- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
unele coduri de eroare sint total irelevante, tin minte de pe vremea cind aveam Suzuki, aveam tot tabelul de coduri
iar unele erau pur si simplu de tip "general error", fara o descriere
cred ca la fel sint si la Opel, sint erori specifice si altele "generale"...din pacate
am trimis mail ( din nou, parca mai trimisese si Mellisa ) la GM Ro
astept raspuns cu nerabdare
inca ceva - EN590 este un cod destul de general, carburanti cu diferite concentratii de sulf se incadreaza in acest cod
exista motorina euro 4 conforma cu en590 dar si euro 5
problema este nelegata de carburant si nici de stilul de condus (cel mai probabil )
pt ca nu exista stil de condus atunci cind stai la semafor....
iar unele erau pur si simplu de tip "general error", fara o descriere
cred ca la fel sint si la Opel, sint erori specifice si altele "generale"...din pacate
am trimis mail ( din nou, parca mai trimisese si Mellisa ) la GM Ro
astept raspuns cu nerabdare
inca ceva - EN590 este un cod destul de general, carburanti cu diferite concentratii de sulf se incadreaza in acest cod
exista motorina euro 4 conforma cu en590 dar si euro 5
problema este nelegata de carburant si nici de stilul de condus (cel mai probabil )
pt ca nu exista stil de condus atunci cind stai la semafor....
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
De ce nu vreti voi sa intelegeti ca in alte tari nu se intampla...adica nu e semnalat pe forumurile din tara respectiva.. . nu e nici o eroare semnalata pe ECU....(semnalata si indicat ca fiind eroarea "TZ" )
Si mai ciudat ca se intampla aproape exclusiv in Bucuresti
Multi soferi de Corsa sunt incepatori...la prima masina diesel ....si romanul face economie la calitatea combustibilului de multe ori ....
Asta e parerea mea.....sigur unii nu sunt de acord......dar poate se gandesc putin si la ce zic eu....
s-ar putea ca adevarul sa fie la undeva mijloc ...ca de obicei
Si mai ciudat ca se intampla aproape exclusiv in Bucuresti
Multi soferi de Corsa sunt incepatori...la prima masina diesel ....si romanul face economie la calitatea combustibilului de multe ori ....
Asta e parerea mea.....sigur unii nu sunt de acord......dar poate se gandesc putin si la ce zic eu....
s-ar putea ca adevarul sa fie la undeva mijloc ...ca de obicei
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
mda......
De ce nu se intampla si la altii ? ( adica in alte tari)
La primele masini a existat o chemare in service ceva pentru o verificare a bratelor suspensiei puntii fata.
daca ar fi fost cayul chemau si pentru motoriyare....cred.
Oricum fenomenul se pare ac e pur ROMANESC....altii nu se plang ยช=
LE...ce motorina folosesti ?
Du-te in service la dealer, pune testerul pe ea ...incerca sa reproduci conditiile cand se opreste, vezi dac apare cod de eroare ( toate codurile de eroare is relevante...).
Vezi daca face si cu alt sofer...aka mecanicul de la service.....
Schimba motorina..
Daca esti mai plimbat pri EU...fa o testare la un service in Germania sau Austria....nu costa mai mult ca la reprezentatnta la noi ...
altfel.....
De ce nu se intampla si la altii ? ( adica in alte tari)
La primele masini a existat o chemare in service ceva pentru o verificare a bratelor suspensiei puntii fata.
daca ar fi fost cayul chemau si pentru motoriyare....cred.
Oricum fenomenul se pare ac e pur ROMANESC....altii nu se plang ยช=
LE...ce motorina folosesti ?
Du-te in service la dealer, pune testerul pe ea ...incerca sa reproduci conditiile cand se opreste, vezi dac apare cod de eroare ( toate codurile de eroare is relevante...).
Vezi daca face si cu alt sofer...aka mecanicul de la service.....
Schimba motorina..
Daca esti mai plimbat pri EU...fa o testare la un service in Germania sau Austria....nu costa mai mult ca la reprezentatnta la noi ...
altfel.....
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Masina era a dealerului, mi-au dat-o o luna pana a venit gtc-ul meu. Am fost la service si stiau de problema, dar mi-au spus ca nu o pot rezolva si ca au mai testat inca 3 masini si nu apare nimic pe tester. Nu m-a interesat prea tare problema pentru ca nu era masina mea. Un prieten si-a luat de curand o corsa cu acelasi motor si are si face la fel.
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
cristidb a scris:Masina era a dealerului,
...ei cand o face masina ta....si o poti studia in timp mai lung...atunci cred ca o sa ai mai multe informatii valoroase ...
...atunci puntem vorbi de COMBUSTIBILUL folosit in mod repetat....de stil de condus....( apropo de prieten ...)
...si pentru ca Romania e mai cu motz...se pare ca defectul asta a preferat selectiv masinile romanilor ?
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
cristidb a scris:Masina avea 2500km cand am primit-o, si am mai facut eu 3000km cu ea, practic era noua. Motorina am pus de unde am gasit, Petrom, Rompetrol, Lukoil... Dar tu vrei sa ma convingi ca nu avea nici o problema.
ehe,lasa-l in pace pe orinoco,``expertul `` nostru cititor in stele habar nu are despre ce vorbeste dar ,probabil din lipsa de atentie in societate,se baga in seama aici clar exista o problema,altfel nu s-ar plange atata lume;si cei de la reprezentante stiu de aceasta problema,dar dau din umeri pt ca spun ei;``nu noi am facut masina``..si au dreptate.. din pacate
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
avem aici codurile de eroare, in caz ca mai merge cineva la diagnosticare....
http://www.regalgs.org/obd2.htm
si o posibilitate de defectiune
BRAKE PEDAL SENSOR.
This just senses the change in voltage from zero to vbat when the brake pedal is pressed. It is used to implement over-run fuel cut off control.
On the sdis, if the switch is faulty, maladjusted or the brake light bulbs are blown, a loss of power may be experienced. This is because the ecu thinks the brakes have been applied, and if the throttle pedal is also pressed, it gets totally confused, goes into a sulk, and cuts the fuel and can turn on the MIL light temporarily!
mai multe despre senzori si pompa de combustibil
http://tuning-diesels.com/Edc15m/edc15m.htm
si va rog eu - aduceti numai informatii utile in acest forum, nu este un chat room, si nu e un loc doar de dat cu parerea decit dc aveti pregatire de mecanic/inginer/programator ecu etc...
http://www.regalgs.org/obd2.htm
si o posibilitate de defectiune
BRAKE PEDAL SENSOR.
This just senses the change in voltage from zero to vbat when the brake pedal is pressed. It is used to implement over-run fuel cut off control.
On the sdis, if the switch is faulty, maladjusted or the brake light bulbs are blown, a loss of power may be experienced. This is because the ecu thinks the brakes have been applied, and if the throttle pedal is also pressed, it gets totally confused, goes into a sulk, and cuts the fuel and can turn on the MIL light temporarily!
mai multe despre senzori si pompa de combustibil
http://tuning-diesels.com/Edc15m/edc15m.htm
si va rog eu - aduceti numai informatii utile in acest forum, nu este un chat room, si nu e un loc doar de dat cu parerea decit dc aveti pregatire de mecanic/inginer/programator ecu etc...
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
Location: Belfast,
United Kingdom
PostPosted: Fri Aug 13, 2004 3:17 pm Post Subject: Same Vectra trouble Reply with quote
My Vectra gives me the same trouble. It cuts out usually when stopping and sometimes in the middle of a journey. I've tried removing the petrol cap and I have also had the crankshaft sensor replaced. I have even had the ECU re-programmed and guess what? It still cuts out. I think I'll give Vauxhall a miss when I changing my car.
United Kingdom
PostPosted: Fri Aug 13, 2004 3:17 pm Post Subject: Same Vectra trouble Reply with quote
My Vectra gives me the same trouble. It cuts out usually when stopping and sometimes in the middle of a journey. I've tried removing the petrol cap and I have also had the crankshaft sensor replaced. I have even had the ECU re-programmed and guess what? It still cuts out. I think I'll give Vauxhall a miss when I changing my car.
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
isvflorin a scris:
My Vectra gives me the same trouble. It cuts out usually when stopping and sometimes in the middle of a journey. I've tried removing the petrol cap and I have also had the crankshaft sensor replaced. I have even had the ECU re-programmed and guess what? It still cuts out. I think I'll give Vauxhall a miss when I changing my car.
My Vectra gives me the same trouble. It cuts out usually when stopping and sometimes in the middle of a journey. I've tried removing the petrol cap and I have also had the crankshaft sensor replaced. I have even had the ECU re-programmed and guess what? It still cuts out. I think I'll give Vauxhall a miss when I changing my car.
Vectra si Corsa au "EXACT" aceleasi motoare
...iar "petrol" parca......e echivalentul la benzina
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
cititi cu atentie toata pagina, sint niste cauze probabile aici....
http://www.carsurvey.org/vi..._review_8486.html
nu numai la noi
http://www.forumsireland.co...thread.php?t=1942
http://wiki.answers.com/Q/R...oing_it_Any_ideas
sau dc inca nu sinteti convinsi folositi google "opel engine cuts out"
Ultima modificare facuta de isvflorin la Lun 24 Sep, 2007 10:11 pm
http://www.carsurvey.org/vi..._review_8486.html
nu numai la noi
http://www.forumsireland.co...thread.php?t=1942
http://wiki.answers.com/Q/R...oing_it_Any_ideas
sau dc inca nu sinteti convinsi folositi google "opel engine cuts out"
Ultima modificare facuta de isvflorin la Lun 24 Sep, 2007 10:11 pm
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
isvflorin a scris:
apropo pt orinoco : e clar ca nu ai alta ladita cu nisip unde sa te joci, mai bine ne lasi in pace,
apropo pt orinoco : e clar ca nu ai alta ladita cu nisip unde sa te joci, mai bine ne lasi in pace,
NO COMMENT
...
isvflorin a scris:cititi cu atentie toata pagina, sint niste cauze probabile aici....
http://www.carsurvey.org/vi..._review_8486.html
http://www.carsurvey.org/vi..._review_8486.html
aka
..zafira si benzina...asta e pe unul din link-uri
isvflorin a scris:cititi cu atentie toata pagina, sint niste cauze probabile aici....
http://www.forumsireland.co...thread.php?t=1942
http://www.forumsireland.co...thread.php?t=1942
aka
Opel Astra 2000, engine stalling problem when braking from high speeds
isvflorin a scris:cititi cu atentie toata pagina, sint niste cauze probabile aici....
http://wiki.answers.com/Q/R...oing_it_Any_ideas
http://wiki.answers.com/Q/R...oing_it_Any_ideas
aka...nimic
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
@isvflorin: are dreptate orinoco. In linkuri nu e vorba de Corsa D (nici macar de Corsa), iar cazurile sunt izolate si au drept cauza defecte clare la motor. Nu vad nicaieri probleme generale ale motorului de 1,3 diesel.
Si mai lasa remarcile alea jignitoare, ca nu-ti fac cinste. Desi e loc public, forumul nu e loc unde sa te eliberezi de frustrari si necazuri.
Si mai lasa remarcile alea jignitoare, ca nu-ti fac cinste. Desi e loc public, forumul nu e loc unde sa te eliberezi de frustrari si necazuri.
alex1891
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1.3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
M-am uitat putin la problema voastra. Vad ca unii au schimbat regulator presiune carburant si degeaba.
Intrebarea mea este a fost inlocuit la cineva senzorul de presiune carburant ?
Adica prin intermediul senzorului ECU vede presiunea si pentru a o mentine la nivelul stabilit actioneaza asupra regulatorului. Daca senzorul e cu probleme sau contacte proaste da informatii gresite. O belea clasica este lungimea mare a firelor care datorita vibratiilor fac probleme.
Alta intrebare, "mecanicii" astia au vizualizat presiune carburant/turatie ralanti/debit aer/pozitie EGR ? S-au jucat putin la acceleratie si raspuns EGR ?
Un ulei slab cum este cel care il pun ei in motor 5W30 se vaporizeaza si imbicseste repede EGR si sonde. La noi in tara recomandat ar fi 0W40 !
Intrebarea mea este a fost inlocuit la cineva senzorul de presiune carburant ?
Adica prin intermediul senzorului ECU vede presiunea si pentru a o mentine la nivelul stabilit actioneaza asupra regulatorului. Daca senzorul e cu probleme sau contacte proaste da informatii gresite. O belea clasica este lungimea mare a firelor care datorita vibratiilor fac probleme.
Alta intrebare, "mecanicii" astia au vizualizat presiune carburant/turatie ralanti/debit aer/pozitie EGR ? S-au jucat putin la acceleratie si raspuns EGR ?
Un ulei slab cum este cel care il pun ei in motor 5W30 se vaporizeaza si imbicseste repede EGR si sonde. La noi in tara recomandat ar fi 0W40 !
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:M-am uitat putin la problema voastra. Vad ca unii au schimbat regulator presiune carburant si degeaba.
Intrebarea mea este a fost inlocuit la cineva senzorul de presiune carburant ?
Adica prin intermediul senzorului ECU vede presiunea si pentru a o mentine la nivelul stabilit actioneaza asupra regulatorului. Daca senzorul e cu probleme sau contacte proaste da informatii gresite. O belea clasica este lungimea mare a firelor care datorita vibratiilor fac probleme.
Alta intrebare, "mecanicii" astia au vizualizat presiune carburant/turatie ralanti/debit aer/pozitie EGR ? S-au jucat putin la acceleratie si raspuns EGR ?
Un ulei slab cum este cel care il pun ei in motor 5W30 se vaporizeaza si imbicseste repede EGR si sonde. La noi in tara recomandat ar fi 0W40 !
Intrebarea mea este a fost inlocuit la cineva senzorul de presiune carburant ?
Adica prin intermediul senzorului ECU vede presiunea si pentru a o mentine la nivelul stabilit actioneaza asupra regulatorului. Daca senzorul e cu probleme sau contacte proaste da informatii gresite. O belea clasica este lungimea mare a firelor care datorita vibratiilor fac probleme.
Alta intrebare, "mecanicii" astia au vizualizat presiune carburant/turatie ralanti/debit aer/pozitie EGR ? S-au jucat putin la acceleratie si raspuns EGR ?
Un ulei slab cum este cel care il pun ei in motor 5W30 se vaporizeaza si imbicseste repede EGR si sonde. La noi in tara recomandat ar fi 0W40 !
Cu siguranta ai mai multa experienta decit noi...Una din marile probleme legate de oprirea la relanti este faptul ca este greu de diagnosticat si mai ales greu de comunicat cu service-ul. Dc noi nu ne pricepem nu putem spune celor de acolo ce sa schimbe , mai ales dc sint dispusi sa schimbe...
Din pacate n-am vazut nici un mecanic dispus sa analizeze mai serios problema asta...cred ca cea mai serioasa analiza tocmai ai facut-o tu.
Deci, o sa incerc sa merg la service cu sugestiile tale sa vedem ce se intimpla...cel mai probabil - "n-are nimc d-le, sigur ati debreiat corespunzator?"
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am si eu cativa prieteni cu Corsa D la care se manifesta aceasta problema.
Dintre cei cu Corsa C sau Astra H pe care ii cunosc, niciunul nu s-a plans de asa ceva. Inca.
Am discutat cu unul din ei sa mergem la o plimbarica, cu Tech-ul in brate, poate prindem in inregistrare parametrii motor in momentul opririi.
Dan, ne poti spune la ce sa fim mai atenti?
PS. La diesel, EGR-ul deschis nu resuseste sa opreasca motorul (am testat - Otto se opreste, Diesel nu)
Dintre cei cu Corsa C sau Astra H pe care ii cunosc, niciunul nu s-a plans de asa ceva. Inca.
Am discutat cu unul din ei sa mergem la o plimbarica, cu Tech-ul in brate, poate prindem in inregistrare parametrii motor in momentul opririi.
Dan, ne poti spune la ce sa fim mai atenti?
PS. La diesel, EGR-ul deschis nu resuseste sa opreasca motorul (am testat - Otto se opreste, Diesel nu)