- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Si eu zic ca este doar o coincidenta fericita faptul ca au disparut oscilatiile dupa ce ai schimbat uleiul. Probabil vor reveni. Recomand sa il schimbi cu unul GM. Eu de exemplu l-am inlocuit acum aproximativ 10k km cu GM si oscilatiile au disparut. Mai face uneori, cam o data de doua ori pe luna, dar mult scazute in intensitate, nici nu sunt convins in totalitate ca ar fi regulatorul de vina pentru ele. Alimentez cu motorina de la OMV si Rompetrol, nu am observat vreo diferenta notabila intre ele.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare, a fost o pura coincidenta. La 4 zile dupa schimbul uleiului au reinceput minunatele oscilatii. Am decis sa il schimb cu unul din HU. L-am schimbat la cei de la Revizie Opel si ei mi-au spus ca daca ai norocul sa te tina 10.000 km sau un an, esti fericit. Problema majora este motorina, indeferent de unde alimentezi. Am decis sa merg in continuare cu uleiul 2T, 200ml la un plin. Sa vedem cat o sa tina minunea. Cand va ceda regulatorul cred ca o sa schimb si proprietarul masinii ). Trecem la benzinar ca in familie mai avem 2 benzinare si merg impecabil.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Injectia e tot denso ? la tine jgyprime ma refer.
Ideea e ca inauntru e un pistonas care culiseaza sus jos (sau inainte inapoi , cum vreti sa va ganditi) . Mi-a povestit cineva ca motorina ar fi prea uscata ( daca e corecta exprimarea avand in vedere ca e un lichid ) ) si din acest motiv se uzeaza ansamblul acolo. Folosind putin ulei in combinatie cu motorina ar prelungi cumva viata regulatorului. Eu acum am aprox 3000 km facuti dupa inlocuirea regulatorului si nu am probleme inca. motorina pun doar de la rompetrol deocamdata - uneori scumpa , alteori de aia normala.
Ideea e ca inauntru e un pistonas care culiseaza sus jos (sau inainte inapoi , cum vreti sa va ganditi) . Mi-a povestit cineva ca motorina ar fi prea uscata ( daca e corecta exprimarea avand in vedere ca e un lichid ) ) si din acest motiv se uzeaza ansamblul acolo. Folosind putin ulei in combinatie cu motorina ar prelungi cumva viata regulatorului. Eu acum am aprox 3000 km facuti dupa inlocuirea regulatorului si nu am probleme inca. motorina pun doar de la rompetrol deocamdata - uneori scumpa , alteori de aia normala.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
dgidan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2012
- Mesaj Privat
Este si motorinã de vinã. Eu dupã curãțarea regulatorului de presiune și lungirea arcului am scãpat de oxcilații atât timp cît alimentam cu motorinã normalã în Italia,am venit în România acum în august si am alimentat cu motorinã normala rompetrol si a reînceput sa oscileze ,dupa cateva zile am fãcut plinul cu Rompetrol Super si au disparut oxcilatiile
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
@ vladutsss
habar nu am ce injecite am...
la mine daca merge totul ok nu umblu.
daca ma credeti, de aproape 6 ani de cand am masina nu am spalat niciodata motorul, e plin de praf si diverse scurgeri de ulei si antigel de la schimburi.
nu am trepidatii, nu am zgomote ciudate, nu am fluctuatii si cel mai important nu am mai vazut nici o eroare relevanta pe ecu in ultimii ani...
singurele erori care apar razlet sunt cele cauzate de graba mea cand dau cheie sa pornesc motorul si nu porneste (e o eroare cu low rpm sau ceva de genul).
tocmai mi-ai confirmat ca problema nu e doar de la motorina, ci faptul ca motorina de proasta calitate din romania (da, e uscata) anumite componente ale masinii nu au ungerea corecta si se uzeaza in timp.
habar nu am ce injecite am...
la mine daca merge totul ok nu umblu.
daca ma credeti, de aproape 6 ani de cand am masina nu am spalat niciodata motorul, e plin de praf si diverse scurgeri de ulei si antigel de la schimburi.
nu am trepidatii, nu am zgomote ciudate, nu am fluctuatii si cel mai important nu am mai vazut nici o eroare relevanta pe ecu in ultimii ani...
singurele erori care apar razlet sunt cele cauzate de graba mea cand dau cheie sa pornesc motorul si nu porneste (e o eroare cu low rpm sau ceva de genul).
tocmai mi-ai confirmat ca problema nu e doar de la motorina, ci faptul ca motorina de proasta calitate din romania (da, e uscata) anumite componente ale masinii nu au ungerea corecta si se uzeaza in timp.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
Eu am Astra J. Cand imi oscileaza turatia cateodata parca se inneaca asa de zici ca imediat se opreste, si joaca turometru in sus si jos ca nebunu' dar nu mi s-a oprit inca din cauza asta si o apuca si un tremurat mai pronuntat de imi vine sa ma pun cu bata pe ea... In principiu m-am obisnuit cu ea, chiar mi-am dorit modelul asta dar problema asta cu oscillatia ma dispera rau de tot... si nici 9 milioane pe regulator de la GM nu as da sa stiu ca ma tine si ala foarte putin ca apoi chiar mi-ar veni sa ii dau foc!
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Problema este specifica motorizarilor de 1.7 cu sistem de injectie Denso, adica A17DTJ, Z17DTJ, A17DTR, Z17DTR. Cele cu codul Z17DTH, de 101 cai, au sistem de injectie Bosch si nu au acest tip de regulator pacatos, cum nici cele de 1.9 nu il au (cazul lui jgyprime). Si da, motorina care nu asigura o lubrifiere suficienta cauzeaza problema, repet, numai pentru motorizarile amintite mai sus care au tipul acesta de regulator.
Eu am dat 800 lei pe un regulator original, am aproximativ 10k km parcursi cu el si e ok. Am alimentat de la OMV si Rompetrol, motorina normala.
Eu am dat 800 lei pe un regulator original, am aproximativ 10k km parcursi cu el si e ok. Am alimentat de la OMV si Rompetrol, motorina normala.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- petremaresh
- *
- 13 mesaje
- din 17 Sep 2016
- Astra 2010 Z17DTR
- Bacau
petremaresh
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2016
- Mesaj Privat
In seara asta m-am apucat sa curat si eu regulatorul, deoarece aveam renumitele oscilatii, iar la test agrafa eroare ecn023452. Dupa ce l-am curatat cu smirghel de 2000 si intins putin arcul, l-am montat la loc, iar masina e mult mai zgomotoasa, relantiul sta la 1000, iar dupa o repornire a motorului, mi-a murit de cateva ori singur, in bord imi ramane aprins masinuta cu cheie, iar la testul agrafa am in plus ecn009366, ecn008852, ecn008768 si ecn000161.
A mai patit cineva ca dupa curatare sa mearga mai rau ? multumesc
Ultima modificare facuta de petremaresh la Sam 17 Sep, 2016 8:14 pm
A mai patit cineva ca dupa curatare sa mearga mai rau ? multumesc
Ultima modificare facuta de petremaresh la Sam 17 Sep, 2016 8:14 pm
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
petremaresh a scris:...am in plus ecn009366, ecn008852, ecn008768 si ecn000161.
A mai patit cineva ca dupa curatare sa mearga mai rau ? ...
A mai patit cineva ca dupa curatare sa mearga mai rau ? ...
Parerea mea e ca ai bulit regulatorul de tot:
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage
P0093 Rail Pressure High Pressure
P0088 Rail Pressure High Pressure
P0087 Rail Pressure Low Pressure
Pune altul nou.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat