- pogan Emil
- *
- 7 mesaje
- din 28 Oct 2015
- Astra 1998 Z16XE
- Bihor
pogan Emil
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1998 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2015
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ca mecanic care am desfacut motoare recomand sa folositi uleiuri full syntetice ,adici 5W , deoarece nu produc funingine ca cele semisintetice adica 10W ! indiferent de km. si zgomot veti avea canalele de ungere desfundate si motorul protejat !
ca firma : liqui molli / Eneos / Motul x-clean / Polytron / ravenol
ca firma : liqui molli / Eneos / Motul x-clean / Polytron / ravenol
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
lory961
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2016
- Mesaj Privat
omuyeti
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2016
- Mesaj Privat
Chiar azi am schimbat uleiul, Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 dexos2 din primul km am simtit o imbunatatire la motor.
Ramane de vazut cum se comporta in viitor.
Ultima oara am avut GM, l-am tinut 7000km dupa care pe test imi arata ca mai are viata 25%.Mentionez ca nu mi-a mancat deloc pe GM.
GTC Z19DTH
Ramane de vazut cum se comporta in viitor.
Ultima oara am avut GM, l-am tinut 7000km dupa care pe test imi arata ca mai are viata 25%.Mentionez ca nu mi-a mancat deloc pe GM.
GTC Z19DTH
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
O alegere buna lm top tech 4600.amavut si eu la astra g 1.7 cdti,foarte multumit de el.l-am dus in 14 000 km si tot mai mergea,tot mai avea propietati de ungere,motorul intra repede in parametri de lucru,iar la temp scazute pornea usor. acum am trecut la astra j 1.6 115 cp benzina aspirat.100% am sa merg tot pe lm top tech 4600.Am facut prima revizie la reprezentanta la 8500 km si mi-au pus ulei gm la butoi,dupa 3000 km parcursi cu uleiul lor la butoi motorul este foarte zgomotos pt un benzinar.nu au vrut sa imi accepte uleiul meu pe perioada garantiei.o sa-l dau afara si am sa pun liqui moli.drumuri bune!
- octav_bz
- ****
- 1,048 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,048
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Ce am inteles de la colegi... LM pe care il gasiti germania nu se compara cu ce avem noi la raft. (nu este de aceeasi calitate.)
Dar si asa, eu unul sunt multumit de el, 5L imi ajung de la schimb la schimb chiar imi mai ramane ceva.
De 3 ani folosesc LM 5W40 pe Z16XE si raman pe el.
- Care aveti ocazia sa il luati din germania nu ezitati.
Dar si asa, eu unul sunt multumit de el, 5L imi ajung de la schimb la schimb chiar imi mai ramane ceva.
De 3 ani folosesc LM 5W40 pe Z16XE si raman pe el.
- Care aveti ocazia sa il luati din germania nu ezitati.
omuyeti
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2016
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mihai_8230
- **
- 207 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 1996 X18xe
- Bucuresti
mihai_8230
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salut,am și eu o întrebare pt cei care se pricep mai bn,am un x18xe la care folosesc ulei 5w40 iarna și 5w-50 vara,vreau sa mi spune ți și mie un ulei care rezista bine pe timp de vara,adicã sa nu l consume repede, eu fac km mulți ii mai dau și ture (nu merg la consum),am folosit mobil 5-50 și Wolf 5-50 , cu Wolf completez 1 l la 10000, mobil aproape dublu,am tot citit pe forum despre "Tbn,flash Point,hts,etc",la ce trebuie sa ma uit la un ulei sa fie mai rezistent la temperaturi ridicate?sper ca m am fãcut înțeles,ms
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Poti incerca uleiul XADO .este un ulei foflosit mai mult in competitii,curse,masini cu tutatie mare. http://xado.ro/ulei-motor-auto.html
am vazut ca au si 5w-40 si 5w-50.stiu pe cineva care il foloseste la vw 2.0,si e multumit de el.
am vazut ca au si 5w-40 si 5w-50.stiu pe cineva care il foloseste la vw 2.0,si e multumit de el.
- bibu16v
- *******
- 6,510 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,510
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mihai_8230
- **
- 207 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 1996 X18xe
- Bucuresti
mihai_8230
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsuri,momentan am în motor ravenol 5w40 vsi. Urmãtorul schimb în primãvara, va fi cu xado 5w50,toate cele bune.Aaa, încã ceva, am vãzut pe autodata, ca la x18xe uleiul recomandat este 15w40,asa ceva a-și folosi doar sa ung lanțul la bicicleta, dacã și tata la ultima dacie care a avut o folosea havoline 10w40:))))
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu exista nici un senzor, sau ceva de genul asta, care sa analizeze calitatea uleiului.
Teoretic, viata uleiului e calculata in functie de cicluri pornire/oprire, regenerari, km parcursi, timp scurs de la data efectuarii schimbului...
Din experienta proprie, la mine "oil life" e calculat exclusiv in functie de timpul scurs de la data schimbului (in 365 zile scade de la 100% la 0% indiferent de km parcursi)... la altii am vazut ca le scade dupa regenerari etc.
Teoretic, viata uleiului e calculata in functie de cicluri pornire/oprire, regenerari, km parcursi, timp scurs de la data efectuarii schimbului...
Din experienta proprie, la mine "oil life" e calculat exclusiv in functie de timpul scurs de la data schimbului (in 365 zile scade de la 100% la 0% indiferent de km parcursi)... la altii am vazut ca le scade dupa regenerari etc.
- deleted-112680
- *
- 4 mesaje
- din 05 Sep 2016
deleted-112680
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Doresc sa va intreb vis a vis de schimbarea tipului de ulei dar sa va introduc putin in tema despre Corsa mea. Sunt posesorul unui Opel Corsa C din 2006 cu motor Z10XEP. Masina am cumparat-o cu probleme, anume consumul excesiv de ulei. Consumul de ulei a generat multiple probleme adiacente, EGR infundat, formare de depuneri pe supape si pistoane, etc. M-am hotarat sa ii fac motorul, am schimbat segmenti, chiulasa am trimis-o la rectficat, pe langa segmentii decaliti (probabil candva in istoria ei a fiert motorul) am gasit si simeringurile de la supapre carbonizate. In reparatia de chiulasa a fost inclusa si planul si si schimbarea simeringurilor de supape. Tachetii insa, nu i-am schimbat. Mentionez ca a mai fost schimbata si distributia cu tot cu patine de intindere, piston hidraulic, si lant. Dupa terminarea repararii motorului am bagat 10W-40 in el (din neatentie), recomandat pentru masina e 5W-40. Am rulat cu acest tip de ulei pentru a efectua rodajul pe noii segmenti, din punct de vedere a consumului de ulei, situatia s-a remediat complet, in 9000 km nu a completat nici un gram de ulei. Totusi vad ca uleiul acesta nu ii place motorului, am un tacanit metalic la rece dimineata pe timpul iernii dupa ce motorul a stat 8 ore ++, posibil a fi tachetii ? Ma gandesc totusi sa il schimb cu 5W-40 pentru a respecta ceea ce a sfatuit producatorul.
Intrebarea mea este: Dupa ce rodajul s-a facut pe 10W-40 , daca ii pun 5W-40, va incepe sa il manance fiind un ulei mai subtire ?
Va multumesc.
Doresc sa va intreb vis a vis de schimbarea tipului de ulei dar sa va introduc putin in tema despre Corsa mea. Sunt posesorul unui Opel Corsa C din 2006 cu motor Z10XEP. Masina am cumparat-o cu probleme, anume consumul excesiv de ulei. Consumul de ulei a generat multiple probleme adiacente, EGR infundat, formare de depuneri pe supape si pistoane, etc. M-am hotarat sa ii fac motorul, am schimbat segmenti, chiulasa am trimis-o la rectficat, pe langa segmentii decaliti (probabil candva in istoria ei a fiert motorul) am gasit si simeringurile de la supapre carbonizate. In reparatia de chiulasa a fost inclusa si planul si si schimbarea simeringurilor de supape. Tachetii insa, nu i-am schimbat. Mentionez ca a mai fost schimbata si distributia cu tot cu patine de intindere, piston hidraulic, si lant. Dupa terminarea repararii motorului am bagat 10W-40 in el (din neatentie), recomandat pentru masina e 5W-40. Am rulat cu acest tip de ulei pentru a efectua rodajul pe noii segmenti, din punct de vedere a consumului de ulei, situatia s-a remediat complet, in 9000 km nu a completat nici un gram de ulei. Totusi vad ca uleiul acesta nu ii place motorului, am un tacanit metalic la rece dimineata pe timpul iernii dupa ce motorul a stat 8 ore ++, posibil a fi tachetii ? Ma gandesc totusi sa il schimb cu 5W-40 pentru a respecta ceea ce a sfatuit producatorul.
Intrebarea mea este: Dupa ce rodajul s-a facut pe 10W-40 , daca ii pun 5W-40, va incepe sa il manance fiind un ulei mai subtire ?
Va multumesc.
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat