Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • soiucristi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Pe langa faptul ca am ulei in vasul de expansiune si pe radiatorul mic, atunci cand motorul este rece acesta nu se accelereaza la turatii intre 1500-2000 rpm. Am fost la service si mi s-a spus ca turbo este defect. Pe tester nu apare nicio eroare. Poate exista o legatura intre uleiul din vasul de expansiune si turbo?
Opel Astra G, an fabricatie 2001, motor 1,7 ydt
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu, uleiul ajunge in antigel fie pe la termoflot(racitorul de ulei) fie pe la garnitura de chiulasa. Tu ai 2 defecte acolo. Pentru presiune turbo verfica electrovalva turbo sau ce fel de valva este pe modelul tau cu vacuum, electrica. Daca turbina o ia pe ulei ai ulei in intercooler(radiatorul mic, cum ii spui tu) si in admisie, apoi fum mult pe esapament.
  • soiucristi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2016

  • Mesaj Privat
multumesc
o sa verific electrovalva turbo si o sa incerc sa anulez temporar termoflotul
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie din cauza tecilor de la injectoare treaba cu uleiul in vasul de expansiune iar chestia cu turbo verifica toate furtunele de la pompa de vacum pana la turbina si tot ce este legat de vacum...
Skip ads

  • soiucristi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2016

  • Mesaj Privat
multumesc
gasesc undeva o schema cu instalatia de vacum pentru a putea verifica toate furtunele ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mai degraba cauta o pompa de vacuum,ce are si manometru pe ea. Poti creea vacuum cu pompa si eventualele scapari le auzi,motorul fiind oprit.Daca nu ai pierderi de vacuum,manometru va ramine pe gradatia realizata...
  • soiucristi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2016

  • Mesaj Privat
multumesc, o sa iau pe rand toate furtunele
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR