Deci, problema a aparut azi. Masina este un Opel Insignia 2.0 DTH 160 cai putere, cutie automata
Masina a stat aproape 2 zile, fara sa fie pornita. Afara au fost -5 noaptea si 0-3 grade ziua. Seara cand erau -3 afara, am pornit masina. A pornit ok, dar cu o galagie din aia de diesel zici ca erau -30 afara. Dar si-a revenit repede, si zgomotul s-a diminuat. Normal ca turatia statea la 1000 ( ca si mereu cand e rece afara, mai intai sta la 1000 si treptat scade la normal, incalzinduse motorul ). Problema este ca de data asta nu a mai scazut. Motorul s-a incalzit relativ rapid, dar turatia a ramas la 1000 la relanti. Am ajuns unde imi trebuia si zic, poate a fost vre-un consumator ceva si de aia a stat asa. Mi-am rezolvat treburile ( am fost la teatru
![Smile](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
) si ma intorc acasa. La pornire iar motorul era la 1000 de turatii, dar se racise intre timp, deci ceva normal. Pana acasa s-a incalzit la 90 grade, dar turatia tot nu scazut sub 1000! Faza e ca consumul la relanti cu motorul cald e ok, 0.8 l/100 km, la fel il aveam si cand masina statea la 700-800 turatii. Am ajuns acasa, dar nu am oprit motorul. Am mai dat o tura pana la benzinarie, dar am turat-o mult, zic poate face ceva ea acolo si sa o incalzesc mai bine. Degeaba, tot acolo sta turatia. Zic ok. Opresc motorul si ii dau din nou o cheie, surpriza! turatia sta putin sub 700 si se simte o usoara vibratie in masina, oricum turatia e putin mai mica decat deobicei ( probabil si de asta vibratia simtita ), ating un pic acceleratia fiind pe loc si dupa ce ridic piciorul nu mai scade sub 1000. Am mai facut inca odata faza cu opritul si pornitul motorului si e la fel. Imediat dupa pornire sta dub 700, iar cand ating un pic acceleratia se ridica la 1000 si ramane acolo, chiar daca motorul e cald 90 grade.
Pareri?