- aauto
- **
- 394 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 394
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
salut.am desfacut capacul chiuloasa si am strans injectoarele.am dat in jur de 4 filete pe fiecare injector destranse rau are alt sunet si alta viata.in cazul dezamorzarii ar fi bn verificate si astea masina are 345000 km.daca aveti erori la senzorul vibroken,verificati senzorul eu am gasit pilitura magnetizata in cap la senzor.am spart baia odata si de at cred ca e acolo pilitura
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la ce te referi ca ai strans injectoarele? la talpile injectoarelor te referi ca le-ai strans sau la ce? Alea normal se strang foarte putin, o tura doar ca sub ele exista un semering de etansare. Nu prea vad cum ar putea influenta asta sunetul si modul cum merge motorul... Doar daca aveai pe acolo scurgere de motorina (ce trebuia sa o vezi in mod normal prin aparitia in ulei a motorinei) sau iti intra uleiul in sistemul de injectie si aveai fum albastrui dar sansele sunt destul de mici. Acolo asezarea este pe un con...
ce simptome ai avut inainte sa strangi acele suruburi si care este diferenta acum? tind sa cred ca iti erau duse acele semeringuri de sub talpa injectorului si acum prin faptul ca le-ai mai strans s-au etansat mai bine dar tot va trebui sa le schimbi pentru ca acum tu ai ajuns aproape metal pe metal si de la dilatatiile de la temperatura se vor distruge si mai repede avand in vedere ca acel cauciuc care normal etanseaza este ca si inexistent daca le-a strans asa de tare...
ce simptome ai avut inainte sa strangi acele suruburi si care este diferenta acum? tind sa cred ca iti erau duse acele semeringuri de sub talpa injectorului si acum prin faptul ca le-ai mai strans s-au etansat mai bine dar tot va trebui sa le schimbi pentru ca acum tu ai ajuns aproape metal pe metal si de la dilatatiile de la temperatura se vor distruge si mai repede avand in vedere ca acel cauciuc care normal etanseaza este ca si inexistent daca le-a strans asa de tare...
alin3ll
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut.revin cu o problema inca nerezolvata.am un opel astra g 2.0 dti.2002.in vara m-a lasat pimpa de injectie.am
DUS-o la cineva prin fierbinti care repara pompe.ca reparatie a fost reconditionat calculatorul pompei, inlocuit garnituri si regulator presiune.am
Montat pompa ocazie cu care am constatat ca masina porneste dar foarte greu sau deloc, singura solutie fiind spray-u.asta se intampla doar cand sta nepornita mai mult de o ora, sau mai mult.precizez ca pana sa trimit pompa la fierbinti masina nu pornea nici cu spray afisand eroarea de pompa.am inlocuit cam tot ce se putea, furtunase retur, oringuri injectoare, carcasa filtru motorina.t-uri.degeaba, porneste foarte foarte greu sau deloc.ms
DUS-o la cineva prin fierbinti care repara pompe.ca reparatie a fost reconditionat calculatorul pompei, inlocuit garnituri si regulator presiune.am
Montat pompa ocazie cu care am constatat ca masina porneste dar foarte greu sau deloc, singura solutie fiind spray-u.asta se intampla doar cand sta nepornita mai mult de o ora, sau mai mult.precizez ca pana sa trimit pompa la fierbinti masina nu pornea nici cu spray afisand eroarea de pompa.am inlocuit cam tot ce se putea, furtunase retur, oringuri injectoare, carcasa filtru motorina.t-uri.degeaba, porneste foarte foarte greu sau deloc.ms
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
alin3ll
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
alin3ll
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
M-ar interesa si pe mine un test de presiune la un opel astra g 2.0 dti.se dezamorseaza.m-ar interesa un test de presiune si o eventuala remedeiere a problemei.mentionez ca am inlociut tot ce se putea.pb este din pompa de injectie.a fost reparata si in urma reparatiei a aparut aceasta pb cu dezamorsarea.multumesc
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
vedeti ca exista tutorial pentru pompa VP44 si acolo se spune si cum se face un test de presiune si ce presupune acesta. daca nu aveti cele necesare pentru a face acest lucru (atentie la presiunea cu care se face testul) mai bine mergeti la un atelier specializat (aveti cel putin doi colegi pe forum care au service-uri auto in Bucuresti si sunt cunoscuti in comunitate ca fiind seriosi si specialisti in Opel - Eduard33 respectiv Maiandrei) sa verifice ei unde aveti dezamorsarea si pe unde se pierde presiunea de motorina.
Alin mai poti sa verifici daca este vorba de dezamorsare si punanf pompa pe direct cu 2 furtune intr-o sticla de 1.5l si dupa amorsare si pornire ar trebui sa porneasca si dupa 10 ore de stat daca pompa este in regula.
ATENTIE! nu mai folosi spray pentru pornire ca distrugi motorul...
Alin mai poti sa verifici daca este vorba de dezamorsare si punanf pompa pe direct cu 2 furtune intr-o sticla de 1.5l si dupa amorsare si pornire ar trebui sa porneasca si dupa 10 ore de stat daca pompa este in regula.
ATENTIE! nu mai folosi spray pentru pornire ca distrugi motorul...
alin3ll
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
alin3ll
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
alin3ll a scris:Salut.revin cu o problema inca nerezolvata.am un opel astra g 2.0 dti.2002.in vara m-a lasat pimpa de injectie.am
DUS-o la cineva prin fierbinti care repara pompe.ca reparatie a fost reconditionat calculatorul pompei, inlocuit garnituri si regulator presiune.am
Montat pompa ocazie cu care am constatat ca masina porneste dar foarte greu sau deloc, singura solutie fiind spray-u.asta se intampla doar cand sta nepornita mai mult de o ora, sau mai mult.precizez ca pana sa trimit pompa la fierbinti masina nu pornea nici cu spray afisand eroarea de pompa.am inlocuit cam tot ce se putea, furtunase retur, oringuri injectoare, carcasa filtru motorina.t-uri.degeaba, porneste foarte foarte greu sau deloc.ms
DUS-o la cineva prin fierbinti care repara pompe.ca reparatie a fost reconditionat calculatorul pompei, inlocuit garnituri si regulator presiune.am
Montat pompa ocazie cu care am constatat ca masina porneste dar foarte greu sau deloc, singura solutie fiind spray-u.asta se intampla doar cand sta nepornita mai mult de o ora, sau mai mult.precizez ca pana sa trimit pompa la fierbinti masina nu pornea nici cu spray afisand eroarea de pompa.am inlocuit cam tot ce se putea, furtunase retur, oringuri injectoare, carcasa filtru motorina.t-uri.degeaba, porneste foarte foarte greu sau deloc.ms
cand a fost reconditionata pompa au fost schimbate toate garniturile? ce tine de pompa? fa un test presiune.la tine daca nu porneste dupa 1 ora,pe unde prinzi aer ar trebui la test sa se vada imediat pe unde curge ca in cazul meu kit ca testul presiune a fost facut cu o pompa tip para si la mine dupa 5 ore nu mai pornea ,a a fost garnitura de la surubul de blocare
iar testul cu sticla nu e prea valabila din 1 motiv:rezervorul de combustibil e amplasat mai jos decat motorul si filtrul de motorina.motorina de pe tur incearca sa se duca inapoi in rezervor face suctiune.scoate turul si trage motorina cu gura sa vezi despre ce vb.si eu am montat supa sens pe tur dar degeaba ca pleaca motorina pe retur..la testul cu sticla nu intervin aceste fortze vacum/suctiune ca sa prinda aer fals.
- george robert
- *
- 5 mesaje
- din 05 Mai 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
george robert
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- george robert
- *
- 5 mesaje
- din 05 Mai 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
george robert
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- george robert
- *
- 5 mesaje
- din 05 Mai 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
george robert
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2016
- Mesaj Privat
- george robert
- *
- 5 mesaje
- din 05 Mai 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
george robert
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- george robert
- *
- 5 mesaje
- din 05 Mai 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
george robert
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2016
- Mesaj Privat