Mie 13 Jul, 2016 11:59 am
Multumesc Catalin pentru raspuns,
Cei drept nu am specificat dar masina a trecut prin revizie, in privinta motorului , in luna Mai 2016 , tot atunci am si cumparat-o / adusa de afara, mai exact:
- rectificat chiuloasa ( nu avea compresie pe pistonul 2 iar la testul cu benzina ...se prelingea pe la supapa )
- schimbat distributia ( 165000 km )
- schimbat pompa de apa ( pierdea apa )
- schimbat garnituri ( cred se intelege acest lucru )
- bineinteles ca am curatat toate piesele care au fost date jos , inclusive baia de ulei , tacheti axa cu came,etc
- am introdus de doua ori ulei 5W40 , primul pentru o curatare la cald si dupa 1 saptamana am inlocuit cu Castrol 5W40 ( inclusiv schimbat filtrele )
...cand motorul a fost gata si mergea rotund , abia atunci am auzit si bataia de la tacheti ( cei drept mecanicul mi-a spus din timp ca e posibil sa am si uzura la tacheti / axa cu came
- am introdus si un aditiv peste ulei ( nu mai stiu cum se numea ) pentru a reduce bataia de la tacheti.
Am sa vorbesc cu mecanicul despre :
- Engine Flush ( dar cred ca este acel aditiv care l-am introdus ulterior )
- curat baia de ulei / sorb inlocuit garnituri ( dar repet eu am curat impreuna cu mecanicul toate piesele inclusive baia de ulei )
..sau in cele din urma voi schimba tacheti / axa cu came
Toate cele bune,