horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
alexxxl- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
PunctAlbastru a scris:ma, iar incurcati mere cu pere:
Seria 5=Segment E adica sedan clasa MARE. Concurent cu Audi A6, Citroen C6, Infiniti M, Lexus LS, Mercedes-Benz Clasa E, Volvo S80, Lancia Thema etc.
Renault Talisman- Segment D sau clasa medie, Concurent cu Alfa 159, Audi A4, BMW Seria 3, Citroen C5, Ford Mondeo, Honda Accord, Lexus IS, Mazda6, Mercedes C, Opel Insignia, Peugeot 508, Toyota Avensis, VW Passat, Volvo S60 etc.
teoretic, orice masina din clasa E nu se compara cu alta din clasa D. Pirvu_daniel, explica-le oamenilor ca tu ai de fapt un 525D.
Seria 5=Segment E adica sedan clasa MARE. Concurent cu Audi A6, Citroen C6, Infiniti M, Lexus LS, Mercedes-Benz Clasa E, Volvo S80, Lancia Thema etc.
Renault Talisman- Segment D sau clasa medie, Concurent cu Alfa 159, Audi A4, BMW Seria 3, Citroen C5, Ford Mondeo, Honda Accord, Lexus IS, Mazda6, Mercedes C, Opel Insignia, Peugeot 508, Toyota Avensis, VW Passat, Volvo S60 etc.
teoretic, orice masina din clasa E nu se compara cu alta din clasa D. Pirvu_daniel, explica-le oamenilor ca tu ai de fapt un 525D.
PunctAlbastru, le-am comparat pentru ca in ultima vreme masinile din clasa D au crescut mult in dimensiuni intrand pe teritoriul clasei mari. Dovada este si Talismanul. Doar 5 cm diferenta sub seria 5 si aceeasi latime. Oricum este frumos foc. E o placere sa il vezi si pe dinafara. L-am mai admirat azi pe la mine prin cartier.
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
nu conteaza doar dimensiunile. Uita-te la finisaje, capacitate si putere motoare, vezi ca passat-ul si superb-ul de exemplu sunt mai inrudite cu clasa compacta decat cu cea mare, pt ca stau pe platforma de Golf cu motor transversal etc. La fel si Logan, e masina de clasa mica, dar e comparata de multa lume cu ce apare prin clasa compacta, asta pt ca e atat de mare. Dar e doar o masina grasa din clasa mica. Talisman (si Superb sau altele) sunt doar niste masini grase de clasa Medie. Honda Accord e si ea destul de consistenta.
Da e frumos, intr-adevar. Si inclusiv faza aia cu directia pe 4 roti mi se pare o chestie tare la care concurenta nici nu viseaza (se mai gasea si pe ultima Laguna Coupe care mi s-a parut un cruiser genial). Si e tare si pt ca va fi scumpa cand va fi de schimbat drept pt care nu isi va permite orice cocalar sa tina un Talisman vechi si deci nu le vom vedea in stare de cazan cum gasim azi serii 3 si muuulte opeluri din pacate.
Totusi, puteau sa-i zica Safrane in loc de Talisman ... Dar mai sunt masini cu nume neinspirate. Mokka, Duster etc.
Da e frumos, intr-adevar. Si inclusiv faza aia cu directia pe 4 roti mi se pare o chestie tare la care concurenta nici nu viseaza (se mai gasea si pe ultima Laguna Coupe care mi s-a parut un cruiser genial). Si e tare si pt ca va fi scumpa cand va fi de schimbat drept pt care nu isi va permite orice cocalar sa tina un Talisman vechi si deci nu le vom vedea in stare de cazan cum gasim azi serii 3 si muuulte opeluri din pacate.
Totusi, puteau sa-i zica Safrane in loc de Talisman ... Dar mai sunt masini cu nume neinspirate. Mokka, Duster etc.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
Asa lucreaza sistemul, la viteze mici tu dai stanga, ele la dreapta ca sa virezi mai usor, la viteza mare tu dai stanga, ele stanga si masina "gliseaza" spre stanga. Am vazut ca nu are un buton/optiune de dezactivare, deci daca se strica ori afli din timp si o lasi in parcare, ori afli la 120 km/h ca e blocata pe "viteze mici" si ai be**t-o.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
deci pana la urma e un sistem electric...
nu am fost niciodata de acord cu sistemele "steer by wire".
la "throttle by wire" e o treaba ca nu se mai tureaza motorul sau sta turat aiurea cand se intampla ceva.
directia si frana trebuie sa fie exclusiv cu legatura directa mecanica intre roata si pedala / volan.
bine, un sistem care sa ajute electric e ok (electric power steering de exemplu), dar in cazul in care nu merge sistemul electric sa te poti baza in continuare pe cel mecanic cu anumite limitari evident.
ca sa nu mai zic, mai intai de toate trebuie sa faca niste alternatoare pertinente care sa fie capabile sa tina aceste sisteme electrice suplimentare...
tin minte ca la biata dacie nu am schimbat nimic in alternator si nici releul de incarcare in 12 ani de utilizare (evident, masina cumparata sh)...
dar nu aveam consumatorii care sunt pe masinile actuale...
nu am fost niciodata de acord cu sistemele "steer by wire".
la "throttle by wire" e o treaba ca nu se mai tureaza motorul sau sta turat aiurea cand se intampla ceva.
directia si frana trebuie sa fie exclusiv cu legatura directa mecanica intre roata si pedala / volan.
bine, un sistem care sa ajute electric e ok (electric power steering de exemplu), dar in cazul in care nu merge sistemul electric sa te poti baza in continuare pe cel mecanic cu anumite limitari evident.
ca sa nu mai zic, mai intai de toate trebuie sa faca niste alternatoare pertinente care sa fie capabile sa tina aceste sisteme electrice suplimentare...
tin minte ca la biata dacie nu am schimbat nimic in alternator si nici releul de incarcare in 12 ani de utilizare (evident, masina cumparata sh)...
dar nu aveam consumatorii care sunt pe masinile actuale...
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Dragos Ene a scris:Alternatorul e buba la GM. L a altii nu e, indiferent de nr. de consumatori. Pai si la roti nu se mai vireaza raman drepte:) stiu de la Laguna in 2 usi.
e la toti pentru ca sunt facute fix de aceiasi producatori.
poate la GM or fi subdimensionate pe langa ce consumatori exista, dar sunt convins ca toate brand-urile de masini au probleme cu alternatorul mai devreme sau mai tarziu...
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
Lotg a scris:
De la cate grade incepe virajul?
Madalin1796 a scris:Vireaza e mult spus, se misca 2-3 grade. Eu stiu de la porsche functia asta care are minim 6 ani.
De la cate grade incepe virajul?
N-am idee, cred ca imediat ce incepi sa invarti volanul.
http://www.youtube.com/watch?v=eGsts6P09kI
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
dap, interesant sistemul asta...
ati vazut vreodata prin trafic dube sau dacii 1300 la care rotile din spate nu mai calcau pe urma celor din fata (nu ca la alte masini nu am vazut asta dar cel mai des am vazut la dube si dacii 1300 asta)?
daca sistemul asta se buseste exact asa or sa mearga si talismanele astea...
ati vazut vreodata prin trafic dube sau dacii 1300 la care rotile din spate nu mai calcau pe urma celor din fata (nu ca la alte masini nu am vazut asta dar cel mai des am vazut la dube si dacii 1300 asta)?
daca sistemul asta se buseste exact asa or sa mearga si talismanele astea...
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
E destul de exagerata si inexacta comparatia. Fiecare producator are plusuri si minusuri. Eu pana acum nu am vazut nicio Laguna 3 4control care sa mearga asa cum zici tu. Au trecut deja vreo 4-5 ani de cand utilizeaza sistemul asta deci destul de matur.
Inclin sa cred ca e o ideea foarte buna mai ales pe viraje umede, alunecoase sau atunci cand vrei sa intorci in spatii mici.
La fel spuneau oare si de esp/sevodirectii sau alte sisteme electrice/electronice acum 15-20 de ani?! Le considerau proaste din start....
Inclin sa cred ca e o ideea foarte buna mai ales pe viraje umede, alunecoase sau atunci cand vrei sa intorci in spatii mici.
La fel spuneau oare si de esp/sevodirectii sau alte sisteme electrice/electronice acum 15-20 de ani?! Le considerau proaste din start....