- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- me_stelian
- *
- 34 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Bucuresti
me_stelian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-4821
- *
- 30 mesaje
- din 08 Feb 2007
deleted-4821
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- billyd
- **
- 144 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra y17dt
- Bucuresti
billyd
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bigu Mihai
- *
- 19 mesaje
- din 26 Jul 2016
- Frontera 1998 Y22DTR
- Bucuresti
Bigu Mihai
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
SGVmoraru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Doresc o oferta pentru urmatoarele operatiuni+piese+manopera:
- schimb distributie;
- schimb ulei motor + filtre (momentan am Valvoline SynPower Xtreme XL-III 5w30)
- inlocuire acea garnitura (oring parca) de la pompa de ulei... de care se tot vaita colegii pe forum ;
- posibil inlocuire volanta (de jumatate de an se aude uneori o bataie la relanti. Cand apas ambreiajul nu se mai aude). Un amic sustine ca ar fi volanta...posibil;
Masina functioneaza fara probleme. Opel Insignia 11.2009, VIN: W0LGM8EH0A1029346, 237000 km. Sunt interesat si cat timp dureaza aceste operatiuni deoarece nu sunt din Bucuresti.
Multumesc!
- schimb distributie;
- schimb ulei motor + filtre (momentan am Valvoline SynPower Xtreme XL-III 5w30)
- inlocuire acea garnitura (oring parca) de la pompa de ulei... de care se tot vaita colegii pe forum ;
- posibil inlocuire volanta (de jumatate de an se aude uneori o bataie la relanti. Cand apas ambreiajul nu se mai aude). Un amic sustine ca ar fi volanta...posibil;
Masina functioneaza fara probleme. Opel Insignia 11.2009, VIN: W0LGM8EH0A1029346, 237000 km. Sunt interesat si cat timp dureaza aceste operatiuni deoarece nu sunt din Bucuresti.
Multumesc!
- EDS Team
- **
- 274 mesaje
- din 23 Jan 2014
- Vectra 2001 Y26SE
- Bucuresti
EDS Team
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
Pentru a preveni astfel de posibile probleme, care pot duce la inlocuirea motorului, echipa EDS recomanda inlocuirea garniturii de la sorb la pompa de ulei ca operatiune de intretinere (la 3-4 ani). In imagine avem cuzineti si capac apartinand unui A20DTH care a ajuns la noi prea tarziu. Pana la sfarsitul acestui an, piesa (oringul original GM) costa 1 leu, cu montaj in serviceul nostru.
- andrei.serban
- *
- 1 mesaje
- din 03 Mar 2016
- Vectra 2003 Y20DTH
- Ilfov
andrei.serban
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salut, doresc sa impartasesc si eu experienta avuta cu masina, cum am ajuns la EDS si cum mi s-a parut pana acum experienta.
Detin o Vectra c, y20dth din 2003 de approx. 7 ani dar in ultimul an a cam inceput sa-si arate "varsta" iar mecanicul la care mergeam deobicei se cam saturase si nu era profitabil pentru el in materie de timp, el fiind defapt specializat pe grupul vag.
Asa ca am inceput sa caut service-uri si am ajuns printr-o recomandare de pe forum la un baiat cu un garaj propriu (o sa-l denumesc de-acum "baiatul cu service"). Experienta mi-a lasat un gust amar pentru ca masina nu mergea bine nici cand am dus-o la el si nici cand am plecat. S-au schimbat: amortizoare, arcuri, flanse, discuri, placute frana, puntea spate, rulment fata stanga si curatat admisie. Au fost multe intr-adevar, timpul de executie s-a ridicat la 2 saptamani dar mi-a lasat senzatia ca ceva nu e ok pentru ca masina huruia la peste 50km/h, era si mai lenesa ca deobicei si era infranata (nu mai era nevoie sa trag frana de mana in panta, masina nu aluneca pe liber ).
Asa am ajuns la EDS pentru o diagnoza, usor reticent, speriat fiind de parerile conform carora s-ar practica un pret nejustificat de mare (total neadevarat). La diagnoza intr-adevar s-a gasit o roata infranata, huruiala venea de la rulmentul fata stanga (care in fisa de reparatie mi-a fost trecut ca fiind schimbat de "baiatul cu service" - mentionez ca huruiala respectiva NU o aveam inainte) iar admisia nu a fost etansata bine dupa ce a fost curatata si pierde presiune pe toata lungimea galeriei. Pe langa asta, in cadrul diagnozei mi s-a zis la ce ar trebui sa fiu atent in viitor si ce se afla in parametrii dar da semne de oboseala (baterie, debitmetru etc.). A costat putin peste 150 lei (electric+mecanic), un pret mai mult decat decent din punctul meu de vedere pentru o diagnoza completa.
Am luat legatura cu "baiatul cu service", desi nu-mi mai faceam sperante pentru garantie. Raspunsul, dupa insistente: "am o masina blocata pe rampa si 4 care asteapta, nu am timp" si "o piesa poate sa cada peste o luna sau peste 5 ani". Bineinteles ca nu am mai fost la el si m-am programat la eds chiar daca asta insemna sa platesc de 2 ori pentru acelasi rulment, de 2 ori manopera de curatat admisie + alte probleme create de "baiatul cu service".
La EDS pana acum, s-a schimbat rulmentul (care huruia la actionarea manuala, daca a fost schimbat, mi-a pus ceva mai prost decat aveam inainte "baiatul cu service"), inlocuit cablul de la frana de mana, reparatie etrier care infrana roata, schimbat lichid de frana. Costurile mi s-au parut de bun simt avand in vedere calitatea lucrarii si a pieselor, comparabile (as indrazni sa zic ca sunt la fel) cu cele "de cartier" unde nu ai nici un fel de garantie nici macar "garantia" bunului-simt. Ba mai mult, am primit un discount la manopera desi nu am specificat ca vin de pe forum.
Toate persoanele din cadrul EDS cu care am avut ocazia sa interactionez mi-au lasat o parere foarte buna, mecanicii sunt foarte profesionisti, dar cel mai mult mi-a placut atmosfera din service. Oamenii sunt relaxati si deschisi semn ca si din punct de vedere intern firma este sanatoasa si nu exista relatiile clasice "sef-subordonat" bazate pe frica ceea ce conteaza foarte mult pentru ca lucurile astea se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
Singurul impediment pentru mine este locatia, fiind in celalalt capat al bucurestiului dar prefer sa-mi iau o zi libera si sa merg pana la ei si sa stiu ca masina e pe maini bune decat sa merg la toti meseriasii care lucreaza la negru si prost. Am zis ca fac o afacere alegand a 2-a varianta dar defapt a fost mai costisitor decat daca as fi venit din prima la EDS.
Pentru cei care sunt reticenti cum eram si eu, sfatul meu este sa mergeti macar la o diagnoza sa vedeti despre ce e vorba, atat cu service-ul cat si cu masina dvs.
Detin o Vectra c, y20dth din 2003 de approx. 7 ani dar in ultimul an a cam inceput sa-si arate "varsta" iar mecanicul la care mergeam deobicei se cam saturase si nu era profitabil pentru el in materie de timp, el fiind defapt specializat pe grupul vag.
Asa ca am inceput sa caut service-uri si am ajuns printr-o recomandare de pe forum la un baiat cu un garaj propriu (o sa-l denumesc de-acum "baiatul cu service"). Experienta mi-a lasat un gust amar pentru ca masina nu mergea bine nici cand am dus-o la el si nici cand am plecat. S-au schimbat: amortizoare, arcuri, flanse, discuri, placute frana, puntea spate, rulment fata stanga si curatat admisie. Au fost multe intr-adevar, timpul de executie s-a ridicat la 2 saptamani dar mi-a lasat senzatia ca ceva nu e ok pentru ca masina huruia la peste 50km/h, era si mai lenesa ca deobicei si era infranata (nu mai era nevoie sa trag frana de mana in panta, masina nu aluneca pe liber ).
Asa am ajuns la EDS pentru o diagnoza, usor reticent, speriat fiind de parerile conform carora s-ar practica un pret nejustificat de mare (total neadevarat). La diagnoza intr-adevar s-a gasit o roata infranata, huruiala venea de la rulmentul fata stanga (care in fisa de reparatie mi-a fost trecut ca fiind schimbat de "baiatul cu service" - mentionez ca huruiala respectiva NU o aveam inainte) iar admisia nu a fost etansata bine dupa ce a fost curatata si pierde presiune pe toata lungimea galeriei. Pe langa asta, in cadrul diagnozei mi s-a zis la ce ar trebui sa fiu atent in viitor si ce se afla in parametrii dar da semne de oboseala (baterie, debitmetru etc.). A costat putin peste 150 lei (electric+mecanic), un pret mai mult decat decent din punctul meu de vedere pentru o diagnoza completa.
Am luat legatura cu "baiatul cu service", desi nu-mi mai faceam sperante pentru garantie. Raspunsul, dupa insistente: "am o masina blocata pe rampa si 4 care asteapta, nu am timp" si "o piesa poate sa cada peste o luna sau peste 5 ani". Bineinteles ca nu am mai fost la el si m-am programat la eds chiar daca asta insemna sa platesc de 2 ori pentru acelasi rulment, de 2 ori manopera de curatat admisie + alte probleme create de "baiatul cu service".
La EDS pana acum, s-a schimbat rulmentul (care huruia la actionarea manuala, daca a fost schimbat, mi-a pus ceva mai prost decat aveam inainte "baiatul cu service"), inlocuit cablul de la frana de mana, reparatie etrier care infrana roata, schimbat lichid de frana. Costurile mi s-au parut de bun simt avand in vedere calitatea lucrarii si a pieselor, comparabile (as indrazni sa zic ca sunt la fel) cu cele "de cartier" unde nu ai nici un fel de garantie nici macar "garantia" bunului-simt. Ba mai mult, am primit un discount la manopera desi nu am specificat ca vin de pe forum.
Toate persoanele din cadrul EDS cu care am avut ocazia sa interactionez mi-au lasat o parere foarte buna, mecanicii sunt foarte profesionisti, dar cel mai mult mi-a placut atmosfera din service. Oamenii sunt relaxati si deschisi semn ca si din punct de vedere intern firma este sanatoasa si nu exista relatiile clasice "sef-subordonat" bazate pe frica ceea ce conteaza foarte mult pentru ca lucurile astea se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
Singurul impediment pentru mine este locatia, fiind in celalalt capat al bucurestiului dar prefer sa-mi iau o zi libera si sa merg pana la ei si sa stiu ca masina e pe maini bune decat sa merg la toti meseriasii care lucreaza la negru si prost. Am zis ca fac o afacere alegand a 2-a varianta dar defapt a fost mai costisitor decat daca as fi venit din prima la EDS.
Pentru cei care sunt reticenti cum eram si eu, sfatul meu este sa mergeti macar la o diagnoza sa vedeti despre ce e vorba, atat cu service-ul cat si cu masina dvs.
- nba25
- **
- 181 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2007 1.7 CDTI
- Vulcan
nba25
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Vulcan
- Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
ilo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2016
- Mesaj Privat
k_gula
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2016
- Mesaj Privat
salut,
serban.andrei, m-ai convins !
detin un opel astra h din 2006, 66 kw, 90 cp. la tesul cu pedalele imi da erorile
P0108 Boost Pressure High Pressure - presiune prea mare in admisie, cauzata de electrovalva turbo;
P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open - electrovalva turbo, circuit intrerupt;
(interpretarea am luat-o de la voi de pe site)
ideea este in felul urmator, am schimbat senzor MAP si am incercat si alte electrovalve, problema persista.
acum, daca ar fi sa ma iau dupa "meseriasi" nu mi ramane decat turbina de inlocuit/reconditionat.
intrebarea mea ar fi, voi va ocupati de reconditionat turbine ? daca da? care e pretul reconditionarii + manopera (inlocuire).
pe langa problemele enumerate mai sus, m ar mai interesa si schimbat distributia (astept oferta pret) + o problema cu antigelul, se pierde pe la pompa de apa.
sper ca am fost destul de explicit, sunt noob in mecanica.
in speranta unei colaborari, va multumesc!
cu stima
serban.andrei, m-ai convins !
detin un opel astra h din 2006, 66 kw, 90 cp. la tesul cu pedalele imi da erorile
P0108 Boost Pressure High Pressure - presiune prea mare in admisie, cauzata de electrovalva turbo;
P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open - electrovalva turbo, circuit intrerupt;
(interpretarea am luat-o de la voi de pe site)
ideea este in felul urmator, am schimbat senzor MAP si am incercat si alte electrovalve, problema persista.
acum, daca ar fi sa ma iau dupa "meseriasi" nu mi ramane decat turbina de inlocuit/reconditionat.
intrebarea mea ar fi, voi va ocupati de reconditionat turbine ? daca da? care e pretul reconditionarii + manopera (inlocuire).
pe langa problemele enumerate mai sus, m ar mai interesa si schimbat distributia (astept oferta pret) + o problema cu antigelul, se pierde pe la pompa de apa.
sper ca am fost destul de explicit, sunt noob in mecanica.
in speranta unei colaborari, va multumesc!
cu stima
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
k_gula
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2016
- Mesaj Privat
racoder, mersi de replay...faza e ca am cam ajuns la limita rabdarii, am fost la 4 mecanici, fiecare cu cate o parere si ma gandesc ca cei de la eds ii vor da de cap.
eu am postat si la probleme tehnice un video cu tija turbinei, care se misca in doi timpi cand scot si bag conducta vacum dar nu am primit niciun raspuns momentan ( daca ai timp arunca o privire)
eu am postat si la probleme tehnice un video cu tija turbinei, care se misca in doi timpi cand scot si bag conducta vacum dar nu am primit niciun raspuns momentan ( daca ai timp arunca o privire)
- r.rrellaxo
- *
- 26 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Signum 2005 z19dt
- Arges
r.rrellaxo
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Arges
- Masina: Signum 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
gaby_2008
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Laurentiu72
- *
- 15 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Astra 2013 A17DTC
- Botosani
Laurentiu72
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
Bserar79
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua !
Am si eu o problema cu o Astra H 1.6 Twinport (Z16XEP) din 2005. Check engine-ul sta mai mereu aprins, masina consuma mai mult ca de obicei si are momente in care merge in suturi. In urma testului cu pedale am doua erori ECN017152 si ECN035100. Mai mult ma intereseaza prima eroare. Din ce am mai citit si eu pe internet, prima eroare poate fi data de blocarea canalelor EGR din Twinport. Voi schimba si bobina de inductie, pentru doua eroare, in viitor. De asemenea, din cate aud, este posibil ca masina sa aiba si problema cu tabla desprinsa in admisie(zgomot de tacheti, sper sa nu fie ei), insa nu sunt sigur.
Intrebarea mea este cam cat m-ar costa urmatoarele operatiuni:
-curatare EGR;
-curatare canale EGR din Twinport;
-repararea tablei din interiorul admisiei(in cazul in care e desfacuta);
-alte verificari pentru a fii siguri ca prima eroare e de la infundarea canalelor(din ce am inteles, poate fi si sonda lambda si trebuie verificate valorile pe care le citeste), sa-i spunem diagnoza.
O zi buna!
Am si eu o problema cu o Astra H 1.6 Twinport (Z16XEP) din 2005. Check engine-ul sta mai mereu aprins, masina consuma mai mult ca de obicei si are momente in care merge in suturi. In urma testului cu pedale am doua erori ECN017152 si ECN035100. Mai mult ma intereseaza prima eroare. Din ce am mai citit si eu pe internet, prima eroare poate fi data de blocarea canalelor EGR din Twinport. Voi schimba si bobina de inductie, pentru doua eroare, in viitor. De asemenea, din cate aud, este posibil ca masina sa aiba si problema cu tabla desprinsa in admisie(zgomot de tacheti, sper sa nu fie ei), insa nu sunt sigur.
Intrebarea mea este cam cat m-ar costa urmatoarele operatiuni:
-curatare EGR;
-curatare canale EGR din Twinport;
-repararea tablei din interiorul admisiei(in cazul in care e desfacuta);
-alte verificari pentru a fii siguri ca prima eroare e de la infundarea canalelor(din ce am inteles, poate fi si sonda lambda si trebuie verificate valorile pe care le citeste), sa-i spunem diagnoza.
O zi buna!