radu_2044
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salutari,
Am primit un e-mail de la EDS auto prin care sunt avertizat de posibile probleme la masinile Opel Astra J cu motorizare 2.0 diesel care duc la "pierderea de presiune ulei motor pe la garnitura dintre sorb si pompa de ulei" si eventual la "defectarea aproape iremediabila a motorului "
Am atasat mesajul primt.
Ma puteti sfatui daca ar trebui sa iau acest mesaj in serios sau sa consider ca este doar un mod de atragere a clientilor ?
Multumesc,
Radu
Am primit un e-mail de la EDS auto prin care sunt avertizat de posibile probleme la masinile Opel Astra J cu motorizare 2.0 diesel care duc la "pierderea de presiune ulei motor pe la garnitura dintre sorb si pompa de ulei" si eventual la "defectarea aproape iremediabila a motorului "
Am atasat mesajul primt.
Ma puteti sfatui daca ar trebui sa iau acest mesaj in serios sau sa consider ca este doar un mod de atragere a clientilor ?
Multumesc,
Radu
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
radu_2044
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2016
- Mesaj Privat
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
am observat destul de multe discutii cu probleme pt motorul 2.0 dth insignia atat pe acest forum cat si pe forumul italian, nu am reusit sa gasesc nimic deocamdata referitor la motorul de pe astra j 2.0 dth, parerile sant impartite pt acest defect care dupa parerea mea e un defect de fabrica pt care opel nu recunoaste nimic, uni zic ca defectul pleaca de la o garnitura la pompa de ulei(forumul romanesc) in schimb la italieni se zice ca ar fi datorita faptului ca in timpul regenerari toata motorina nearsa ajunge in baia de ulei si dilueaza uleiul si din cauza asta se defecteaza cuzineti plus varianta cu garnitura.
Eu am chemat concesionaria opel de unde am luat masina pt a cere ceva informati dar ...ei nu stiu nimic de asemenea probleme. In schimb un fost mecanic opel pe care il cunosc personal a zis ca sant probleme pt opel insignia fabricate pana in 2012 dar datorita faptului ca el nu mai lucreaza acolo nu stie nimic de probleme pt motor astra. Luni o sa ma intalnesc cu el si o sa vad ce mai pot afla. Oricum pt 100-150 € nu se merita sa riscam .
am observat destul de multe discutii cu probleme pt motorul 2.0 dth insignia atat pe acest forum cat si pe forumul italian, nu am reusit sa gasesc nimic deocamdata referitor la motorul de pe astra j 2.0 dth, parerile sant impartite pt acest defect care dupa parerea mea e un defect de fabrica pt care opel nu recunoaste nimic, uni zic ca defectul pleaca de la o garnitura la pompa de ulei(forumul romanesc) in schimb la italieni se zice ca ar fi datorita faptului ca in timpul regenerari toata motorina nearsa ajunge in baia de ulei si dilueaza uleiul si din cauza asta se defecteaza cuzineti plus varianta cu garnitura.
Eu am chemat concesionaria opel de unde am luat masina pt a cere ceva informati dar ...ei nu stiu nimic de asemenea probleme. In schimb un fost mecanic opel pe care il cunosc personal a zis ca sant probleme pt opel insignia fabricate pana in 2012 dar datorita faptului ca el nu mai lucreaza acolo nu stie nimic de probleme pt motor astra. Luni o sa ma intalnesc cu el si o sa vad ce mai pot afla. Oricum pt 100-150 € nu se merita sa riscam .
- adydelabv
- ***
- 799 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Astra 2011 a17dtr
- Brasov
adydelabv
- Mesaje scrise: 799
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
radu_2044 a scris:Salutari,
Am primit un e-mail de la EDS auto prin care sunt avertizat de posibile probleme la masinile Opel Astra J cu motorizare 2.0 diesel care duc la "pierderea de presiune ulei motor pe la garnitura dintre sorb si pompa de ulei" si eventual la "defectarea aproape iremediabila a motorului "
Am atasat mesajul primt.
Ma puteti sfatui daca ar trebui sa iau acest mesaj in serios sau sa consider ca este doar un mod de atragere a clientilor ?
Multumesc,
Radu
Am primit un e-mail de la EDS auto prin care sunt avertizat de posibile probleme la masinile Opel Astra J cu motorizare 2.0 diesel care duc la "pierderea de presiune ulei motor pe la garnitura dintre sorb si pompa de ulei" si eventual la "defectarea aproape iremediabila a motorului "
Am atasat mesajul primt.
Ma puteti sfatui daca ar trebui sa iau acest mesaj in serios sau sa consider ca este doar un mod de atragere a clientilor ?
Multumesc,
Radu
eu nu as sta mult pe ganduri . chiar au avut probleme mari cu motoarele in cauza , toate din cauza unui "amarat de inel" .
numai bine