POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Am si eu o masina cu motor diesel tehnologie common rail si as vrea sa ma lamuriti daca procedez corect, sau pot sa-mi defectez motorul, componente ale sistemului deinjectie, etc.., pentru:
-adaugare la fiecare plin 250 ml de ulei 2T LM JASO FC;
-adaugare concomitenta de aditiv Triax All in one(american-110 ml), care se lauda ca face tot in ce priveste, ungerea, curatarea sismului de injectie, lubrifierea pompei, cresterea puterii motorului, a aceleratiei, nevoia de aschimba in treapta inferioara, ca urmare a cresterii cifrei cetanice, reducere consum, bla, bla, bla)
-adaugare la fiecare 2000 de km aditiv stop funingine, fum STP(am incercat in 5000 km, fum nimic, miros mai nimic, in 10 km am constatat ca teava de esapament finala s-a curatat complet);
-adaugare iarna, aditiv Power Bost+Cetane Boost(suna injectia mai pronuntat, ca o broasca flamanda, insa am simtit o reducere a consumului/100 km, 0.8 l);
-am incercat si combinatia Sonax tratament sistem injectie diesel+ulei 2T.
Concluzia mea:
-uleiul 2T sigur reduce zgomotul produs de injectie;
-pornire usoara
-fum inexistent
-miros esapament aproape deloc
-toba finala curata, fara funingine
-nu stiu la verificarea tehnica cum o iesi valorile Euro 3
-parca trepidatul volanului s-a redus
-bordul nu mai scartaie, sau nu mai aud greierasi
-reducerea consumului nu cred ca este de la ulei 2T ci mai degraba de la aditivi.
Deci pot folosi combinatia de ulei 2T+aditivi la fiecare plin?
Curatarea sistemului de injectie sa o fac la 2000, 3000, 5000 km, cu aditivi speciali?
Se poate infunda filtrul de motorina mai des..daca da la cati km trebuie schimbat, daca folosesc 2T?
Este ok ca il folosesc la common rail?
Mentionez ca am pus doar JASO FC, de la Liqui Molly-36 lei/1l de pe siteul www.automoly.ro (unde gasesti tot felul de aditivi si uleiuri)
Apropo este mai bun uleiul de ambarcatiuni, barci decat cel mentionat mai sus in combinatia cu motorina?
Am si eu o masina cu motor diesel tehnologie common rail si as vrea sa ma lamuriti daca procedez corect, sau pot sa-mi defectez motorul, componente ale sistemului deinjectie, etc.., pentru:
-adaugare la fiecare plin 250 ml de ulei 2T LM JASO FC;
-adaugare concomitenta de aditiv Triax All in one(american-110 ml), care se lauda ca face tot in ce priveste, ungerea, curatarea sismului de injectie, lubrifierea pompei, cresterea puterii motorului, a aceleratiei, nevoia de aschimba in treapta inferioara, ca urmare a cresterii cifrei cetanice, reducere consum, bla, bla, bla)
-adaugare la fiecare 2000 de km aditiv stop funingine, fum STP(am incercat in 5000 km, fum nimic, miros mai nimic, in 10 km am constatat ca teava de esapament finala s-a curatat complet);
-adaugare iarna, aditiv Power Bost+Cetane Boost(suna injectia mai pronuntat, ca o broasca flamanda, insa am simtit o reducere a consumului/100 km, 0.8 l);
-am incercat si combinatia Sonax tratament sistem injectie diesel+ulei 2T.
Concluzia mea:
-uleiul 2T sigur reduce zgomotul produs de injectie;
-pornire usoara
-fum inexistent
-miros esapament aproape deloc
-toba finala curata, fara funingine
-nu stiu la verificarea tehnica cum o iesi valorile Euro 3
-parca trepidatul volanului s-a redus
-bordul nu mai scartaie, sau nu mai aud greierasi
-reducerea consumului nu cred ca este de la ulei 2T ci mai degraba de la aditivi.
Deci pot folosi combinatia de ulei 2T+aditivi la fiecare plin?
Curatarea sistemului de injectie sa o fac la 2000, 3000, 5000 km, cu aditivi speciali?
Se poate infunda filtrul de motorina mai des..daca da la cati km trebuie schimbat, daca folosesc 2T?
Este ok ca il folosesc la common rail?
Mentionez ca am pus doar JASO FC, de la Liqui Molly-36 lei/1l de pe siteul www.automoly.ro (unde gasesti tot felul de aditivi si uleiuri)
Apropo este mai bun uleiul de ambarcatiuni, barci decat cel mentionat mai sus in combinatia cu motorina?
POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- OP
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- OP
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
POPSEBI74
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2016
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Pana acum aproape un an am bagat si eu ulei 2T in motorina,dar m am oprit in momentul in care motorul a inceput sa "tuseasca" la acceleratie mai brusca.Am dat imediat vina pe calculatorul de injectie de pe pompa,dar inainte de a-l trimite la reparat m am gandit sa schimb filtrul de motorina si sa nu mai pun ulei 2T.In ianuarie se implineste un an de cand nu mai pun nimic altceva in afara de motorina(Mol sau omv) in rezervor si nu a mai "tusit" deloc,mere impecabil..Eu pusesem atunci ulei 2T de la Petrom,o panarama de ulei.Oricum,eu nu mai vreau sa fac teste,fiecare e liber sa procedeze cum vrea..Astra G 1.7DTI
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
ionita123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
"Daca NU bag 2T in motorina si dau serios in acceleratie, la Astra G 1.7cdti intotdeauna da ,,bine de tot,, cu fum negru acum dupa remapare (din ce am observat, unul din efectele remaparii este ca daca dai serios in acceleratie calculatorul creste cu mult avasul injectiei, moment in care motorul tzacane mai tare decat inainte, dar doar cateva secunde pâna creste in turatie), insa cu 2T in amestec cu motorina fumul e mai putin si culoarea spre maroniu inchis. "
Daca ii creste avansul injectiei tocmai ca nu mai tacane adica motorina are timp sa arda si frontul de flacara nu mai loveste pistonul in urcare ca sa faca zgomot. Deci nu de la aprinderea motorinei vine tacanitul ci de la regulatorul de avans. Adica folosesti o motorina teoretic de 51 dar care pe real are mai putin ca cifra cetanica. Mie zgomotul de care spui la accelerare mi-a disparut imediat cum am pus efixs de 55. Nu mi-a disparut cu cetane boost asa ca am renuntat la el.
Reducerea fumului negru este normala si datorata folosirii uleiului 2T mai exact poliisobutilenelor din acesta care omogenizeaza marimea particulelor de motorina injectata si le forteaza sa se aprinda simultan si sa arda mai bine. Deci iarasi mai putine tacanituri prin faptul ca fronturile de flacara care apar in interiorul camerei de ardere sunt simultane si nu defazate.
Daca tot i-ai facut remap pune motorina de 55.
Daca ii creste avansul injectiei tocmai ca nu mai tacane adica motorina are timp sa arda si frontul de flacara nu mai loveste pistonul in urcare ca sa faca zgomot. Deci nu de la aprinderea motorinei vine tacanitul ci de la regulatorul de avans. Adica folosesti o motorina teoretic de 51 dar care pe real are mai putin ca cifra cetanica. Mie zgomotul de care spui la accelerare mi-a disparut imediat cum am pus efixs de 55. Nu mi-a disparut cu cetane boost asa ca am renuntat la el.
Reducerea fumului negru este normala si datorata folosirii uleiului 2T mai exact poliisobutilenelor din acesta care omogenizeaza marimea particulelor de motorina injectata si le forteaza sa se aprinda simultan si sa arda mai bine. Deci iarasi mai putine tacanituri prin faptul ca fronturile de flacara care apar in interiorul camerei de ardere sunt simultane si nu defazate.
Daca tot i-ai facut remap pune motorina de 55.
- ahappyuser
- OP
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
ionita123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
"Nu imi vine deloc sa bag motorina de la Rompetrol, ultima data cand am bagat scria ceva gen ,,zero sulf,, si nu mi s-a parut a fi in regula. "
Sa fim noi sanatosi de cand nu mai vinde nici o statie peco motorina cu sulf in Romania...cam din ianuarie 2015 daca nu ma insel.
Nu gasesti de 55 decat efixs la rompetrol sau la socar care o cumpara tot de la rompetrol.
In rest dai bani in plus pe sortimentul mai scump aditivat dar care este tot de 51 teoretic insa de 48 pe real.
Daca keropurul din sortimentul aditivat si-ar face treaba de ce utilizatorii de ulei 2t raporteaza imbunatatirea mersului motorului dupa ce incep sa puna 2t? Pentru ca e curata camera de ardere si injectia?
Sa fim noi sanatosi de cand nu mai vinde nici o statie peco motorina cu sulf in Romania...cam din ianuarie 2015 daca nu ma insel.
Nu gasesti de 55 decat efixs la rompetrol sau la socar care o cumpara tot de la rompetrol.
In rest dai bani in plus pe sortimentul mai scump aditivat dar care este tot de 51 teoretic insa de 48 pe real.
Daca keropurul din sortimentul aditivat si-ar face treaba de ce utilizatorii de ulei 2t raporteaza imbunatatirea mersului motorului dupa ce incep sa puna 2t? Pentru ca e curata camera de ardere si injectia?
- ahappyuser
- OP
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
ionita123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ba din contra. Tocmai componenta de cetane boost nu o are altfel am gasi motorina de 55 si la altii. Doar partea de curatare si acesta este motivul ptr care motorina aditivata este mai aspra, mai uscata. Vezi in acest sens reclama la efix unde se lauda ca desfunda injectoarele si nu ca o face de 55. Iar ungerea ei o rezolva introducand biodiesel insa pe real este biodiezel prost din porumb si cunoastem cu totii aspectele negative pentru injectie ale folosirii biodiezelului in motorina. Daca problema ungerii ar fi rezolvata cu biodiezelul de la pompa de ce am mai pune ulei 2t?
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
În afara de presupuneri, mai existã si altceva?
Nu e nimeni care poate face teste chimice sau ce o mai trebui?
Eu am si euro 3 si euro5.
Ambele merg cu motorinã româneascã fara fum si fara sa clantane.
Ca uleiul arde mai bine, se stie. Dar ca motorina româneascã e praf,nu sunt de acord. Avem printre cei mai buni petrochimisti din lume. Sunt sigur cã fac o treaba buna.
Legat de biodiesel: sunt masini pt care producãtorul spune clar sa nu folosim. Pt cine nu spune, nu sunt restrictii decat legate de temperatura: biodieselul are probleme de fluiditate la temperaturi joase. Atât.
2T in motorinã, sigur nu face rau, mai ales ca arde cu cenusa foarte putina. Nu mai zic de raportul in care e amestecat cu motorinã.
Am fost si eu tentat la un moment dat sa incerc: Am renuntat la idee.
De ce? Pur si simplu consider cã trebuie sã mã bucur de masina, nu sa ma chinui sa o tin 1000 de ani.
Nu e nimeni care poate face teste chimice sau ce o mai trebui?
Eu am si euro 3 si euro5.
Ambele merg cu motorinã româneascã fara fum si fara sa clantane.
Ca uleiul arde mai bine, se stie. Dar ca motorina româneascã e praf,nu sunt de acord. Avem printre cei mai buni petrochimisti din lume. Sunt sigur cã fac o treaba buna.
Legat de biodiesel: sunt masini pt care producãtorul spune clar sa nu folosim. Pt cine nu spune, nu sunt restrictii decat legate de temperatura: biodieselul are probleme de fluiditate la temperaturi joase. Atât.
2T in motorinã, sigur nu face rau, mai ales ca arde cu cenusa foarte putina. Nu mai zic de raportul in care e amestecat cu motorinã.
Am fost si eu tentat la un moment dat sa incerc: Am renuntat la idee.
De ce? Pur si simplu consider cã trebuie sã mã bucur de masina, nu sa ma chinui sa o tin 1000 de ani.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ionita123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
Daniel a scris:În afara de presupuneri, mai existã si altceva?
Nu e nimeni care poate face teste chimice sau ce o mai trebui?
Eu am si euro 3 si euro5.
Ambele merg cu motorinã româneascã fara fum si fara sa clantane.
Ca uleiul arde mai bine, se stie. Dar ca motorina româneascã e praf,nu sunt de acord. Avem printre cei mai buni petrochimisti din lume. Sunt sigur cã fac o treaba buna.
Legat de biodiesel: sunt masini pt care producãtorul spune clar sa nu folosim. Pt cine nu spune, nu sunt restrictii decat legate de temperatura: biodieselul are probleme de fluiditate la temperaturi joase. Atât.
2T in motorinã, sigur nu face rau, mai ales ca arde cu cenusa foarte putina. Nu mai zic de raportul in care e amestecat cu motorinã.
Am fost si eu tentat la un moment dat sa incerc: Am renuntat la idee.
De ce? Pur si simplu consider cã trebuie sã mã bucur de masina, nu sa ma chinui sa o tin 1000 de ani.
ai dreptate Daniel , uzura componentelor este ireversibila cu 2t sau fãrã, cu ulei de motor de 50 lei litrul sau ulei normal. Opelul este o masina normala cu întreținere ieftinã , așadar un carburant de la pompa, filtre schimbate des si ulei normal respectând norma si schimbat la 8000-10000 km este de ajuns. In plus am vãzut pe YouTube un clip unde se arde motorina simpla, cu aditiv si apoi cu 2t. Cele mai putine reziduri lãsa motorina simpla.am sa revin cu linkul.
Nu e nimeni care poate face teste chimice sau ce o mai trebui?
Eu am si euro 3 si euro5.
Ambele merg cu motorinã româneascã fara fum si fara sa clantane.
Ca uleiul arde mai bine, se stie. Dar ca motorina româneascã e praf,nu sunt de acord. Avem printre cei mai buni petrochimisti din lume. Sunt sigur cã fac o treaba buna.
Legat de biodiesel: sunt masini pt care producãtorul spune clar sa nu folosim. Pt cine nu spune, nu sunt restrictii decat legate de temperatura: biodieselul are probleme de fluiditate la temperaturi joase. Atât.
2T in motorinã, sigur nu face rau, mai ales ca arde cu cenusa foarte putina. Nu mai zic de raportul in care e amestecat cu motorinã.
Am fost si eu tentat la un moment dat sa incerc: Am renuntat la idee.
De ce? Pur si simplu consider cã trebuie sã mã bucur de masina, nu sa ma chinui sa o tin 1000 de ani.