opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
buna ziua,
am avut ceva probleme cu motorul de pe insignia mea 2cdti 160 de cai 2009.
auzeam un harait si la mecanic am aflat ca sunt cuzinetii de vina.
am schimbat cuzinetii dar vibrochenul nu stiu daca are probleme asa ca nu l am rectificat ca trebuia sa dau tot motorul jos.
deci am pus cuzinetii noi standard pe cota 0 pe vibrochen . zgomotul a disparut
e posibil sa reapara acest zgomot? sau sa vand masina?
am avut ceva probleme cu motorul de pe insignia mea 2cdti 160 de cai 2009.
auzeam un harait si la mecanic am aflat ca sunt cuzinetii de vina.
am schimbat cuzinetii dar vibrochenul nu stiu daca are probleme asa ca nu l am rectificat ca trebuia sa dau tot motorul jos.
deci am pus cuzinetii noi standard pe cota 0 pe vibrochen . zgomotul a disparut
e posibil sa reapara acest zgomot? sau sa vand masina?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Normal ar fi fost sa verifici arborele cotit daca a fost afectat, macar vizual avea urme pe suprafata de contact?
Indicat este ca la inlocuirea cuzinetilor sa se rectifice si arborele pentrua elimina probleme ce pot aparea datorita "spatiului" mare ramas intre "piese".
Presiunea de ulei ai verificat-o dupã înlocuire?
Unde ai efectuat operatiunea?
Indicat este ca la inlocuirea cuzinetilor sa se rectifice si arborele pentrua elimina probleme ce pot aparea datorita "spatiului" mare ramas intre "piese".
Presiunea de ulei ai verificat-o dupã înlocuire?
Unde ai efectuat operatiunea?
Verses
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2013
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 07 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
Fratilor insignia are motor de fiat doublo alfa 159 fiat croma .dar euro 3 si 4 aceiasi baie de ulei același biele si pistoale aceleași wibrochen chiar si fiat marea tdci e motor identic si au mers pina la 350.000km.cu ulei selenia.Eu am avut un fiat marea la 385.000km la fus la demolari .motorul .cuzineti se distrug din cauza regenerari filtrului.aceasi injectoare care sint pe chiuloasa arunca motorina in faza de evacuare cînd supapa este deschisã ca sa ajunga in filtru .dar o parte scapã pe lîngã piston segmenti si cãmașa si ajunge in baia de ulei si il subtiaza.cînd se încãlzește pierde din calitate.eu uleiul il schimbam si la 5000km si tot sa gripat palierul 3 am salvat ca am intuit si am dat baia de ulei șos.acum schimb toți cuzineti