Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu zic ca este doar o coincidenta fericita faptul ca au disparut oscilatiile dupa ce ai schimbat uleiul. Probabil vor reveni. Recomand sa il schimbi cu unul GM. Eu de exemplu l-am inlocuit acum aproximativ 10k km cu GM si oscilatiile au disparut. Mai face uneori, cam o data de doua ori pe luna, dar mult scazute in intensitate, nici nu sunt convins in totalitate ca ar fi regulatorul de vina pentru ele. Alimentez cu motorina de la OMV si Rompetrol, nu am observat vreo diferenta notabila intre ele.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a tinut 8 k ala de 380 ron. Apoi l-am curatat putin si m-a mai tinut vreo 5 . Acum l-am schimbat si e totul ok momentan
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, a fost o pura coincidenta. La 4 zile dupa schimbul uleiului au reinceput minunatele oscilatii. Am decis sa il schimb cu unul din HU. L-am schimbat la cei de la Revizie Opel si ei mi-au spus ca daca ai norocul sa te tina 10.000 km sau un an, esti fericit. Problema majora este motorina, indeferent de unde alimentezi. Am decis sa merg in continuare cu uleiul 2T, 200ml la un plin. Sa vedem cat o sa tina minunea. Cand va ceda regulatorul cred ca o sa schimb si proprietarul masinii Smile). Trecem la benzinar ca in familie mai avem 2 benzinare si merg impecabil.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca ar fi doar motorina ar trebui sa se simta la mai multe motorizari CR.
la 1,9 de exemplu de oriunde as alimenta nu am observat deloc problema asta.
atentie, nu am exclus motorina din sursa problemelor, doar am zis ca nu e doar ea.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Injectia e tot denso ? la tine jgyprime ma refer.

Ideea e ca inauntru e un pistonas care culiseaza sus jos (sau inainte inapoi , cum vreti sa va ganditi) . Mi-a povestit cineva ca motorina ar fi prea uscata ( daca e corecta exprimarea avand in vedere ca e un lichid Smile) ) si din acest motiv se uzeaza ansamblul acolo. Folosind putin ulei in combinatie cu motorina ar prelungi cumva viata regulatorului. Eu acum am aprox 3000 km facuti dupa inlocuirea regulatorului si nu am probleme inca. motorina pun doar de la rompetrol deocamdata - uneori scumpa , alteori de aia normala.
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
vladutsss poti sa imi zici si mie te rog cum ai curatat tu regulatorul ala? Eu am discutat cu un tip din Botosani care zice ca il poate reconditiona... o sa incerc varianta asta... ca altul la 400 lei nu imi mai iau ca ma tine oricum putin... asta de l-am luat m-a tinut 1000 de km ....
  • dgidan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Este si motorinã de vinã. Eu dupã curãțarea regulatorului de presiune și lungirea arcului am scãpat de oxcilații atât timp cît alimentam cu motorinã normalã în Italia,am venit în România acum în august si am alimentat cu motorinã normala rompetrol si a reînceput sa oscileze ,dupa cateva zile am fãcut plinul cu Rompetrol Super si au disparut oxcilatiile
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@ vladutsss
habar nu am ce injecite am...
la mine daca merge totul ok nu umblu.
daca ma credeti, de aproape 6 ani de cand am masina nu am spalat niciodata motorul, e plin de praf si diverse scurgeri de ulei si antigel de la schimburi.
nu am trepidatii, nu am zgomote ciudate, nu am fluctuatii si cel mai important nu am mai vazut nici o eroare relevanta pe ecu in ultimii ani...
singurele erori care apar razlet sunt cele cauzate de graba mea cand dau cheie sa pornesc motorul si nu porneste (e o eroare cu low rpm sau ceva de genul).

tocmai mi-ai confirmat ca problema nu e doar de la motorina, ci faptul ca motorina de proasta calitate din romania (da, e uscata) anumite componente ale masinii nu au ungerea corecta si se uzeaza in timp.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
L-am frecat cu smirghel ud cu motorina. Smirghel de 2000 sau ai putea chiar cu 2500. Ideea e ca are un tratament termic si mai bine incerci la botosani. Daca il faci tu nu stiu daca mai are rost apoi sa il trimiti
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Pai mi-a explicat omul ca ii aplica un tratament termic, si am zis ca merita sa incerc... Probabil aplica tratament termic la pistonasul ala... in fine, sper sa mearga si sa rezolve problema... Smile
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da...eu apucasem sa il frec . Asta ce il am acum pe masina e nou...are o luna. Daca incepe iar poate i-l trimit. Nu stiu daca sa vand masina din cauza asta. M-am obisnuit cu ea si e si super intretinuta. Oi vedea. Pompa nu-ti face zgomote de alea ca de fantoma? Smile)
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Eu am Astra J. Cand imi oscileaza turatia cateodata parca se inneaca asa de zici ca imediat se opreste, si joaca turometru in sus si jos ca nebunu' dar nu mi s-a oprit inca din cauza asta Smile si o apuca si un tremurat mai pronuntat de imi vine sa ma pun cu bata pe ea... In principiu m-am obisnuit cu ea, chiar mi-am dorit modelul asta dar problema asta cu oscillatia ma dispera rau de tot... si nici 9 milioane pe regulator de la GM nu as da sa stiu ca ma tine si ala foarte putin ca apoi chiar mi-ar veni sa ii dau foc!
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Problema este specifica motorizarilor de 1.7 cu sistem de injectie Denso, adica A17DTJ, Z17DTJ, A17DTR, Z17DTR. Cele cu codul Z17DTH, de 101 cai, au sistem de injectie Bosch si nu au acest tip de regulator pacatos, cum nici cele de 1.9 nu il au (cazul lui jgyprime). Si da, motorina care nu asigura o lubrifiere suficienta cauzeaza problema, repet, numai pentru motorizarile amintite mai sus care au tipul acesta de regulator.

Eu am dat 800 lei pe un regulator original, am aproximativ 10k km parcursi cu el si e ok. Am alimentat de la OMV si Rompetrol, motorina normala.
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
In ultima instanta unul original ar fi solutia...daca si ala imi face probleme pana in 2000 de km inseamna ca la mine alta e problema care duce la defectarea lui....
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
George poate e afectata pompa de inalte si iti face span. Doar ca usor usor s-ar infunda injectoarele daca ar fi asta cauza (cred).
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Pai asta ma gandesc si eu... de tras imi trage, nu am probleme cu ea decat oscilatia aia enervanta.... O sa trimit regulatorul la curatat lacineva si vad apoi cum se comporta...
  • petremaresh

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
In seara asta m-am apucat sa curat si eu regulatorul, deoarece aveam renumitele oscilatii, iar la test agrafa eroare ecn023452. Dupa ce l-am curatat cu smirghel de 2000 si intins putin arcul, l-am montat la loc, iar masina e mult mai zgomotoasa, relantiul sta la 1000, iar dupa o repornire a motorului, mi-a murit de cateva ori singur, in bord imi ramane aprins masinuta cu cheie, iar la testul agrafa am in plus ecn009366, ecn008852, ecn008768 si ecn000161.
A mai patit cineva ca dupa curatare sa mearga mai rau ? multumesc


Ultima modificare facuta de petremaresh la Sam 17 Sep, 2016 8:14 pm
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
In nici un caz. Iar eroarea e de la turbo...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
petremaresh a scris:...am in plus ecn009366, ecn008852, ecn008768 si ecn000161.
A mai patit cineva ca dupa curatare sa mearga mai rau ? ...

Parerea mea e ca ai bulit regulatorul de tot:
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage
P0093 Rail Pressure High Pressure
P0088 Rail Pressure High Pressure
P0087 Rail Pressure Low Pressure
Pune altul nou.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Sad imi pare rau pt asta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR