- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
insanoo
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2014
- Mesaj Privat
salut
saptamana trecuta, pe la vreo 3000 de turatii, si-a pierdut puterea pt cateva secunde si a aparut mesajul SVS. Dupa cateva zile, am mers la reprezentanta ca trebuia sa fac revizia (ulei, filtre, placute) si i-au facut si o diagnoza: furtun turbo crapat. Mi-au zis sa-l schimb, dar nu am vrut pt ca m-ar fi costat totul, piesa plus manopera vreo 750 lei (cu reducere 25%) si deja platisem vreo 1000 lei pe revizie si piese.
Iar azi m-am dus la ...service-ul ala din Pantelimon - Morarilor. Am luat furtun TAP (thermotec), mi-au zis ca e bun si asta, 269 lei, si manopera 80 lei. PLus, moca, stergerea erorilor si regenerare fortata. M-a dus cu totul la 350 lei.
Un singur dubiu am: sa vedem cat tine furtunul asta aftermarket.
saptamana trecuta, pe la vreo 3000 de turatii, si-a pierdut puterea pt cateva secunde si a aparut mesajul SVS. Dupa cateva zile, am mers la reprezentanta ca trebuia sa fac revizia (ulei, filtre, placute) si i-au facut si o diagnoza: furtun turbo crapat. Mi-au zis sa-l schimb, dar nu am vrut pt ca m-ar fi costat totul, piesa plus manopera vreo 750 lei (cu reducere 25%) si deja platisem vreo 1000 lei pe revizie si piese.
Iar azi m-am dus la ...service-ul ala din Pantelimon - Morarilor. Am luat furtun TAP (thermotec), mi-au zis ca e bun si asta, 269 lei, si manopera 80 lei. PLus, moca, stergerea erorilor si regenerare fortata. M-a dus cu totul la 350 lei.
Un singur dubiu am: sa vedem cat tine furtunul asta aftermarket.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am patit si eu ce pateste toata lumea. Intrebare: daca cumpar doar furtunul, ala TAP (doar asta l-am gasit pe stoc rapid) http://www.revizieshop.ro/o...-1302277-p-23825, cat de greu/usor e de scos cotul de pe furtunul vechi?
De asemenea, are cineva in ghid scurt pentru cum se scoate ornamentul de langa proiector fara a rupe nimic?
De asemenea, are cineva in ghid scurt pentru cum se scoate ornamentul de langa proiector fara a rupe nimic?
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
La pag. 7 explica cineva cum se face totul. Furtunul e strans pe cot cu un colier, se slabeste, e chiar in fata grilei de proiector, si iese f. usor. Pentru grila eu am folosit surubelnita infasurata intr-o carpa sa nu se zgarie vopseaua si cu o mana pe dedesupt ajuti clipsurile sa se desfaca. (de fapt, cred ca numai ai impresia ca la ajuti, dar tragi putin de ele sa scape buza clemei mai usor din locas)
E bine de studiat imaginea de la pag 5, daca bagi surubelnita exact in dreptul clipsurilor sar mai repede si nu risti sa indoi, sau rupi ornamentul.
E bine de studiat imaginea de la pag 5, daca bagi surubelnita exact in dreptul clipsurilor sar mai repede si nu risti sa indoi, sau rupi ornamentul.
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Officer a scris:Am facut si eu revizia si s-a gasit celebrul furtun cu ceva ulei pe el. S-a recomandat schimbarea. O sa il schimb cu unul TAP. Masina are 38.000 km.
Salut. Doar 38000 de mii? Incredibil.... Imi pare rau pentru neplacerile intampinate. De la ce cauza a ajuns ulei pe acel furtun? Stima. o seara buna.
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Georgescu Cristian a scris:La pag. 7 explica cineva cum se face totul. Furtunul e strans pe cot cu un colier, se slabeste, e chiar in fata grilei de proiector, si iese f. usor. Pentru grila eu am folosit surubelnita infasurata intr-o carpa sa nu se zgarie vopseaua si cu o mana pe dedesupt ajuti clipsurile sa se desfaca. (de fapt, cred ca numai ai impresia ca la ajuti, dar tragi putin de ele sa scape buza clemei mai usor din locas)
E bine de studiat imaginea de la pag 5, daca bagi surubelnita exact in dreptul clipsurilor sar mai repede si nu risti sa indoi, sau rupi ornamentul.
E bine de studiat imaginea de la pag 5, daca bagi surubelnita exact in dreptul clipsurilor sar mai repede si nu risti sa indoi, sau rupi ornamentul.
La pagina 7 nu explica cum scoti ornamentul. Asta era intrebarea mea, la ala am emotii sa nu rup ceva. Dar ma voi descurca.
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Doi oameni, cam o ora.
Observatii:
1. din cauza ca eu am cumparat doar furtunul, fara cot, a fost necesar un colier suplimentar, la imbinarea cot-furtun. Pe cel original nu am stiut sa il desfacem in asa fel incat sa poata fi refolosit. Mie mi s-a parut a fi de "unica folosinta".
2. La scosul ornamentului din spoiler e foarte usor sa zgarii spoilerul. E adevarat ca nu se prea observa, e intr-un loc unde spoilerul oricum incaseaza pietricele si orice mizerie de pe drum, dar e totusi neplacut. Si daca reusesti cumva, cu un prosop/hartie/punga plastic etc, sa protejezi spoilerul cand bagi surubelnita acolo tot vei deforma locul respectiv, plasticul ala e asa de moale ca o forta cat de mica lasa o adancitura in urma.
Cam asta ar fi. Vom vedea cat tine furtunul asta "ne-original".
Observatii:
1. din cauza ca eu am cumparat doar furtunul, fara cot, a fost necesar un colier suplimentar, la imbinarea cot-furtun. Pe cel original nu am stiut sa il desfacem in asa fel incat sa poata fi refolosit. Mie mi s-a parut a fi de "unica folosinta".
2. La scosul ornamentului din spoiler e foarte usor sa zgarii spoilerul. E adevarat ca nu se prea observa, e intr-un loc unde spoilerul oricum incaseaza pietricele si orice mizerie de pe drum, dar e totusi neplacut. Si daca reusesti cumva, cu un prosop/hartie/punga plastic etc, sa protejezi spoilerul cand bagi surubelnita acolo tot vei deforma locul respectiv, plasticul ala e asa de moale ca o forta cat de mica lasa o adancitura in urma.
Cam asta ar fi. Vom vedea cat tine furtunul asta "ne-original".
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
Salut. Doar 38000 de mii? Incredibil.... Imi pare rau pentru neplacerile intampinate. De la ce cauza a ajuns ulei pe acel furtun? Stima. o seara buna.
Officer a scris:Am facut si eu revizia si s-a gasit celebrul furtun cu ceva ulei pe el. S-a recomandat schimbarea. O sa il schimb cu unul TAP. Masina are 38.000 km.
Salut. Doar 38000 de mii? Incredibil.... Imi pare rau pentru neplacerile intampinate. De la ce cauza a ajuns ulei pe acel furtun? Stima. o seara buna.
Cei de la eds au recomandat inlocuire furtun. Probabil incepe sa cedeze. M-am uitat si eu si e niste ulei mai mult intarit si uscat inspre motor. Nu se poate vedea daca e vreo fisura sau altceva ca e locul prea ingust.
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mihaidobre
- **
- 68 mesaje
- din 27 Oct 2015
- Insignia 2011 A20DTL
- Iasi
mihaidobre
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2015
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat