DanoDas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
Dragi iubitori de Opel.
Rezumat: probleme motor, relanti la rece fluctuant, lipsa putere, intreruperi si smuncituri motor in mers dupa incalzirea motorului, coduri eroare P0170, P0303, martor motor aprins, martor ESP aprins.
Incercari de solutionare: curatat debitmetru, schimbat cu debitmetru HELA second hand, curatat clapeta de acceleratie (ATENTIE - se schimba obligatoriu garnitura - eu nu am schimbat-o din prima si am desfacut, recuratat, montat, initializat clapeta acceleratie - ECU), schimbat filtre, ulei, bujii, distributie, pompa apa, senzor ax came (oricum trebuiau schimbate).
Rezultat: temporar solutionata problema, aceleasi simptome ulterior, aproximativ dupa 5 km de mers.
SOLUTIA PENTRU MINE: schimbat debitmetrul cu unul NOU (am luat un Autolog la 250 lei, am zis sa nu dau bani multi si sa nu fie de acolo problema-toate piesele garantie 2 ani, cu factura de montare si deviz si schimbam piesa daca pica pana reclamam la OPC)
Initial, in primii 10 KM prin oras au aparut erori (P0170, P1555, martor masina cu cheie) dar masina tragea, mergea normal si la cald si la rece.
Am sters erorile cu OPCOM, am deconectat bateria 30 minute, am pus contactul 1 minut fara a porni motorul, am luat contactul, am pornit motorul si l-am lasat sa ajunga la temperatura de 80-90, am oprit motorul, am pornit motorul si am plecat. Am facut 50 km mai in forta extern si vreo 15 in oras si nici o eroare. Relanti-ul s-a stabilizat, masina trage normal si la rece si la cald, incarcata cu 7 persoane si AC pornit am reusit prima depasire de cand am luat-o.
Pentru mine solutia la toate problemele descrise a fost inlocuirea debitmetrului de aer cu unul nou (bineinteles ca au ajutat si celelalte)
Va multumesc domnilor pentru sfaturile si tutorialele voastre foarte utile. Sunt lucruri pe care le putem face cu mana noastra si lucruri pe care e mai bine sa le schimbam.
Recomand totusi, pentru cei ce nu vor doar sa revanda masina, sa schimbe tot ce e senzor cu NOU (stiu ca recomandarea e pe original, dar nu toti avem banuti pentru ele).
Va tin la curent.
Rezumat: probleme motor, relanti la rece fluctuant, lipsa putere, intreruperi si smuncituri motor in mers dupa incalzirea motorului, coduri eroare P0170, P0303, martor motor aprins, martor ESP aprins.
Incercari de solutionare: curatat debitmetru, schimbat cu debitmetru HELA second hand, curatat clapeta de acceleratie (ATENTIE - se schimba obligatoriu garnitura - eu nu am schimbat-o din prima si am desfacut, recuratat, montat, initializat clapeta acceleratie - ECU), schimbat filtre, ulei, bujii, distributie, pompa apa, senzor ax came (oricum trebuiau schimbate).
Rezultat: temporar solutionata problema, aceleasi simptome ulterior, aproximativ dupa 5 km de mers.
SOLUTIA PENTRU MINE: schimbat debitmetrul cu unul NOU (am luat un Autolog la 250 lei, am zis sa nu dau bani multi si sa nu fie de acolo problema-toate piesele garantie 2 ani, cu factura de montare si deviz si schimbam piesa daca pica pana reclamam la OPC)
Initial, in primii 10 KM prin oras au aparut erori (P0170, P1555, martor masina cu cheie) dar masina tragea, mergea normal si la cald si la rece.
Am sters erorile cu OPCOM, am deconectat bateria 30 minute, am pus contactul 1 minut fara a porni motorul, am luat contactul, am pornit motorul si l-am lasat sa ajunga la temperatura de 80-90, am oprit motorul, am pornit motorul si am plecat. Am facut 50 km mai in forta extern si vreo 15 in oras si nici o eroare. Relanti-ul s-a stabilizat, masina trage normal si la rece si la cald, incarcata cu 7 persoane si AC pornit am reusit prima depasire de cand am luat-o.
Pentru mine solutia la toate problemele descrise a fost inlocuirea debitmetrului de aer cu unul nou (bineinteles ca au ajutat si celelalte)
Va multumesc domnilor pentru sfaturile si tutorialele voastre foarte utile. Sunt lucruri pe care le putem face cu mana noastra si lucruri pe care e mai bine sa le schimbam.
Recomand totusi, pentru cei ce nu vor doar sa revanda masina, sa schimbe tot ce e senzor cu NOU (stiu ca recomandarea e pe original, dar nu toti avem banuti pentru ele).
Va tin la curent.
DanoDas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
Buna!
Am reusit inscrierea masinii dupa multe drumuri, studii si incercari.
1580 lei - Taxa de prima inmatriculare . Euro 4 cu 207 g. - voi incerca sa o recuperez si va tin la curent.
460 lei - taxa RAR cu identificare, stabilire noxe si ITP
60 lei - taxa Directia Taxe si Impozite
40 lei - Taxe numere de inmatriculare la ordine.
Grija mare la Administratia Financiara pe ce program va incaseaza si asigurati-va ca transmit datele electronic la Serviciul Inmatriculari. Eu, daca nu mergeam la sefa de la AFP nici nu ajungea numele meu la Inmatriculari (era zi de 13 si cred ca de aia).
Ca sa ajung la RAR, nu era necesar dar am mai schimbat distributie, pompa apa, curea accesorii, bobina inductie.
Nu reusesc sa scap de cod eroare P0100 dar masina functioneaza acum impecabil. Bobina de inductie am schimbat-o deoarece avea 2 suporti rupti (acolo unde se regaseste cauciucul de la fisa) si un cauciuc crapat (l-a fortat nenea mecanicul cand am schimbat bujiile). Masina mergea in 3 cilindri uneori deoarece pierdea curent pe blocul motor. Am incercat izolarea cu rasini, banda izolatoare dar... concluzia mea a fost ca TREBUIE SCHIMBATA CU UNA NOUA.
Am luat o bobina Mobiletron la 259 lei. Sper sa ma tina concediul asta sau, de ce nu?, mai mult.
Ma gandesc ca eroarea P0100 provine de la o masa imperfecta sau contacte, fire proaste la debitmetru sau de la faptul ca debitmetrul e o ieftineala. Repet, nu afecteaza mersul motorului.
Acum, dupa toate piesele schimbate (debitmetru, bobina inductie, senzor ax came, distributie, pompa apa, ulei, antigel, curele, role, filtre - ulei, benzina, habitaclu, aer etc) si dupa curatirea clapetei de acceleratie si reinvatare valori, masina se comporta exemplar. Are relantiul stabil, puterea se simte si este fluenta, a scazut si zgomotul motorului.
Ramane aceasta eroare P0100 (debitmetrul functioneaza in parametri conform OP-COM si Autodata, TIS) pe care voi incerca dupa concediu sa o remediez incercand sa trag un fir de masa pe firul galben al mufei de la debitmetru. Daca aveti alte idei, va rog sa imi spuneti.
Parerea mea este urmatoarea: ce e angrenaj mecanic mai poate fi curatat, ce este piesa electronica... SCHIMBATA.
Am avut noroc sa constat ca traseul de tobe, catalizator, evacuare, sonde lambda, arcuri, telescoape, placute de frana, discuri de frana, saboti, bucse, bielete au fost schimbate in Olanda in februarie 2016. De ce? Nici nu ma mai intereseaza.
Inca o data va multumesc si tin sa va spun ca mecanicul care m-a sfatuit sa segmentez motorul si multe alte "vrajeli" nu mai exista pe piata muncii in domeniu. In acest moment lucreaza la Mac. L-am ajutat putin si la plecare si la angajare! Sa montezi totusi pe o masina 2 cauciucuri cu sensul invers de rulare denota lipsa de profesionalism si interes, nu? Sa echilibrezi rotile fara sa scoti plumbii vechi si sa pui 150 de grame pe o roata... Sa rupi fisa din bobina de inductie ca nu stii sa o pui la loc si sa pui doar 3 suruburi in loc de 5... Macar la Mac poate sa puna carnea invers in burger...
V-am pupat si astept pareri legate de P0100.
Am reusit inscrierea masinii dupa multe drumuri, studii si incercari.
1580 lei - Taxa de prima inmatriculare . Euro 4 cu 207 g. - voi incerca sa o recuperez si va tin la curent.
460 lei - taxa RAR cu identificare, stabilire noxe si ITP
60 lei - taxa Directia Taxe si Impozite
40 lei - Taxe numere de inmatriculare la ordine.
Grija mare la Administratia Financiara pe ce program va incaseaza si asigurati-va ca transmit datele electronic la Serviciul Inmatriculari. Eu, daca nu mergeam la sefa de la AFP nici nu ajungea numele meu la Inmatriculari (era zi de 13 si cred ca de aia).
Ca sa ajung la RAR, nu era necesar dar am mai schimbat distributie, pompa apa, curea accesorii, bobina inductie.
Nu reusesc sa scap de cod eroare P0100 dar masina functioneaza acum impecabil. Bobina de inductie am schimbat-o deoarece avea 2 suporti rupti (acolo unde se regaseste cauciucul de la fisa) si un cauciuc crapat (l-a fortat nenea mecanicul cand am schimbat bujiile). Masina mergea in 3 cilindri uneori deoarece pierdea curent pe blocul motor. Am incercat izolarea cu rasini, banda izolatoare dar... concluzia mea a fost ca TREBUIE SCHIMBATA CU UNA NOUA.
Am luat o bobina Mobiletron la 259 lei. Sper sa ma tina concediul asta sau, de ce nu?, mai mult.
Ma gandesc ca eroarea P0100 provine de la o masa imperfecta sau contacte, fire proaste la debitmetru sau de la faptul ca debitmetrul e o ieftineala. Repet, nu afecteaza mersul motorului.
Acum, dupa toate piesele schimbate (debitmetru, bobina inductie, senzor ax came, distributie, pompa apa, ulei, antigel, curele, role, filtre - ulei, benzina, habitaclu, aer etc) si dupa curatirea clapetei de acceleratie si reinvatare valori, masina se comporta exemplar. Are relantiul stabil, puterea se simte si este fluenta, a scazut si zgomotul motorului.
Ramane aceasta eroare P0100 (debitmetrul functioneaza in parametri conform OP-COM si Autodata, TIS) pe care voi incerca dupa concediu sa o remediez incercand sa trag un fir de masa pe firul galben al mufei de la debitmetru. Daca aveti alte idei, va rog sa imi spuneti.
Parerea mea este urmatoarea: ce e angrenaj mecanic mai poate fi curatat, ce este piesa electronica... SCHIMBATA.
Am avut noroc sa constat ca traseul de tobe, catalizator, evacuare, sonde lambda, arcuri, telescoape, placute de frana, discuri de frana, saboti, bucse, bielete au fost schimbate in Olanda in februarie 2016. De ce? Nici nu ma mai intereseaza.
Inca o data va multumesc si tin sa va spun ca mecanicul care m-a sfatuit sa segmentez motorul si multe alte "vrajeli" nu mai exista pe piata muncii in domeniu. In acest moment lucreaza la Mac. L-am ajutat putin si la plecare si la angajare! Sa montezi totusi pe o masina 2 cauciucuri cu sensul invers de rulare denota lipsa de profesionalism si interes, nu? Sa echilibrezi rotile fara sa scoti plumbii vechi si sa pui 150 de grame pe o roata... Sa rupi fisa din bobina de inductie ca nu stii sa o pui la loc si sa pui doar 3 suruburi in loc de 5... Macar la Mac poate sa puna carnea invers in burger...
V-am pupat si astept pareri legate de P0100.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DanoDas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
DanoDas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
catarno a scris:DanoDas te rog revino cu informatii daca reusesti sa rezolvi masina deoarece cateva probleme la masina mea se regasesc la tine.Iti multumesc anticipat.
Rezolvare solutiei, dupa 3000 de km mers fara probleme, a fost schimbarea debitmetrului, bobinei de inductie si a senzorului de la axul cu came.
Vezi mai sus detalii.
Scuze de intarziere dar am vrut sa dau un raspuns verificat si sigur.
maryus88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2016
- Mesaj Privat
salutare am zafira 18 92kw nu stiu ce sa ii mai fc se opreste brusc din mers doar pe gaz ,,dupa cv km apoi dk scot borna si o las 1 min porneste ,,dupa ce fc acea operatiune porneste pe benzina trece in gaz dar iar se repeta ,,am schimbat ecu toti meseriasi din buzau au zis k ecuu... si tot asa nu i-am dat de cap nici cei de la gaz au schimbat inst electrica de gaz am pierdut timp., nervi si vreo 1500 roni si tot nu am rezolvato merg pe benzina ,,,va rog mult dk poate cineva sa ma ajute ,,,am luat inca una de anglia cu speranta sa am de piese
- gogosica
- **
- 213 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
incearca la Vernesti, la cei care monteaza instalatii GPL,
mai mult ca sigur ai probleme din cauza instalatie de GPL, asta in cazul in care se manifesta dupa ce ai montat instalatia de gaz,
tu zici ca ai schimbat si ecu la motor? daca cel schimbat este defect si el?
inca un lucru - masina facea la fel inainte sa montezi instalatia de gaz?
dar daca mergi numai pe benzina se mai opreste?
mai mult ca sigur ai probleme din cauza instalatie de GPL, asta in cazul in care se manifesta dupa ce ai montat instalatia de gaz,
tu zici ca ai schimbat si ecu la motor? daca cel schimbat este defect si el?
inca un lucru - masina facea la fel inainte sa montezi instalatia de gaz?
dar daca mergi numai pe benzina se mai opreste?
maryus88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gogosica
- **
- 213 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
deci clar problema ta este de la instalatia de gaz
cine ti-a montat instalatia ?
mergi la ei sa iti faca masina sa mearga in limitele normale, daca nu sa isi ia inapoi instalatia de gaz, sa iti dea banii inapoi, sa cumpere o galerie de admisie din dezmembrari si o garnitura de admisie noua sa iti faca montajul, si te duci la altcineva
(daca montajul ti-l faceai la vernesti nu mai aveai probleme, au experienta necesara de peste 10 ani,
de ce zic asta pentru ca nu cred ca ai montat la ei instalatia, eu am fost la ei si in comparatie cu ce am eu mi-au explicat diferente si modul de lucru al lor )
acum mai exista o intrebare, una nu au facut montajul acolo unde trebuia,
si mai poate fi si de la instalatia electrica de la motor.
te astept cu un raspuns
cine ti-a montat instalatia ?
mergi la ei sa iti faca masina sa mearga in limitele normale, daca nu sa isi ia inapoi instalatia de gaz, sa iti dea banii inapoi, sa cumpere o galerie de admisie din dezmembrari si o garnitura de admisie noua sa iti faca montajul, si te duci la altcineva
(daca montajul ti-l faceai la vernesti nu mai aveai probleme, au experienta necesara de peste 10 ani,
de ce zic asta pentru ca nu cred ca ai montat la ei instalatia, eu am fost la ei si in comparatie cu ce am eu mi-au explicat diferente si modul de lucru al lor )
acum mai exista o intrebare, una nu au facut montajul acolo unde trebuia,
si mai poate fi si de la instalatia electrica de la motor.
te astept cu un raspuns
maryus88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gogosica
- **
- 213 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
- razvan_d86
- **
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare. De 1 an si ceva de cand mi-am cumparat masina am si eu probleme legate de relantiul instabil si lipsa de putere la rece. Pana in prezent nu am reusit sa gasesc problema.Piesele urmatoare le-am schimbat pana in prezent:
- distributie, pompa de apa
- bobina este aproape noua, am schimbat-o in primavara (scapa curent si mergea in trei pistoane)
- bujiile sunt noi(NGK) schimbate in urma cu o saptamana. Chiar si bujjile vechi erau curate, fara depuneri de ulei, nu erau innegrite, insa electrozii pareau cam uzati;
- Fitru aer nou, filtru benzina si pompa benzina noi, schimbate in primavara (nu a mai pornit, pompa era arsa)
- senzor ax cu came nou (VDO) ( nu se tura mai mult de 4000 de ture)
- clapeta acceleratie curatata
Problema cu pornirea la rece am avut-o si inainte sa schimb piesele mentionate mai sus.
Simptome:
- intotdeauna, cand pornesc la rece, e necesar sa o las sa se incalzeaza; daca nu o las si pornesc, se ineaca, trepideaza, smuceste tare, nu are putere....dupa ce se incalzeste merge bine
- turatia ocilanta(uneori mai tare, uneori mai incet), nu foarte vizibil (100- 300 rpm) pe turometru dar se simte ca motorul nu merge 'rotund', cum ar trebui
- uneori la pornirea la rece, motorul moare, parca nu s-ar alimenta ( smuceste ) ...dupa a doua, a treia pornire nu se mai opreste
Am pus testerul pe ea in weekend si imi arata o singura eroare: P0170 . Ambele sonde imi arata amestec bogat, MAF-ul la relanti baga cam 9-11 kg/h aer si la clapeta de acceleratie , cand o turez, apare uneori INVALID. Atasez si un video cu valorile date de tester.
Dupa ce s-a incalzit un pic motorul (ca filmasem valorile date de tester), am scos si mufa de la MAF si am mers cu ea sa vad cum se comporta. Nu am observat schimbari majore, doar avea o mica intarziere cand acceleram.
Ce parare aveti, debitmetrul si sondele sunt ok?
- distributie, pompa de apa
- bobina este aproape noua, am schimbat-o in primavara (scapa curent si mergea in trei pistoane)
- bujiile sunt noi(NGK) schimbate in urma cu o saptamana. Chiar si bujjile vechi erau curate, fara depuneri de ulei, nu erau innegrite, insa electrozii pareau cam uzati;
- Fitru aer nou, filtru benzina si pompa benzina noi, schimbate in primavara (nu a mai pornit, pompa era arsa)
- senzor ax cu came nou (VDO) ( nu se tura mai mult de 4000 de ture)
- clapeta acceleratie curatata
Problema cu pornirea la rece am avut-o si inainte sa schimb piesele mentionate mai sus.
Simptome:
- intotdeauna, cand pornesc la rece, e necesar sa o las sa se incalzeaza; daca nu o las si pornesc, se ineaca, trepideaza, smuceste tare, nu are putere....dupa ce se incalzeste merge bine
- turatia ocilanta(uneori mai tare, uneori mai incet), nu foarte vizibil (100- 300 rpm) pe turometru dar se simte ca motorul nu merge 'rotund', cum ar trebui
- uneori la pornirea la rece, motorul moare, parca nu s-ar alimenta ( smuceste ) ...dupa a doua, a treia pornire nu se mai opreste
Am pus testerul pe ea in weekend si imi arata o singura eroare: P0170 . Ambele sonde imi arata amestec bogat, MAF-ul la relanti baga cam 9-11 kg/h aer si la clapeta de acceleratie , cand o turez, apare uneori INVALID. Atasez si un video cu valorile date de tester.
Dupa ce s-a incalzit un pic motorul (ca filmasem valorile date de tester), am scos si mufa de la MAF si am mers cu ea sa vad cum se comporta. Nu am observat schimbari majore, doar avea o mica intarziere cand acceleram.
Ce parare aveti, debitmetrul si sondele sunt ok?
- iaminm
- **
- 120 mesaje
- din 23 Dec 2015
- Zafira 2011 A18XER
- Arad
iaminm
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2011 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2015
- Mesaj Privat
salut
pe masina mea , in urma cu 2 saptamani dupa ce am alimentat cu benzina de la alta benzinarie decat cea unde alimentez regulat mi s-a aprins marotul motor .
maisna se comporta in mers la fel dar ca acel martor ramanse aprins 2 zile , apoi s-a stins.
nu a trecut decat 7 zile si iar s-a aprins , dar minune dupa 3 zile s-a stins.
am cautat pe cine si a facut diagnoza : erorile p0170 (amestec sarac) si p0100(oare e de la debit metru?) au fost gasite in memoria bord computer.
au fost sterse ambele erori dar eroarea p0170 a reaparut dar nu s-aprins martorul motor din bord.
ca concluzie : eroarea p0170 este dela calitatea benzinei.
inca studiez dacasi cand se mai aprinde martorul , ma gandesc sa mai fac niste teste in viitor sa vad ce erori mai vor fi stocate.
pe masina mea , in urma cu 2 saptamani dupa ce am alimentat cu benzina de la alta benzinarie decat cea unde alimentez regulat mi s-a aprins marotul motor .
maisna se comporta in mers la fel dar ca acel martor ramanse aprins 2 zile , apoi s-a stins.
nu a trecut decat 7 zile si iar s-a aprins , dar minune dupa 3 zile s-a stins.
am cautat pe cine si a facut diagnoza : erorile p0170 (amestec sarac) si p0100(oare e de la debit metru?) au fost gasite in memoria bord computer.
au fost sterse ambele erori dar eroarea p0170 a reaparut dar nu s-aprins martorul motor din bord.
ca concluzie : eroarea p0170 este dela calitatea benzinei.
inca studiez dacasi cand se mai aprinde martorul , ma gandesc sa mai fac niste teste in viitor sa vad ce erori mai vor fi stocate.
- razvan_d86
- **
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
(mai proba unul langa tine motorul, foarte bune conditi pentru o filmare) - Ce suna asa...
Fa si tu o filmare la motor - vrei sa auzim motorul din bord...
Cred ca era mai util daca faceai un "LiveData" cum a facut colegul.
Tutorial cum putem transforma livedata OP-COM in grafice
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86552
Fa si tu o filmare la motor - vrei sa auzim motorul din bord...
Cred ca era mai util daca faceai un "LiveData" cum a facut colegul.
Tutorial cum putem transforma livedata OP-COM in grafice
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86552
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
razvan_d86 a scris:Cam asa face uneori la pornire cand motorul este rece. Sunetul nu e prea clar, un camion era in apropiere cand am inregistrat. Se observa foarte clar cum oscileaza turatia si moare motorul la prima pornire. (Nu am atins acceleratia deloc, se tura singura).
Ai masurat presiunea benzinei?
Ce valori ai la corectiile de ameste pe termen scurt si lung?
A crescut consumul?
beavis
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pune alt debitmatru ORIGIN8AL si sa vezi minune
Salutare
Valoare corecta la relantiu debimetru z18xe
9kgh
Sau 30kgh nu sunt lamurit
Masina da p0170
P0130
Sonde schimbate pus mobiltrone
La sonda 1 tras masa nu avea
Eroarea a disparut debimetru arata 3gs la rece scade la cald 2.5gs dupa calcul meu 10kgh ?