- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
crisanln
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
danut32 a scris:Nu stiu raspunsul direct, dar ar fi bine sa spui ce model de CD-player ai, daca asa e din fabrica sau l-a montat/schimbat cineva ulterior.
Poate altii pricep, eu nu: ce inseamna "merge pe memorie" ? adica ai slot USB pentru memorie flash (adica memory stick) si nu mai vrea sa cante de pe el?
Poate altii pricep, eu nu: ce inseamna "merge pe memorie" ? adica ai slot USB pentru memorie flash (adica memory stick) si nu mai vrea sa cante de pe el?
cd playeru e un sony da nu conteaza asta ca tot la fel face si cu alt cd player. cand am zis de memorie m-am referit la memoria aceea care ramane in cd player...toate setarile si posturile radio. Adica cand pun contactu porneste singur pe postu sau ultima melodie de pe cd care era cand am scos cheia.
crisanln
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
catastefan a scris:Sunt 2 sigurante ( in afara de cea de pe spatele casetofonului ) F12 20A si F15 5A. Verifica-le!
cand m-am trezit ca nu mai merge primu lucru am verificat siguranta de pe cd player, fiind ok am mers la un service din asta radiotv si acolo am vazut ca cd playeru e ok....daca inversa firele pe varianta aia fara memorie mergea, numai ca se reseteaza de fiecare data. Sigurantele alea de sub capota le-a verificat pe toate. Numai daca nu e un releu sau daca mai sunt undeva sigurante. Bai ca electricienii sunt ft aglomerati si cand aud ce problema am, nu se obosesc pt asa ceva.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
crisanln
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
cd playeru se reseteaza de fiecare data, deci da se opreste din functionare. nu stiu daca sti treaba aia cu firele din spate....rosu si galben. intro pozitie e cu memorie, adica cand pun contactu playeru porneste singur exact de unde a ramas ultima data cand am scos cheia. in cealalta pozitie nu mai porneste automat playeru si nici nu mai raman setarile in el. nu mai stiu sigur cum era...galben cu galben si rosu cu rosu e varianta fara memorie, iar daca pui cel galben de la player tot pe firu rosu ce vine de la masina atunci ramane cu memorie. mie dintro data nu m-ia mai venit curent pe varianta cu memorie...doar invers. la inceput imi tot sclipureau butoanele si ecranu. deci posibil sa fie un releu....dar care?
crisanln
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut,firul + de la faza scurta de pe partea dreapta sa intrerupt (din cauza frecarii de (culmea) far) zona in care sa intrerupt nu e tocmai accesibila (se vede in poza) presupun ca solutia ideeala ar fii sa inlocuiesc tot cablu sau o metoda ar mai fii sa trag + de la celalt far..fapt care cred ca ar putea incalzi acel fir din moment ce e facut doar pentru un bec.Stie careva alta solutie?
Poza: https://pictub.club/image/swIqZG
Poza: https://pictub.club/image/swIqZG
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
AGeorge
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Bine ai venit in ClubOpel !
Imobilizatorul nu citeste cheia. Verifica daca ai cipul in cheie prima oara.
Incearca sa citesti erorile cu metoda de aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca ai cheia de rezerva incearca sa pornesti cu ea.
Bordul se aprinde? Martorii?
Incearca sa dai un pumn in scoica ceasurilor...este foarte posibil ca ele sa nu faca contact ( e o boala veche si usor de remediat la Corsa C )....si de aia sa nu porneasca.
Imobilizatorul nu citeste cheia. Verifica daca ai cipul in cheie prima oara.
Incearca sa citesti erorile cu metoda de aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca ai cheia de rezerva incearca sa pornesti cu ea.
Bordul se aprinde? Martorii?
Incearca sa dai un pumn in scoica ceasurilor...este foarte posibil ca ele sa nu faca contact ( e o boala veche si usor de remediat la Corsa C )....si de aia sa nu porneasca.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
DCosmin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut ma numesc , Cosmin am un opel corsa c 2003 55kw 1.2 i.am schimbat recent ulei filtru de ulei castrol 10w40 filtru de benzina filtru de aer de polen si termostatu, pentru ca masina consuma foarte mult la 40l de benzina faceam 360 de km o avut galeria de evacuare sparta i.am sudato si am schimbat toata teava de esapament plus sonde lambda noi cu garantie si tot degeaba caldura tot nu baga si am aprins un martor "masina cu cheita " i.am facut un test si am urmatoarele erori P0340 Arbore cu came poziþia senzor circuit defecþiune . P0115 motor lichidului de rãcire temperatura Circuit mare intrare
P0130 O2 Sensor Circuit de înaltã tensiune (Bank 1 senzor 1)
P1612 imobilizator nr sau greºit semnal imobilizator aste sunt erorile .....nu stiu ce sa ma mai fac cu ea , va rog ajutatima ) !!!
P0130 O2 Sensor Circuit de înaltã tensiune (Bank 1 senzor 1)
P1612 imobilizator nr sau greºit semnal imobilizator aste sunt erorile .....nu stiu ce sa ma mai fac cu ea , va rog ajutatima ) !!!
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
DCosmin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2017
- Mesaj Privat
Inainte sa schimb uleiu era aprins becu de la sonda lambda totusi ii noua cu garantie si o mai fost schimbata odata ... in sfarsit inainte de a schimba consumabilele acuma numa masinuta cu cheita ii aprinsa si de pornit porneste din prima inchiderea centralizata functioneaza bine de mers merge fain dar totusi de ce mi sa aprins martoru ala cu " masina si cheita " dupa ce am schimbat consumabilele .... ?
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Eroarea P0130 e de la sonda lambda, ca e in garantie sau nu... asta e altceva. O sonda se testeaza pe osciloscop si nu e asa simplu. Nu stiu cum poti dovedi ca e buna sau nu, bine era sa-ti iei Bosch sau NGK si sa ai si putin noroc sa nu dai pese chinezisme.
Incearca sa-ti cureti bine-bine ambele mufe de la sonda, cu spray de contacte. Eu asa am patit si am schimbat un an la sonde bune, din cauza mufei care nu facea contact ca lumea.
Codul de imobilizator e mai ciudat, probabil n-ar trebui sa porneasca. Da-i niste pumni in bord, de obicei mai sunt contacte proaste pe acolo.
Despre restul (arbore cu came si temperatura mare) nu stiu ce sa spun, n-ar trebui sa apara de capul lor si mai ales, n-ar trebui sa porneasca chiar usor sau sa mearga chiar fara simptome. Sa asteptam si alte pareri, pana atunci curata-i mufele si da-i niste pumni in cap.
Incearca sa-ti cureti bine-bine ambele mufe de la sonda, cu spray de contacte. Eu asa am patit si am schimbat un an la sonde bune, din cauza mufei care nu facea contact ca lumea.
Codul de imobilizator e mai ciudat, probabil n-ar trebui sa porneasca. Da-i niste pumni in bord, de obicei mai sunt contacte proaste pe acolo.
Despre restul (arbore cu came si temperatura mare) nu stiu ce sa spun, n-ar trebui sa apara de capul lor si mai ales, n-ar trebui sa porneasca chiar usor sau sa mearga chiar fara simptome. Sa asteptam si alte pareri, pana atunci curata-i mufele si da-i niste pumni in cap.
DCosmin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2017
- Mesaj Privat