pretul? Aveti colaboratori aproape de Alba iulia capabili sa faca operatiunea?
Multumesc.
Buna ziua,
Se obtin aprox. 140 CP. Pretul este de 200 EUR, se poate face la Bucuresti sau Arad.
insanoo a scris:Buna seara
M-ar interesa o mapare pt Insignia A20DTH, my 2010.
Pe buton sport 205 CP, pe Standard si Tour 180 CP.
Se poate? Cat m-ar costa?
Multumesc.
M-ar interesa o mapare pt Insignia A20DTH, my 2010.
Pe buton sport 205 CP, pe Standard si Tour 180 CP.
Se poate? Cat m-ar costa?
Multumesc.
Da, se poate. Pretul este de 350 EUR, valabil pana la sfarsitul lunii februarie.
Rbyyy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
ruffus01
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema la un opel corsa c 1.3 cdti din 2004. Are zile in care merge perfect in orice treapta de viteza la orice turatie si are zile ca astazi in care in orice treapta de viteza pana la 3000 de turati ajunge destul de greu si scoate fum alb albastru si negru si dupa 3000 de turatii se simte o crestere de putere destul de mare si nu mai scoate fum deloc. Mentionez ca in situatia in care scoate fum sub 3000 ture trebuie sa merg cel putin 3km cu ea turata la 3500 in treapta a3a sau a4a si cateodata isi revine si nu mai am nicio problema cu fumul sau cu lipsa de putere la turatii joase. Inca un detaliu pe care l-am aflat zilele trecute de cand s-a mai incalzit afara a aparut din nou problema cu fumul si nu isi mai revine nici daca merg cu ea peste 3500 de turatii, mentionez ca din decembrie pana zilele trecute cat timp a fost destul de frig masina a mers perfect si foarte rar mai simteam lipsa de putere si doar pt cateva secunde in rest a mers perfect( zic eu).
Mentionez ca am schimbat debitmetrul cu unul nou lipit intercoolerul deoarece avea pierderi si curatat egr-ul, iar pe toate testerele nu imi arata nicio eroare la motor sau la componentele lui.
Seria masinii: W0L0XCF0846017792
Astept sfaturi din partea voastra si parereri. As putea veni cu masina doar saptamana viitoare miercuri sau joi deoarece nu sunt din Bucuresti.
Multumesc!
Mentionez ca am schimbat debitmetrul cu unul nou lipit intercoolerul deoarece avea pierderi si curatat egr-ul, iar pe toate testerele nu imi arata nicio eroare la motor sau la componentele lui.
Seria masinii: W0L0XCF0846017792
Astept sfaturi din partea voastra si parereri. As putea veni cu masina doar saptamana viitoare miercuri sau joi deoarece nu sunt din Bucuresti.
Multumesc!
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
ruffus01 a scris:Salut. Am si eu o problema la un opel corsa c 1.3 cdti din 2004. Are zile in care merge perfect in orice treapta de viteza la orice turatie si are zile ca astazi in care in orice treapta de viteza pana la 3000 de turati ajunge destul de greu si scoate fum alb albastru si negru si dupa 3000 de turatii se simte o crestere de putere destul de mare si nu mai scoate fum deloc. Mentionez ca in situatia in care scoate fum sub 3000 ture trebuie sa merg cel putin 3km cu ea turata la 3500 in treapta a3a sau a4a si cateodata isi revine si nu mai am nicio problema cu fumul sau cu lipsa de putere la turatii joase. Inca un detaliu pe care l-am aflat zilele trecute de cand s-a mai incalzit afara a aparut din nou problema cu fumul si nu isi mai revine nici daca merg cu ea peste 3500 de turatii, mentionez ca din decembrie pana zilele trecute cat timp a fost destul de frig masina a mers perfect si foarte rar mai simteam lipsa de putere si doar pt cateva secunde in rest a mers perfect( zic eu).
Mentionez ca am schimbat debitmetrul cu unul nou lipit intercoolerul deoarece avea pierderi si curatat egr-ul, iar pe toate testerele nu imi arata nicio eroare la motor sau la componentele lui.
Seria masinii: W0L0XCF0846017792
Astept sfaturi din partea voastra si parereri. As putea veni cu masina doar saptamana viitoare miercuri sau joi deoarece nu sunt din Bucuresti.
Multumesc!
Mentionez ca am schimbat debitmetrul cu unul nou lipit intercoolerul deoarece avea pierderi si curatat egr-ul, iar pe toate testerele nu imi arata nicio eroare la motor sau la componentele lui.
Seria masinii: W0L0XCF0846017792
Astept sfaturi din partea voastra si parereri. As putea veni cu masina doar saptamana viitoare miercuri sau joi deoarece nu sunt din Bucuresti.
Multumesc!
Cel mai bine faceti o programare la diagnoza, tel: 0740.300.040
marian344 a scris:Salut. Remapare pentru Insignia 130 cp DTJ 2009 se poate ? Im jur de 190 cp asi prefera. Pret ? Sant dun Satu-Mare. Aveti colaboratori prin apropiere? Mersi mult
Din pacate, se poate doar in Bucuresti
- Andrei_JOY
- **
- 137 mesaje
- din 04 Jun 2015
- Zafira 2008 A17DTR
- Bucuresti
Andrei_JOY
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- evelyn
- **
- 102 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Arges
evelyn
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
Mikki a scris:
Buna ziua,
Se obtin aprox. 140 CP. Pretul este de 200 EUR, se poate face la Bucuresti sau Arad.
Da, se poate. Pretul este de 350 EUR, valabil pana la sfarsitul lunii februarie.
, si din martie se ieftineste ca as face si eu la bestia mea
flavicx a scris:Buna ziua,
Ma intereseaza o remapare pentru Opel Frontera B 2002 Y22DTH (85 KW, 116 cai). Cata putere se poate castiga? Care este pretul? Aveti colaboratori aproape de Alba iulia capabili sa faca operatiunea?
Multumesc.
Ma intereseaza o remapare pentru Opel Frontera B 2002 Y22DTH (85 KW, 116 cai). Cata putere se poate castiga? Care este pretul? Aveti colaboratori aproape de Alba iulia capabili sa faca operatiunea?
Multumesc.
Buna ziua,
Se obtin aprox. 140 CP. Pretul este de 200 EUR, se poate face la Bucuresti sau Arad.
insanoo a scris:Buna seara
M-ar interesa o mapare pt Insignia A20DTH, my 2010.
Pe buton sport 205 CP, pe Standard si Tour 180 CP.
Se poate? Cat m-ar costa?
Multumesc.
M-ar interesa o mapare pt Insignia A20DTH, my 2010.
Pe buton sport 205 CP, pe Standard si Tour 180 CP.
Se poate? Cat m-ar costa?
Multumesc.
Da, se poate. Pretul este de 350 EUR, valabil pana la sfarsitul lunii februarie.